Nee dus dat scheelt en vorige week was ik ongesteld dus toen is er ook niks van gekomenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh noes, en weer de hele nacht keihard liggen batsen???
In het BSO zou je denken dat dat anders was. Oudergesprekken of zo?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo blijf je wel lekker aan het werk Nok.
Ik vertrek in het donker en kom thuis in het donker. En vanavond kan ik meteen mijn bedje in als ik thuis kom.
Werkt dat goed, zo'n dayliht wekker?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik ook, zo
maar goed, zodra de wekker gaat, gaat de daylight lamp aan, en dan gaat t na een half uurtje met moeite
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:06 schreef sararaats het volgende:
nokwanda
Pfff er komt weer zo'n oud ijzergeval voorbij gereden met een irritante microfoon
OMFG, serieus? Mo had zelda met remote besteld, voor 60,28, hebben ze zijn bestelling geannuleerd en nu staat ie op de site voor 63 euro. En dan zeiden ze "ja die andere is uitverkocht" ja dikke hoeren, die van 63 is HETZELFDE en wel leverbaar.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik zag dat het Zelda spel dat ik wilde bestellen van 60 naar 100 euro is gegaan
OMG, daar had ik ook een maol vanquote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je daar werkt, ga je al je mails ondertekenen met 'Ellen Boone'. Ook al zo komisch, alsof iemand gelooft dat Ellen alle mailtjes afhandelt
Veel succes, ik zal voor je duimen
Hij stond echt op 100 euro vanmorgenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, serieus? Mo had zelda met remote besteld, voor 60,28, hebben ze zijn bestelling geannuleerd en nu staat ie op de site voor 63 euro. En dan zeiden ze "ja die andere is uitverkocht" ja dikke hoeren, die van 63 is HETZELFDE en wel leverbaar.
Maar 100? Fucking with me, right?
Boh! ik wou dat ik zo kon slapen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die daylight wekker wel fijn nu in de winter.
Ik heb wel mn eigen wekker dr nog bij want ik slaap rustig door die radio heen die fullblast aangaat vanaf 6.15Sterker nog, in het weekend gaat die radio ook aan van 6.15 tot 8.15 en dan hoor ik hem niet eens, en dan is het licht ook aan, alleen de wekker gaat niet
Ik bestel er echt niks meer. Als ze weigeren hem voor de prijs van 60,28 te leveren hoop ik dat ze failliet gaanquote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij stond echt op 100 euro vanmorgenNu weer op 63 euro... bestel ik die wel, en dan stuur ik bol wel terug. Durf m'n bestelling bij bol niet te annuleren, straks flikken ze weer zo'n geintje
Intertoys zit hier schuin tegenover, maar die zijn vaak best kut met de voorraden hier, helaasquote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bestel er echt niks meer. Als ze weigeren hem voor de prijs van 60,28 te leveren hoop ik dat ze failliet gaanen ga ik wel naar de intertoys. Ook al dok ik daar 7 euro meer. Kut wehkamp.
Je moet ff bellenquote:Op donderdag 17 november 2011 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Intertoys zit hier schuin tegenover, maar die zijn vaak best kut met de voorraden hier, helaas
Nja, ik wacht wel op Wehkampquote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet ff bellenheb ik ook gedaan. Ze hebben er een briefj eopgeplakt, kan hem morgen iophalen
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #1quote:Op donderdag 17 november 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nja, ik wacht wel op Wehkamp't Is niet alsof ze mijn bestelling hebben geannuleerd, ik had hem alleen maar in mijn winkelmandje zitten nog, dus echt reden tot klagen heb ik niet en het scheelt toch weer 5 euro
Zeldaquote:Op donderdag 17 november 2011 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #1
niet bij wehkamp hoop ikquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Besteld, daar gaat mijn spaargeld. Bedankt Q
Hij is niet uit vandaag, Intertoys weigert hem vandaag mee te geven, morgen welquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks gewoon naar een winkel. Pre-orderen gaat toch altijd mis
Nee bij bolquote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet bij wehkamp hoop ik
Ik ben MM alkmaar aan het bellen, maar die nemen niet op
Saturn maar es proberen in hhw
ik vertrouw wehkamp helemaal nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee bij bol
Ik vertrouw Wehkamp alleen met kleren.
Absoluuuuuut niet mijn ervaring!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Ynske het volgende:
Besnijdenis zorgt voor slechter seksleven
Laatste update: 17 november 2011 12:03 info .
AMSTERDAM - Besneden mannen en hun partners hebben een slechter seksleven dan onbesneden mannen.
Dat concluderen Deense onderzoekers van het Statens Serum Institut in Kopenhagen deze week in International Journal of Epidemiology.
De Deense wetenschappers ondervroegen meer dan 5000 mannen en vrouwen over hun seksleven. Het bleek dat besneden mannen moeilijker tot een orgasme kunnen komen dan onbesneden mannen, terwijl hun vrouwelijke partners vaker last hebben van vaginale pijn.
Dit zorgt voor een minder plezierig seksleven voor beide. Vooral de aandacht voor het effect op vrouwen in dit onderzoek is bijzonder, het is de eerste keer dat hiernaar gekeken wordt.
Hierdoor moeten besneden mannen harder en ruiger te werk moeten gaan om tot een orgasme te komen. Die ruigheid heeft weer tot gevolg dat vrouwen vaker pijn ervaren, acht keer zo vaak als bij onbesneden mannen.
Bovendien helpt bij onbesneden mannen de voorhuid bij het in- en uitgaan van de penis uit de vagina. Zonder deze afglijbeweging krijgen vrouwen eerder een droge vagina. Ze ervaren de gemeenschapvaak daardoor als pijnlijk.
Zo, goedemorgen Yns!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Ynske het volgende:
Besnijdenis zorgt voor slechter seksleven
Laatste update: 17 november 2011 12:03 info .
AMSTERDAM - Besneden mannen en hun partners hebben een slechter seksleven dan onbesneden mannen.
Dat concluderen Deense onderzoekers van het Statens Serum Institut in Kopenhagen deze week in International Journal of Epidemiology.
De Deense wetenschappers ondervroegen meer dan 5000 mannen en vrouwen over hun seksleven. Het bleek dat besneden mannen moeilijker tot een orgasme kunnen komen dan onbesneden mannen, terwijl hun vrouwelijke partners vaker last hebben van vaginale pijn.
Dit zorgt voor een minder plezierig seksleven voor beide. Vooral de aandacht voor het effect op vrouwen in dit onderzoek is bijzonder, het is de eerste keer dat hiernaar gekeken wordt.
Ruig
Volgens de onderzoekers is er een simpele verklaring voor de ondervonden hinder. Besneden mannen ontwikkelen door afwezigheid van de voorhuid een dunne laag harde huid op hun eikel, waardoor de gevoeligheid van de penis omlaag gaat.
Hierdoor moeten besneden mannen harder en ruiger te werk moeten gaan om tot een orgasme te komen. Die ruigheid heeft weer tot gevolg dat vrouwen vaker pijn ervaren, acht keer zo vaak als bij onbesneden mannen.
Bovendien helpt bij onbesneden mannen de voorhuid bij het in- en uitgaan van de penis uit de vagina. Zonder deze afglijbeweging krijgen vrouwen eerder een droge vagina. Ze ervaren de gemeenschapvaak daardoor als pijnlijk.
Molen
De resultaten zijn koren op de molen van sommige lobbygroepen en politici, zoals in Californië, waar ze pogen om besnijdenis te verbieden. In Amerika is ongeveer de helft van de mannen besneden. In Nederland ligt dit percentage veel lager.
Besnijden heeft echter ook grote voordelen. Zo verlaagt het de kans op besmetting met het hiv-virus, waardoor in Afrika juist gelobbyd wordt voor meer besnijdenissen.
Dan ga ik morgen. Ik heb het toch verdomd druk met games die nog liggen voor me.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is niet uit vandaag, Intertoys weigert hem vandaag mee te geven, morgen wel
Besneden mannen hebben ook minder last van kopkaas.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou, wat een interessant nieuws zo tijdens het bammetje kaas eten![]()
Omnomnomnomquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Besneden mannen hebben ook minder last van kopkaas.
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, goedemorgen Yns!![]()
Harder en ruigerEn dat op de woensdagdonderdagmorgenmiddag!
quote:
Ik leef ook in woensdagquote:
QFT!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluuuuuut niet mijn ervaring!!!!!
En heb ervaring zat met besneden mannen.
Ooh, vandaar die DM! Ik snapte hem al niet #fail.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]graag gedaan. Ik zag net de tt van het ga topic. Gaat dat over jeweetwel?
Ik ben best wel geschrokken van dit bericht: http://nos.nl/artikel/314(...)t-aan-onderzoek.htmlquote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef Oognip het volgende:
Ik heb 10 euro overgemaakt naar KWF en 10 euro naar Pink Ribbon. Het is niet veel maar het is iig iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |