Dat hoofd!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Bij de IKEA vanmiddag ook nog wat plaids meegenomen om over de bank te leggen, dan zag het er wat netter uit. Maar Biet heeft ze alweer vakkundig vertrappeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog maar even aan de chips
Kan best, na de IKEA ballen, prinsessentaart, avondeten, marsepeinpudding enzo.
Nou, inderdaad. Echt zoals ik Bietje ken!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, de ondeugd straalt er vanaf he?
[..]
Precies dát ja
Voor het eerst gegetenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]Prinsessentaart! Ik ben jaloers!
Na zaterdag ben je 20kg aangekomenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog maar even aan de chips
Kan best, na de IKEA ballen, prinsessentaart, avondeten, marsepeinpudding enzo.
Wat een flink kittenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ik gooi Muis er lekker nog een keer in
[ afbeelding ]
Serieus, ik weet hoe kut het isquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ik gooi Muis er lekker nog een keer in
[ afbeelding ]
Ga sportenquote:
Haha best wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wij falen allebei nogal met dierenogen en flits he?
Dat heeft ie zelf gedaanquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Biet![]()
![]()
En waarom zit Muis in een bench?
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
No, please, it tickles, make it stoooooooooop
Ik vind die tandjes op die foto die ik quote zo geniaal, je ziet dr boventandenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
JaNet als deze van eerder deze week:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga...... Morgen gaat de wekker om 06.30 uur
Lekker chillquote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf gedaanDe bench staat gewoon open en Muis vindt dat dat zijn krabpaal is
Binnenhuisdecoratiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Trusten Maes
Biet vindt de kleden zó leuker liggen
[ afbeelding ]
Da's een mooi effect dan!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
![]()
Greys, van jouw foto's word ik vrolijk!
Das wel nuttigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh?![]()
![]()
Ik moest wel om je janken toen je met 2 handen tegelijk gelijk ging kegelen trouwens![]()
En daarna ging iedereen het doenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh?![]()
![]()
Ik moest wel om je janken toen je met 2 handen tegelijk gelijk ging kegelen trouwens![]()
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?quote:
Geen idee, maar ik had wel spierpijn de volgende dagquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?
Ging het dan harder met de punten of werd het alleen een grotere chaos? Ik weet het niet meer!
Meer ballen dus meer scorenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?
Ging het dan harder met de punten of werd het alleen een grotere chaos? Ik weet het niet meer!
Tegen ons allemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zó enorm tegen me gebruiken![]()
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had wel spierpijn de volgende dag
Dan moet ik de film eerst knippen, aangezien ik er zelf zingend en kegelend opstaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zó enorm tegen me gebruiken![]()
Stuur mij die film ffquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ik de film eerst knippen, aangezien ik er zelf zingend en kegelend opsta
Die foto's heb ik toevallig gisteravond nog gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar dat kwam ook door dat race spelletje, dat je achterover moest buigen om op te laden en dan naar voren moest knallen, volgens mij
Blijven die opgeslagen in dat ding?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die foto's heb ik toevallig gisteravond nog gezien
HD-kwaliteit, die stuur je niet zo ffquote:
Voor iemand die niet weet waar dit over gaat klinkt dit heul foutquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik lette totaal niet meer op wáár ik die ballen liet
Ze staan op m'n laptopquote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijven die opgeslagen in dat ding?
Dat begon al bij háár *wijst naar Tombo* die ballen combineerde met 'scoren'quote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor iemand die niet weet waar dit over gaat klinkt dit heul fout
Tombo, onze ouwe ballenscoordertquote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat begon al bij háár *wijst naar Tombo* die ballen combineerde met 'scoren'
doe maar jongquote:
Nope, volgens mij zijn alle BV-fragmenten eraf gegooid op verzoek BV zelf ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSS
Ik wilde nog even dat stukje van Bert Visscher over 'kamperen' luisteren, maar het staat niet meer op youtube???
Ik kijk meequote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Drie weken op een KUTMATRASJE.
Ik heb thuis een Auping van 18duizend pieeeeeeeeeeeeek
Trustquote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen (nu echt, mobiel dus kan niet meekijken)
Ik was al bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Goed nieuws Bamba![]()
En die foto ga je met ons delen?
Ja, ik was wel even bang om te spuiten, het voelde zo vreemd gisteren. Het heeft dus waarschijnlijk aan de pen gelegen..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba![]()
Gelukkig dat je nu weer normaal reageert op je insuline.
Heeft meneer I. nog nooit gehad in al die 10 jaar.
Hij is leuk he? Wij gaan in maart weerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Drie weken op een KUTMATRASJE.
Ik heb thuis een Auping van 18duizend pieeeeeeeeeeeeek
Ja klote is dat altijd he?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook naar BV, maar het is altijd in notime uitverkocht
Ik zie hetquote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier in het theater zijn volgens de site nog kaartjes beschikbaar voor alle rangen op 6 en 7 maart.... www.lampegiet.nl
Ah, da's jammer, ik weet natuurlijk niet waar je woont, voor hetzelfde geld had je op een half uur afstand gezeten o.i.d.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Maar tis nogal een eind rijden voor een doordeweekse avond
Ja, hou ze in de gaten, die varkentjes!quote:
Dan woon je bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier in het theater zijn volgens de site nog kaartjes beschikbaar voor alle rangen op 6 en 7 maart.... www.lampegiet.nl
quote:
What has been seen....quote:
Joh, ik sta altijd rond 6.20 opquote:Op donderdag 17 november 2011 07:07 schreef ElisaB het volgende:
De klok begon zonet nog met 06... wat doe ik hier
Echt, het is nog haske donker buiten. Tis gewoon midden in de nacht![]()
Goedemorgen liefjens. Nee hoor, ik heb geen ochtendhumeur
Ik ben een keer in Leeuwarden geweest, dat viel nog wel mee qua snel uitverkocht zijn, hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook naar BV, maar het is altijd in notime uitverkocht
Niet zeuren, om 7 uur zit ik al in de autoquote:Op donderdag 17 november 2011 07:07 schreef ElisaB het volgende:
De klok begon zonet nog met 06... wat doe ik hier
Echt, het is nog haske donker buiten. Tis gewoon midden in de nacht![]()
Goedemorgen liefjens. Nee hoor, ik heb geen ochtendhumeur
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Wij hebben net een potje twister gedaan en Muis deed ook mee
Hier ligt ie nog rustig
[ afbeelding ]
He wat gebeurd daar? Is dat twister!?
[ afbeelding ]
Voorpootjes op geel, achterpootjes op groen!
[ afbeelding ]
Voorpootjes op blauw achterpootjes op groen! (bijna gelukt)
[ afbeelding ]
Is het zo goed, mama?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet zeuren, om 7 uur zit ik al in de auto![]()
Ik vertrek met donker en kom tegenwoordig thuis als het alweer zowat donker is. Bah.
Dan is ie verstuurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
hoerige jeancentre heeft mijn levi's niet meer
Ik om 5:00. Gisteren. Geen idee hoe ik deze dag ga doorbrengen, want het slaaptekort wordt wat vermoeiendquote:
Ja, 1 vanuit een ander filiaalquote:
Slapend, duh.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik om 5:00. Gisteren. Geen idee hoe ik deze dag ga doorbrengen, want het slaaptekort wordt wat vermoeiend
me tooquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vertrek met donker en kom tegenwoordig thuis als het alweer zowat donker is. Bah.
Ik heb geen kidsquote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Prijs word wat verhoogd
http://www.denhelder.nl/i(...)id=60&nieuws_id=5158
dat heb ik ook, zoquote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
me too
Om te janken is het. Ik heb zo'n moeite om op te staan nu. Mijn bedje is zo lekker warm en dan gaat om 6 uur de wekker en moet ik wel.
Mijn uitzendcontract wordt trouwens wel weer verlengd, maar dan op een andere afdeling waar ik nu weleens bijspring.
dan zit ik al op kantoorquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*schrikt wakkerquote:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik zag dat het Zelda spel dat ik wilde bestellen van 60 naar 100 euro is gegaanquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
OMG, wat een naaiers bij wehkamp![]()
![]()
![]()
Remind me dat ik daar NOOIT meer iets koop/vandaan haal.
Daar ga ik solliciterenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
OMG, wat een naaiers bij wehkamp![]()
![]()
![]()
Remind me dat ik daar NOOIT meer iets koop/vandaan haal.
Als je daar werkt, ga je al je mails ondertekenen met 'Ellen Boone'. Ook al zo komisch, alsof iemand gelooft dat Ellen alle mailtjes afhandeltquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 08:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, ik sta altijd rond 6.20 opBehalve vandaag, vandaag ben ik vrij
Jamaar, ja maar, jama ar....quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Behalve als je om half tien 's avonds in slaap valt terwijl je eigenlijk een serie zit te kijken met je vriendje.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Jamaar, ja maar, jama ar....
Ik hoef nooit zo vroeg op te staan van mijn baas
Dus... look on the bright side: je hebt wel een lekkere lange dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |