Dit precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef DonJames het volgende:
Zonder ook maar iets goed te praten, maar m.i. kan je bij een aantal racisme-gerelateerde moorden nog niet echt spreken van een rassenoorlog..
Omdat het geen verrijking is gebleken?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:46 schreef DrBiemel het volgende:
Waarom zijn ze daar zo racistisch man?
Zijn ze jouw huis ook binnengevallen vandaag?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het geen verrijking is gebleken?
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zijn ze jouw huis ook binnengevallen vandaag?
Waar dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!
AIVD leest meequote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!
Blanke ras tegen alle andere rassen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef deedeetee het volgende:
Welke rassen gaan in oorlog dan ?
Dat winnen we makkelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blanke ras tegen alle andere rassen..
Denk ik.
En tegen de linksen, die zijn vaak ook blank hè.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat winnen we makkelijk.
Die pikken we even mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En tegen de linksen, die zijn vaak ook blank hè..
Die zijn immers makkelijk te herkennen aan hun baard, slechte kledingkeuze en geblow.quote:
Dat is natuurlijk een strategische fout die je nu maakt hè, dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die zijn immers makkelijk te herkennen aan hun baard, slechte kledingkeuze en geblow.
Goeie man.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens die rechts-extremisten hebben die ovens helemaal nooit bestaan... dus ik vertrouw er maar op dat ze als ze de overwinning behalen iig geen mensen gaan vergassen...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
Hele hordes Breivikjes maar extreem-rechts is niet gevaarlijk hoor
En als straks de verbrandingsovens weer ontdekt worden heeft natuurlijk ook niemand iets geweten.
29 posts en de eerste godwin is gemaakt. Proficiat.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
En als straks de verbrandingsovens weer ontdekt worden heeft natuurlijk ook niemand iets geweten.
Ja maar, het is beschreven in de Beatles-liedjes!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Wat moet je wel niet voor kutleven hebben om zin te hebben in een rassenoorlog?
Uitschot.![]()
heel vreemd om over WOII te beginnen als het topic over Hitler adepten gaatquote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
29 posts en de eerste godwin is gemaakt. Proficiat.
Dit onderwerp verdient volgens jou niet op enige wijze een vergelijking met WO2 dus?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hele hordes noch wel? Ik heb er nog maar 1 gezien en extreem-links+islam staat nog aardig op voorsprong dus.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
O, het is er maar 1...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hele hordes noch wel? Ik heb er nog maar 1 gezien en extreem-links+islam staat nog aardig op voorsprong dus.
Maar als je graag bang bent, graag.
BOEH!
1?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hele hordes noch wel? Ik heb er nog maar 1 gezien en extreem-links+islam staat nog aardig op voorsprong dus.
BOEH!
Onzin, ze kunnen de overwinning pas behalen ná het verwijderen van hun tegenstanders. "Zuiveringen" zijn de essentie van de extreem-rechtse strijd, wat heb je aan strijd als je je tegnstanders laat bestaan? 't Zijn geen slappe linksen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens die rechts-extremisten hebben die ovens helemaal nooit bestaan... dus ik vertrouw er maar op dat ze als ze de overwinning behalen iig geen mensen gaan vergassen....
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven ben ik het met je eens!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt in de op gesproken over groepen in Duitslan en Denemarken, dat is er meer dan één.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
BOEH!
Daarna hebben ze met geweld de overwinning behaald, en dan worden de sociaaldemocraten en ander links werkloos langharig baarddragend gespuis opgepikt, daarna de moslims, en daarna worden de ovens weer aangezet toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Onzin, ze kunnen de overwinning pas behalen ná het verwijderen van hun tegenstanders. "Zuiveringen" zijn de essentie van de extreem-rechtse strijd, wat heb je aan strijd als je je tegnstanders laat bestaan? 't Zijn geen slappe linksen.
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef heiden6 het volgende:
Wat moet je wel niet voor kutleven hebben om zin te hebben in een rassenoorlog?
Uitschot.![]()
Dat zijn allemaal Breivikjes? Aha, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er wordt in de op gesproken over groepen in Duitslan en Denemarken, dat is er meer dan één.
Tientallen? 9 is tientallen? Weer lekker aan het overdrijven?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1?
Er zijn de afgelopen decennia tientallen buitenlanders vermoord vanwege hun afkomst in Duitsland. Door neo nazi's.
Als het er meer waren, had ik het toch zeker wel geweten!!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, het is er maar 1....
Dan gaan we weer rustig slapen idd.
Wat dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als het er meer waren, had ik het toch zeker wel geweten!!!!!!
De afgelopen decenia zei ikquote:Op donderdag 17 november 2011 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tientallen? 9 is tientallen? Weer lekker aan het overdrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |