Goeie linkquote:Op donderdag 17 november 2011 18:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De afgelopen decenia zei ik
Zie link
quote:04 Not Found
The page you requested was not found on our server. You will be redirected to the Refworld home page in 5 seconds.
If you do not wish to wait, click here.
Volgens de Telegraaf bestaat racisme niet, volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef Buitendam het volgende:
Rassenoorlog
Lekker een Telegraafje doen, als je niet bij de Telegraaf werkt. Moet op z'n tijd een keer kunnen. En nu weer over tot de orde van de dag.
Hoezo? Jij zou daar toch nooit aan mee doen,... jij bent iemand die discussieert, toch niet de wapens op pakken?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als het er meer waren, had ik het toch zeker wel geweten!!!!!!
Sorry foutjequote:
Nou ik schijn toch de Obergruppensturmfuhrermeister te zijn van Fok die 1 milliseconde verwijderd is van een 2e Breivik te worden? Dat zegt men hier tenminste altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij zou daar toch nooit aan mee doen,... jij bent iemand die discussieert, toch niet de wapens op pakken?
Je maakt het er zelf naar, hoewel je je in bepaalde periodes ook genuanceerd uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou ik schijn toch de Obergruppensturmfuhrermeister te zijn van Fok die 1 milliseconde verwijderd is van een 2e Breivik te worden? Dat zegt men hier tenminste altijd.
Ik heb het even doorgekeken, maar ik zie serieus geen tientallen doden zoals je beweerde. Of heb ik te vluchtig gekeken?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sorry foutje
Nu moet hij het doen
http://tinyurl.com/7xfd5vp
Vooral in de jaren '90 ging het goed mis daar.
Het verdient minstens net zoveel aandacht als elke moslimscheet wat tegenwoordig op het journaal en in de krant komt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
Beetje onnodig om dit zo op te blazen. Dan ben je m.i. niet veel beter dan een op hol geslagen Hofstadtgruppe die elke moslimscheet als een genocide op Nederlanders beschouwt.
Nee joh. Lekker laten liggen. Je hebt alleen jezelf ermee.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het verdient minstens net zoveel aandacht als elke moslimscheet wat tegenwoordig op het journaal en in de krant komt.
Met dit soort uitspraken diskwalificeer je jezelf weer enorm.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgekeken, maar ik zie serieus geen tientallen doden zoals je beweerde. Of heb ik te vluchtig gekeken?
En het valt compleet in het niet natuurlijk bij de tienduizenden doden die de Turken aanrichten onder de Koerden. Je weet, als je in een glazen huis woont dan moet je geen stenen gooien.
Goh leuk verhaal.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik weet ook nog dat gezeik hier in DH eind jaren 90 of zo. Toen was er een huis in de fik gestoken en een zooitje Turken waren eraan gegaan. Iedereen helemaal hyper en extreem-rechts zat erachter en schande schande. Stille tochten en alle linkse hullies met hun bekken op TV schande spreken.
Tijdje later bleek dat de neef of zo het had gedaan
Nooit meer wat van gezien op TV
Ik zal NOOIT leugens vertellen en hanteer de feiten. Niets meer, niets minder. Dat ze jou soms niet welgevallen daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf naar, hoewel je je in bepaalde periodes ook genuanceerd uit.
Zoals de laatste paar dagen bijvoorbeeld.
Ik dacht maar tien.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goh leuk verhaal.
Blijft staan dat extreem-rechts in Diitsland tientallen mensen heeft vermoord puur vanwege hun afkomst.
Nee, tientallen over de afgelopen decennia. Zie mijn link.quote:
Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal is gewoon irrelevant.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zal NOOIT leugens vertellen en hanteer de feiten. Niets meer, niets minder. Dat ze jou soms niet welgevallen daar kan ik niets aan doen.
Verder blijf ik erbij dat religie de kanker van de wereld is. Period.
FF serieus, waar staan die tientallen dan? Want ik zie het echt niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken diskwalificeer je jezelf weer enorm.
Zoveel je eerste als tweede alinea getuigt van verminderd cognitief vermogen.
Je zou ook kunnen toegeven dat het inderdaad zoals ik al zei meer dan 9 zijn ipv allerhande dingen er met de haren bij te slepen.
Nee, het komt je niet goed uit. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt, je verhaal is gewoon irrelevant.
Gewoon optellen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
FF serieus, waar staan die tientallen dan? Want ik zie het echt niet.
In decenia vind ik dat heel erg meevallenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, tientallen over de afgelopen decennia. Zie mijn link.
Ik niet echt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In decenia vind ik dat heel erg meevallen
Agree to disagreequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |