Hihihihihihiquote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En als het bij mij niet past, past het bij hem ook niet hoor
Waar aan? Sneu hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weer een hondje overleden van het baasje van Juno.
![]()
[ afbeelding ]
Ja, het blijft altijd moeilijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ging al een tijdje slecht met haar..gisteravond was ze nog naar de dierenarts geweest en had ze nog iets gekregen..maar in een paar uur was ze heel erg achteruit gegaan. Dus toen hebben ze haar maar laten inslapen.Was ook al een ouder hondje, 12 volgens mij.
Zat altijd bij mij op schoot en sneaky koekjes uit mijn jaszak jatten.
Ja, KKKoud en helaas al dagen niet zo zonnig als Maastricht.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell
Tibetaanse Mastiff iemand?
Oh, dat hoofdquote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell
Het is net een uit de kluiten gewassen chow die tegen de deur is opgelopenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell
Ja. en dan echt uit de kluiten gewassenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net een uit de kluiten gewassen chow die tegen de deur is opgelopen
Wat een lelijk monsterquote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dat wil je toch niet in je hut hebben liggen ook zeg?
Voelt ie net zo lekker zeemlerig als een Sphinx?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Waren vandaag echt veel mensen op de hei die nog nooit een Peruaan hadden gezien..allemaal moesten ze ff voelen
Op een of andere manier vind ik hem wel aandoenlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Knuffelbeertjequote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Recht (echt!) op elkaar zetten, beetje olie ertussen evt., moet werken. Maar hoeveel ruimte kom je te kort als je ze recht (echt recht) op elkaar zet?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
Mission Impossible.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nou iedereen vind het anders voelen. Ik heb ook het idee dat ze nu wat minder ruw is.. eerst voelde haar huid niet zo zacht aan. Ik vind het wel lekker, warmquote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Voelt ie net zo lekker zeemlerig als een Sphinx?
Heb echt heel recht geprobeerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Knuffelbeertje
[..]
Recht (echt!) op elkaar zetten, beetje olie ertussen evt., moet werken. Maar hoeveel ruimte kom je te kort als je ze recht (echt recht) op elkaar zet?
Ja, dat zachte, dat voelt zo lekker.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Chico voelt ieg net zo als babybilletjes![]()
Peruanen hebben toch wat meer een olifantenhuid.
Maar hoeveel kom je te kort, een mm, twee, een halve? Dat maakt nogal uit voor wat er kan werken. Heb je een schuifmaat? En maak eens een foto van de binnenkant van de buitenbuis, als daar verf in gelopen is kan je dat gemakkelijk wegkrabben?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb echt heel recht geprobeerd.
Olie nog niet, maar als ik echt keihard er op ram met een krant er tussen en dan met een hamer er op, dan vliegt er wel een heel klein schilfertje af, maar passen doet het nog lang niet
Ja, vrij naar de Dijk, "wat een man niet kan doen"quote:
Er zit echt geen tiende millimeter beweging in die twee staafjes zeg maar, dus het is geen klemding kennelijk. En ik heb alle acht uiteindes van alle vier de tussenstangen geprobeerd, het ligt dus niet aan maar ééntje ofzo die niet pastquote:Op woensdag 16 november 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Greys, het ziet eruit als een klemverbinding (zei zij wijselijk), dan moet dat heel strak zitten. Heb je een grote tang ofzo waarmee je die dingesen een stukje in kunt drukken?Dan dat ding er overheen schuiven en dan die tang los.
Een halve denk ik. Nee is geen verf in gelopen. En het is zo bij alle uiteindes, dat het niet past, niet per ongeluk bij eentjequote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar hoeveel kom je te kort, een mm, twee, een halve? Dat maakt nogal uit voor wat er kan werken. Heb je een schuifmaat? En maak eens een foto van de binnenkant van de buitenbuis, als daar verf in gelopen is kan je dat gemakkelijk wegkrabben?
OP de dijk, slomequote:
Dan is het dus zo ontworpen. Vraag eens aan een Echte Man met sterke handen en zo of hij het eens voor je erin schuiftquote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit echt geen tiende millimeter beweging in die twee staafjes zeg maar, dus het is geen klemding kennelijk. En ik heb alle acht uiteindes van alle vier de tussenstangen geprobeerd, het ligt dus niet aan maar ééntje ofzo die niet past
[..]
Een halve denk ik. Nee is geen verf in gelopen. En het is zo bij alle uiteindes, dat het niet past, niet per ongeluk bij eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |