Als je meerekent dat de Duitsers erg effectief kunnen zijn en het feit dat er nogal wat extremisten rondlopen... elke moord is er een te veel, en dan boeit het me niet eens dat die moord racistisch is, maar tientallen in decenia vind ik dus echt meevallen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe kunnen het aantal racistische woorden nou meevallen?
Eentje is al teveel lijkt me
Dat lijkt me onzin, je discussieert toch gewoon?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou ik schijn toch de Obergruppensturmfuhrermeister te zijn van Fok die 1 milliseconde verwijderd is van een 2e Breivik te worden? Dat zegt men hier tenminste altijd.
Moord en razzzismequote:
quote:53 Turkish Kurds are arrested in Czechoslovakia trying to illegally cross the border into East Germany.
Nee, hij gooit bierblikjes naar moslima's.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin, je discussieert toch gewoon?
Of sta je in de tijd die je nog rest nadat je gewerkt en geFOK!t heb in zo'n bivakpakje op een schietschijf te schieten?
Mwoah: 1 dan voor het voordeel van de twijfel.quote:The Berlin Justice Department says that it is investigating 3 German men for the manslaughter of a 19 year old Turk who died of injuries suffered in a racist brawl.
quote:120 Turkish youths rally in protest of the death of a Turkish youth and brawl with Germans and lob bottles, rocks and fireworks at police when they intervene.
Nov 16, 1991 500 young Turks battle riot police in Berlin during a march by 6000 people, about 60% of them Turks, to mourn the death of a young Turk in a racist brawl and in protest against xenophobic violence in Germany in general. The demonstration was peaceful until the police arrested a German marcher for carrying a gun
Zitten we op 4.quote:3 Turks are killed in an arson attack near Luebeck and a racist riot occurs in Rostock.
Dit is per definitie neo-nazi achtig? Ik kan een veelvoud moorden door Turken ed vinden. Maar goed, 4.5 dan omdat ik in zo'n goede bui ben.quote:A 56 year old Turk is beaten to death by 2 drunken Germans in Mulheim.
9.5quote:Five Turks are killed in an arson attack in Solingen. Turks and Germans spontaneously march in Solingen and elsewhere in Germany in response to the incident.
Door wie? Hun drugsdealers?quote:3 Turks are shot to death in Berlin.
10.5quote:A Turk is killed in a firebombing at a refugee home in one of many Christmas day firebombings.
12.5quote:7 people including 2 Turks die in one of several firebombings this month
quote:One Kurd is killed in a clash between Turkish and Kurd teenagers in a northern German city.
Moet ik dat ook tellen?quote:2 people are killed in an arson attack on a building in northern Germany inhabited mainly by Turks.
Oct 1 - Nov 30, 1995 A series of sporadic arson attacks on Turkish targets in Germany occurs. Police blame Kurdish extremists.
Staat niets over brandstichting en door wie, maar goed: 22.5quote:At least 10 people, mostly foreigners from Africa, died after a German hostel went up in flames.
23.5quote:One Turk is killed and 53 injured as fire engulfs an asylum seekers' hostel in the southern town of Friedrichshafen (Reuters, 06/04/97).
En terecht. Burqa-draagsters en haatbaarden zijn de vijand, per definitie. No mercy. Mogen blij zijn dat het daarbij bleef.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij gooit bierblikjes naar moslima's.burqa-dragende haat-extremisten en haatbaarden.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En terecht. Burqa-draagsters en haatbaarden zijn de vijand, per definitie. No mercy. Mogen blij zijn dat het daarbij bleef.
Niet straks weer huilen dan als je voor Breivikje wordt uitgemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En terecht. Burqa-draagsters en haatbaarden zijn de vijand, per definitie. No mercy. Mogen blij zijn dat het daarbij bleef.
Nu je het zegt. Zullen we anders eens de cijfers erbij pakken die bv Turken/Allochtonen qua criminaliteit en moorden hebben aangericht richting de autochtone Duitsers?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef Spanky78 het volgende:
Wat pas cru is, is dat er tientallen moslimmeisjes worden vermoord vanwege hun afkomst. Eerwraak heet dat, ze worden dan wel door hun eigen familie omgelegd, dat wel.
Ik zie geen enkele discrepantie in de stelling dat Burqa-draagsters en die baardapen met jurken extremisten zijn die mij vijandig gezind zijn. Sterker nog, dat zullen ze zelf beamen. En dat weet jij best.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet straks weer huilen dan als je voor Breivikje wordt uitgemaakt.
Nee, doe maar niet. Ik wilde de opmerking alleen maar maken om aan te geven dat er overal mongolen rondlopen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zullen we anders eens de cijfers erbij pakken die bv Turken/Allochtonen qua criminaliteit en moorden hebben aangericht richting de autochtone Duitsers?
23 + 9 = 32quote:Op donderdag 17 november 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mwoah: 1 dan voor het voordeel van de twijfel.
Daar staat dan tegenover
[..]
[..]
Zitten we op 4.
[..]
Dit is per definitie neo-nazi achtig? Ik kan een veelvoud moorden door Turken ed vinden. Maar goed, 4.5 dan omdat ik in zo'n goede bui ben.
[..]
9.5
[..]
Door wie? Hun drugsdealers?
Onduidelijk. Tel ik niet mee.
[..]
10.5
[..]
12.5
[..]
[..]
Moet ik dat ook tellen?
[..]
Staat niets over brandstichting en door wie, maar goed: 22.5
[..]
23.5
Wacht even, je bedoelde het nog serieus ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele discrepantie in de stelling dat Burqa-draagsters en die baardapen met jurken extremisten zijn die mij vijandig gezind zijn. Sterker nog, dat zullen ze zelf beamen. En dat weet jij best.
Het is echt. Geen grap.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wacht even, je bedoelde het nog serieus ook?
Je gooit toch niet echt met bierblikjes hoop ik?
Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Zullen we anders eens de cijfers erbij pakken die bv Turken/Allochtonen qua criminaliteit en moorden hebben aangericht richting de autochtone Duitsers?
Ik ken eigenlijk geen burqa-draagsters dus ik weet niet hoe ze tegenover jouw persoon staan.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele discrepantie in de stelling dat Burqa-draagsters en die baardapen met jurken extremisten zijn die mij vijandig gezind zijn. Sterker nog, dat zullen ze zelf beamen. En dat weet jij best.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef Spanky78 het volgende:
Wat pas cru is, is dat er tientallen moslimmeisjes worden vermoord vanwege hun afkomst. Eerwraak heet dat, ze worden dan wel door hun eigen familie omgelegd, dat wel.
http://www.mpicc.de/ww/en(...)logie/ehrenmorde.htmquote:Given that there are roughly 700 annual homicide related deaths in Germany, including many in families and relationships, honour killings are (quantitatively) very rare events.
Maar hij is geen Breivikje in de dop, alleen maar een agressieve vent die bierblikjes naar moslima's gooit en extreemrechts geweld goedpraat.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.
Er is een verschil tussen goed praten en iets in perspectief plaatsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat probeer je nou aan te tonen? Het lijkt net alsof je rechts-extremistisch geweld probeert te rechtvaardigen.
Er zijn 700 moorden in Duitsland staat er en er staat dat eerwraak een zeldzaam verschijnsel is.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
http://www.mpicc.de/ww/en(...)logie/ehrenmorde.htm
Per JAAR he! Dat zal De Nuance vast weer niet goed uitkomen, deze FEITEN. Want ja, extreem-rechts is een groot, groot gevaar. Zie de aantallen maar!!!111!1 Einz!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |