Hij kan alleen van zijn ouders erven en mochten die al dood zijn van zijn grootouders.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
Beetje vreemd dat je eerst armoede had en dan ineens oneindig veel erft. Als er oneindig veel geld in de familie zit dan komt armoede maar zelden voor...want je erft toch van directe familie...ouders, grootouders...iets dergelijk???
Dat is dus mijn punt... Even wacht op een antwoord van de troll...euh TS.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan alleen van zijn ouders erven en mochten die al dood zijn van zijn grootouders.
In elk ander geval moet hij apart aangewezen zijn echter noemt hij geen problemen met andere familie leden en geloof me, die zouden er zijn
Voor elke keer dat deze post naar al je Facebookcontacten doorgestuurd wordt doneert het Goede Doel ¤1,- aan arme mensen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef muhahaha het volgende:
Mag ik trouwens ook een ton, ik heb 5 kinderen die ik te eten moet geven
Je mag na de donatie natuurlijk als vriend op mijn facebook komen.
Het komt van mij vader en mij moeder is al jaren uit het zicht verdwenen. Mij vader was een wees en heeft hard gewerkt en vele bedrijven gehad. Net als mijn moeder gaf hij niets om mij alleen tijdens zijn sterfbed kwam hij tot inkeer en leerde hem toen pas kennen na enkele maanden overleed mij vader.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
Beetje vreemd dat je eerst armoede had en dan ineens oneindig veel erft. Als er oneindig veel geld in de familie zit dan komt armoede maar zelden voor...want je erft toch van directe familie...ouders, grootouders...iets dergelijk???
Ik heb een vriendenwinkel, dus TS als je me nodig hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Het waren je vrienden... dat heb je wel goed om zeep geholpen door ze een ton elk te geven
Gelukkig kun je nu andere vrienden kopen
Weet niet eens waar ze woont en heb al vaak geprobeerd contact te zoeken met haar en dat wil ze niet. Ze ziet mij als een fout uit het verleden en zoals ze zelf heeft gezegd jaren terug is ze gelukkig met het leven wat ze nu heeft en daar hoor ik nadrukkelijk niet bij!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Weet niet eens waar ze woont en heb al vaak geprobeerd contact te zoeken met haar en dat wil ze niet. Ze ziet mij als een fout uit het verleden en zoals ze zelf heeft gezegd jaren terug is ze gelukkig met het leven wat ze nu heeft en daar hoor ik nadrukkelijk niet bij!
Waarom? Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Ook wel ontzettend dom dat je hun geld geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |