abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104499869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Waarom zou extreem rechts en dan vooral het deel wat voor hun ideaal bereid is mensen te vermoorden een probleem hebben met eerwraak?
moslim meer of minder is hun probleem niet
of moslima minder is geen probleem
Het is gewoon een struisvogel argument, bang om met de realiteit geconfronteerd te worden.

Het MOET wel hun eigen schuld zijn, dat is de meest geruststellende gedachte immers.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_104500257
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:08 schreef De_Nuance het volgende:

Ja dus toch een vorm van eigen schuld dikke bult dus
Welnee.
pi_104548956
En dan in duitsland de donner moorden. Waarvan de media al weten: dat doet extreem rechts.
Hoewel ik mij daarvan afvraag of dat niet 'gewoon' de onderlinge familie/maffia is, want waarom per se alleen 'snackbar eigenaren' aanpakken als extreem rechtse doorgeslagen pipo zijnde?
Signature
pi_104549416
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef spambuster het volgende:
En dan in duitsland de donner moorden. Waarvan de media al weten: dat doet extreem rechts.
Hoewel ik mij daarvan afvraag of dat niet 'gewoon' de onderlinge familie/maffia is, want waarom per se alleen 'snackbar eigenaren' aanpakken als extreem rechtse doorgeslagen pipo zijnde?
Dat hebben ze dis negen jaar lang gedacht maar nu zijn er bewijzen dat het nazi's waren.

En dit zegt niet de media maar de Duitse Jusititie. Het staat zo goed als vast dat die Döner moorden racistisch van aard zijn geweest
  zaterdag 19 november 2011 @ 14:29:24 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104550927
Zolang het economisch goed blijft gaan is er niks aan de hand. En ja, het gaat economisch goed want iedereen kan werk en eten krijgen, ook als de economie 4x 1% krimpt.

Krijgen we echter een echte economische crisis, dan is de kans op een vlam in de pan zeer goed aanwezig. Iemand die zelf voldoende geld heeft, er warmpjes bij zit en 3x per jaar op vakantie gaat, zal niet op straat gaan rellen tegen andere rassen. Heeft die persoon twijfel of hij morgen nog te eten heeft, hetzelfde verhaal. Vanuit de kant van de allochtonen, op wat Scootermarrokanen na houden die zich wel ook rustig met hun uitkering, sociale huurwoning en vakantiehuisje in Turkije. maar ook voor hen geldt dat onderhuidse spanningen vrij komen wanneer ze fors zouden moeten inleveren.

Zover ik weet is er nog nooit burgeroorlog, etc ontstaan in een stabiel democratisch land waar er voldoende welvaart was en deze redelijk verdeeld.
The End Times are wild
pi_104553117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef spambuster het volgende:
Het wapen waarmee die snackbar eigenaren waren vermoord was van de opgepakte neonazi's.
Het is verder niet bekend of ze meer dan de 9 snackbar eigenaren en een griek hebben vermoord omdat als dat wel zo is de gebruikte wapens niet gevonden zijn.
pi_104553981
Was te verwachten deze radicalisering.

Abject en verwerpelijk maar te verwachten.
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:08:48 #158
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_104555835
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:29 schreef LXIV het volgende:
Zolang het economisch goed blijft gaan is er niks aan de hand. En ja, het gaat economisch goed want iedereen kan werk en eten krijgen, ook als de economie 4x 1% krimpt.

Krijgen we echter een echte economische crisis, dan is de kans op een vlam in de pan zeer goed aanwezig. Iemand die zelf voldoende geld heeft, er warmpjes bij zit en 3x per jaar op vakantie gaat, zal niet op straat gaan rellen tegen andere rassen. Heeft die persoon twijfel of hij morgen nog te eten heeft, hetzelfde verhaal. Vanuit de kant van de allochtonen, op wat Scootermarrokanen na houden die zich wel ook rustig met hun uitkering, sociale huurwoning en vakantiehuisje in Turkije. maar ook voor hen geldt dat onderhuidse spanningen vrij komen wanneer ze fors zouden moeten inleveren.

Zover ik weet is er nog nooit burgeroorlog, etc ontstaan in een stabiel democratisch land waar er voldoende welvaart was en deze redelijk verdeeld.
Daarom moet je in een land ook het wij-zij denken zoveel mogelijk proberen tegen te gaan.
Krekker is de bom!
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:36:25 #159
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104556645
quote:
9s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef dubidub het volgende:

[..]

29 posts en de eerste godwin is gemaakt. Proficiat.
In de openingspost al. We hebben het hier over neo nazis, dat houdt toch wel enigszins verband met de oorlog, vind je niet?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104556688
Wie weet handelde Breivik toch niet zo alleen als zoveel mensen nu aannemen.
Eerst die neonazi's in Duitsland, nu dit weer, en vast nog wel in meer landen.
Haha
pi_104556818
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:37 schreef Joker89 het volgende:
Wie weet handelde Breivik toch niet zo alleen als zoveel mensen nu aannemen.
Eerst die neonazi's in Duitsland, nu dit weer, en vast nog wel in meer landen.
:')

Die Breivik had juist een hekel aan nazi's.
pi_104556936
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

:')

Die Breivik had juist een hekel aan nazi's.
Maar hij had ook een hekel aan links en aan immigranten als ik me niet vergis.
Ik denk dat hij buiten de neo-nazi's weinig gelijkgestemden gevonden zou hebben eigenlijk.
Haha
pi_104557104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:43 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Maar hij had ook een hekel aan links en aan immigranten als ik me niet vergis.
I
Ja, daar werkte hij dan ook niet samen mij. In dat schrijfsel van hem komt meermaals naar voren dat hij fel tegenstander van nazi's is, dat is zelf een speerpunt. Het lijkt dan nogal vreemd om te veronderstellen dat er in die relatie de moorden van enkele neonazi's in Duitsland, jaren eerder, spraken zou kunnen zijn van een gezamenlijk handelen.

Hoe kom je er op?
pi_104557392
Je hebt twee soorten gewelddadige xenofoben anno 2011:

1) Neonazi's en aanverwant tuig (links, moslim , homo , allochtoon , jood is slecht)
2) Breivikjes die Wilders achtige ideologie hebben (maar dan met geweld) links en moslims is slecht
pi_104557506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:55 schreef De_Nuance het volgende:
Je hebt twee soorten gewelddadige xenofoben anno 2011:

1) Neonazi's en aanverwant tuig (links, moslim , homo , allochtoon , jood is slecht)
2) Breivikjes die Wilders achtige ideologie hebben (maar dan met geweld) links en moslims is slecht
Wat een versimpeling van een veel breder omvattend gamma. Je laat weinig ruimte voor nuances. Je doet je naam dan ook niet echt eer aan. ;)
pi_104558026
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:47 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, daar werkte hij dan ook niet samen mij. In dat schrijfsel van hem komt meermaals naar voren dat hij fel tegenstander van nazi's is, dat is zelf een speerpunt. Het lijkt dan nogal vreemd om te veronderstellen dat er in die relatie de moorden van enkele neonazi's in Duitsland, jaren eerder, spraken zou kunnen zijn van een gezamenlijk handelen.

Hoe kom je er op?
Dan heb je het rapport niet gelezen, hij heeft zich wel degelijk in deze groepen opgehouden, hij vond ze inderdaad slecht en was het er vaak niet mee eens. Maar dat betekent niet dat het mogelijk is dat hij daar wel degelijk groepen/mensen/ heeft ontmoet die het met hem eens waren en/of/ andersom.
Haha
pi_104558325
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef DonJames het volgende:
Zonder ook maar iets goed te praten, maar m.i. kan je bij een aantal racisme-gerelateerde moorden nog niet echt spreken van een rassenoorlog..
Daar kan het natuurlijk wel op uitdraaien.
pi_104559626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:59 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat een versimpeling van een veel breder omvattend gamma. Je laat weinig ruimte voor nuances. Je doet je naam dan ook niet echt eer aan. ;)
Hoe zou jij de categorie gewelddadige xenofoben indelen?
Ik zou een derde groep meetellen
3 eenlingen of baldadig groepje, maar niet extreemrechts, die incidenteel gewelddadig worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')