abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104488839
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.
Nou dat doet hij echt niet hoor :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_104488864
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

http://www.mpicc.de/ww/en(...)logie/ehrenmorde.htm

Per JAAR he! Dat zal De Nuance vast weer niet goed uitkomen, deze FEITEN. Want ja, extreem-rechts is een groot, groot gevaar. Zie de aantallen maar!!!111!1 Einz!!
Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat eerwraak en moslimextremisme niet te pruimen zijn. Maar maakt dat rechts-extremistisch geweld opeens minder erg?
pi_104488872
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.
Nee ik plaats het in perspectief met FEITEN.
Ipv dat domme gelul over 'risico's op rassenoorlogen'.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104488896
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat eerwraak en moslimextremisme niet te pruimen zijn. Maar maakt dat rechts-extremistisch geweld opeens minder erg?
Nee niet minder erg.
Wel een vele malen kleiner probleem, zoals de cijfers laten zien.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104488938
Wat lul je nou met je zogenaamde feiten.

Er staat in je eigen stuk dat eerwraak zeldzaam is. Eerwraak is ziek.

Maar waarom is het relevant voor dit topic? Is het nu minder erg dat Turken vermoord worden vanwege hun afkomst? Omdat er andere mensen eerwraak plegen?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_104488973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Er zijn 700 moorden in Duitsland staat er en er staat dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.
Heb je wel het goede stuk gequote of kun je geen Engels?
Oh nee je hebt gelijk, ik heb te snel gelezen.

quote:
Based on these findings, we estimate the total possible known number of honour killings in Germany to be about twelve per year, three of which are honour killings in the strict sense.
My bad.

Dan nog trouwens is het een veelvoud van wat jij extreem-rechts geweld noemt. 30 in 30 jaar tijd vs 12 per jaar in 10 jaar tijd. Das 120 vs 30.
pi_104488986
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee ik plaats het in perspectief met FEITEN.
Ipv dat domme gelul over 'risico's op rassenoorlogen'.
homicide betekent moord. In het stuk wat jij aanhaalt staat er dat er 700 moorden per jaar zijn in Duitsland en dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.

Maakt het niet minder ziek of irrelevant voor dit topic trouwens.
pi_104489010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Maar hij is geen Breivikje in de dop, alleen maar een agressieve vent die bierblikjes naar moslima's gooit en extreemrechts geweld goedpraat.
:')
Wat zijn jullie toch ook een stel kneuzende elkaar napratende op de man spelende sukkels. Echt niet te geloven. :')
pi_104489012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef De_Nuance het volgende:
Wat lul je nou met je zogenaamde feiten.

Er staat in je eigen stuk dat eerwraak zeldzaam is. Eerwraak is ziek.

Maar waarom is het relevant voor dit topic? Is het nu minder erg dat Turken vermoord worden vanwege hun afkomst? Omdat er andere mensen eerwraak plegen?
Nee, maar er wordt nu gedaan alsof er een rassenoorlog aanstaande is omdat een handje vol Duitsers wat zinloze moorden gepleegd heeft.

Dat lijkt me nogal overdreven.

Het geweld van allochtonen tegen Duitsers is van een veel grotere omvang dan andersom.
pi_104489053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh nee je hebt gelijk, ik heb te snel gelezen.

[..]

My bad.

Dan nog trouwens is het een veelvoud van wat jij extreem-rechts geweld noemt. 30 in 30 jaar tijd vs 12 per jaar in 10 jaar tijd. Das 120 vs 30.
Het boeit geen ene reet DH.

Ik maak me net zo druk om Eerwraak als om dit. Sterker nog ik ben zo vaak naar discussies en demonstraties tegen eerwraak geweest.

Jij haalt dit erbij om een heel raar soort punt te maken.
Welk punt probeer je te maken eigenlijk?
pi_104489056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

homicide betekent moord. In het stuk wat jij aanhaalt staat er dat er 700 moorden per jaar zijn in Duitsland en dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.

Maakt het niet minder ziek of irrelevant voor dit topic trouwens.
Je zou ook eens kunnen lezen dat ik mezelf verbeterd heb ipv door lopen te miepen als een huilend huiswijf.
pi_104489101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee niet minder erg.
Mooi, dan zijn we het daar over eens.
pi_104489105
quote:
13s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Het boeit geen ene reet DH.

Ik maak me net zo druk om Eerwraak als om dit. Sterker nog ik ben zo vaak naar discussies en demonstraties tegen eerwraak geweest.

Jij haalt dit erbij om een heel raar soort punt te maken.
Welk punt probeer je te maken eigenlijk?
Mijn punt is dat JIJ schromelijk overdrijft met je tientallen doden door rechts-extremisten de afgelopen decennia EN dat er vele, vele malen grotere gevaren zijn die vele, vele malen meer doden op hun geweten hebben.
pi_104489163
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk geen burqa-draagsters dus ik weet niet hoe ze tegenover jouw persoon staan.

Maar vaak zul je verbaasd zijn hoe weinig een hoofddoekje over iemand zegt.
Vraag het ze eens, het antwoord zal je niet bevallen.

En waarom heb je het over hoofddoekjes als ik het over burqa's heb? :?
pi_104489253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mijn punt is dat JIJ schromelijk overdrijft met je tientallen doden door rechts-extremisten de afgelopen decennia EN dat er vele, vele malen grotere gevaren zijn die vele, vele malen meer doden op hun geweten hebben.
Wat overdrijf ik dan precies?

Eerst geloof je niet dat er tientallen mensen zijn vermoord. Als ik dat staaf ga je allerlei zaken erbij betrekken die er niets mee te maken hebben.

Vervolgens zet je iets over eerwraak neer dat je niet eens zelf hebt gelezen, zegt weer genoeg naar mijn mening...

Maar goed om terug te komen op het punt:
Waarom mag je niet wijzen op het ene gevaar als het andere gevaar erger is en daar al veelvuldig naar wordt gewezen??

Ga je ook bij de rechter huilen dat hij een moord niet moet bestraffen omdat Hitler meer moorden heeft gepleegd, dus dat dit allemaal best wel meevalt. :') ?
pi_104489277
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vraag het ze eens, het antwoord zal je niet bevallen.

En waarom heb je het over hoofddoekjes als ik het over burqa's heb? :?
Heb je niks tegen hoofddoekjes dan?
pi_104489820
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:36 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Heb je niks tegen hoofddoekjes dan?
Persoonlijk wel. Het is achterlijke uiting van debiele mensen die in een suffe onzinsaga geloven en dat perse uit moeten dragen. Dat irriteert me zeer en ik moet persoonlijk niets van ze hebben. Maar ik vind ze niet per definitie extremisten. Meer achterlijke middeleeuwers maar goed dat vind ik ook van zwarte kousenkerkers of die mongolen met zwarte hoeden en dreadlocks.
pi_104490443
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rlog-denemarken.html

KOPENHAGEN - De binnenlandse veiligheidsdienst PET in Denemarken waarschuwt in een donderdag vrijgegeven rapport voor een aanstaande rassenoorlog in het Scandinavische land.

''Een klein deel van het rechts-extremistische milieu houdt zich bezig met registratie van politieke tegenstanders en werkt onder meer aan het verkrijgen van vaardigheden in wapengebruik en gevechtstechniek'', schrijven experts van de dienst.

''We verwachten dat deze groep zich voorbereidt op een toekomstige rassenoorlog in Denemarken.''

De dienst houdt rekening met situaties vergelijkbaar met die in Duitsland, waar een neonazigroep meerdere moorden op zijn kerfstof lijkt te hebben. De Duitse groep had ook een dodenlijst.
Na de rechts-extremistische terreuraanslagen op 22 juli in Noorwegen werd al bekend dat meerdere Deense rechts-extremisten in onder meer Rusland aan paramilitaire schiet- en aanvalsoefeningen meedoen.
================================
Net op tijd voor 2012 ^O^
waar in je artikel staat dat er kans is op rassenrellen?
pi_104490609
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

waar in je artikel staat dat er kans is op rassenrellen?
Rassenrellen wordt niet genoemd. Rassenoorlog wel:
quote:
''We verwachten dat deze groep zich voorbereidt op een toekomstige rassenoorlog in Denemarken.''
pi_104490962
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Rassenrellen wordt niet genoemd. Rassenoorlog wel:

[..]

Dan staat er nog niet in het artikel dat er kans is op rassenoorlog.
Enkel dat een paar rechtsextremisten zich op een rassenoorlog voorbereiden.
pi_104491259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:06 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Dan staat er nog niet in het artikel dat er kans is op rassenoorlog.
Enkel dat een paar rechtsextremisten zich op een rassenoorlog voorbereiden.
*zucht*
quote:
De binnenlandse veiligheidsdienst PET in Denemarken waarschuwt in een donderdag vrijgegeven rapport voor een aanstaande rassenoorlog in het Scandinavische land.
pi_104491346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef De_Nuance het volgende:

er staat dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.
Heb je wel het goede stuk gequote of kun je geen Engels?
Dat komt ook omdat ze islamitische meisjes uit Duitsland pas afslachten als ze op vakantie zijn in de zomer, in bv Turkije.
Hoor je verder weinig over, maar het komt wel regelmatig voor.
pi_104491455
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]
...
Hoor je verder weinig over, maar het komt wel regelmatig voor.
Als je er weinig over hoort, hoe kunnen we dan verifieren dat het regelmatig voot komt? Waar zijn die cijfers te vinden?

En nog belangrijker: wat heeft dit met extreem-rechts geweld te maken?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 21:17:41 ]
  donderdag 17 november 2011 @ 21:16:47 #124
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104491513
Denemarken lijkt qua bevolking en cultuur érg sterk op ons neerlanders. Zou zomaar kunnen dat ook wij de knuppel nog komen te hanteren komende jaren.
pi_104491555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef PfenisBaron het volgende:
Denemarken lijkt qua bevolking en cultuur érg sterk op ons neerlanders. Zou zomaar kunnen dat ook wij de knuppel nog komen te hanteren komende jaren.
Denk dat hier ook zoiets kan gebeuren ja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')