quote:
Getver!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Marsepein pudding![]()
![]()
Daarna maar weer eens op zoek naar Biet d'r kluiven
Eet zequote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Ehm, what happend to my toetje?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Marsepein pudding![]()
![]()
Nou ja, dat is het rotte van een forum, je weet nooit zeker wat iemand bedoelt als je geen nonverbale communicatie zietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze dit nou kwam vragen omdat ze het zo interessant vond, maar meer om me belachelijk te maken.
Maar goed
Had je nog steeds honger dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Marsepein pudding![]()
![]()
Kunnen we d'r over kappen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het rotte van een forum, je weet nooit zeker wat iemand bedoelt als je geen nonverbale communicatie ziet
Nee, heb gebeld maar zij moeten het weer aan Warner vragenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef Maes het volgende:
Greys, is er al antwoord op de HP-vraag??
Ooh graagquote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Of krijgen we straks ook weer vier bladzijdes seksuele voorlichting van Cat?
Ja, dan maak je R. Aan maesquote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, heb gebeld maar zij moeten het weer aan Warner vragen
Zij geven tenslotte de dvd's weg. Het wordt morgen dat ze antwoord hebben,sorry!
Dus nog heel even bewaren (of een account voor R aanmaken, dan zit je sowieso goed).
Nee schat, dat ben jij.quote:
Jij bent byond voorlichting.quote:
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehoudenquote:
Boefje!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehouden
Is het wat? Het klinkt 'zwaar op de maag'...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehouden
Gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |