Iets minder dom dan het risico op aids lopen, heh???quote:
eet zequote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
Nou, gezellig weer. Ik ga eten, later!
Zo boeiend ben je echt niet hoor. Wel grappig dat je je blijkbaar zo aangevallen voelt door een simpele vraagquote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef Oognip het volgende:
Echt sorry te kansloos dit
'Laten we even in dm dingen bespreken zodat we Oognip belachelijk kunnen maken'. Sorry maar ik vind dit erg triest.
Nou goed, je weet me wel weer te vinden als je me nodig hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo boeiend ben je echt niet hoor. Wel grappig dat je je blijkbaar zo aangevallen voelt door een simpele vraagMaar goed, he, let's move on..
Ja, zo moeilijk ben je niet bereikbaarquote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou goed, je weet me wel weer te vinden als je me nodig hebt
NIET WEER EEN HALF JAAR HEquote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, ik ga alvast de bunkers in
Doe niet zo schijnheilig Qquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo boeiend ben je echt niet hoor. Wel grappig dat je je blijkbaar zo aangevallen voelt door een simpele vraagMaar goed, he, let's move on..
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig Q
Wees dan ook held genoeg om te zeggen waar je het voor vroeg.
LEES :quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig Q
Wees dan ook held genoeg om te zeggen waar je het voor vroeg.
Sure!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]ja, want het is idd heel schijnheilig om een simpele vraag te stellen. Jezus, wat ben jij snel op je tenen getrapt zeg
tijd van de maand ofzo?
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook gedachten kon lezen.quote:
Zal ik het zaterdag ff voordoen!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook gedachten kon lezen.
Nou, ik ben razend benieuwd. Leer mij het ook ff dan!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef tombolafan het volgende:
Lief spelen anders geen ezelsoren zaterdag
What the fuck?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Gaan jullie dit topic maar even lezen: Boerenkool met een eigen wil.
Die derde!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef Maes het volgende:
Joehoe, ik heb een stokje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hoor![]()
Ik heb niet het idee dat ze dit nou kwam vragen omdat ze het zo interessant vond, maar meer om me belachelijk te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef tombolafan het volgende:
Goed, mama tombo zal even inspringen:
Het is niet leuk voor Oognip dat ze er weer gezeur over krijgt, maar als je het vorige keer niet gevolgd hebt snap ik het op zich best als je eerste reactie "best dom" is. En Qwea is niet MsSubtle, dus tja
Nu allemaal weer lief spelen met de lego schatjens
quote:
Getver!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Marsepein pudding![]()
![]()
Daarna maar weer eens op zoek naar Biet d'r kluiven
Eet zequote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Ehm, what happend to my toetje?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Marsepein pudding![]()
![]()
Nou ja, dat is het rotte van een forum, je weet nooit zeker wat iemand bedoelt als je geen nonverbale communicatie zietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze dit nou kwam vragen omdat ze het zo interessant vond, maar meer om me belachelijk te maken.
Maar goed
Had je nog steeds honger dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Marsepein pudding![]()
![]()
Kunnen we d'r over kappen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het rotte van een forum, je weet nooit zeker wat iemand bedoelt als je geen nonverbale communicatie ziet
Nee, heb gebeld maar zij moeten het weer aan Warner vragenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef Maes het volgende:
Greys, is er al antwoord op de HP-vraag??
Ooh graagquote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Of krijgen we straks ook weer vier bladzijdes seksuele voorlichting van Cat?
Ja, dan maak je R. Aan maesquote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, heb gebeld maar zij moeten het weer aan Warner vragen
Zij geven tenslotte de dvd's weg. Het wordt morgen dat ze antwoord hebben,sorry!
Dus nog heel even bewaren (of een account voor R aanmaken, dan zit je sowieso goed).
Nee schat, dat ben jij.quote:
Jij bent byond voorlichting.quote:
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehoudenquote:
Boefje!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehouden
Is het wat? Het klinkt 'zwaar op de maag'...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gewone eten heb ik maar half op, ik heb ruimte voor de marsepein pudding gehouden
Gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |