Hihihiquote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehouden
Niet denken maar doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Ik zit nog steeds te bedenken hoe we zaterdag al die zooi gaan opeten
Vlaaaaaaiquote:
Marsepein puddingquote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehouden
Ehm, gewoon door ons mondje?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Ik zit nog steeds te bedenken hoe we zaterdag al die zooi gaan opeten
Het is 'luchtige marsepein pudding', dus niet zwaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het wat? Het klinkt 'zwaar op de maag'...
Niet zwaar? Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is 'luchtige marsepein pudding', dus niet zwaar.
Wel mierzoet
Oh, is het Mona? Die maken tegenwoordig alles luchtig, volgens mij.... zo ja, dan ga ik eens kijken, want het klinkt stiekem ook wel heel lekkerquote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is 'luchtige marsepein pudding', dus niet zwaar.
Wel mierzoet
Ja!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet zwaar? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Zeg, hadden ze zondag de turkse tosti nog?![]()
Fingers crossed voor volgende weekquote:Op woensdag 16 november 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want de nieuwe kaart is al twee weken te laat(Godzijdank...)
't Lijkt de post welquote:Op woensdag 16 november 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Want de nieuwe kaart is al twee weken te laat(Godzijdank...)
Vreselijk, ik heb het gister op tv gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
weet niet of dit gister voorbij gekomen was maar:
http://sites.bnn.nl/page/(...)b6263c92356060ac2589
die meid en dr chihuahua
Dat vond ik dus ook. Je ziet het ook echt aan hem. Hij heeft nu nog meer een bloepbuik. Maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen. Hij wil niet echt spelen meer. Hij bekeek net het laserlampje niet eens.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:59 schreef Oognip het volgende:
Jeetje 700 gram aankomen is behoorlijk wat f_r
En wat vindt hij van een speelhengel? Doet ie daar wat mee?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. Je ziet het ook echt aan hem. Hij heeft nu nog meer een bloepbuik. Maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen. Hij wil niet echt spelen meer. Hij bekeek net het laserlampje niet eens.
Durf ik te klikken? Of is het heel kut en lig ik er dan weer wakker van?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
weet niet of dit gister voorbij gekomen was maar:
http://sites.bnn.nl/page/(...)b6263c92356060ac2589
die meid en dr chihuahua
nee het is niet kut, het is juist heeeeel veeel liefde voor de chiuahuaquote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te klikken? Of is het heel kut en lig ik er dan weer wakker van?
wat dan? ze is batshit crazy?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee het is niet kut, het is juist heeeeel veeel liefde voor de chiuahua
ah ben nu bij t tweede stukje, er zit wel iets achter die overdrevenheid
Haha wat een goede smoesjes van hemquote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Meneer vindt dat hij te oud is om te spelen.
En hij verzekerde mij dat hij een reserve vetlaagje heeft aangelegd voor de crisis die er aan komt.
Allemaal smoesje van hem. Ik ga de zweep er over heen halen![]()
Ik ben 4 dagen van huis dan krijgen ze alleen 's morgens en 's avonds wat en 's morgens kan ik er niet bij blijven staan. Dus grote kans dat hij dan nog alles op eet.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
Word je nou zélf opgewonden van dat geblaat van je, Q?
Hm??
Niet uitglijden!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
En dat wilde ik alvast even kwijt voordat ik onder den doesjjj spring
Vroeg in de ochtend?quote:
Fijn dat je het met ons wilde delen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
En dat wilde ik alvast even kwijt voordat ik onder den doesjjj spring
Acherrum.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Maes het volgende:
Het is niks met die stokjesBob heeft ze eerder op en Phoebe laat de hare slingeren. Gevolg Bob gaat ermee vandoor en Phoebe is zielig
Kijkt ie ook zo verbaasd om zich heen als de ander er met de buit vandoor gaat?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum.![]()
Ik herken het. Met Satsu in de rol van Phoebe.
Bietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Bij de IKEA vanmiddag ook nog wat plaids meegenomen om over de bank te leggen, dan zag het er wat netter uit. Maar Biet heeft ze alweer vakkundig vertrappeld
[ afbeelding ]
Evil Biet!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Bij de IKEA vanmiddag ook nog wat plaids meegenomen om over de bank te leggen, dan zag het er wat netter uit. Maar Biet heeft ze alweer vakkundig vertrappeld
[ afbeelding ]
Satsu kijkt vooral zielig.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Kijkt ie ook zo verbaasd om zich heen als de ander er met de buit vandoor gaat?
Breaking news: Phoebe heeft het stokje terug en heeft het verstopt in de mand onder het kleedje![]()
Whehehequote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Evil Biet!![]()
![]()
Deze is leuk! Klik op het linkje en zie wat er gebeurt.
Nee, echt. Ik ga zo de poesjes voeren en dan kruip ik erin. Morgen al om 7:30 de deur uit om naar een klant te gaan en dat is he-le-maal nix voor mijquote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend?![]()
![]()
Ik mag morgen uitslapen, maar als beloning wel tot 22.00 uur werken.
Dat is inderdaad vroeg voor jou.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik ga zo de poesjes voeren en dan kruip ik erin. Morgen al om 7:30 de deur uit om naar een klant te gaan en dat is he-le-maal nix voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |