Dat hoofd!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Bij de IKEA vanmiddag ook nog wat plaids meegenomen om over de bank te leggen, dan zag het er wat netter uit. Maar Biet heeft ze alweer vakkundig vertrappeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog maar even aan de chips
Kan best, na de IKEA ballen, prinsessentaart, avondeten, marsepeinpudding enzo.
Nou, inderdaad. Echt zoals ik Bietje ken!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, de ondeugd straalt er vanaf he?
[..]
Precies dát ja
Voor het eerst gegetenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]Prinsessentaart! Ik ben jaloers!
Na zaterdag ben je 20kg aangekomenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog maar even aan de chips
Kan best, na de IKEA ballen, prinsessentaart, avondeten, marsepeinpudding enzo.
Wat een flink kittenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ik gooi Muis er lekker nog een keer in
[ afbeelding ]
Serieus, ik weet hoe kut het isquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ik gooi Muis er lekker nog een keer in
[ afbeelding ]
Ga sportenquote:
Haha best wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wij falen allebei nogal met dierenogen en flits he?
Dat heeft ie zelf gedaanquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Biet![]()
![]()
En waarom zit Muis in een bench?
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
No, please, it tickles, make it stoooooooooop
Ik vind die tandjes op die foto die ik quote zo geniaal, je ziet dr boventandenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
JaNet als deze van eerder deze week:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga...... Morgen gaat de wekker om 06.30 uur
Lekker chillquote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf gedaanDe bench staat gewoon open en Muis vindt dat dat zijn krabpaal is
Binnenhuisdecoratiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Trusten Maes
Biet vindt de kleden zó leuker liggen
[ afbeelding ]
Da's een mooi effect dan!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
![]()
Greys, van jouw foto's word ik vrolijk!
Das wel nuttigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh?![]()
![]()
Ik moest wel om je janken toen je met 2 handen tegelijk gelijk ging kegelen trouwens![]()
En daarna ging iedereen het doenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh?![]()
![]()
Ik moest wel om je janken toen je met 2 handen tegelijk gelijk ging kegelen trouwens![]()
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?quote:
Geen idee, maar ik had wel spierpijn de volgende dagquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?
Ging het dan harder met de punten of werd het alleen een grotere chaos? Ik weet het niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |