Nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
hee ts kan ik 20euro van je lenen?
Krijg je volgende maand terug
kutwijf, we zijn geen vrienden meer en ik ontvriend je op hyvesquote:
Ga nu maar weer verder spelen met je lego.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kutwijf, we zijn geen vrienden meer en ik ontvriend je op hyves
Waarom? ze mogen best meegenieten alleen er is wel een grens.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Ook wel ontzettend dom dat je hun geld geeft.
Alleen mijn beste vrienden weten dit en verder zit ik hier redelijk anoniem en kent geen van jullie mij persoonlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
Het was misschien stom dit tegen iedereen te vertellen.
Dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Mja, ik zou het waarschijnlijk ook hebben gedaan. Erg achterlijk van ze dat gelijk meer willen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Zodra je veel hebt weet je niet meer wie je vrienden zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat een onzin. Het gaat om het idee. Je gaat toch gvd niet nog meer geld van je vriend(in) aftroggelen als je net een flink bedrag hebt gekregen? Stelletje pauper vriendenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef sausagin het volgende:
Zouden wij mogen weten hoe groot de erfenis was? En hoeveel heb je precies aan je vrienden gegeven? Het is moeilijk om deze situatie in te schatten , 100 000 euro en een aantal miljoen is een groot verschil.
Het moet nogal een bedrag zijn, aangezien alle 'vrienden' van TS er o.a. auto's van kunnen kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef sausagin het volgende:
Zouden wij mogen weten hoe groot de erfenis was? En hoeveel heb je precies aan je vrienden gegeven? Het is moeilijk om deze situatie in te schatten , 100 000 euro en een aantal miljoen is een groot verschil.
Baal in ieder geval ontzettend van hun gedrag en heb zelf van het geld nog eigenlijk niets uitgeven behalve hun mij 3 beste vrienden dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, ik zou het waarschijnlijk ook hebben gedaan. Erg achterlijk van ze dat gelijk meer willen.
Vind het heel jammer en met het geld hadden ze als voorbeeld hun huis kunnen afbetalen wat ze niet gedaan hebben. En probeer het ook duidelijk te maken alleen het dringt gewoon niet door bij hun!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef Bill_E het volgende:
Zo leer je je echte vrienden kennen zegmaar. Ik zou in iedergeval niet ineens uitdelen. Dat was wellicht minder handig. Maar gewoon 1 keer een duidelijk statement neerzetten lijkt me voldoende. Duidelijk maken aan iedereen dat ze hun eigen boontjes mogen doppen.
Ik zou een bedrag van een vriend niet aangenomen hebben. Al is het maar dat ik het niet nodig heb.
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zodra je veel hebt weet je niet meer wie je vrienden zijn.
Wat dat betreft is geen tot weinig geld hebben duidelijker.
Een enorm bedrag is het, Heb me beste vrienden honderdduizend euro de man geschonken als we dan over bedragen spreken en daar van is bijna niets meer over.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Het moet nogal een bedrag zijn, aangezien alle 'vrienden' van TS er o.a. auto's van kunnen kopen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Baal in ieder geval ontzettend van hun gedrag en heb zelf van het geld nog eigenlijk niets uitgeven behalve hun mij 3 beste vrienden dan.
[..]
Vind het heel jammer en met het geld hadden ze als voorbeeld hun huis kunnen afbetalen wat ze niet gedaan hebben. En probeer het ook duidelijk te maken alleen het dringt gewoon niet door bij hun!
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Een enorm bedrag is het, Heb me beste vrienden honderdduizend euro de man geschonken als we dan over bedragen spreken en daar van is bijna niets meer over.
Tuurlijk joh...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef Isamara87 het volgende:
Een enorm bedrag is het, Heb me beste vrienden honderdduizend euro de man geschonken als we dan over bedragen spreken en daar van is bijna niets meer over.
Hij kan alleen van zijn ouders erven en mochten die al dood zijn van zijn grootouders.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
Beetje vreemd dat je eerst armoede had en dan ineens oneindig veel erft. Als er oneindig veel geld in de familie zit dan komt armoede maar zelden voor...want je erft toch van directe familie...ouders, grootouders...iets dergelijk???
Dat is dus mijn punt... Even wacht op een antwoord van de troll...euh TS.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan alleen van zijn ouders erven en mochten die al dood zijn van zijn grootouders.
In elk ander geval moet hij apart aangewezen zijn echter noemt hij geen problemen met andere familie leden en geloof me, die zouden er zijn
Voor elke keer dat deze post naar al je Facebookcontacten doorgestuurd wordt doneert het Goede Doel ¤1,- aan arme mensen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef muhahaha het volgende:
Mag ik trouwens ook een ton, ik heb 5 kinderen die ik te eten moet geven
Je mag na de donatie natuurlijk als vriend op mijn facebook komen.
Het komt van mij vader en mij moeder is al jaren uit het zicht verdwenen. Mij vader was een wees en heeft hard gewerkt en vele bedrijven gehad. Net als mijn moeder gaf hij niets om mij alleen tijdens zijn sterfbed kwam hij tot inkeer en leerde hem toen pas kennen na enkele maanden overleed mij vader.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
Beetje vreemd dat je eerst armoede had en dan ineens oneindig veel erft. Als er oneindig veel geld in de familie zit dan komt armoede maar zelden voor...want je erft toch van directe familie...ouders, grootouders...iets dergelijk???
Ik heb een vriendenwinkel, dus TS als je me nodig hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Het waren je vrienden... dat heb je wel goed om zeep geholpen door ze een ton elk te geven
Gelukkig kun je nu andere vrienden kopen
Weet niet eens waar ze woont en heb al vaak geprobeerd contact te zoeken met haar en dat wil ze niet. Ze ziet mij als een fout uit het verleden en zoals ze zelf heeft gezegd jaren terug is ze gelukkig met het leven wat ze nu heeft en daar hoor ik nadrukkelijk niet bij!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Weet niet eens waar ze woont en heb al vaak geprobeerd contact te zoeken met haar en dat wil ze niet. Ze ziet mij als een fout uit het verleden en zoals ze zelf heeft gezegd jaren terug is ze gelukkig met het leven wat ze nu heeft en daar hoor ik nadrukkelijk niet bij!
Waarom? Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Dat heet investeren..quote:Op donderdag 17 november 2011 07:51 schreef Copycat het volgende:
Wel lief dat je je vader op zijn vaderdagsterfbed een hond hebt gegeven, in al je toenmalige armoe!
Wat heb jij voor vaderdag gekocht?
eh... Samara begin een asiel daar in Bulgarije, dan doe je nog iets nuttigs met je geld,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je Nederland is er wel ineens een stuk op vooruit gegaan in 1 dag?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef Isamara87 het volgende:
Het verhaal
In een aantal weken van financieel heel arm naar zeer vermogend gegaan heb een grote erfenis mogen ontvangen met nogal een aantal nullen op het einde. Werken hoeft niet meer en zal het vast nooit allemaal in mij leven uit kunnen geven alleen ben wel gewoon normaal gebleven en ook geen grote plannen gewoon enorm veel geluk gehad hiermee.
Vrienden zijn vrienden dus heb ze een leuk bedrag geven.
Nu zou je denken ze hebben net allemaal een X bedrag op de bank en zou het even klaar moeten zijn. Was het maar zo ze vragen namelijk om meer en ieder gesprek gaat het wel over
of ik hun kan helpen met een ''steuntje'' in de rug waar ik duidelijk nee op zeg, En het geld wat ze hebben gekregen is in minder dan een week compleet verbrast aan vrij nutteloze goederen zoals kleding feestjes auto's alles is al op en het was toch een flink bedrag!
Ze blijven dus zeuren om geld en zijn nog eens verontwaardigd dat ik nee zeg mijn vriendin is ze trouwens helemaal beu alleen wil ze zelf nog een kans geven .
Weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken vind het allemaal erg vervelend heeft iemand hierin advies of kan ik beter laten voor wat het is en de vriendschappen beëindigingen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 08:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Even de OP bewaren voor de zekerheid![]()
[quote]Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Nee loslaten lijd dier erg en word anders wel door wilde honden op gegeten dan is een schot door het hoofd beter hoeft het niet te lijden.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Dus jij voorstellen hond aan ketting laten en weken zonder eten laten dood gaan nee dat is goed!
Dan beter een keer schieten en klaar niet leuk maar beter.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Worden achtergelaten in kinderhuis zijn er wel asiel voor hond niet.Dan kan hond alleen in natuur wonen en lijd daar dan beter uit lijden verlossen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welk land jij woont Isamara?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:46 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Bulgarije geboren en gewoond vaak komen voor familie daar en zie dan honden soms wel eens goede hond meenemen naar Nederland als ze niet bijten dat vaak probleem zijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... Bulgarije...
Daar hebben ze wel dierenasiels trouwens hoor.
http://www.animalrescuesofia.nl/
eh... Samara begin een asiel daar in Bulgarije, dan doe je nog iets nuttigs met je geld,quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
En zoveel plaatsen hebben niet echt asiel en hond beter dood dan in doodhuis wachten en pijn gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 08:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
eh... Samara begin een asiel daar in Bulgarije, dan doe je nog iets nuttigs met je geld,
je hoeft toch nooit meer te werken.
Bulgarije. daar woonde je toch of daar was je in ieder geval geboren en getogen?
[..]
Je Nederlands is er wel ineens een stuk op vooruit gegaan in 1 dag?
Doe je goed...
En om je vrienden "zomaar" wat te geven.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
Het was misschien stom dit tegen iedereen te vertellen.
Van wie mag dat niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef kovenant het volgende:
als je zonder mokken 100k de man weg kan geven moet je wel in de quote staan dan, je mag namelijk niet zomaar meer dan x% weg geven ( en dat meerdere keren ) dus ga ervan uit dat het max 2% is wat je hebt weggegeven.
...
Hoezo? Zou ik ook doen. Misschien is het wel dan wijsheid geweest nadrukkelijk te zeggen dat het eenmalig is, alhoewel ik ook zou verwachten dat dat vanzelfsprekend is. Stelletje kleuters zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zou je zoveel geld schenken? Wilde je de belasting met 50k ¤ per persoon verblijden?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niets beters te melden hebt.
Hmmm. Ik niet denk ik. Ik had ze spullen gegeven, of hun studieschuld afbetaald, of had iedereen meegenomen op een hele verre reis. Ik had ze liever iets gegeven waar men lang van had kunnen genieten en ze niet een keuze gelaten.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom? Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Ik zou een gebouw kopen, indelen in apartementen en ze voor kostendekkende huur als buren nemenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef shifto het volgende:
Ik zou mijn vrienden geen geld geven, ik zou gewoon de dingen voor ze halen die ze zouden willen hebben (bijv. laptop, auto ed.) Zo voorkom je dat ze het uitgeven aan domme dingen en houdt je waarschijnlijk toch iedereen een beetje happy. Ik weet niet of je nu multimilionair bent of dat je een paar ton hebt, maar afhankelijk van het bedrag lijkt dit mij een "betere" manier.
Daarom ben je zo vriendeloos..quote:Op donderdag 17 november 2011 12:57 schreef HenkXL het volgende:
Überhaupt je vrienden geld geven? WTF?! Een extra biertje in de kroeg kunnen ze krijgen.
Als je het idee hebt dat je geld dient te geven aan je vrienden, dan ben je juist vriendloos en niet andersomquote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom ben je zo vriendeloos..
Ik had mijn vrienden zeker het geld gegunt.. Maar onder het voorwaarde dat ze minstens 2 jaar mee zoet zijn
Dus vriendschap draait voor jou om het geld?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom ben je zo vriendeloos..
Ik had mijn vrienden zeker het geld gegunt.. Maar onder het voorwaarde dat ze minstens 2 jaar mee zoet zijn
Nee, maar ik gun mijn vrienden zeker geld als ik het in overschot heb.. Ik krijg het in eens uit het niets, waarom zouden hun dan nog in hun classe moeten leven? ik ben jong, mijn vrienden idem. (18~22 jaar) Studie is niet goedkoop, rekeningen zijn niet mals, hobbies kosten geld, Als ik een paar miljoen had, waarom zou ik een ton of 4-5 niet geven aan me maten om hun leven makkelijker te maken..quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dus vriendschap draait voor jou om het geld?
En ik maar denken dat vrouwen gen humor hebben!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien kun je een ring kopen voor die R&P-Vietnamees die psychotisch met fantastische zwaarden zwaait.
Zijn er weer twee trolletjes tevreden.
Goed werk CC.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:51 schreef Copycat het volgende:
Wel lief dat je je vader op zijn vaderdagsterfbed een hond hebt gegeven, in al je toenmalige armoe!
Wat heb jij voor vaderdag gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |