Dat hoofd!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Bij de IKEA vanmiddag ook nog wat plaids meegenomen om over de bank te leggen, dan zag het er wat netter uit. Maar Biet heeft ze alweer vakkundig vertrappeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog maar even aan de chips
Kan best, na de IKEA ballen, prinsessentaart, avondeten, marsepeinpudding enzo.
Nou, inderdaad. Echt zoals ik Bietje ken!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, de ondeugd straalt er vanaf he?
[..]
Precies dát ja
Voor het eerst gegetenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]Prinsessentaart! Ik ben jaloers!
Na zaterdag ben je 20kg aangekomenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog maar even aan de chips
Kan best, na de IKEA ballen, prinsessentaart, avondeten, marsepeinpudding enzo.
Wat een flink kittenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ik gooi Muis er lekker nog een keer in
[ afbeelding ]
Serieus, ik weet hoe kut het isquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ik gooi Muis er lekker nog een keer in
[ afbeelding ]
Ga sportenquote:
Haha best wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wij falen allebei nogal met dierenogen en flits he?
Dat heeft ie zelf gedaanquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Biet![]()
![]()
En waarom zit Muis in een bench?
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
No, please, it tickles, make it stoooooooooop
Ik vind die tandjes op die foto die ik quote zo geniaal, je ziet dr boventandenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
JaNet als deze van eerder deze week:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga...... Morgen gaat de wekker om 06.30 uur
Lekker chillquote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf gedaanDe bench staat gewoon open en Muis vindt dat dat zijn krabpaal is
Binnenhuisdecoratiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Trusten Maes
Biet vindt de kleden zó leuker liggen
[ afbeelding ]
Da's een mooi effect dan!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
![]()
Greys, van jouw foto's word ik vrolijk!
Das wel nuttigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh?![]()
![]()
Ik moest wel om je janken toen je met 2 handen tegelijk gelijk ging kegelen trouwens![]()
En daarna ging iedereen het doenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh?![]()
![]()
Ik moest wel om je janken toen je met 2 handen tegelijk gelijk ging kegelen trouwens![]()
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?quote:
Geen idee, maar ik had wel spierpijn de volgende dagquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?
Ging het dan harder met de punten of werd het alleen een grotere chaos? Ik weet het niet meer!
Meer ballen dus meer scorenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?
Ging het dan harder met de punten of werd het alleen een grotere chaos? Ik weet het niet meer!
Tegen ons allemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zó enorm tegen me gebruiken![]()
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had wel spierpijn de volgende dag
Dan moet ik de film eerst knippen, aangezien ik er zelf zingend en kegelend opstaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zó enorm tegen me gebruiken![]()
Stuur mij die film ffquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ik de film eerst knippen, aangezien ik er zelf zingend en kegelend opsta
Die foto's heb ik toevallig gisteravond nog gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar dat kwam ook door dat race spelletje, dat je achterover moest buigen om op te laden en dan naar voren moest knallen, volgens mij
Blijven die opgeslagen in dat ding?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die foto's heb ik toevallig gisteravond nog gezien
HD-kwaliteit, die stuur je niet zo ffquote:
Voor iemand die niet weet waar dit over gaat klinkt dit heul foutquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik lette totaal niet meer op wáár ik die ballen liet
Ze staan op m'n laptopquote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijven die opgeslagen in dat ding?
Dat begon al bij háár *wijst naar Tombo* die ballen combineerde met 'scoren'quote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor iemand die niet weet waar dit over gaat klinkt dit heul fout
Tombo, onze ouwe ballenscoordertquote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat begon al bij háár *wijst naar Tombo* die ballen combineerde met 'scoren'
doe maar jongquote:
Nope, volgens mij zijn alle BV-fragmenten eraf gegooid op verzoek BV zelf ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSS
Ik wilde nog even dat stukje van Bert Visscher over 'kamperen' luisteren, maar het staat niet meer op youtube???
Ik kijk meequote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Drie weken op een KUTMATRASJE.
Ik heb thuis een Auping van 18duizend pieeeeeeeeeeeeek
Trustquote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen (nu echt, mobiel dus kan niet meekijken)
Ik was al bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Goed nieuws Bamba![]()
En die foto ga je met ons delen?
Ja, ik was wel even bang om te spuiten, het voelde zo vreemd gisteren. Het heeft dus waarschijnlijk aan de pen gelegen..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba![]()
Gelukkig dat je nu weer normaal reageert op je insuline.
Heeft meneer I. nog nooit gehad in al die 10 jaar.
Hij is leuk he? Wij gaan in maart weerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Drie weken op een KUTMATRASJE.
Ik heb thuis een Auping van 18duizend pieeeeeeeeeeeeek
Ja klote is dat altijd he?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook naar BV, maar het is altijd in notime uitverkocht
Ik zie hetquote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier in het theater zijn volgens de site nog kaartjes beschikbaar voor alle rangen op 6 en 7 maart.... www.lampegiet.nl
Ah, da's jammer, ik weet natuurlijk niet waar je woont, voor hetzelfde geld had je op een half uur afstand gezeten o.i.d.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Maar tis nogal een eind rijden voor een doordeweekse avond
Ja, hou ze in de gaten, die varkentjes!quote:
Dan woon je bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier in het theater zijn volgens de site nog kaartjes beschikbaar voor alle rangen op 6 en 7 maart.... www.lampegiet.nl
quote:
What has been seen....quote:
Joh, ik sta altijd rond 6.20 opquote:Op donderdag 17 november 2011 07:07 schreef ElisaB het volgende:
De klok begon zonet nog met 06... wat doe ik hier
Echt, het is nog haske donker buiten. Tis gewoon midden in de nacht![]()
Goedemorgen liefjens. Nee hoor, ik heb geen ochtendhumeur
Ik ben een keer in Leeuwarden geweest, dat viel nog wel mee qua snel uitverkocht zijn, hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook naar BV, maar het is altijd in notime uitverkocht
Niet zeuren, om 7 uur zit ik al in de autoquote:Op donderdag 17 november 2011 07:07 schreef ElisaB het volgende:
De klok begon zonet nog met 06... wat doe ik hier
Echt, het is nog haske donker buiten. Tis gewoon midden in de nacht![]()
Goedemorgen liefjens. Nee hoor, ik heb geen ochtendhumeur
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Wij hebben net een potje twister gedaan en Muis deed ook mee
Hier ligt ie nog rustig
[ afbeelding ]
He wat gebeurd daar? Is dat twister!?
[ afbeelding ]
Voorpootjes op geel, achterpootjes op groen!
[ afbeelding ]
Voorpootjes op blauw achterpootjes op groen! (bijna gelukt)
[ afbeelding ]
Is het zo goed, mama?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet zeuren, om 7 uur zit ik al in de auto![]()
Ik vertrek met donker en kom tegenwoordig thuis als het alweer zowat donker is. Bah.
Dan is ie verstuurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
hoerige jeancentre heeft mijn levi's niet meer
Ik om 5:00. Gisteren. Geen idee hoe ik deze dag ga doorbrengen, want het slaaptekort wordt wat vermoeiendquote:
Ja, 1 vanuit een ander filiaalquote:
Slapend, duh.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik om 5:00. Gisteren. Geen idee hoe ik deze dag ga doorbrengen, want het slaaptekort wordt wat vermoeiend
me tooquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vertrek met donker en kom tegenwoordig thuis als het alweer zowat donker is. Bah.
Ik heb geen kidsquote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Prijs word wat verhoogd
http://www.denhelder.nl/i(...)id=60&nieuws_id=5158
dat heb ik ook, zoquote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
me too
Om te janken is het. Ik heb zo'n moeite om op te staan nu. Mijn bedje is zo lekker warm en dan gaat om 6 uur de wekker en moet ik wel.
Mijn uitzendcontract wordt trouwens wel weer verlengd, maar dan op een andere afdeling waar ik nu weleens bijspring.
dan zit ik al op kantoorquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*schrikt wakkerquote:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik zag dat het Zelda spel dat ik wilde bestellen van 60 naar 100 euro is gegaanquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
OMG, wat een naaiers bij wehkamp![]()
![]()
![]()
Remind me dat ik daar NOOIT meer iets koop/vandaan haal.
Daar ga ik solliciterenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
OMG, wat een naaiers bij wehkamp![]()
![]()
![]()
Remind me dat ik daar NOOIT meer iets koop/vandaan haal.
Als je daar werkt, ga je al je mails ondertekenen met 'Ellen Boone'. Ook al zo komisch, alsof iemand gelooft dat Ellen alle mailtjes afhandeltquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 08:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, ik sta altijd rond 6.20 opBehalve vandaag, vandaag ben ik vrij
Jamaar, ja maar, jama ar....quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Behalve als je om half tien 's avonds in slaap valt terwijl je eigenlijk een serie zit te kijken met je vriendje.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Jamaar, ja maar, jama ar....
Ik hoef nooit zo vroeg op te staan van mijn baas
Dus... look on the bright side: je hebt wel een lekkere lange dag
Nee dus dat scheelt en vorige week was ik ongesteld dus toen is er ook niks van gekomenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh noes, en weer de hele nacht keihard liggen batsen???
In het BSO zou je denken dat dat anders was. Oudergesprekken of zo?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo blijf je wel lekker aan het werk Nok.
Ik vertrek in het donker en kom thuis in het donker. En vanavond kan ik meteen mijn bedje in als ik thuis kom.
Werkt dat goed, zo'n dayliht wekker?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik ook, zo
maar goed, zodra de wekker gaat, gaat de daylight lamp aan, en dan gaat t na een half uurtje met moeite
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:06 schreef sararaats het volgende:
nokwanda
Pfff er komt weer zo'n oud ijzergeval voorbij gereden met een irritante microfoon
OMFG, serieus? Mo had zelda met remote besteld, voor 60,28, hebben ze zijn bestelling geannuleerd en nu staat ie op de site voor 63 euro. En dan zeiden ze "ja die andere is uitverkocht" ja dikke hoeren, die van 63 is HETZELFDE en wel leverbaar.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik zag dat het Zelda spel dat ik wilde bestellen van 60 naar 100 euro is gegaan
OMG, daar had ik ook een maol vanquote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je daar werkt, ga je al je mails ondertekenen met 'Ellen Boone'. Ook al zo komisch, alsof iemand gelooft dat Ellen alle mailtjes afhandelt
Veel succes, ik zal voor je duimen
Hij stond echt op 100 euro vanmorgenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, serieus? Mo had zelda met remote besteld, voor 60,28, hebben ze zijn bestelling geannuleerd en nu staat ie op de site voor 63 euro. En dan zeiden ze "ja die andere is uitverkocht" ja dikke hoeren, die van 63 is HETZELFDE en wel leverbaar.
Maar 100? Fucking with me, right?
Boh! ik wou dat ik zo kon slapen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die daylight wekker wel fijn nu in de winter.
Ik heb wel mn eigen wekker dr nog bij want ik slaap rustig door die radio heen die fullblast aangaat vanaf 6.15Sterker nog, in het weekend gaat die radio ook aan van 6.15 tot 8.15 en dan hoor ik hem niet eens, en dan is het licht ook aan, alleen de wekker gaat niet
Ik bestel er echt niks meer. Als ze weigeren hem voor de prijs van 60,28 te leveren hoop ik dat ze failliet gaanquote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij stond echt op 100 euro vanmorgenNu weer op 63 euro... bestel ik die wel, en dan stuur ik bol wel terug. Durf m'n bestelling bij bol niet te annuleren, straks flikken ze weer zo'n geintje
Intertoys zit hier schuin tegenover, maar die zijn vaak best kut met de voorraden hier, helaasquote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bestel er echt niks meer. Als ze weigeren hem voor de prijs van 60,28 te leveren hoop ik dat ze failliet gaanen ga ik wel naar de intertoys. Ook al dok ik daar 7 euro meer. Kut wehkamp.
Je moet ff bellenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Intertoys zit hier schuin tegenover, maar die zijn vaak best kut met de voorraden hier, helaas
Nja, ik wacht wel op Wehkampquote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet ff bellenheb ik ook gedaan. Ze hebben er een briefj eopgeplakt, kan hem morgen iophalen
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #1quote:Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nja, ik wacht wel op Wehkamp't Is niet alsof ze mijn bestelling hebben geannuleerd, ik had hem alleen maar in mijn winkelmandje zitten nog, dus echt reden tot klagen heb ik niet en het scheelt toch weer 5 euro
Zeldaquote:Op donderdag 17 november 2011 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #1
niet bij wehkamp hoop ikquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Besteld, daar gaat mijn spaargeld. Bedankt Q
Hij is niet uit vandaag, Intertoys weigert hem vandaag mee te geven, morgen welquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks gewoon naar een winkel. Pre-orderen gaat toch altijd mis
Nee bij bolquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet bij wehkamp hoop ik
Ik ben MM alkmaar aan het bellen, maar die nemen niet op
Saturn maar es proberen in hhw
ik vertrouw wehkamp helemaal nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee bij bol
Ik vertrouw Wehkamp alleen met kleren.
Absoluuuuuut niet mijn ervaring!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Ynske het volgende:
Besnijdenis zorgt voor slechter seksleven
Laatste update: 17 november 2011 12:03 info .
AMSTERDAM - Besneden mannen en hun partners hebben een slechter seksleven dan onbesneden mannen.
Dat concluderen Deense onderzoekers van het Statens Serum Institut in Kopenhagen deze week in International Journal of Epidemiology.
De Deense wetenschappers ondervroegen meer dan 5000 mannen en vrouwen over hun seksleven. Het bleek dat besneden mannen moeilijker tot een orgasme kunnen komen dan onbesneden mannen, terwijl hun vrouwelijke partners vaker last hebben van vaginale pijn.
Dit zorgt voor een minder plezierig seksleven voor beide. Vooral de aandacht voor het effect op vrouwen in dit onderzoek is bijzonder, het is de eerste keer dat hiernaar gekeken wordt.
Hierdoor moeten besneden mannen harder en ruiger te werk moeten gaan om tot een orgasme te komen. Die ruigheid heeft weer tot gevolg dat vrouwen vaker pijn ervaren, acht keer zo vaak als bij onbesneden mannen.
Bovendien helpt bij onbesneden mannen de voorhuid bij het in- en uitgaan van de penis uit de vagina. Zonder deze afglijbeweging krijgen vrouwen eerder een droge vagina. Ze ervaren de gemeenschapvaak daardoor als pijnlijk.
Zo, goedemorgen Yns!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Ynske het volgende:
Besnijdenis zorgt voor slechter seksleven
Laatste update: 17 november 2011 12:03 info .
AMSTERDAM - Besneden mannen en hun partners hebben een slechter seksleven dan onbesneden mannen.
Dat concluderen Deense onderzoekers van het Statens Serum Institut in Kopenhagen deze week in International Journal of Epidemiology.
De Deense wetenschappers ondervroegen meer dan 5000 mannen en vrouwen over hun seksleven. Het bleek dat besneden mannen moeilijker tot een orgasme kunnen komen dan onbesneden mannen, terwijl hun vrouwelijke partners vaker last hebben van vaginale pijn.
Dit zorgt voor een minder plezierig seksleven voor beide. Vooral de aandacht voor het effect op vrouwen in dit onderzoek is bijzonder, het is de eerste keer dat hiernaar gekeken wordt.
Ruig
Volgens de onderzoekers is er een simpele verklaring voor de ondervonden hinder. Besneden mannen ontwikkelen door afwezigheid van de voorhuid een dunne laag harde huid op hun eikel, waardoor de gevoeligheid van de penis omlaag gaat.
Hierdoor moeten besneden mannen harder en ruiger te werk moeten gaan om tot een orgasme te komen. Die ruigheid heeft weer tot gevolg dat vrouwen vaker pijn ervaren, acht keer zo vaak als bij onbesneden mannen.
Bovendien helpt bij onbesneden mannen de voorhuid bij het in- en uitgaan van de penis uit de vagina. Zonder deze afglijbeweging krijgen vrouwen eerder een droge vagina. Ze ervaren de gemeenschapvaak daardoor als pijnlijk.
Molen
De resultaten zijn koren op de molen van sommige lobbygroepen en politici, zoals in Californië, waar ze pogen om besnijdenis te verbieden. In Amerika is ongeveer de helft van de mannen besneden. In Nederland ligt dit percentage veel lager.
Besnijden heeft echter ook grote voordelen. Zo verlaagt het de kans op besmetting met het hiv-virus, waardoor in Afrika juist gelobbyd wordt voor meer besnijdenissen.
Dan ga ik morgen. Ik heb het toch verdomd druk met games die nog liggen voor me.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is niet uit vandaag, Intertoys weigert hem vandaag mee te geven, morgen wel
Besneden mannen hebben ook minder last van kopkaas.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou, wat een interessant nieuws zo tijdens het bammetje kaas eten![]()
Omnomnomnomquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Besneden mannen hebben ook minder last van kopkaas.
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, goedemorgen Yns!![]()
Harder en ruigerEn dat op de woensdagdonderdagmorgenmiddag!
quote:
Ik leef ook in woensdagquote:
QFT!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluuuuuut niet mijn ervaring!!!!!
En heb ervaring zat met besneden mannen.
Ooh, vandaar die DM! Ik snapte hem al niet #fail.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]graag gedaan. Ik zag net de tt van het ga topic. Gaat dat over jeweetwel?
Ik ben best wel geschrokken van dit bericht: http://nos.nl/artikel/314(...)t-aan-onderzoek.htmlquote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef Oognip het volgende:
Ik heb 10 euro overgemaakt naar KWF en 10 euro naar Pink Ribbon. Het is niet veel maar het is iig iets
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff mag geeneens de koekjes pakken![]()
[ afbeelding ]
Wel netjes dattie het doetquote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij moet zelfbeheersing leren, hij pakt al geen koekjes meer uit mijn hand en op de grond laat hij ze ook liggen.Dacht maak het wat moeilijkerHad ook leverworst, liet hij gewoon liggen
*proest*quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ben er gisteren pas mee begonnen.. hij heeft dingen snel door.Zijn probleem is meer dat hij zich gaat vervelen als je ff stopt met dingen oefenen. Gisteren ging hij maar het veld omploegen tijdens de les.
Ik wist niet dat we mochten bestellen?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
Nou Elies, je 16!! seizoenen van "how it's made" zijn binnen hoor
En dan is de komma ook nog uit de URL weggevallen, het is 1,8 %. 16 miljoen binnengehaald, 3 ton aan onderzoek besteed, 7 (of 8) miljoen op de bank. Is er toch nog 8 (of 9) miljoen pleite. Reclame, presentatie of lekkere bonussen en snoepreisjes voor het bestuur?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben best wel geschrokken van dit bericht: http://nos.nl/artikel/314(...)t-aan-onderzoek.html
7 miljoen nutteloos op de bank (ja, goed, het trekt rente, maar toch), terwijl er nog zat onderzoek te doen is. Ik snap het niet helemaal.....
quote:Gala
Ieder jaar wordt begin oktober een Pink Ribbon Gala georganiseerd door de firma Estée Lauder. Dit initiatief staat helemaal los van Stichting Pink Ribbon. Het gala heeft als doel bewustwording. Op het gala zijn veel BN'ers aanwezig en een beperkt aantal borstkankerpatiënten. Bekende artiesten treden op.
Veel mensen denken dat het gala bedoeld is voor fondsenwerving, maar dat is niet het geval. Stichting Pink Ribbon ontvangt ook geen donaties van Estée Lauder. Estée Lauder mag wel vrij gebruik maken van de naam Pink Ribbon en het roze lintje, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld KWF kankerbestrijding.
Fijn voor jequote:Op donderdag 17 november 2011 14:19 schreef Croli het volgende:
Oognip, je hebt wel heel hard geduimd, ben net al gebeld en mag morgen alweer op gesprek komen![]()
Wat goed van Diazquote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff mag geeneens de koekjes pakken![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook altijd zo jammer van die grote fondsen , er blijft altijd nog zoveel geld aan dingen hangen die veel beter voor onderzoek gebruikt kunnen wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan is de komma ook nog uit de URL weggevallen, het is 1,8 %. 16 miljoen binnengehaald, 3 ton aan onderzoek besteed, 7 (of 8) miljoen op de bank. Is er toch nog 8 (of 9) miljoen pleite. Reclame, presentatie of lekkere bonussen en snoepreisjes voor het bestuur?
Is Sjon vandaag jarig oh-oh?
Vergeet niet om een filmpje te maken hequote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is idd zaterdag jarig, maar dan krijg ie zn kadoos gewoon nog een keer, dat weet ie heus nie meer , we konden niet wachten
Het blijft een aparte die Sjonquote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gefilmd, maar we deden precies wat je niet mag doen volgens de doos, alle honden tegelijk laten spelen, dus dat is denk ik nogal chaotisch geworden.
Overigens vond Sjon de houten blokjes meteen interessanter dan de brokjes die erin lagen, die nam ie meteen mee als echte trofeeën
Vind je dan niet dat Estée Lauder een groot feest voor voornamelijk haarzelf mag gevenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Mooi dat ik nog nooit zo een Pink Ribbon gadget of zo gekauft heb.
Als ik wat wil geven dan duw ik zo wel wat in een collecte bus.
Wat. Moet je hebben?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we mochten bestellen?
Ik kan het ook zo op jouw laptop knallen hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
How it's made, dat kijk ik ook vaak, echt zo tof
Zelfs de meest onbenullige dingen als tandenstokers zijn leuk als je ziet hoe dat door die machines gaat enzo
Dan moet ik m´n laptop mee en dat wordt me te zwaar!quote:
Nee hoor mup, thanks, maar ik heb er daar al veel van gezien door de jaren heenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan het ook zo op jouw laptop knallen hoor
Zeikerdquote:Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moet ik m´n laptop mee en dat wordt me te zwaar!
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor mup, thanks, maar ik heb er daar al veel van gezien door de jaren heen
En met GA ben ik al erg blij
Ik ken gewoon m´n krachten. vrij weinigquote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Ik sjouw mijn laptop,fotocamera, bier, en externe hdd mee + smeersels
Ooh man, ik.zit bij de dokter voor die schimmel teen, mijn voet doet opeens pijn, zoveel pijn heeft ie nog nooit gedaanen natuurlijk geen pijnstillers bij de hand
Geen pijn meer?quote:
Het dametje heeft het mooi voor mekaar , lekker in de mand bij Chicoquote:
Dat is uitslapen voor mijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Is het al 23:00
De dag duurt écht lang als je om 6:20 uit bed komtEcht hoor, zouden jullie ook eens moeten doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Samenwerking!
Boor, ik wil even een tukkie doen, wil jij dan op mijn kluif passen???
[ afbeelding ]
Zo, prima geregeld zo lijkt me....
[ afbeelding ]
Hopen dat die kat een beetje stil blijft liggen, da's beter voor mijn kluif. Die moet rusten, net als wijn.
[ afbeelding ]
Kan ik mooi ff snel snurken.![]()
[ afbeelding ]
En hoe vaak ga jij dat voortaan doen, Elies?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
De dag duurt écht lang als je om 6:20 uit bed komtEcht hoor, zouden jullie ook eens moeten doen
Geweldig stel die tweequote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
En Boor, die oetlul, die blijft ook gewoon liggen he
Die doet alleen MEH en snurkt gewoon verder, met die kluif in zijn nek
Die zie je op de onderste foto op de achtergrond, die ligt te ronken op haar kussenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geweldig stel die tweeEn oude Bink ook natuurlijk
O'ja!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zie je op de onderste foto op de achtergrond, die ligt te ronken op haar kussen
Moet naar de dermatoloog. a.s Dinsdag in Alkmaarquote:
Inmiddels niet meer, leve pijnstillersquote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen pijn meer?
Is het al 23:00 uur?Vinnie heeft de hele nacht liggen klieren en vervelen en gillen en miauwen en ik ben moe
Boewhahahahahahaquote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Samenwerking!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat die kat een beetje stil blijft liggen, da's beter voor mijn kluif. Die moet rusten, net als wijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tell me about it, ik maandag t/m donderdag om 6:20 opquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet naar de dermatoloog. a.s Dinsdag in Alkmaar
jaquote:
What the fuck?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Samenwerking!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb medelijdenquote:
Wat denk jijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe vaak ga jij dat voortaan doen, Elies?
Ik heb ook medelijden met jouquote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tell me about it, ik maandag t/m donderdag om 6:20 op![]()
Jeeeeeezus, hij blijft door kwakkelenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens & by the way... Vergeet ik bijna het nieuws van de dag te vertellen
Fritz heeft een ontstoken voetzooltjeDe kans dat de ontsteking aan de onderkant doorbreekt, is vrij klein te noemen. Als het al zou doorbreken, dan komt het omhoog. Maar daar gaan we niet op wachten (je wil toch niet eens bedenken wat een shit er in dat pootje moet zitten voor het er aan de bovenkant uitkomt
), dus Fritz is weer op de AB en vanavond gaan we samen met de pootjes in de soda.
Zie je het voor je
Met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor, ik ben een ochtendmens en kan er goed tegen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb medelijden
[..]
Wat denk jij
[..]
Ik heb ook medelijden met jou
Dat moet toch behoorlijk zeer doen, maar ja katten doen stoerquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens & by the way... Vergeet ik bijna het nieuws van de dag te vertellen
Fritz heeft een ontstoken voetzooltjeDe kans dat de ontsteking aan de onderkant doorbreekt, is vrij klein te noemen. Als het al zou doorbreken, dan komt het omhoog. Maar daar gaan we niet op wachten (je wil toch niet eens bedenken wat een shit er in dat pootje moet zitten voor het er aan de bovenkant uitkomt
), dus Fritz is weer op de AB en vanavond gaan we samen met de pootjes in de soda.
Zie je het voor je
jaquote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Fritzl toch!
Krijgen we pics van jullie pootjes in de soda?
Hallo ingepingquote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Biet en Boor zijn weer geniaal.
Of nou ja Biet dan...Boor is een sukkel![]()
En arme Fritz
Hoi & neequote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Fritzl toch!
Krijgen we pics van jullie pootjes in de soda?
Oew tof, mag ik ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
No shitquote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
kiekEen Toyota Aygo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Graag, da's uitslapen voor mijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
1 op 20 kun je halen, heb ik ook gehaaldquote:
Patserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel!quote:
(of had je het al verteld, en heb ik het gemist)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Yes shitquote:
Ding rijdt goed hoorquote:
Meestal ga ik dan al de deur uit, morgen ben ik rond die tijd zelfs al een uur aan het werk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Tof! Zijn leuke autootjesquote:
Gaafquote:
Neeeeeequote:Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan al de deur uit, morgen ben ik rond die tijd zelfs al een uur aan het werk.
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logoquote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof! Zijn leuke autootjesMijn collega heeft er eentje. Andere collega heeft de Citroënversie.
die van mij moest teveel aan gedaan worden en deze is bijna 10 jaar jongerquote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaaf
Ik wil eigenlijk een Peugeot 107
[..]
Neeeeee
Peugot 107 wat elies zegtquote:Op donderdag 17 november 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |