Dit precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef DonJames het volgende:
Zonder ook maar iets goed te praten, maar m.i. kan je bij een aantal racisme-gerelateerde moorden nog niet echt spreken van een rassenoorlog..
Omdat het geen verrijking is gebleken?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:46 schreef DrBiemel het volgende:
Waarom zijn ze daar zo racistisch man?
Zijn ze jouw huis ook binnengevallen vandaag?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het geen verrijking is gebleken?
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zijn ze jouw huis ook binnengevallen vandaag?
Waar dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!
AIVD leest meequote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!
Blanke ras tegen alle andere rassen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef deedeetee het volgende:
Welke rassen gaan in oorlog dan ?
Dat winnen we makkelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blanke ras tegen alle andere rassen..
Denk ik.
En tegen de linksen, die zijn vaak ook blank hè.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat winnen we makkelijk.
Die pikken we even mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En tegen de linksen, die zijn vaak ook blank hè..
Die zijn immers makkelijk te herkennen aan hun baard, slechte kledingkeuze en geblow.quote:
Dat is natuurlijk een strategische fout die je nu maakt hè, dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die zijn immers makkelijk te herkennen aan hun baard, slechte kledingkeuze en geblow.
Goeie man.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens die rechts-extremisten hebben die ovens helemaal nooit bestaan... dus ik vertrouw er maar op dat ze als ze de overwinning behalen iig geen mensen gaan vergassen...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
Hele hordes Breivikjes maar extreem-rechts is niet gevaarlijk hoor
En als straks de verbrandingsovens weer ontdekt worden heeft natuurlijk ook niemand iets geweten.
29 posts en de eerste godwin is gemaakt. Proficiat.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
En als straks de verbrandingsovens weer ontdekt worden heeft natuurlijk ook niemand iets geweten.
Ja maar, het is beschreven in de Beatles-liedjes!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Wat moet je wel niet voor kutleven hebben om zin te hebben in een rassenoorlog?
Uitschot.![]()
heel vreemd om over WOII te beginnen als het topic over Hitler adepten gaatquote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
29 posts en de eerste godwin is gemaakt. Proficiat.
Dit onderwerp verdient volgens jou niet op enige wijze een vergelijking met WO2 dus?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hele hordes noch wel? Ik heb er nog maar 1 gezien en extreem-links+islam staat nog aardig op voorsprong dus.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
O, het is er maar 1...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hele hordes noch wel? Ik heb er nog maar 1 gezien en extreem-links+islam staat nog aardig op voorsprong dus.
Maar als je graag bang bent, graag.
BOEH!
1?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hele hordes noch wel? Ik heb er nog maar 1 gezien en extreem-links+islam staat nog aardig op voorsprong dus.
BOEH!
Onzin, ze kunnen de overwinning pas behalen ná het verwijderen van hun tegenstanders. "Zuiveringen" zijn de essentie van de extreem-rechtse strijd, wat heb je aan strijd als je je tegnstanders laat bestaan? 't Zijn geen slappe linksen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens die rechts-extremisten hebben die ovens helemaal nooit bestaan... dus ik vertrouw er maar op dat ze als ze de overwinning behalen iig geen mensen gaan vergassen....
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven ben ik het met je eens!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt in de op gesproken over groepen in Duitslan en Denemarken, dat is er meer dan één.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
BOEH!
Daarna hebben ze met geweld de overwinning behaald, en dan worden de sociaaldemocraten en ander links werkloos langharig baarddragend gespuis opgepikt, daarna de moslims, en daarna worden de ovens weer aangezet toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Onzin, ze kunnen de overwinning pas behalen ná het verwijderen van hun tegenstanders. "Zuiveringen" zijn de essentie van de extreem-rechtse strijd, wat heb je aan strijd als je je tegnstanders laat bestaan? 't Zijn geen slappe linksen.
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Wat moet je wel niet voor kutleven hebben om zin te hebben in een rassenoorlog?
Uitschot.![]()
Dat zijn allemaal Breivikjes? Aha, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er wordt in de op gesproken over groepen in Duitslan en Denemarken, dat is er meer dan één.
Tientallen? 9 is tientallen? Weer lekker aan het overdrijven?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1?
Er zijn de afgelopen decennia tientallen buitenlanders vermoord vanwege hun afkomst in Duitsland. Door neo nazi's.
Als het er meer waren, had ik het toch zeker wel geweten!!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, het is er maar 1....
Dan gaan we weer rustig slapen idd.
Wat dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als het er meer waren, had ik het toch zeker wel geweten!!!!!!
De afgelopen decenia zei ikquote:Op donderdag 17 november 2011 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tientallen? 9 is tientallen? Weer lekker aan het overdrijven?
Goeie linkquote:Op donderdag 17 november 2011 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De afgelopen decenia zei ik
Zie link
quote:04 Not Found
The page you requested was not found on our server. You will be redirected to the Refworld home page in 5 seconds.
If you do not wish to wait, click here.
Volgens de Telegraaf bestaat racisme niet, volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef Buitendam het volgende:
Rassenoorlog
Lekker een Telegraafje doen, als je niet bij de Telegraaf werkt. Moet op z'n tijd een keer kunnen. En nu weer over tot de orde van de dag.
Hoezo? Jij zou daar toch nooit aan mee doen,... jij bent iemand die discussieert, toch niet de wapens op pakken?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als het er meer waren, had ik het toch zeker wel geweten!!!!!!
Sorry foutjequote:
Nou ik schijn toch de Obergruppensturmfuhrermeister te zijn van Fok die 1 milliseconde verwijderd is van een 2e Breivik te worden? Dat zegt men hier tenminste altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij zou daar toch nooit aan mee doen,... jij bent iemand die discussieert, toch niet de wapens op pakken?
Je maakt het er zelf naar, hoewel je je in bepaalde periodes ook genuanceerd uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou ik schijn toch de Obergruppensturmfuhrermeister te zijn van Fok die 1 milliseconde verwijderd is van een 2e Breivik te worden? Dat zegt men hier tenminste altijd.
Ik heb het even doorgekeken, maar ik zie serieus geen tientallen doden zoals je beweerde. Of heb ik te vluchtig gekeken?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sorry foutje
Nu moet hij het doen
http://tinyurl.com/7xfd5vp
Vooral in de jaren '90 ging het goed mis daar.
Het verdient minstens net zoveel aandacht als elke moslimscheet wat tegenwoordig op het journaal en in de krant komt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
Beetje onnodig om dit zo op te blazen. Dan ben je m.i. niet veel beter dan een op hol geslagen Hofstadtgruppe die elke moslimscheet als een genocide op Nederlanders beschouwt.
Nee joh. Lekker laten liggen. Je hebt alleen jezelf ermee.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het verdient minstens net zoveel aandacht als elke moslimscheet wat tegenwoordig op het journaal en in de krant komt.
Met dit soort uitspraken diskwalificeer je jezelf weer enorm.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgekeken, maar ik zie serieus geen tientallen doden zoals je beweerde. Of heb ik te vluchtig gekeken?
En het valt compleet in het niet natuurlijk bij de tienduizenden doden die de Turken aanrichten onder de Koerden. Je weet, als je in een glazen huis woont dan moet je geen stenen gooien.
Goh leuk verhaal.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik weet ook nog dat gezeik hier in DH eind jaren 90 of zo. Toen was er een huis in de fik gestoken en een zooitje Turken waren eraan gegaan. Iedereen helemaal hyper en extreem-rechts zat erachter en schande schande. Stille tochten en alle linkse hullies met hun bekken op TV schande spreken.
Tijdje later bleek dat de neef of zo het had gedaan
Nooit meer wat van gezien op TV
Ik zal NOOIT leugens vertellen en hanteer de feiten. Niets meer, niets minder. Dat ze jou soms niet welgevallen daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf naar, hoewel je je in bepaalde periodes ook genuanceerd uit.
Zoals de laatste paar dagen bijvoorbeeld.
Ik dacht maar tien.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goh leuk verhaal.
Blijft staan dat extreem-rechts in Diitsland tientallen mensen heeft vermoord puur vanwege hun afkomst.
Nee, tientallen over de afgelopen decennia. Zie mijn link.quote:
Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal is gewoon irrelevant.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zal NOOIT leugens vertellen en hanteer de feiten. Niets meer, niets minder. Dat ze jou soms niet welgevallen daar kan ik niets aan doen.
Verder blijf ik erbij dat religie de kanker van de wereld is. Period.
FF serieus, waar staan die tientallen dan? Want ik zie het echt niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken diskwalificeer je jezelf weer enorm.
Zoveel je eerste als tweede alinea getuigt van verminderd cognitief vermogen.
Je zou ook kunnen toegeven dat het inderdaad zoals ik al zei meer dan 9 zijn ipv allerhande dingen er met de haren bij te slepen.
Nee, het komt je niet goed uit. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal is gewoon irrelevant.
Gewoon optellen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
FF serieus, waar staan die tientallen dan? Want ik zie het echt niet.
In decenia vind ik dat heel erg meevallenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, tientallen over de afgelopen decennia. Zie mijn link.
Ik niet echt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In decenia vind ik dat heel erg meevallen
Agree to disagreequote:
Als je meerekent dat de Duitsers erg effectief kunnen zijn en het feit dat er nogal wat extremisten rondlopen... elke moord is er een te veel, en dan boeit het me niet eens dat die moord racistisch is, maar tientallen in decenia vind ik dus echt meevallen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe kunnen het aantal racistische woorden nou meevallen?
Eentje is al teveel lijkt me
Dat lijkt me onzin, je discussieert toch gewoon?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou ik schijn toch de Obergruppensturmfuhrermeister te zijn van Fok die 1 milliseconde verwijderd is van een 2e Breivik te worden? Dat zegt men hier tenminste altijd.
Moord en razzzismequote:
quote:53 Turkish Kurds are arrested in Czechoslovakia trying to illegally cross the border into East Germany.
Nee, hij gooit bierblikjes naar moslima's.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin, je discussieert toch gewoon?
Of sta je in de tijd die je nog rest nadat je gewerkt en geFOK!t heb in zo'n bivakpakje op een schietschijf te schieten?
Mwoah: 1 dan voor het voordeel van de twijfel.quote:The Berlin Justice Department says that it is investigating 3 German men for the manslaughter of a 19 year old Turk who died of injuries suffered in a racist brawl.
quote:120 Turkish youths rally in protest of the death of a Turkish youth and brawl with Germans and lob bottles, rocks and fireworks at police when they intervene.
Nov 16, 1991 500 young Turks battle riot police in Berlin during a march by 6000 people, about 60% of them Turks, to mourn the death of a young Turk in a racist brawl and in protest against xenophobic violence in Germany in general. The demonstration was peaceful until the police arrested a German marcher for carrying a gun
Zitten we op 4.quote:3 Turks are killed in an arson attack near Luebeck and a racist riot occurs in Rostock.
Dit is per definitie neo-nazi achtig? Ik kan een veelvoud moorden door Turken ed vinden. Maar goed, 4.5 dan omdat ik in zo'n goede bui ben.quote:A 56 year old Turk is beaten to death by 2 drunken Germans in Mulheim.
9.5quote:Five Turks are killed in an arson attack in Solingen. Turks and Germans spontaneously march in Solingen and elsewhere in Germany in response to the incident.
Door wie? Hun drugsdealers?quote:3 Turks are shot to death in Berlin.
10.5quote:A Turk is killed in a firebombing at a refugee home in one of many Christmas day firebombings.
12.5quote:7 people including 2 Turks die in one of several firebombings this month
quote:One Kurd is killed in a clash between Turkish and Kurd teenagers in a northern German city.
Moet ik dat ook tellen?quote:2 people are killed in an arson attack on a building in northern Germany inhabited mainly by Turks.
Oct 1 - Nov 30, 1995 A series of sporadic arson attacks on Turkish targets in Germany occurs. Police blame Kurdish extremists.
Staat niets over brandstichting en door wie, maar goed: 22.5quote:At least 10 people, mostly foreigners from Africa, died after a German hostel went up in flames.
23.5quote:One Turk is killed and 53 injured as fire engulfs an asylum seekers' hostel in the southern town of Friedrichshafen (Reuters, 06/04/97).
En terecht. Burqa-draagsters en haatbaarden zijn de vijand, per definitie. No mercy. Mogen blij zijn dat het daarbij bleef.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij gooit bierblikjes naar moslima's.burqa-dragende haat-extremisten en haatbaarden.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En terecht. Burqa-draagsters en haatbaarden zijn de vijand, per definitie. No mercy. Mogen blij zijn dat het daarbij bleef.
Niet straks weer huilen dan als je voor Breivikje wordt uitgemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En terecht. Burqa-draagsters en haatbaarden zijn de vijand, per definitie. No mercy. Mogen blij zijn dat het daarbij bleef.
Nu je het zegt. Zullen we anders eens de cijfers erbij pakken die bv Turken/Allochtonen qua criminaliteit en moorden hebben aangericht richting de autochtone Duitsers?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef Spanky78 het volgende:
Wat pas cru is, is dat er tientallen moslimmeisjes worden vermoord vanwege hun afkomst. Eerwraak heet dat, ze worden dan wel door hun eigen familie omgelegd, dat wel.
Ik zie geen enkele discrepantie in de stelling dat Burqa-draagsters en die baardapen met jurken extremisten zijn die mij vijandig gezind zijn. Sterker nog, dat zullen ze zelf beamen. En dat weet jij best.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet straks weer huilen dan als je voor Breivikje wordt uitgemaakt.
Nee, doe maar niet. Ik wilde de opmerking alleen maar maken om aan te geven dat er overal mongolen rondlopen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zullen we anders eens de cijfers erbij pakken die bv Turken/Allochtonen qua criminaliteit en moorden hebben aangericht richting de autochtone Duitsers?
23 + 9 = 32quote:Op donderdag 17 november 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mwoah: 1 dan voor het voordeel van de twijfel.
Daar staat dan tegenover
[..]
[..]
Zitten we op 4.
[..]
Dit is per definitie neo-nazi achtig? Ik kan een veelvoud moorden door Turken ed vinden. Maar goed, 4.5 dan omdat ik in zo'n goede bui ben.
[..]
9.5
[..]
Door wie? Hun drugsdealers?
Onduidelijk. Tel ik niet mee.
[..]
10.5
[..]
12.5
[..]
[..]
Moet ik dat ook tellen?
[..]
Staat niets over brandstichting en door wie, maar goed: 22.5
[..]
23.5
Wacht even, je bedoelde het nog serieus ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele discrepantie in de stelling dat Burqa-draagsters en die baardapen met jurken extremisten zijn die mij vijandig gezind zijn. Sterker nog, dat zullen ze zelf beamen. En dat weet jij best.
Het is echt. Geen grap.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wacht even, je bedoelde het nog serieus ook?
Je gooit toch niet echt met bierblikjes hoop ik?
Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zullen we anders eens de cijfers erbij pakken die bv Turken/Allochtonen qua criminaliteit en moorden hebben aangericht richting de autochtone Duitsers?
Ik ken eigenlijk geen burqa-draagsters dus ik weet niet hoe ze tegenover jouw persoon staan.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele discrepantie in de stelling dat Burqa-draagsters en die baardapen met jurken extremisten zijn die mij vijandig gezind zijn. Sterker nog, dat zullen ze zelf beamen. En dat weet jij best.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef Spanky78 het volgende:
Wat pas cru is, is dat er tientallen moslimmeisjes worden vermoord vanwege hun afkomst. Eerwraak heet dat, ze worden dan wel door hun eigen familie omgelegd, dat wel.
http://www.mpicc.de/ww/en(...)logie/ehrenmorde.htmquote:Given that there are roughly 700 annual homicide related deaths in Germany, including many in families and relationships, honour killings are (quantitatively) very rare events.
Maar hij is geen Breivikje in de dop, alleen maar een agressieve vent die bierblikjes naar moslima's gooit en extreemrechts geweld goedpraat.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.
Er is een verschil tussen goed praten en iets in perspectief plaatsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.
Er zijn 700 moorden in Duitsland staat er en er staat dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
http://www.mpicc.de/ww/en(...)logie/ehrenmorde.htm
Per JAAR he! Dat zal De Nuance vast weer niet goed uitkomen, deze FEITEN. Want ja, extreem-rechts is een groot, groot gevaar. Zie de aantallen maar!!!111!1 Einz!!
Nou dat doet hij echt niet hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat eerwraak en moslimextremisme niet te pruimen zijn. Maar maakt dat rechts-extremistisch geweld opeens minder erg?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
http://www.mpicc.de/ww/en(...)logie/ehrenmorde.htm
Per JAAR he! Dat zal De Nuance vast weer niet goed uitkomen, deze FEITEN. Want ja, extreem-rechts is een groot, groot gevaar. Zie de aantallen maar!!!111!1 Einz!!
Nee ik plaats het in perspectief met FEITEN.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee niet minder erg.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat eerwraak en moslimextremisme niet te pruimen zijn. Maar maakt dat rechts-extremistisch geweld opeens minder erg?
Oh nee je hebt gelijk, ik heb te snel gelezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Er zijn 700 moorden in Duitsland staat er en er staat dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.
Heb je wel het goede stuk gequote of kun je geen Engels?
My bad.quote:Based on these findings, we estimate the total possible known number of honour killings in Germany to be about twelve per year, three of which are honour killings in the strict sense.
homicide betekent moord. In het stuk wat jij aanhaalt staat er dat er 700 moorden per jaar zijn in Duitsland en dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik plaats het in perspectief met FEITEN.
Ipv dat domme gelul over 'risico's op rassenoorlogen'.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar hij is geen Breivikje in de dop, alleen maar een agressieve vent die bierblikjes naar moslima's gooit en extreemrechts geweld goedpraat.
Nee, maar er wordt nu gedaan alsof er een rassenoorlog aanstaande is omdat een handje vol Duitsers wat zinloze moorden gepleegd heeft.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef De_Nuance het volgende:
Wat lul je nou met je zogenaamde feiten.
Er staat in je eigen stuk dat eerwraak zeldzaam is. Eerwraak is ziek.
Maar waarom is het relevant voor dit topic? Is het nu minder erg dat Turken vermoord worden vanwege hun afkomst? Omdat er andere mensen eerwraak plegen?
Het boeit geen ene reet DH.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nee je hebt gelijk, ik heb te snel gelezen.
[..]
My bad.
Dan nog trouwens is het een veelvoud van wat jij extreem-rechts geweld noemt. 30 in 30 jaar tijd vs 12 per jaar in 10 jaar tijd. Das 120 vs 30.
Je zou ook eens kunnen lezen dat ik mezelf verbeterd heb ipv door lopen te miepen als een huilend huiswijf.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
homicide betekent moord. In het stuk wat jij aanhaalt staat er dat er 700 moorden per jaar zijn in Duitsland en dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.
Maakt het niet minder ziek of irrelevant voor dit topic trouwens.
Mooi, dan zijn we het daar over eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee niet minder erg.
Mijn punt is dat JIJ schromelijk overdrijft met je tientallen doden door rechts-extremisten de afgelopen decennia EN dat er vele, vele malen grotere gevaren zijn die vele, vele malen meer doden op hun geweten hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het boeit geen ene reet DH.
Ik maak me net zo druk om Eerwraak als om dit. Sterker nog ik ben zo vaak naar discussies en demonstraties tegen eerwraak geweest.
Jij haalt dit erbij om een heel raar soort punt te maken.
Welk punt probeer je te maken eigenlijk?
Vraag het ze eens, het antwoord zal je niet bevallen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen burqa-draagsters dus ik weet niet hoe ze tegenover jouw persoon staan.
Maar vaak zul je verbaasd zijn hoe weinig een hoofddoekje over iemand zegt.
Wat overdrijf ik dan precies?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijn punt is dat JIJ schromelijk overdrijft met je tientallen doden door rechts-extremisten de afgelopen decennia EN dat er vele, vele malen grotere gevaren zijn die vele, vele malen meer doden op hun geweten hebben.
Heb je niks tegen hoofddoekjes dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vraag het ze eens, het antwoord zal je niet bevallen.
En waarom heb je het over hoofddoekjes als ik het over burqa's heb?
Persoonlijk wel. Het is achterlijke uiting van debiele mensen die in een suffe onzinsaga geloven en dat perse uit moeten dragen. Dat irriteert me zeer en ik moet persoonlijk niets van ze hebben. Maar ik vind ze niet per definitie extremisten. Meer achterlijke middeleeuwers maar goed dat vind ik ook van zwarte kousenkerkers of die mongolen met zwarte hoeden en dreadlocks.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je niks tegen hoofddoekjes dan?
waar in je artikel staat dat er kans is op rassenrellen?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rlog-denemarken.html
KOPENHAGEN - De binnenlandse veiligheidsdienst PET in Denemarken waarschuwt in een donderdag vrijgegeven rapport voor een aanstaande rassenoorlog in het Scandinavische land.
''Een klein deel van het rechts-extremistische milieu houdt zich bezig met registratie van politieke tegenstanders en werkt onder meer aan het verkrijgen van vaardigheden in wapengebruik en gevechtstechniek'', schrijven experts van de dienst.
''We verwachten dat deze groep zich voorbereidt op een toekomstige rassenoorlog in Denemarken.''
De dienst houdt rekening met situaties vergelijkbaar met die in Duitsland, waar een neonazigroep meerdere moorden op zijn kerfstof lijkt te hebben. De Duitse groep had ook een dodenlijst.
Na de rechts-extremistische terreuraanslagen op 22 juli in Noorwegen werd al bekend dat meerdere Deense rechts-extremisten in onder meer Rusland aan paramilitaire schiet- en aanvalsoefeningen meedoen.
================================
Net op tijd voor 2012
Rassenrellen wordt niet genoemd. Rassenoorlog wel:quote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
waar in je artikel staat dat er kans is op rassenrellen?
quote:''We verwachten dat deze groep zich voorbereidt op een toekomstige rassenoorlog in Denemarken.''
Dan staat er nog niet in het artikel dat er kans is op rassenoorlog.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Rassenrellen wordt niet genoemd. Rassenoorlog wel:
[..]
*zucht*quote:Op donderdag 17 november 2011 21:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dan staat er nog niet in het artikel dat er kans is op rassenoorlog.
Enkel dat een paar rechtsextremisten zich op een rassenoorlog voorbereiden.
quote:De binnenlandse veiligheidsdienst PET in Denemarken waarschuwt in een donderdag vrijgegeven rapport voor een aanstaande rassenoorlog in het Scandinavische land.
Dat komt ook omdat ze islamitische meisjes uit Duitsland pas afslachten als ze op vakantie zijn in de zomer, in bv Turkije.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef De_Nuance het volgende:
er staat dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.
Heb je wel het goede stuk gequote of kun je geen Engels?
Als je er weinig over hoort, hoe kunnen we dan verifieren dat het regelmatig voot komt? Waar zijn die cijfers te vinden?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
...
Hoor je verder weinig over, maar het komt wel regelmatig voor.
Denk dat hier ook zoiets kan gebeuren ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef PfenisBaron het volgende:
Denemarken lijkt qua bevolking en cultuur érg sterk op ons neerlanders. Zou zomaar kunnen dat ook wij de knuppel nog komen te hanteren komende jaren.
Dat is het hele probleem. Maar intussen verdwijnen die meisjes dus wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je er weinig over hoort, hoe kunnen we dan verifieren dat het regelmatig voot komt? Waar zijn die cijfers te vinden?
En nog belangrijker: wat heeft dit met extreem-rechts geweld te maken?
Maakt dat het minder erg dat deze mensen zijn vermoord vanwege hun afkomst?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ze islamitische meisjes uit Duitsland pas afslachten als ze op vakantie zijn in de zomer, in bv Turkije.
Hoor je verder weinig over, maar het komt wel regelmatig voor.
Ja ik kan ook zoveel bewerenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je er weinig over hoort, hoe kunnen we dan verifieren dat het regelmatig voot komt? Waar zijn die cijfers te vinden?
Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt natuurlijk. Vanwaar deze vraag vriend?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maakt dat het minder erg dat deze mensen zijn vermoord vanwege hun afkomst?
Vanuit welk perspectief is het terecht dat deze mensen door hun afkomst zijn vermoord?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:21 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt natuurlijk. Vanwaar deze vraag vriend?
Luister vriend, ik snap precies op welke uitspraken je zit te azen maar wellicht moet je je beperkte blik eens verbreden. Onze kijk op de wereld is net zo ingegeven door cultuur als de blik die ze er in arabische landen op na houden. Daarom is het vanuit ons perspectief verwerpelijk een vrouw om te leggen en is dat met een andere culturele bagage wellicht wel geoorloofd.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vanuit welk perspectief is het terecht dat deze mensen door hun afkomst zijn vermoord?
Of is Turks zijn per definitie gelijk aan eerwraak plegen en is het dan niet erg dat deze mensen worden vermoord?
Nee vriendelijke vriend. Eerwraak is in Turkije ook niet normaal. Het gebeurt, maar de meerderheid van de bevolking is er tegen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Luister vriend, ik snap precies op welke uitspraken je zit te azen maar wellicht moet je je beperkte blik eens verbreden. Onze kijk op de wereld is net zo ingegeven door cultuur als de blik die ze er in arabische landen op na houden. Daarom is het vanuit ons perspectief verwerpelijk een vrouw om te leggen en is dat met een andere culturele bagage wellicht wel geoorloofd.
Tuurlijk vind ik dat belachelijk, en daar ligt precies het failliet van de multiculturele boze droom. Het is echt niet moeilijk om te begrijpen dat er verschillen in opvatting bestaan, het is alleen echt onwenselijk dat deze mensen door en met elkaar leven.
Dus vanwege een incident met een criminele organisatie (die in het geheel niet representatief is voor onze cultuur) zou ik mijn mening moeten aanpassen of uit respect nuanceren? Dan kan het topic net zogoed gesloten worden niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee vriendelijke vriend. Eerwraak is in Turkije ook niet normaal. Het gebeurt, maar de meerderheid van de bevolking is er tegen.
Het gebeurt vaan in specifieke gebieden die arm en achtergesteld zijn.
Verder is het een feit dat Turken en Marokkanen in Nederland, maar ook in Duitsland enorm aan het verwesteren zijn. Het moskeebezoek neemt enorm af, de kinderen worden steeds beter en hoger opgeleid en er is steeds minder instroom uit die landen en de problemen die er nu juist zijn komen door die integratie. Dat is de integratieparadox. De omschakeling is een pijnlijk proces. Dat is overal ter wereld zo. Over een paar generaties is het gezeur voorbij. Zo gaat het altijd.
Wat ook altijd bij het verhaal hoort, zijn angsthazen en xenofoben. Maar ook dat gaat mettertijd over, tenzij het uit de hand loopt (zie Hitler)
Dat jij hier nou een anti multiculti Breivik verhaal van wilt maken oké. Erg respectvol naar die 9 doden die zijn omgelegd vanwege hun afkomst. Maar moet jij weten.
Echter je praat wel poep.
Ik blijf altijd nadenken.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dus vanwege een incident met een criminele organisatie (die in het geheel niet representatief is voor onze cultuur) zou ik mijn mening moeten aanpassen of uit respect nuanceren? Dan kan het topic net zogoed gesloten worden niet?
Ik haal de dönerbakkers met open armen binnen, mits ze hun cultuur niet actief opdringen of in botsing met de onze praktiseren. Dat heeft met die 9 slachtoffers van criminelen niks te maken, of staan mensen met kritiek op de multiculturele samenleving ineens gelijk aan rechts extremisme? Nadenken blijven linkse vriend.
Vriend, ik heb net even de openingspost gelezen en snap je associatie, mijn excuus.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik blijf altijd nadenken.
Ik snap niet dat dit soort punten erbij worden gehaald in deze discussie. Over de multiculturele samenleving kun je altijd een discussie houden. De multiculturele samenleving is een trouwens een feit, geen ideaal.
Maar in dit topic als jij-bak uit een soort bagatelliseren van deze daden , daar kan ik me enorm aan ergeren ja.
Excuses aanvaard. Ik kom ook wel eens fel uit de hoek in deze discussie.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Vriend, ik heb net even de openingspost gelezen en snap je associatie, mijn excuus.
Verder zal ik de multiculturele discussie niet verder opjitsen. Ik denk echter wel dat wij ook nog aan het tikken komen de komende jaren.
Middels de Turkse media, maar ik weet niet of jij de taal beheerst, Frans Bromet heeft daar ook ooit eens een docu over geschoten.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Middels de Turkse media, maar ik weet niet of jij de taal beheerst, Frans Bromet heeft daar ook ooit eens een docu over geschoten.
Turkije was slechts een voorbeeld, het zou mij niks verbazen dat het Oostelijker vaker voorkomt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
dat is iets wat de journalist er zelf van maaktquote:
Aanname of heb je het rapport van de veiligheidsdiensten zelf gelezen ?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat is iets wat de journalist er zelf van maakt.
Het topic gaat over extreem rechts geweld, dus mijn vraag blijft: wat heeft dit met extreem rechts geweld te maken?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het ging nu even over eerwraak.
Het is een element van de achterlijke islamitische cultuur, de aanwezigheid van die cultuur zwengelt momenteel de aantrekking van extreem-rechts aan, daar vloeit dus blijkbaar ook geweld uit voort.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het topic gaat over extreem rechts geweld, dus mijn vraag blijft: wat heeft dit met extreem rechts geweld te maken?
Waarom zou extreem rechts en dan vooral het deel wat voor hun ideaal bereid is mensen te vermoorden een probleem hebben met eerwraak?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het ging nu even over eerwraak.
Je zegt dus dat extreemrechts een achterlijk element is van de Deense cultuurquote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is een element van de achterlijke islamitische cultuur, de aanwezigheid van die cultuur zwengelt momenteel de aantrekking van extreem-rechts aan, daar vloeit dus blijkbaar ook geweld uit voort.
Vandaar.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is een element van de achterlijke islamitische cultuur, de aanwezigheid van die cultuur zwengelt momenteel de aantrekking van extreem-rechts aan, daar vloeit dus blijkbaar ook geweld uit voort.
Vandaar.
Het is gewoon een struisvogel argument, bang om met de realiteit geconfronteerd te worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Waarom zou extreem rechts en dan vooral het deel wat voor hun ideaal bereid is mensen te vermoorden een probleem hebben met eerwraak?
moslim meer of minder is hun probleem niet
of moslima minder is geen probleem
Welnee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:08 schreef De_Nuance het volgende:
Ja dus toch een vorm van eigen schuld dikke bult dus
Dat hebben ze dis negen jaar lang gedacht maar nu zijn er bewijzen dat het nazi's waren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef spambuster het volgende:
En dan in duitsland de donner moorden. Waarvan de media al weten: dat doet extreem rechts.
Hoewel ik mij daarvan afvraag of dat niet 'gewoon' de onderlinge familie/maffia is, want waarom per se alleen 'snackbar eigenaren' aanpakken als extreem rechtse doorgeslagen pipo zijnde?
Het wapen waarmee die snackbar eigenaren waren vermoord was van de opgepakte neonazi's.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef spambuster het volgende:
En dan in duitsland de donner moorden. Waarvan de media al weten: dat doet extreem rechts.
Hoewel ik mij daarvan afvraag of dat niet 'gewoon' de onderlinge familie/maffia is, want waarom per se alleen 'snackbar eigenaren' aanpakken als extreem rechtse doorgeslagen pipo zijnde?
Daarom moet je in een land ook het wij-zij denken zoveel mogelijk proberen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:29 schreef LXIV het volgende:
Zolang het economisch goed blijft gaan is er niks aan de hand. En ja, het gaat economisch goed want iedereen kan werk en eten krijgen, ook als de economie 4x 1% krimpt.
Krijgen we echter een echte economische crisis, dan is de kans op een vlam in de pan zeer goed aanwezig. Iemand die zelf voldoende geld heeft, er warmpjes bij zit en 3x per jaar op vakantie gaat, zal niet op straat gaan rellen tegen andere rassen. Heeft die persoon twijfel of hij morgen nog te eten heeft, hetzelfde verhaal. Vanuit de kant van de allochtonen, op wat Scootermarrokanen na houden die zich wel ook rustig met hun uitkering, sociale huurwoning en vakantiehuisje in Turkije. maar ook voor hen geldt dat onderhuidse spanningen vrij komen wanneer ze fors zouden moeten inleveren.
Zover ik weet is er nog nooit burgeroorlog, etc ontstaan in een stabiel democratisch land waar er voldoende welvaart was en deze redelijk verdeeld.
In de openingspost al. We hebben het hier over neo nazis, dat houdt toch wel enigszins verband met de oorlog, vind je niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:37 schreef Joker89 het volgende:
Wie weet handelde Breivik toch niet zo alleen als zoveel mensen nu aannemen.
Eerst die neonazi's in Duitsland, nu dit weer, en vast nog wel in meer landen.
Maar hij had ook een hekel aan links en aan immigranten als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef Ludd het volgende:
[..]![]()
Die Breivik had juist een hekel aan nazi's.
Ja, daar werkte hij dan ook niet samen mij. In dat schrijfsel van hem komt meermaals naar voren dat hij fel tegenstander van nazi's is, dat is zelf een speerpunt. Het lijkt dan nogal vreemd om te veronderstellen dat er in die relatie de moorden van enkele neonazi's in Duitsland, jaren eerder, spraken zou kunnen zijn van een gezamenlijk handelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:43 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Maar hij had ook een hekel aan links en aan immigranten als ik me niet vergis.
I
Wat een versimpeling van een veel breder omvattend gamma. Je laat weinig ruimte voor nuances. Je doet je naam dan ook niet echt eer aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:55 schreef De_Nuance het volgende:
Je hebt twee soorten gewelddadige xenofoben anno 2011:
1) Neonazi's en aanverwant tuig (links, moslim , homo , allochtoon , jood is slecht)
2) Breivikjes die Wilders achtige ideologie hebben (maar dan met geweld) links en moslims is slecht
Dan heb je het rapport niet gelezen, hij heeft zich wel degelijk in deze groepen opgehouden, hij vond ze inderdaad slecht en was het er vaak niet mee eens. Maar dat betekent niet dat het mogelijk is dat hij daar wel degelijk groepen/mensen/ heeft ontmoet die het met hem eens waren en/of/ andersom.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:47 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, daar werkte hij dan ook niet samen mij. In dat schrijfsel van hem komt meermaals naar voren dat hij fel tegenstander van nazi's is, dat is zelf een speerpunt. Het lijkt dan nogal vreemd om te veronderstellen dat er in die relatie de moorden van enkele neonazi's in Duitsland, jaren eerder, spraken zou kunnen zijn van een gezamenlijk handelen.
Hoe kom je er op?
Daar kan het natuurlijk wel op uitdraaien.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef DonJames het volgende:
Zonder ook maar iets goed te praten, maar m.i. kan je bij een aantal racisme-gerelateerde moorden nog niet echt spreken van een rassenoorlog..
Hoe zou jij de categorie gewelddadige xenofoben indelen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat een versimpeling van een veel breder omvattend gamma. Je laat weinig ruimte voor nuances. Je doet je naam dan ook niet echt eer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |