Ooh, iemand kwam er mee aan.quote:
Hey, waarom whatsapp je mij dan niet!?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
Gaan we dat nou wéér krijgen?
Nee toch he?
Ik bedoel, iedereen heeft daar destijds al overheen gepiest, dat moet echt nog een keertje?
Ze vroeg enkel of ik wist wie dat was, nou nee, daarom wil ik dat graag wetenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
En als Pisces mee wil praten kan ze dat gewoon hier doen hoor
Dit soort gedoe vind ik echt zo kinderachtig, sorry
Waar héb je het over?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, waarom whatsapp je mij dan niet!?
Ditquote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
Nee toch he?
Ik bedoel, iedereen heeft daar destijds al overheen gepiest, dat moet echt nog een keertje?
Gaat het eens over boeiend de onderwerpen, dan ben ik er niet, en dan whatsapp je nietquote:
Ik mag toch iets vragen waar ik niet bij was?quote:
Ik weet heul niet eens waar het over gaatquote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
Nee toch he?
Mjah, als het je er niet om te doen is om Oognip nog ff voor lul te zetten had je Tombo er ff over kunnen PMen om te vragen wie dat was, of Oognip zelfquote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag toch iets vragen waar ik niet bij was?
Maar waarom wil ze dat weten? Even zeggen hoe dom dat is of zo?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze vroeg enkel of ik wist wie dat was, nou nee, daarom wil ik dat graag weten
Picses vroeg blijkbaar aan Q of ze wist wie dat deedquote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, als het je er niet om te doen is om Oognip nog ff voor lul te zetten had je Tombo er ff over kunnen PMen om te vragen wie dat was, of Oognip zelf
Wat een onzin zeg, het is een simpele vraag, niks meer niks minder. Als ik dr voor lul had willen zetten had ik er wel een topic over geopendquote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, als het je er niet om te doen is om Oognip nog ff voor lul te zetten had je Tombo er ff over kunnen PMen om te vragen wie dat was, of Oognip zelf
Waarom zeg je dan weer dat het dom is?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het is een simpele vraag, niks meer niks minder. Als ik dr voor lul had willen zetten had ik er wel een topic over geopend
Zei wil dat niet weten, ik wil dat weten. Even leer lezen poppetje.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar waarom wil ze dat weten? Even zeggen hoe dom dat is of zo?
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan weer dat het dom is?
En dat je riep 'beetje dom he' hoorde ook bij de vraag?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het is een simpele vraag, niks meer niks minder. Als ik dr voor lul had willen zetten had ik er wel een topic over geopend
makes two of usquote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet heul niet eens waar het over gaat![]()
O'ja?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zei wil dat niet weten, ik wil dat weten. Even leer lezen poppetje.
Daar staat toch dat zij vroeg of jij wist wie dat wasquote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze vroeg enkel of ik wist wie dat was, nou nee, daarom wil ik dat graag weten
Nee, dat was gewoon een feitquote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je riep 'beetje dom he' hoorde ook bij de vraag?
Nou ja, zelf weten.
Maar destijds heeft Oognip ook al van tig kanten gehoord hoe dom het is, dus ik vond het nogal overdreven om dat weer op te gaan rakelen
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
O'ja?
[..]
Daar staat toch dat zij vroeg of jij wist wie dat was
quote:daarom wil ik dat graag weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |