Hihihihihihiquote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En als het bij mij niet past, past het bij hem ook niet hoor
Waar aan? Sneu hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weer een hondje overleden van het baasje van Juno.
![]()
[ afbeelding ]
Ja, het blijft altijd moeilijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ging al een tijdje slecht met haar..gisteravond was ze nog naar de dierenarts geweest en had ze nog iets gekregen..maar in een paar uur was ze heel erg achteruit gegaan. Dus toen hebben ze haar maar laten inslapen.Was ook al een ouder hondje, 12 volgens mij.
Zat altijd bij mij op schoot en sneaky koekjes uit mijn jaszak jatten.
Ja, KKKoud en helaas al dagen niet zo zonnig als Maastricht.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell
Tibetaanse Mastiff iemand?
Oh, dat hoofdquote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell
Het is net een uit de kluiten gewassen chow die tegen de deur is opgelopenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell
Ja. en dan echt uit de kluiten gewassenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net een uit de kluiten gewassen chow die tegen de deur is opgelopen
Wat een lelijk monsterquote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dat wil je toch niet in je hut hebben liggen ook zeg?
Voelt ie net zo lekker zeemlerig als een Sphinx?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Waren vandaag echt veel mensen op de hei die nog nooit een Peruaan hadden gezien..allemaal moesten ze ff voelen
Op een of andere manier vind ik hem wel aandoenlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Knuffelbeertjequote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Recht (echt!) op elkaar zetten, beetje olie ertussen evt., moet werken. Maar hoeveel ruimte kom je te kort als je ze recht (echt recht) op elkaar zet?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
Mission Impossible.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nou iedereen vind het anders voelen. Ik heb ook het idee dat ze nu wat minder ruw is.. eerst voelde haar huid niet zo zacht aan. Ik vind het wel lekker, warmquote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Voelt ie net zo lekker zeemlerig als een Sphinx?
Heb echt heel recht geprobeerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Knuffelbeertje
[..]
Recht (echt!) op elkaar zetten, beetje olie ertussen evt., moet werken. Maar hoeveel ruimte kom je te kort als je ze recht (echt recht) op elkaar zet?
Ja, dat zachte, dat voelt zo lekker.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Chico voelt ieg net zo als babybilletjes![]()
Peruanen hebben toch wat meer een olifantenhuid.
Maar hoeveel kom je te kort, een mm, twee, een halve? Dat maakt nogal uit voor wat er kan werken. Heb je een schuifmaat? En maak eens een foto van de binnenkant van de buitenbuis, als daar verf in gelopen is kan je dat gemakkelijk wegkrabben?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb echt heel recht geprobeerd.
Olie nog niet, maar als ik echt keihard er op ram met een krant er tussen en dan met een hamer er op, dan vliegt er wel een heel klein schilfertje af, maar passen doet het nog lang niet
Ja, vrij naar de Dijk, "wat een man niet kan doen"quote:
Er zit echt geen tiende millimeter beweging in die twee staafjes zeg maar, dus het is geen klemding kennelijk. En ik heb alle acht uiteindes van alle vier de tussenstangen geprobeerd, het ligt dus niet aan maar ééntje ofzo die niet pastquote:Op woensdag 16 november 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Greys, het ziet eruit als een klemverbinding (zei zij wijselijk), dan moet dat heel strak zitten. Heb je een grote tang ofzo waarmee je die dingesen een stukje in kunt drukken?Dan dat ding er overheen schuiven en dan die tang los.
Een halve denk ik. Nee is geen verf in gelopen. En het is zo bij alle uiteindes, dat het niet past, niet per ongeluk bij eentjequote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar hoeveel kom je te kort, een mm, twee, een halve? Dat maakt nogal uit voor wat er kan werken. Heb je een schuifmaat? En maak eens een foto van de binnenkant van de buitenbuis, als daar verf in gelopen is kan je dat gemakkelijk wegkrabben?
OP de dijk, slomequote:
Dan is het dus zo ontworpen. Vraag eens aan een Echte Man met sterke handen en zo of hij het eens voor je erin schuiftquote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit echt geen tiende millimeter beweging in die twee staafjes zeg maar, dus het is geen klemding kennelijk. En ik heb alle acht uiteindes van alle vier de tussenstangen geprobeerd, het ligt dus niet aan maar ééntje ofzo die niet past
[..]
Een halve denk ik. Nee is geen verf in gelopen. En het is zo bij alle uiteindes, dat het niet past, niet per ongeluk bij eentje
Nee NIETS pastquote:Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Ja, grees wat baaf zegt. En weet je zeker dat het daarin moet? En de andere kant past wel?
Mmmm, ik heb Huub altijd wel een aantrekkelijk iemand gevonden. Maare....hij is volgens mij gelukkig getrouwd, en ik ookquote:
Greys weet nie waar ze die vandaan moet halenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan is het dus zo ontworpen. Vraag eens aan een Echte Man met sterke handen en zo of hij het eens voor je erin schuift
"Solo voorstelling".quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, ik heb Huub altijd wel een aantrekkelijk iemand gevonden. Maare....hij is volgens mij gelukkig getrouwd, en ik ook![]()
Ik heb wel kaartjes voor z'n solo voorstelling in de Groninger Stadsschouwburg 18 februari
Klinkt geil!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan is het dus zo ontworpen. Vraag eens aan een Echte Man met sterke handen en zo of hij het eens voor je erin schuift
Thats the Suprise. In ieder geval zonder de Dijk en ook zonder Concordia.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Solo voorstelling".
How solo are we talking?
breng maarquote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell
Ja. geweldig. Vroeger al Tha en Theo, we hebben jaren geleden met mijn broer, schoonzus en moeder, oud en nieuw doorgebracht in de Schouwburg, met de voorstelling "Wat doen we met moeder deze kerst". Arjen Ederveen en Loes Luca, gouden combi!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Strega, houden jullie van Arjan Ederveen
KötKastquote:
Hij doet een solovoorstelling nu, met zijn hond Stuk, ik ga erheen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja. geweldig. Vroeger al Tha en Theo, we hebben jaren geleden met mijn broer, schoonzus en moeder, oud en nieuw doorgebracht in de Schouwburg, met de voorstelling "Wat doen we met moeder deze kerst". Arjen Ederveen en Loes Luca, gouden combi!
Link op ikea.nlquote:Op woensdag 16 november 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Het is van de Antonius serie
Hoe dat kastje zelf heet weet ik niet. Het is een 'mandenhouder' met manden
Dat zelfde systeem idd, maar dan hogerquote:Op woensdag 16 november 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10177630/ die?
Ja, ga ik gelijk ff doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij doet een solovoorstelling nu, met zijn hond Stuk, ik ga erheen.
Check zn site ff, tis helemaal niet duur, 23 euro pp maar
www.arjanederveen.nl
OMG GMTA BAAFquote:Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
http://www.ikea.com/assem(...)0102__2Y3J03_PUB.PDF
hamer gebruiken, met plankje ertussen (dus geen krant)
Dat ziet er idd uit alsof het niet echt past. Bel ikea ff!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
Ja maar dat heb ik OOK allemaal al geprobeerd
Ik heb het eerst gewoon via de gebruiksaanwijzing gedaan uiteraard.
Hamer, stukje hout, check. Geen millimeter beweging in te krijgen.
Die krant er tussen ging ik daarna proberen, zodat ik dan de verf er niet af zou slaan maar toch rechtstreeks (bijna) op dat ding kon meppen. En ik heb al wat IKEA zooi met succes in elkaar gezet hoor, dus ik kan het niet uitstaan dat het me bij deze niet lukt
Zitten geen los-vast draai dingen aan Muis, helaas!
En ik heb er eentje nu ZO hard in geramd dat de krullen er aan kwamen. Dat kan toch serieus nooit goed zijn?En dan nog gaat ie niet verder dan 1 mm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA MAAR DAN ZEGGEN ZE KOM D'R MAAR MEE TERUGquote:Op woensdag 16 november 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ziet er idd uit alsof het niet echt past. Bel ikea ff!
Nou, he, gelukkig, heb je toch nog iets voor elkaar gekregen vandaag.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb wel fijn ballen met rode saus en patatjes en prinsessentaart op
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, he, gelukkig, heb je toch nog iets voor elkaar gekregen vandaag.
Dat valt reuze mee, het ding staat inmiddels in de gangquote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
Ik zie Greys al helemaal hysterisch bij dat ding vloeken![]()
![]()
Dat lijkt niet alleen zo, dat IS zo, Sherlockquote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
Maar dat ding lijkt er ook scheef in te zitten, Greys..................................... <-- ik impliceer hiermee niets hoor...............................
Maar, ennu? Geen kastje, geen schoenen opbergen, doei centjesquote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, het ding staat inmiddels in de gang![]()
Uit het oog...
Als S het gaat doen dan liggen alle onderdelen straks dóór de achterruit in de tuin denk ikquote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik begin er echt niet aan, ik ken mn krachten en mn zwakke plekken, zulke dingen laat ik helemaal regelen, ik ga niet eens zelf naar die kötwinkel.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ennu? Geen kastje, geen schoenen opbergen, doei centjes
En (ja, ik MOET het even vragen) je weet echt 1000000% zeker dat je het allemaal goed doet?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt niet alleen zo, dat IS zo, Sherlock
Omdat ie dus niet past ging ie er alleen aan 1 kant misschien een halve mm in ofzo.
Dus. ScheefOmdat... RECHT PAST IE NIET!
Dat hadden ze bij mij ook al gelegen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als S het gaat doen dan liggen alle onderdelen straks dóór de achterruit in de tuin denk ik
Heb je die gebruiksaanwijzing van Baaf gezien?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
En (ja, ik MOET het even vragen) je weet echt 1000000% zeker dat je het allemaal goed doet?
Kom het topic even verpestenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
grote kans dat er een schele chinees te dik gelakt heeft waardoor hij nu niet past
Neequote:Op woensdag 16 november 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik bracht het dan nog minstens wel echt ff netjes terug morgen, kun je nog es die gore derrie vreten daar
Neequote:Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
Of je belt de montågēservɨce http://www.ikea.com/ms/nl(...)_montageservice_.pdf
Oke...... andere vraag dan... oke?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die gebruiksaanwijzing van Baaf gezien?
Het KAN niet anders dan op die manier![]()
Ik dacht toen ik het las en zag 'ohhhhh makkie deze!'.
Ik wacht wel tot er iemand langs komt die het met nog bruter geweld in elkaar mept.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, smijt je geld maar weg alsof t niks is dan!
En daarna jouw grotje vol pompt met bruut geweld?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot er iemand langs komt die het met nog bruter geweld in elkaar mept.
Of letterlijk in elkaar mept
Zaterdagquote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
En mijn 'nee' ging over het morgen terugbrengen.
Morgen geen tijd voor. Dus als een ander het ook niet in elkaar krijgt dan zal ik er uiteindelijk heus mee terug moeten () maar niet morgen.
Goedkoopste versie is 5,95quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, smijt je geld maar weg alsof t niks is dan!
Die van mij was wat hoger, dus 12,95.quote:
Weet je hoeveel aidswezens je daar van kan neuken redden?quote:
Of zondagquote:
OOH NOES! Big spender!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij was wat hoger, dus 12,95.
En dan met de manden er bij 29 eu geloof ik
Ja wat is het nou, moet ik het nou wel of niet terug brengenquote:
Dan zeggen ze 'ja', dan ga ik alsnog staan rammen en gaat het alsnog niet in elkaarquote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Barbaaf het volgende:
Je gaat 't niet meteen terugbrengen, je gaat minstens eerst met de IKEA bellen of dat het de bedoeling is dat het zo strak zit dat je bang bent dat het beschadigt als je verder gaat
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, moet ik het nou wel of niet terug brengen
Overleg maar even met oh-oh eerst
Nou, dan breng je hem alsnog terug. Tering jantje.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zeggen ze 'ja', dan ga ik alsnog staan rammen en gaat het alsnog niet in elkaar
Ik ga er morgen wel even over nadenken, fuck opgeruimde kamer!
Ja-aaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan breng je hem alsnog terug. Tering jantje.
Glijdmiddel kan ook. Of kutsap.quote:
nou enorm, moet ik ff langskomen om dat ding te smeren?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
Word je nou zélf opgewonden van dat geblaat van je, Q?
Hm??
Wd40quote:Op woensdag 16 november 2011 17:14 schreef Barbaaf het volgende:
Olijfolie, wd40, kruipolie, grafietpoeder, maakt allemaal niet uit, al zijn de zwaardere soorten smeer- en olijfolie bij dit weer wat minder geschikt.
Trekvogels!quote:
hihi, je zei trek.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Trekvogels!
(ik dacht eerst dat m'n scherm vuil was)
Laat me raden, het heeft gewerkt?quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
WD40 en klappen in de categorie 'dan gaat het maar stuk, rammen met die handel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |