jajajajaja maar dat is nog geen excuus dat mensen zich gedragen als een stel neanderthalers,quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik weet dat dat de tekst bij het filmpje was, maar door dat soort regels kan ik de mensen erachter niet meer serieus nemen. Wat al eerder gezegd is, die trieste mensenhaat, dan ben je wat mij betreft de realiteit gewoon uit het oog verloren. Het is echt niet zo dat de wereld zonder mensen een luilekkerland voor beesten zou zijn, de natuur zit vol moord en doodslag.
Dat ik een beetje moe word van de verhaspelingen.quote:
Ja, kom maar stelletje dierenknuffelaars, maar eigenlijk is je hond afschieten an sich helemaal niet zo onhumaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Isamara87 het volgende:
Zo hier kost het even 150 euro om je hond naar het asiel te brengen denk je nou echt dat mensen die van hun hond af willen dat betalen wees blij als ze over het hek van het asiel gaan in plaats van in de sloot met zak erom heen. Echt in ons thuisland schieten ze honden gewoon af als ze niet gewenst zijn. Wees blij dat zonne hond een nieuw baasje kan krijgen.
Ja, want in Iran stenigen ze mensen dus dat is dood normaal idd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Isamara87 het volgende:
Zo hier kost het even 150 euro om je hond naar het asiel te brengen denk je nou echt dat mensen die van hun hond af willen dat betalen wees blij als ze over het hek van het asiel gaan in plaats van in de sloot met zak erom heen. Echt in ons thuisland schieten ze honden gewoon af als ze niet gewenst zijn. Wees blij dat zonne hond een nieuw baasje kan krijgen.
Ik snap niet waarom je toch telkens aan het provoceren bentquote:
Nee loslaten lijd dier erg en word anders wel door wilde honden op gegeten dan is een schot door het hoofd beter hoeft het niet te lijden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, kom maar stelletje dierenknuffelaars, maar eigenlijk is je hond afschieten an sich helemaal niet zo onhumaan.
Disclaimer..ik ben zelf gek op dieren, en niet alleen op mijn bord.
Gegarandeerd dat als ik zeg dat het humaan is om je hond af te schieten dat ik een shitlading zieliger Fokkertjes die niet verder denken dan hun toetsenbord lang is over me heen krijg. Mensen als de TS. Of jij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je toch telkens aan het provoceren bent
Dat dus. En verdrinken is ook fucking zielig. Aan een boom al helemaal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Nee loslaten lijd dier erg en word anders wel door wilde honden op gegeten dan is een schot door het hoofd beter hoeft het niet te lijden.
Kijk, ga je weer. Lekker op de man spelen, want een gedegen discussie kun je blijkbaar niet voerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat als ik zeg dat het humaan is om je hond af te schieten dat ik een shitlading zieliger Fokkertjes die niet verder denken dan hun toetsenbord lang is over me heen krijg. Mensen als de TS. Of jij.
Dus jij voorstellen hond aan ketting laten en weken zonder eten laten dood gaan nee dat is goed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want in Iran stenigen ze mensen dus dat is dood normaal idd.
Goh, mensen die reageren als je provoceert. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat als ik zeg dat het humaan is om je hond af te schieten dat ik een shitlading zieliger Fokkertjes die niet verder denken dan hun toetsenbord lang is over me heen krijg. Mensen als de TS. Of jij.
Nee, ik stel voor normaal voor je dier te zorgen, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Dus jij voorstellen hond aan ketting laten en weken zonder eten laten dood gaan nee dat is goed!
Dan beter een keer schieten en klaar niet leuk maar beter.
Je zorgt toch ook voor je kind? Of is het normaal in jouw thuisland om die ook een kogel door hun kop te schieten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Dus jij voorstellen hond aan ketting laten en weken zonder eten laten dood gaan nee dat is goed!
Dan beter een keer schieten en klaar niet leuk maar beter.
een hond is minderwaardig aan een kindquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zorgt toch ook voor je kind? Of is het normaal in jouw thuisland om die ook een kogel door hun kop te schieten?
Worden achtergelaten in kinderhuis zijn er wel asiel voor hond niet.Dan kan hond alleen in natuur wonen en lijd daar dan beter uit lijden verlossen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zorgt toch ook voor je kind? Of is het normaal in jouw thuisland om die ook een kogel door hun kop te schieten?
Mag ik vragen in welk land jij woont Isamara?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Worden achtergelaten in kinderhuis zijn er wel asiel voor hond niet.Dan kan hond alleen in natuur wonen en lijd daar dan beter uit lijden verlossen.
Wat een vreemd land is dat dan als je genoeg van je kind of dier hebt laat je het achter of schiet je het dood , maar dat wil nog niet zeggen dat we in dit land hetzelfde zouden moeten doen omdat dat in jouw land normaal is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Worden achtergelaten in kinderhuis zijn er wel asiel voor hond niet.Dan kan hond alleen in natuur wonen en lijd daar dan beter uit lijden verlossen.
Bulgarije geboren en gewoond vaak komen voor familie daar en zie dan honden soms wel eens goede hond meenemen naar Nederland als ze niet bijten dat vaak probleem zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welk land jij woont Isamara?
Och kijk, de groter happert is er ook weerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, mensen die reageren als je provoceert. Het moet toch niet gekker worden.
Jij voelde je toch aangesproken? Vandaar dat je vroeg waarom ik dat zei. Dus dan heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, ga je weer. Lekker op de man spelen, want een gedegen discussie kun je blijkbaar niet voerenGoedzo hoor, Nembrionic
Ah... Bulgarije...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:46 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Bulgarije geboren en gewoond vaak komen voor familie daar en zie dan honden soms wel eens goede hond meenemen naar Nederland als ze niet bijten dat vaak probleem zijn.
Ik hap juist niet. Zie je het verschil niet meer, vriend?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Och kijk, de groter happert is er ook weer
[..]
Je reageert toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hap juist niet. Zie je het verschil niet meer, vriend?
En dat is al succes, tegenwoordig? Nou, gefeliciteerd. Doe je goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je reageert toch?
[ afbeelding ]
En zoveel plaatsen hebben niet echt asiel en hond beter dood dan in doodhuis wachten en pijn gedaan worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... Bulgarije...
Daar hebben ze wel dierenasiels trouwens hoor.
http://www.animalrescuesofia.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |