quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff mag geeneens de koekjes pakken![]()
[ afbeelding ]
Wel netjes dattie het doetquote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij moet zelfbeheersing leren, hij pakt al geen koekjes meer uit mijn hand en op de grond laat hij ze ook liggen.Dacht maak het wat moeilijkerHad ook leverworst, liet hij gewoon liggen
*proest*quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ben er gisteren pas mee begonnen.. hij heeft dingen snel door.Zijn probleem is meer dat hij zich gaat vervelen als je ff stopt met dingen oefenen. Gisteren ging hij maar het veld omploegen tijdens de les.
Ik wist niet dat we mochten bestellen?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
Nou Elies, je 16!! seizoenen van "how it's made" zijn binnen hoor
En dan is de komma ook nog uit de URL weggevallen, het is 1,8 %. 16 miljoen binnengehaald, 3 ton aan onderzoek besteed, 7 (of 8) miljoen op de bank. Is er toch nog 8 (of 9) miljoen pleite. Reclame, presentatie of lekkere bonussen en snoepreisjes voor het bestuur?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben best wel geschrokken van dit bericht: http://nos.nl/artikel/314(...)t-aan-onderzoek.html
7 miljoen nutteloos op de bank (ja, goed, het trekt rente, maar toch), terwijl er nog zat onderzoek te doen is. Ik snap het niet helemaal.....
quote:Gala
Ieder jaar wordt begin oktober een Pink Ribbon Gala georganiseerd door de firma Estée Lauder. Dit initiatief staat helemaal los van Stichting Pink Ribbon. Het gala heeft als doel bewustwording. Op het gala zijn veel BN'ers aanwezig en een beperkt aantal borstkankerpatiënten. Bekende artiesten treden op.
Veel mensen denken dat het gala bedoeld is voor fondsenwerving, maar dat is niet het geval. Stichting Pink Ribbon ontvangt ook geen donaties van Estée Lauder. Estée Lauder mag wel vrij gebruik maken van de naam Pink Ribbon en het roze lintje, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld KWF kankerbestrijding.
Fijn voor jequote:Op donderdag 17 november 2011 14:19 schreef Croli het volgende:
Oognip, je hebt wel heel hard geduimd, ben net al gebeld en mag morgen alweer op gesprek komen![]()
Wat goed van Diazquote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff mag geeneens de koekjes pakken![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook altijd zo jammer van die grote fondsen , er blijft altijd nog zoveel geld aan dingen hangen die veel beter voor onderzoek gebruikt kunnen wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan is de komma ook nog uit de URL weggevallen, het is 1,8 %. 16 miljoen binnengehaald, 3 ton aan onderzoek besteed, 7 (of 8) miljoen op de bank. Is er toch nog 8 (of 9) miljoen pleite. Reclame, presentatie of lekkere bonussen en snoepreisjes voor het bestuur?
Is Sjon vandaag jarig oh-oh?
Vergeet niet om een filmpje te maken hequote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is idd zaterdag jarig, maar dan krijg ie zn kadoos gewoon nog een keer, dat weet ie heus nie meer , we konden niet wachten
Het blijft een aparte die Sjonquote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gefilmd, maar we deden precies wat je niet mag doen volgens de doos, alle honden tegelijk laten spelen, dus dat is denk ik nogal chaotisch geworden.
Overigens vond Sjon de houten blokjes meteen interessanter dan de brokjes die erin lagen, die nam ie meteen mee als echte trofeeën
Vind je dan niet dat Estée Lauder een groot feest voor voornamelijk haarzelf mag gevenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Mooi dat ik nog nooit zo een Pink Ribbon gadget of zo gekauft heb.
Als ik wat wil geven dan duw ik zo wel wat in een collecte bus.
Wat. Moet je hebben?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we mochten bestellen?
Ik kan het ook zo op jouw laptop knallen hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
How it's made, dat kijk ik ook vaak, echt zo tof
Zelfs de meest onbenullige dingen als tandenstokers zijn leuk als je ziet hoe dat door die machines gaat enzo
Dan moet ik m´n laptop mee en dat wordt me te zwaar!quote:
Nee hoor mup, thanks, maar ik heb er daar al veel van gezien door de jaren heenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan het ook zo op jouw laptop knallen hoor
Zeikerdquote:Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moet ik m´n laptop mee en dat wordt me te zwaar!
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor mup, thanks, maar ik heb er daar al veel van gezien door de jaren heen
En met GA ben ik al erg blij
Ik ken gewoon m´n krachten. vrij weinigquote:Op donderdag 17 november 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Ik sjouw mijn laptop,fotocamera, bier, en externe hdd mee + smeersels
Ooh man, ik.zit bij de dokter voor die schimmel teen, mijn voet doet opeens pijn, zoveel pijn heeft ie nog nooit gedaanen natuurlijk geen pijnstillers bij de hand
Geen pijn meer?quote:
Het dametje heeft het mooi voor mekaar , lekker in de mand bij Chicoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |