En om je vrienden "zomaar" wat te geven.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
Het was misschien stom dit tegen iedereen te vertellen.
Van wie mag dat niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef kovenant het volgende:
als je zonder mokken 100k de man weg kan geven moet je wel in de quote staan dan, je mag namelijk niet zomaar meer dan x% weg geven ( en dat meerdere keren ) dus ga ervan uit dat het max 2% is wat je hebt weggegeven.
...
Hoezo? Zou ik ook doen. Misschien is het wel dan wijsheid geweest nadrukkelijk te zeggen dat het eenmalig is, alhoewel ik ook zou verwachten dat dat vanzelfsprekend is. Stelletje kleuters zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Ook wel ontzettend dom dat je hun geld geeft.
Waarom zou je zoveel geld schenken? Wilde je de belasting met 50k ¤ per persoon verblijden?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niets beters te melden hebt.
Hmmm. Ik niet denk ik. Ik had ze spullen gegeven, of hun studieschuld afbetaald, of had iedereen meegenomen op een hele verre reis. Ik had ze liever iets gegeven waar men lang van had kunnen genieten en ze niet een keuze gelaten.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom? Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Ik zou een gebouw kopen, indelen in apartementen en ze voor kostendekkende huur als buren nemenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef shifto het volgende:
Ik zou mijn vrienden geen geld geven, ik zou gewoon de dingen voor ze halen die ze zouden willen hebben (bijv. laptop, auto ed.) Zo voorkom je dat ze het uitgeven aan domme dingen en houdt je waarschijnlijk toch iedereen een beetje happy. Ik weet niet of je nu multimilionair bent of dat je een paar ton hebt, maar afhankelijk van het bedrag lijkt dit mij een "betere" manier.
Daarom ben je zo vriendeloos..quote:Op donderdag 17 november 2011 12:57 schreef HenkXL het volgende:
Überhaupt je vrienden geld geven? WTF?! Een extra biertje in de kroeg kunnen ze krijgen.
Als je het idee hebt dat je geld dient te geven aan je vrienden, dan ben je juist vriendloos en niet andersomquote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom ben je zo vriendeloos..
Ik had mijn vrienden zeker het geld gegunt.. Maar onder het voorwaarde dat ze minstens 2 jaar mee zoet zijn
Dus vriendschap draait voor jou om het geld?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom ben je zo vriendeloos..
Ik had mijn vrienden zeker het geld gegunt.. Maar onder het voorwaarde dat ze minstens 2 jaar mee zoet zijn
Nee, maar ik gun mijn vrienden zeker geld als ik het in overschot heb.. Ik krijg het in eens uit het niets, waarom zouden hun dan nog in hun classe moeten leven? ik ben jong, mijn vrienden idem. (18~22 jaar) Studie is niet goedkoop, rekeningen zijn niet mals, hobbies kosten geld, Als ik een paar miljoen had, waarom zou ik een ton of 4-5 niet geven aan me maten om hun leven makkelijker te maken..quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dus vriendschap draait voor jou om het geld?
En ik maar denken dat vrouwen gen humor hebben!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:33 schreef Copycat het volgende:
Misschien kun je een ring kopen voor die R&P-Vietnamees die psychotisch met fantastische zwaarden zwaait.
Zijn er weer twee trolletjes tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |