Dat is uitslapen voor mijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Is het al 23:00
De dag duurt écht lang als je om 6:20 uit bed komtEcht hoor, zouden jullie ook eens moeten doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Samenwerking!
Boor, ik wil even een tukkie doen, wil jij dan op mijn kluif passen???
[ afbeelding ]
Zo, prima geregeld zo lijkt me....
[ afbeelding ]
Hopen dat die kat een beetje stil blijft liggen, da's beter voor mijn kluif. Die moet rusten, net als wijn.
[ afbeelding ]
Kan ik mooi ff snel snurken.![]()
[ afbeelding ]
En hoe vaak ga jij dat voortaan doen, Elies?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
De dag duurt écht lang als je om 6:20 uit bed komtEcht hoor, zouden jullie ook eens moeten doen
Geweldig stel die tweequote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
En Boor, die oetlul, die blijft ook gewoon liggen he
Die doet alleen MEH en snurkt gewoon verder, met die kluif in zijn nek
Die zie je op de onderste foto op de achtergrond, die ligt te ronken op haar kussenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geweldig stel die tweeEn oude Bink ook natuurlijk
O'ja!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zie je op de onderste foto op de achtergrond, die ligt te ronken op haar kussen
Moet naar de dermatoloog. a.s Dinsdag in Alkmaarquote:
Inmiddels niet meer, leve pijnstillersquote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen pijn meer?
Is het al 23:00 uur?Vinnie heeft de hele nacht liggen klieren en vervelen en gillen en miauwen en ik ben moe
Boewhahahahahahaquote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Samenwerking!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat die kat een beetje stil blijft liggen, da's beter voor mijn kluif. Die moet rusten, net als wijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tell me about it, ik maandag t/m donderdag om 6:20 opquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet naar de dermatoloog. a.s Dinsdag in Alkmaar
jaquote:
What the fuck?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Samenwerking!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb medelijdenquote:
Wat denk jijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe vaak ga jij dat voortaan doen, Elies?
Ik heb ook medelijden met jouquote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tell me about it, ik maandag t/m donderdag om 6:20 op![]()
Jeeeeeezus, hij blijft door kwakkelenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens & by the way... Vergeet ik bijna het nieuws van de dag te vertellen
Fritz heeft een ontstoken voetzooltjeDe kans dat de ontsteking aan de onderkant doorbreekt, is vrij klein te noemen. Als het al zou doorbreken, dan komt het omhoog. Maar daar gaan we niet op wachten (je wil toch niet eens bedenken wat een shit er in dat pootje moet zitten voor het er aan de bovenkant uitkomt
), dus Fritz is weer op de AB en vanavond gaan we samen met de pootjes in de soda.
Zie je het voor je
Met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor, ik ben een ochtendmens en kan er goed tegen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb medelijden
[..]
Wat denk jij
[..]
Ik heb ook medelijden met jou
Dat moet toch behoorlijk zeer doen, maar ja katten doen stoerquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens & by the way... Vergeet ik bijna het nieuws van de dag te vertellen
Fritz heeft een ontstoken voetzooltjeDe kans dat de ontsteking aan de onderkant doorbreekt, is vrij klein te noemen. Als het al zou doorbreken, dan komt het omhoog. Maar daar gaan we niet op wachten (je wil toch niet eens bedenken wat een shit er in dat pootje moet zitten voor het er aan de bovenkant uitkomt
), dus Fritz is weer op de AB en vanavond gaan we samen met de pootjes in de soda.
Zie je het voor je
jaquote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Fritzl toch!
Krijgen we pics van jullie pootjes in de soda?
Hallo ingepingquote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Biet en Boor zijn weer geniaal.
Of nou ja Biet dan...Boor is een sukkel![]()
En arme Fritz
Hoi & neequote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Fritzl toch!
Krijgen we pics van jullie pootjes in de soda?
Oew tof, mag ik ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
Nou Elies, je 16!! seizoenen van "how it's made" zijn binnen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
No shitquote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
Nou Elies, je 16!! seizoenen van "how it's made" zijn binnen hoor
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
kiekEen Toyota Aygo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Graag, da's uitslapen voor mijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
1 op 20 kun je halen, heb ik ook gehaaldquote:
Patserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel!quote:
(of had je het al verteld, en heb ik het gemist)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Yes shitquote:
Ding rijdt goed hoorquote:
Meestal ga ik dan al de deur uit, morgen ben ik rond die tijd zelfs al een uur aan het werk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Tof! Zijn leuke autootjesquote:
Gaafquote:
Neeeeeequote:Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan al de deur uit, morgen ben ik rond die tijd zelfs al een uur aan het werk.
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logoquote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof! Zijn leuke autootjesMijn collega heeft er eentje. Andere collega heeft de Citroënversie.
die van mij moest teveel aan gedaan worden en deze is bijna 10 jaar jongerquote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaaf
Ik wil eigenlijk een Peugeot 107
[..]
Neeeeee
Peugot 107 wat elies zegtquote:Op donderdag 17 november 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |