Van dit soort regels tekst gaat mijn gezicht zo -->quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De mens blijkt maar weer eens het meest wrede dier die moeder natuur herbergt.
ik moet altijd lachen omdat soort dingen iddquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Northside het volgende:
[..]
Van dit soort regels tekst gaat mijn gezicht zo -->Dramatisch gedoe.
Jeez, ik kook mosselen, krab en kreeften levendquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja meningen verschillen nu eenmaal. ik vind dat je zo niet met je dier omgaat. klaar.
Dat ligt misschien aan je gezichtquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Northside het volgende:
[..]
Van dit soort regels tekst gaat mijn gezicht zo -->Dramatisch gedoe.
Tuurlijk, maar ik vind beide vrij verwerpelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan je gezicht![]()
Dat was de tekst bij het filmpje van de tieners die het hondje doodsloegen,
niet mijn tekst, maar je zal moeten toegeven dat die manier van je van een huisdier
ontdoen toch heel wat wreder is dan een hondje over het hek van een asiel zetten.
ik bedoelde huisdierenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jeez, ik kook mosselen, krab en kreeften levend
Vertel? In de vriezer leggen? Dat is okay? En garnalen? Mosselen? Oesters eet je zelfs levend, slakken gaan ook levend de oven in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
inb4 hypocriet enzo, ja, dus ?
edit: ik vind trouwens dat je kreeft en krab best van tevoren ff kan killen. niets mis mee.
Je gaat een beetje ''off topic'' Piet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel? In de vriezer leggen? Dat is okay? En garnalen? Mosselen? Oesters eet je zelfs levend, slakken gaan ook levend de oven in.
sowieso zit er onderscheid in het soort dier. krab / kreeft kun je met een mes insteken. doe je dat op de juiste plek dan zijn ze wel redelijk dood. schelpen heb ik zelf niet zoveel moeite mee maar zet altijd eerst de pan op, goed heet en dan pas erin.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel? In de vriezer leggen? Dat is okay? En garnalen? Mosselen? Oesters eet je zelfs levend, slakken gaan ook levend de oven in.
Ik zet de hysterie over de man even in een wat ander daglicht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je gaat een beetje ''off topic'' Piet.
Open er een topic over...
Succes met garnalenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sowieso zit er onderscheid in het soort dier. krab / kreeft kun je met een mes insteken. doe je dat op de juiste plek dan zijn ze wel redelijk dood. schelpen heb ik zelf niet zoveel moeite mee maar zet altijd eerst de pan op, goed heet en dan pas erin.
ergo; al het mogelijke leed wat te voorkomen is voorkomen (anders dan het beest niet opeten)
mja in china eten ze honden. in nederland moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen als je huisdier hebt, klaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zet de hysterie over de man even in een wat ander daglicht.
Dat had ik al gedaan met dat filmpje dacht ik, maar goed dat je meedenktquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zet de hysterie over de man even in een wat ander daglicht.
Ja, want al draagt de ochtendstond een gouden tak, zoals het op tafel tikt, is het nog nooit van de tong gesneden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
van mij mag het tot hoog in de rechtbank worden opgespeeld en dat ze oordelen dat dit toelaatbaar was.
Whutquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, want al draagt de ochtendstond een gouden tak, zoals het op tafel tikt, is het nog nooit van de tong gesneden.
En dat rechtvaardigd een pogrom op deze sukkel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja in china eten ze honden. in nederland moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen als je huisdier hebt, klaar.
Welk flimpje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan met dat filmpje dacht ik, maar goed dat je meedenkt
dat is jouw uitleg van de stand van zaken. niet mij woorden in de mond gaan leggen aubquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat rechtvaardigd een pogrom op deze sukkel?
''zucht''quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik twijfel niet over de goede intenties van TS en ook niet van het asiel,
maar ik vraag me af of het wel verstandig is.
We weten de achtergrond niet van die man en waarom hij het hondje op
deze manier dumpte.
Alles beter dan dat we dit soort taferelen krijgen als iemand van zijn huisdier af wil.
(en dan is er NIET altijd een camera in de buurt)
http://www.camilleri.nl/2011/11/tieners-slaan-hond-dood
Tieners slaan hond dood
15 nov, 2011
Elders vandaag een artikel over het alarmnummer voor dieren in nood.
In onderstaande gruwelijk beelden is te zien hoe twee jongens omgaan met een hond.
Beelden die niet voor iedereen geschikt zijn, maar de noodzaak onderstrepen voor het instellen
van nummer 144 en de dierenpolitie.
De mens blijkt maar weer eens het meest wrede dier die moeder natuur herbergt.
Filmpje is behoorlijk schokkend dus kies zelf maar of je het wil bekijken...
Je komt anders over als een fakkel en hooivork typequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is jouw uitleg van de stand van zaken. niet mij woorden in de mond gaan leggen aub
Ik weet dat dat de tekst bij het filmpje was, maar door dat soort regels kan ik de mensen erachter niet meer serieus nemen. Wat al eerder gezegd is, die trieste mensenhaat, dan ben je wat mij betreft de realiteit gewoon uit het oog verloren. Het is echt niet zo dat de wereld zonder mensen een luilekkerland voor beesten zou zijn, de natuur zit vol moord en doodslag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat was de tekst bij het filmpje van de tieners die het hondje doodsloegen,
niet mijn tekst, maar je zal moeten toegeven dat die manier van je van een huisdier
ontdoen toch heel wat wreder is dan een hondje over het hek van een asiel zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |