Hoeveel heb je er al op?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef bianconeri het volgende:
Nederland komt op EK gewoon in finale hoor.
Ja ,ik heb hetzefdequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Strani het volgende:
Als een in Spanje woonachtige Nederlander zou het wel lekker zijn als Costa Rica dit doorzet, dan hoef ik morgen niet bang te zijn voor plagerijen.
Gaat een beetje dezelfde kant op als Frankrijk na 2000..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spanje dalijk laatste 2 jaar verloren van Italie, Argentinie, Portugal, Engeland en Costa Rica, maar NEEEE die zijn nog steeds favoriet
eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen hoor als de selectie compleet is
mee eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
@ Inzanity
Ik vind dat je als Nederland voor Nederland moet zijn, klaar.
En Rotterdam plat gebombardeerd door de duitsers, vandaar dat ik dat steeds naar voren haal
Gister pownews gekeken? Die discussie over A'dam vs R'dam met olympische spelen 2028?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
@ Inzanity
En Rotterdam plat gebombardeerd door de duitsers, vandaar dat ik dat steeds naar voren haal
Ja mooi is dat, doet de Spaanse TV ook telkens. Steeds wanneer Spanje verliest, gaan ze in plaats van analiseren snel beelden kijken van het WK of EK2008. Maar die krediet houdt een keer op natuurlijk.quote:
Nee wat dan? Toch logisch dat het naar AMsterdam zou gaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gister pownews gekeken? Die discussie over A'dam vs R'dam met olympische spelen 2028?
Nederland vergelijken met Griekenlandquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit riep ik anderhalf jaar geleden ook al, maar toen werd ik voor gek verklaard door mensen die geen verstand van voetbal hebben. Die kijken immers alleen naar de resultaten.
Oranje kan best het EK winnen. Ze moeten 3 weken in bloedvorm zijn en 5 wedstrijden winnen. Als die Grieken het kunnen, dan kan Oranje het ook. Elk toernooi heeft zo z'n verrassingen, dus misschien vliegen die Spanjaarden er wel in de eerste ronde al uit. Slecht begin, beetje pech, geen topvorm en je gaat zo naar huis.
Zo'n vrouw zei 'Wat die kakkerlakken stad? Die hebben ze niet voor niets plat gebombardeerd! Gewoon Amsterdam dus!'quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee wat dan? Toch logisch dat het naar AMsterdam zou gaan?
Ze was ook heel knap.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zei 'Wat die kakkerlakken stad? Die hebben ze niet voor niets plat gebombardeerd! Gewoon Amsterdam dus!'
Blijf het vreemd vinden een ander land boven je eigen land stellen, maar goed het mag welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon iets met een ander land, is toch niks mis mee?
Zeker een PVV of SP tokkiequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zei 'Wat die kakkerlakken stad? Die hebben ze niet voor niets plat gebombardeerd! Gewoon Amsterdam dus!'
Welk WK is er dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland wint het WK van 2012 wel
je avatarquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef dribbel79 het volgende:
Von bommel probeert het nog recht te praten, aber het was slecht, overal kom je een stap te laat
Wel een aardige samenvattingquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nederland vergelijken met Griekenland
Nederland is vandaag te kort gekomen door de wissels. Als je dat niet ziet dan ben je gewoon steke blind.
Duitsers scoren 3 keer over rechts. Aan de kant waar alle mensen staan die niet in Oranje horen. Braafheid, Babel en Strootman (laatste speelt dan links centraal)
Strootman is een leuke spelers als je in de kwalificatie speelt, maar hij komt gewoon nog te kort op het echte topniveau. Dat is ook helemaal niet gek omdat hij pas een jaartje op het hoogste nederlandse niveau mee doet. Zijn wissel met De Jong was dan geen aanvallende, maar wel 1 waarmee dan nog een beetje controle op het middenveld terug te halen was.
Grootste probleem is dat de linksachter positie niet best was, maar alternatieven zijn niet eens echt heel veel beter. Pieters is ook geen geweldenaar en een ander zou ik ook niet weten.
Meer dikke arrogantie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Gaat een beetje dezelfde kant op als Frankrijk na 2000..
Motivatie weg
of anders duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland wint het WK van 2012 wel
Wat jij vind interesseert me niet zoveelquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
@ Inzanity
70 jaar geleden ja. Get over it zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Dat ook..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Meer dikke arrogantie.
tikkie takkie ...pfft krijg er slaap van.
Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
70 jaar geleden ja. Get over it zeg.
Wat jij vind interesseert me niet zoveel![]()
Waarom zou ik in hemelsnaam voor Nederland moeten zijn? Omdat ik toevallig op dit stukje grond ben geboren?
Wat jij vind interesseert me niet zoveelquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
70 jaar geleden ja. Get over it zeg.
Laatst braken ze ook het record aantal passes in 1 wedstrijd, uitslag 2-0 tegen een kutlandjequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Meer dikke arrogantie.
tikkie takkie ...pfft krijg er slaap van.
Nou wat een grap GRAPPIG HOOR SNEIJDER HAHA IK LACH ME DOODquote:
Sowieso Spanjequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst braken ze ook het record aantal passes in 1 wedstrijd, uitslag 2-0 tegen een kutlandje. Maar dat gevoel heb ik ook als ik Barcelona kijk dus ach...
Dus omdat ik niet voor het Nederlands elftal ben troll ik gelijk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef NLGooner het volgende:
Het mag hoor..
Vind je alleen wel erg trollen
Hij bereidt zich voor op de scheiding met Yolanthe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou wat een grap GRAPPIG HOOR SNEIJDER HAHA IK LACH ME DOOD
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat die twee het lang gaan uithouden, met hun gekke LAT-relatie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bereidt zich voor op de scheiding met Yolanthe.
Die wil niet in Manchester wonen.
Lijkt me wel fair ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Strani het volgende:
Ik vind altijd dat we niet langer de oorlog tegen de Duitsers moeten gebruiken. De huidige generatie kan er immers ook niets aan doen.
Behálve tijdens voetbal. Dan blijven het gewoon een stel nazi's.
Nooit gehad ook, ik zoek liever mijn vijand in landen waar ik me met een goede reden aan stoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Strani het volgende:
Ik vind altijd dat we niet langer de oorlog tegen de Duitsers moeten gebruiken. De huidige generatie kan er immers ook niets aan doen.
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet voor het Nederlands elftal ben troll ik gelijk?
Van Hanegem moet niet zoveel zeggen na die verloren WK-finale.quote:
Het zijn altijd vuilnisbakken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Strani het volgende:
Je snapt het niet. Ik zeg dit niet naar aanleiding van deze wedstrijd. Ik was in 2010 ook verbaasd dat ze zo ver kwamen, want zo geweldig spelen ze niet. Toen niet en nu niet. Dan heb ik het echt niet over mooi voetbal spelen, maar goed voetbal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nederland vergelijken met Griekenland
Nederland is vandaag te kort gekomen door de wissels. Als je dat niet ziet dan ben je gewoon steke blind.
Duitsers scoren 3 keer over rechts. Aan de kant waar alle mensen staan die niet in Oranje horen. Braafheid, Babel en Strootman (laatste speelt dan links centraal)
Strootman is een leuke spelers als je in de kwalificatie speelt, maar hij komt gewoon nog te kort op het echte topniveau. Dat is ook helemaal niet gek omdat hij pas een jaartje op het hoogste nederlandse niveau mee doet. Zijn wissel met De Jong was dan geen aanvallende, maar wel 1 waarmee dan nog een beetje controle op het middenveld terug te halen was.
Grootste probleem is dat de linksachter positie niet best was, maar alternatieven zijn niet eens echt heel veel beter. Pieters is ook geen geweldenaar en een ander zou ik ook niet weten.
Zei van Hanegem iets dan? Dat is nieuwquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Van Hanegem moet niet zoveel zeggen na die verloren WK-finale.
Toen werden we ook weggespeeld.
Ja ik ben dan ook oprecht blij als er tegen Nederland word gescoord. Hopelijk liggen ze er op het EK zo snel mogelijk uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja
Is meer die opmerkingen die je maakt..
Blij zijn als er tegen Nederland wordt gescoord.
Je spreekt jezelf tegen. Als je graag doelpunten tegen Nederland ziet moet je juist hopen dat Nederland met veel tegendoelpunten toch de finale haalt. Zo kun je extra lang genieten, nietwaar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook oprecht blij als er tegen Nederland word gescoord. Hopelijk liggen ze er op het EK zo snel mogelijk uit
Maar volgens de jankerds hier MOET ik voor NEderland zijn, omdat ik er toevallig geboren ben..
En jij doet ook wel elke keer je best om te verkondigen hoe hard je tegen nederland bentquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook oprecht blij als er tegen Nederland word gescoord. Hopelijk liggen ze er op het EK zo snel mogelijk uit
Maar volgens de jankerds hier MOET ik voor NEderland zijn, omdat ik er toevallig geboren ben..
Je hoeft niks.. maar ga dan ook niet provoceren als Nederland eens een uitschieter maakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Mag je hier alleen posten als je vóór Nederland bent ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En jij doet ook wel elke keer je best om te verkondigen hoe hard je tegen nederland bentjankerd.
Nee je zal eens een poging doen om van die kant uit de intergratie te laten slagen, wat een belachelijk idee, dat moeten alleen die kazen doen, je hebt groot gelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja en dat noem ik dus trollenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Mag je hier alleen posten als je vóór Nederland bent ofzo?
Ja, lees jij de kleine letters niet van de algemene voorwaarden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Mag je hier alleen posten als je vóór Nederland bent ofzo?
Integratie?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee je zal eens een poging doen om van die kant uit de intergratie te laten slagen, wat een belachelijk idee, dat moeten alleen die kazen doen, je hebt groot gelijk!,
Kan. Kan ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zeggenOf gewoon één keer
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
inZanity tyf gewoon op man. Kansloze
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Evertjan het volgende:
... oftewel de nummer 3 tegen 2 van de FIFA ranking :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Hamburg :
[ afbeelding ]
Overall :
37 keer gespeeld, 13 keer won Duitsland, 14 keer gelijk, Nederland won 10 keer.
De laatste keer dat de Duitsers van Oranje wisten te winnen is trouwens al 15 jaar geleden![]()
--
Ik heb er al zin in !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef Biogarde het volgende:
Joh, lees z'n sig dan man. Zegt genoeg. Gewoon weer zo'n troll die op z'n Vespa het liefst over de Gazastrook wheelies doet
I rest my casequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Integratie?Waar heb jij het nou weer over man..
Of gewoon hopen dat alle creatieve spelers fit zijn.. (quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef RM-rf het volgende:
klote wedstrijd, maar iig is nederland terug op aarde en weten ze bij het Elftal dat zoals het er nu voorstaat nederland zich geen topfavoriet mag noemen: dat zijn overduidelijk de spanjaarden en duitsers.
Nederland moet in de breedte beter worden, minder afhankelijk van individuele klasse en meer gezamelijk teamgeest tonen
Van de rabobank!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my case.
Maar het geeft niet hoor, het is altijd de schuld van de ander.
Joh, hij is gewoon Nederlander. Laat lekker gaan. Hij denkt er net zo over als ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my case.
Maar het geeft niet hoor, het is altijd de schuld van de ander.
Denial, can be an ugly thingquote:Mark van Bommel vond het Nederlands elftal dinsdag tegen Duitsland niet kansloos. Oranje ging met 0-3 hard onderuit, maar de aanvoerder vond beide ploegen gelijkwaardig aan elkaar.
Ja, je kunt het ook weer té serieus nemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Jovatov het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Het ergste was nog wel de wave na een half uur spelen. Toen wenste ik ze, stilletjes in mijn hoofd, mors- en morsdood. Die klotemoffen.
En ik wil m'n fiets terug.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Strani het volgende:
Van Bommel heeft gewoon gelijk. Op basis van de eerste vijf minuten was een gelijkspel heel terecht geweest. Pas in de laatste 85 minuten domineerde Duitsland echt.
En de jaren 40 wil jou terug!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Jovatov het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Het ergste was nog wel de wave na een half uur spelen. Toen wenste ik ze, stilletjes in mijn hoofd, mors- en morsdood. Die klotemoffen.
En ik wil m'n fiets terug.
En dat hebben ze verdiendquote:
een team managen is volgens mij niet enkel hopen, maarook een kwestie van gewoon strategische keuzes doen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Of gewoon hopen dat alle creatieve spelers fit zijn.. ()
Het was toch gewoon allemaal geluk van de Duitsersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Strani het volgende:
Van Bommel heeft gewoon gelijk. Op basis van de eerste vijf minuten was een gelijkspel heel terecht geweest. Pas in de laatste 85 minuten domineerde Duitsland echt.
Ja ja, snel doen alsof het een grapje was he.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Jovatov het volgende:
Mensen die 'serieus' op een grapje ingaan
ach, het gaat nergens meer over, en prestige telt alleen op de eindtoernooien, zo erg is het allemaal niet. Het gebrek aan inzet in dit soort periodes is gewoon typisch Nederlands. We zijn geplaatst, wat nu telt is heel blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wat Spanje de laatste wedstrijden aan het doen is, is natuurlijk minstens zo bizar als het Nederlandse drama...
Het Nederlandse drama?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wat Spanje de laatste wedstrijden aan het doen is, is natuurlijk minstens zo bizar als het Nederlandse drama...
Is ook gewoon zo. Misschien leren ze met deze generatie eindelijk wat pieken is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, het gaat nergens meer over, en prestige telt alleen op de eindtoernooien, zo erg is het allemaal niet. Het gebrek aan inzet in dit soort periodes is gewoon typisch Nederlands. We zijn geplaatst, wat nu telt is heel blijven.
Hij had het zelf ook door en bleef gewoon netjes van de baan af. Dit is al een stuk beter dan Kuijt die ballen bleef opeisen om er vervolgens "iets" mee te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef HeatWave het volgende:
Strootman kon het tempo gewoon nog niet aan, dat was schrijnend om te zien idd..
Dit is eigenlijk juist heel nadelig voor de Belgen die nu blij zijn, alleen ze hebben het niet in de gaten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
http://www.voetbalkrant.c(...)r-nederland#reacties
De Belgen hebben ook weer reden voor een feestje.
Tegen dit Duitsland heeft NL alleen een kans op volle oorlogsterktequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het Nederlandse drama?Ok, gelijk spelen tegen Zwitserland is misschien niet best maar van dit Duitsland verliezen is toch geen schande? Duitsland is gewoon beter dat is de realiteit.
Kuyt moet gewoon eens optieven, domme draver. Dat harde werken is puur en alleen om zijn eigen fouten te compenseren, die loopt echt constant zijn eigen spelers in de weg....quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had het zelf ook door en bleef gewoon netjes van de baan af. Dit is al een stuk beter dan Kuijt die ballen bleef opeisen om er vervolgens "iets" mee te doen.
Nee is ook geen schande, maar de manier waarop.. leek wel alsof ze gewoon geen zin hadden .. dat vind ik dan erg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het Nederlandse drama?Ok, gelijk spelen tegen Zwitserland is misschien niet best maar van dit Duitsland verliezen is toch geen schande? Duitsland is gewoon beter dat is de realiteit.
Danke schön, bitte sehr...quote:Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
3-0 voor Duitsland. Echt, wat kansloos veel blessures weer
Geen paniek, volgende keer heeft VI.nl gewoon weer precies zo'n plaatje op hun voorpagina. Soms win je, soms verlies je.quote:
Van Marwijk is ging aanvallender spelen in de 86ste minuut. Hij is niet perse slecht maar als hij achter komt te staan is hij meestal te laf om het op te lossen zelfs in een oefenduel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
Reëel gezien had deze wedstrijd ook 3-0 voor Nederland kunnen eindigen, als alle topspelers aanwezig waren geweest, de wedstrijd in Nederland had plaatsgevonden en Duitsland niet nét de beste wedstrijd in tijden speelde.
Dat zijn allemaal geen excuses voor deze nederlaag maar je moet de uitslag wel een beetje kunnen relativeren en niet meteen gaan roepen dat we waardeloos zijn en dat Van Marwijk er niets van kan.
Eerste zin is een grap?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
Reëel gezien had deze wedstrijd ook 3-0 voor Nederland kunnen eindigen, als alle topspelers aanwezig waren geweest, de wedstrijd in Nederland had plaatsgevonden en Duitsland niet nét de beste wedstrijd in tijden speelde.
Dat zijn allemaal geen excuses voor deze nederlaag maar je moet de uitslag wel een beetje kunnen relativeren en niet meteen gaan roepen dat we waardeloos zijn en dat Van Marwijk er niets van kan.
maar de belgen hebben een héél talentvolle generatie en op het WK 2048 gaan ze absoluut wereldkampioen worden...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk juist heel nadelig voor de Belgen die nu blij zijn, alleen ze hebben het niet in de gaten.
Is al iets doorgeschoven naar 2052. Die ene is ziek.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar de belgen hebben een héél talentvolle generatie en op het WK 2048 gaan ze absoluut wereldkampioen worden...
Duitsland de beste wedstrijd in tijden? Heb je ze de afgelopen 2 jaar niet zien spelen ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
Absoluut niet. Nederland had ook een slechte dag vandaag terwijl Duitsland een hele goeie had. Kan net zo goed andersom zijn, zoiets.quote:
Broem broem, als een wegpiraat.. 180cc broem broem.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Duitsland de beste wedstrijd in tijden? Heb je ze de afgelopen 2 jaar niet zien spelen ofzo?
En alsof het uit zou maken of Nederland thuis speelt of niet.. Dat kansloze oranjepubliek gaat heus niet het verschil maken hoor.
Daar kan ik inderdaad niet tegenopquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar de belgen hebben een héél talentvolle generatie en op het WK 2048 gaan ze absoluut wereldkampioen worden...
Aardige man ja. Sowieso heeft Duitsland al jaren aardige bondscoaches. Dat moet ik ze meegeven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Löw wel een sympathieke man.
Alleen eet ie wel bullebakjes.
Alles na 40/45 is een stuk aardiger.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Aardige man ja. Sowieso heeft Duitsland al jaren aardige bondscoaches. Dat moet ik ze meegeven.
Ik verbaas me er al 10 jaar over dat die man overal speelt. Het enige wat hij kan is een tikke terug doen op op Van der Wiel en rennen als een dom paard.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kuyt moet gewoon eens optieven, domme draver. Dat harde werken is puur en alleen om zijn eigen fouten te compenseren, die loopt echt constant zijn eigen spelers in de weg....
mwah, ik vond duitsland- spanje op het WK 2010 eigenlijk een leukere wedstrijd dan de finale...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Biogarde het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe het met Duitsland afliep vorig jaar op het WK, met een elftal gelijk aan deze? Iemand? Want ze zouden kampioen worden ofzo. Maar heb ze niet meer gezien..
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is al iets doorgeschoven naar 2052. Die ene is ziek.
Ja, Reichscoach Hitler was minder amabel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alles na 40/45 is een stuk aardiger.
Haha... Bert z'n gezicht zegt alles wat ie zelf van de wedstrijd vond.quote:
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarschijnlijk is het al gevraagd, maar dat T-Shirt van Van Gangelen, die had Genee ook al aan. Is daar iets speciaals mee? Of is het gewoon toeval?
Crisis he, crisis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarschijnlijk is het al gevraagd, maar dat T-Shirt van Van Gangelen, die had Genee ook al aan. Is daar iets speciaals mee? Of is het gewoon toeval?
Scherp!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:30 schreef BB-King het volgende:
Hey, het viel me op dat Jan-Joost hetzelfde T-shirt draagt als Wilfred Genee gisteren bij VI.
ik dacht dat ze in 2052 van plan waren kwalificatie gewoon weer zoals gewoonlijk te verpesten door eerst een 8-8 gelijkspel thuis tegen bulgarije en dan nog een dik verlies tegen wales oid....quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is al iets doorgeschoven naar 2052. Die ene is ziek.
Glenn?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef Strani het volgende:
Correctie, blijkbaar was het Helder die de 4-2 scoorde.
Om vervolgens te zeggen dat als het een beetje mee had gezeten ze wel wereldkampioen hadden kunnen wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik dacht dat ze in 2052 van plan waren kwalificatie gewoon weer zoals gewoonlijk te verpesten door eerst een 8-8 gelijkspel thuis tegen bulgarije en dan nog een dik verlies tegen wales oid....
om vervolgens punt-gelijk met Albanie te eindigen maarop doelsaldo daar net achter te komen.
en de scheids was natuurlijk tegen henquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Om vervolgens te zeggen dat als het een beetje mee had gezeten ze wel wereldkampioen hadden kunnen worden
Nederlandse scheids héquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en de scheids was natuurlijk tegen hen
die had een onterecht buitenspel doelpunt afgekeurd ... dat doen ze bij belgen altijd, scheidsrechters...
Ik vind het wel leuk om Ronaldo op het EK te zien hoor, EK winnen lukt ze toch nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En Bosnie al een tijdje met een man minder
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach al dat negatieve gedoe...wacht maar gewoon het EK af...dan staan onze jongens er wel. Hopelijk zonder Kuijt en met Afellay en Robben
ach, dat zwakzinnige kutland heeft echt helemaal nog nooit iets gehad om trots op te zijn, lachen om het verlies in een oefenwedstrijd van de alfa-buurman is het beste wat ze hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:35 schreef Strani het volgende:
Als ik nog meer Belgen hoor die Nederland uitlachen, noem ik ze vanaf nu gewoon de Rode Huilies.
Als Griekenland het kan...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om Ronaldo op het EK te zien hoor, EK winnen lukt ze toch niet
Misschien als de 23ste man?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach al dat negatieve gedoe...wacht maar gewoon het EK af...dan staan onze jongens er wel. Hopelijk zonder Kuijt en met Afellay en Robben
Goed puntquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar de Grieken bewezen met hun winst nou net dat Portugal het níet kan.
Gebruik dan ook Willhill.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Geo3kant het volgende:
Hoere kut unibet ik wil al 10min inzetten op thuisploeg > 4.5 , geen contact met de server geen contact mserver en ja hoor ze scoren![]()
![]()
![]()
Ben vaak naar concerten geweest met mijn favoriete bandje die ook vrienden zijn. Vreselijk volk geen contact mee te krijfen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, dat zwakzinnige kutland heeft echt helemaal nog nooit iets gehad om trots op te zijn, lachen om het verlies in een oefenwedstrijd van de alfa-buurman is het beste wat ze hebben.
Het is gewoon een heel zielig volkje.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, dat zwakzinnige kutland heeft echt helemaal nog nooit iets gehad om trots op te zijn, lachen om het verlies in een oefenwedstrijd van de alfa-buurman is het beste wat ze hebben.
Het is gewoon een heel zielig volkje.
Toevallig een paar Vlaamse dames op vakantie ontmoet die wél aardig waren, maar waren dan waarschijnlijk uitzonderingen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben vaak naar concerten geweest met mijn favoriete bandje die ook vrienden zijn. Vreselijk volk geen contact mee te krijfen.
Hoop altijd dat ze verliezen omdat ze dat ook van ons hopen.
De laatste 25 jaar hebben ze wat dat betreft pech.
het is gewoon een (terecht) enorm gefrustreerd volk dat niets meer heeft dan afgeven op Nederland om zich wat beter te voelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben vaak naar concerten geweest met mijn favoriete bandje die ook vrienden zijn. Vreselijk volk geen contact mee te krijfen.
Hoop altijd dat ze verliezen omdat ze dat ook van ons hopen.
De laatste 25 jaar hebben ze wat dat betreft pech.
Ik heb ook goede herinneringen aan de Vlaamse dames, we hebben het niet over voetbal gehadquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toevallig een paar Vlaamse dames op vakantie ontmoet die wél aardig waren, maar waren dan waarschijnlijk uitzonderingen..
10 min geleden stond het nog 3-2quote:
Niemand zegt er iets over en dan begin je weer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap het niet waarom haten jullie strootman?
wat heeft hij gedaan bij jullie?
Oké opgelost, laat alle Nederlanders dan thuis blijven van Rock Werchter en Pukkelpop, niet ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er zat uitzonderingen, maar het intrieste anti-Nederlandse sentiment overheerstquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook goede herinneringen aan de Vlaamse dames, we hebben het niet over voetbal gehad
waar heb je het over? Die jongen is nog jong en komt nog wat te kort, ik zie niemand hem haten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap het niet waarom haten jullie strootman?
wat heeft hij gedaan bij jullie?
Heb het 5 seconden over voetbal gehad.. misschien dat dat maar goed was ook..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook goede herinneringen aan de Vlaamse dames, we hebben het niet over voetbal gehad
Jij lijkt me anders ook zwaar gefrustreerd ... Net als van poppel ergens in een kelder in Charleroi gezeten ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon een (terecht) enorm gefrustreerd volk dat niets meer heeft dan afgeven op Nederland om zich wat beter te voelen.
Alles onder het neppe gemoedelijke gedoe, maar dat is echt allemaal fake. Ze willen beter zijn dan wij, en zijn dat op geen 1 belangrijk vlak, lekker bier, maar ja, als je je zorgen moet verzuipen, dan maar met iets lekkers....
Op een bepaald moment stonden ze met een man minder.. misschien heeft dat er wat mee te maken..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
10 min geleden stond het nog 3-2
Jij lijkt me voornamelijk iemand die niet kan interpreterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Jij lijkt me anders ook zwaar gefrustreerd ... Net als van poppel ergens in een kelder in Charleroi gezeten ?
Antwerpen innemen en de rest platgooien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon een (terecht) enorm gefrustreerd volk dat niets meer heeft dan afgeven op Nederland om zich wat beter te voelen.
Alles onder het neppe gemoedelijke gedoe, maar dat is echt allemaal fake. Ze willen beter zijn dan wij, en zijn dat op geen 1 belangrijk vlak, lekker bier, maar ja, als je je zorgen moet verzuipen, dan maar met iets lekkers....
Brussel ook nog ff sparen hoor totdat de crisis is verholpen. (mocht het mislukken alsnog een bom erop)quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Antwerpen innemen en de rest platgooien.
Tja, als jij het over nep , fake gemoedelijk gedoe hebt, wat valt er te interpreteren ? Weet je trouwens dat er talloze Vlamingen voor Nederland supporterden op het WK ? Er waren zelfs oranje cafés in Antwerpen. Gezien de arrogantie van ( veel) Nederlanders tov België ( hier ook weer bewezen ) eigenlijk onbegrijpbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij lijkt me voornamelijk iemand die niet kan interpreteren.
Feel free to tryquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En we zijn weer rond, we zijn arrogant.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Tja, als jij het over nep , fake gemoedelijk gedoe hebt, wat valt er te interpreteren ? Weet je trouwens dat er talloze Vlamingen voor Nederland supporterden op het WK ? Er waren zelfs oranje cafés in Antwerpen. Gezien de arrogantie van ( veel) Nederlanders tov België ( hier ook weer bewezen ) eigenlijk onbegrijpbaar.
Wat dat betreft is er echt een tweestrijd gaande in België..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Tja, als jij het over nep , fake gemoedelijk gedoe hebt, wat valt er te interpreteren ? Weet je trouwens dat er talloze Vlamingen voor Nederland supporterden op het WK ? Er waren zelfs oranje cafés in Antwerpen. Gezien de arrogantie van ( veel) Nederlanders tov België ( hier ook weer bewezen ) eigenlijk onbegrijpbaar.
Ik ben Hollander, dus ik wil ze best aan Belgie geven en daarna dat grafland platgooien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Feel free to tryof geef gewoon nl Limburg en Brabant aan belgië, krijgt NL Antwerpen in ruil.
ik kan eigenlijk best goed opschieten met Walen. aardige mensen, mijn negatieve ervaring betreffen hooguit het calimero-gedrag van Vlamingen, of zoals Van Speyk ze noemde; Infaame Brabanders...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, eerlijk gezegd ken ik weinig franstalige belgen, die zullen het misschien op Frankijk projecteren dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk best goed opschieten met Walen. aardige mensen, mijn negatieve ervaring betreffen hooguit het calimero-gedrag van Vlamingen, of zoals Van Speyk ze noemde; Infaame Brabanders...
En terecht dat Walen vrolijk zijn weet je niet hoe hard Vlamingen voor ze werken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk best goed opschieten met Walen. aardige mensen, mijn negatieve ervaring betreffen hooguit het calimero-gedrag van Vlamingen, of zoals Van Speyk ze noemde; Infaame Brabanders...
Nee dank je, we hebben hier al genoeg Noordafrikanen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als je zelf niets kan is het afzeiken van iemand die wel iets kan, maar toevallig faalt het hoogst haalbarequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgische media gaat zich komende zomer inderdaad weer van haar slechtste kant laten zien. In iedere uitspraak zal weer arrogantie of hoogmoed worden gezien. En uiteindelijk gaan ze weer feestend de straat op als "diene arrogante kezen" niet Europees kampioen worden. Triestige mentaliteit hoor.
En dat terwijl we toch altijd zo aardig proberen te zijn voor die Vlamingen en ze het beste toewensen omdat veel Nederlanders toch een soort verbondenheid voelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, eerlijk gezegd ken ik weinig franstalige belgen, die zullen het misschien op Frankijk projecteren dan.
Vlamingen hebben he-le-maal niets om trots op te zijn, dus dan maar Nederland proberen af te zeiken, je moet toch wat?.
Zo werkt het altijd, de alfa heeft niets te winnen bij het afzeiken van de mindere, dat heeft ie niet nodigquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En dat terwijl we toch altijd zo aardig proberen te zijn voor die Vlamingen en ze het beste toewensen omdat veel Nederlanders toch een soort verbondenheid voelen.
Ah dus dat platbombarderen plannetje van je was uit verbondenheid en het medelijden wat het met zich meebracht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En dat terwijl we toch altijd zo aardig proberen te zijn voor die Vlamingen en ze het beste toewensen omdat veel Nederlanders toch een soort verbondenheid voelen.
Duitsland had net zoveel blessures alleen is hun spoeling dusdanig breed dat ze het kunnen opvangen. Daar waar Nederland spijtig genoeg direct al hun creativiteit kwijt zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Zijn er ook nog realistische duitsers die weten dat als iedereen fit zou zijn bij nederland dit nooit was gebeurd...ze vergeten steeds dat dit nederland b was
prima toch, alsof vlamingen iets anders kunnen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht dat Walen vrolijk zijn weet je niet hoe hard Vlamingen voor ze werken.
Hehe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee dank je, we hebben hier al genoeg Noordafrikanen.
2 basisspelers maar hoor...nederland 4quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland had net zoveel blessures alleen is hun spoeling dusdanig breed dat ze het kunnen opvangen. Daar waar Nederland spijtig genoeg direct al hun creativiteit kwijt zijn
Maar het blijft zo dat Duitsland een bredere selectie heeftquote:Op woensdag 16 november 2011 00:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 basisspelers maar hoor...nederland 4
Mwa hoevaak speelt V/d Vaart nu in de basis, en Robben kan je zowat incalculeren.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 basisspelers maar hoor...nederland 4
Tja en als Elia en Afellay dan ook nog wegvallen... al vind ik wel dat Van Marwijk wel weer heel raar wisselde hoor. Hoe kom je erop om in een oefenduel pas in de 85ste minuut een aanvallende wissel toe te passen terwijl je voor rust al met 2-0 achter stond.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef HeatWave het volgende:
Maar Braafheid heeft niets in Oranje te zoeken, Strootman NOG niets. De 2de garde is echt te matig...
Strootman mag van mij alle wedstrijden tot aan het EK spelen. Lekker ervaring opdoen is alleen maar goed. Van Nigel weten we dat hij als het EK begint hij er gewoon staat (of door de lucht vliegt). Mocht er onverhoopt iets gebeuren, dan heeft Strootman in ieder geval wat meer ervaring opgedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef HeatWave het volgende:
Maar Braafheid heeft niets in Oranje te zoeken, Strootman NOG niets. De 2de garde is echt te matig...
Hij wisselde wel laat ja, maar hij heeft dan ook geen bank met spelers die wel potten kunnen brekenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hoevaak speelt V/d Vaart nu in de basis, en Robben kan je zowat incalculeren.
[..]
Tja en als Elia en Afellay dan ook nog wegvallen... al vind ik wel dat Van Marwijk wel weer heel raar wisselde hoor. Hoe kom je erop om in een oefenduel pas in de 85ste minuut een aanvallende wissel toe te passen terwijl je voor rust al met 2-0 achter stond.
Edit: sterker nog tot de 85ste minuut wisselde hij alleen maar verdedigender om de schade maar te beperken, iig dat haal ik eruit.
Nederlanders zijn over het algemeen ook vaak heel arrogantquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we zijn weer rond, we zijn arrogant.
Les 1, zelfverzekerdheid en arrogantie zijn NIET dezelfde zaken.
Belgie is gewoon een falliet land, zonder eenheid, zonder regering en zonder zelfvertrouwen. En wat doe je dan? Afgeven op je buurman die het beter voor elkaar heeft.
Bedankt voor de bevestiging.
Ok maar als je de eer wil redden en je wissels zijn Strootman > De Jong en later Huntelaar > Beerens dan wil heb je eigenlijk al opgegeven hoe zwak de bank dan ook mag zijn geweest.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wisselde wel laat ja, maar hij heeft dan ook geen bank met spelers die wel potten kunnen breken
Het begon al met van Persie vrijaf te geven, dan vind je die wedstrijd blijkbaar niet belangrijk genoeg en daar heeft hij uiteindelijk gelijk in hoewel hij er nu wel een beetje spijt van heeft denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok maar als je de eer wil redden en je wissels zijn Strootman > De Jong en later Huntelaar > Beerens dan wil heb je eigenlijk al opgegeven hoe zwak de bank dan ook mag zijn geweest.
Als iedereen fit is en het loopt niet zou je kunnen terugvallen op Van der Vaart, Afellay en Elia denk ik ook wel.. Dat zijn toch wel spelers die het verschil kunnen maken i.p.v. Babel die nu in de basis stond..quote:Op woensdag 16 november 2011 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wisselde wel laat ja, maar hij heeft dan ook geen bank met spelers die wel potten kunnen breken
Tja, uiteindelijk was het natuurlijk ook maar een oefenpartijtje en hebben de jongens nog een lang seizoen te gaan.. Kan me wel voorstellen dat ie er een paar laat gaanquote:Op woensdag 16 november 2011 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het begon al met van Persie vrijaf te geven, dan vind je die wedstrijd blijkbaar niet belangrijk genoeg en daar heeft hij uiteindelijk gelijk in hoewel hij er nu wel een beetje spijt van heeft denk ik.
Dus hoe jij hier ten opzichte van Belgen praat, is geen arrogantie ? Je zegt hier zelf dat jullie superieur zijn ten opzichte van België, en dat is dan niet arrogant ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we zijn weer rond, we zijn arrogant.
Les 1, zelfverzekerdheid en arrogantie zijn NIET dezelfde zaken.
Belgie is gewoon een falliet land, zonder eenheid, zonder regering en zonder zelfvertrouwen. En wat doe je dan? Afgeven op je buurman die het beter voor elkaar heeft.
Bedankt voor de bevestiging.
Als het een leugen zou zijn wel. Nu niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dus hoe jij hier ten opzichte van Belgen praat, is geen arrogantie ? Je zegt hier zelf dat jullie superieur zijn ten opzichte van België, en dat is dan niet arrogant ?
Je bent welkom hoor, tijd morgen ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ben Hollander, dus ik wil ze best aan Belgie geven en daarna dat grafland platgooien.
Ja, wat is dit voor topic? De warming-up voor de oefenwedstrijd tegen België volgend jaar augustus?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:20 schreef Tarado het volgende:
Hoe komen we nu eigenlijk in weer een andere burenruzie terecht? Nachbarkrieg zei die Kraay
Laat je nou niet zo uit de tent lokken, zie het gewoon als frustatie over het resultaat op Belgie afschuiven en laat het gaanquote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dus hoe jij hier ten opzichte van Belgen praat, is geen arrogantie ? Je zegt hier zelf dat jullie superieur zijn ten opzichte van België, en dat is dan niet arrogant ?
moet je ook bedenken dat bv jonge talenten als Lewis Holtby, Julian Draxler, Ilkay Gündogan, Kevin Großkreutz en Marko Marin momenteel hooguit voor de U19 en U21 spelen, of niet eens geselecteerd waren. Voor hun teams in de bundesliga zijn dat vaak wel dragende spelers of basiskrachten (Draxler overigens nog niet echt, al zet Steevens flink op hem in)quote:Op woensdag 16 november 2011 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het blijft zo dat Duitsland een bredere selectie heeft
Ach, ik vind het gewoon triestig dat van poppel werkelijk in elk topic de Belgen erbij sleurt. Speelt nl tegen duitsland, komt mijnheer af met belgische websitecommentaren. Wie heeft er dan het calimerocomplex vraag ik me af.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo uit de tent lokken, zie het gewoon als frustatie over het resultaat op Belgie afschuiven en laat het gaan. Je hapt zo makkelijk dat ik ook bijna mee ga doen.
Lijkt me toch een betere situatie dan de onze waar de 2e garnituur echt een paar niveaus lager isquote:Op woensdag 16 november 2011 00:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
moet je ook bedenken dat bv jonge talenten als Lewis Holtby, Julian Draxler, Ilkay Gündogan, Kevin Großkreutz en Marko Marin momenteel hooguit voor de U19 en U21 spelen, of niet eens geselecteerd waren. Voor hun teams in de bundesliga zijn dat vaak wel dragende spelers of basiskrachten (Draxler overigens nog niet echt, al zet Steevens flink op hem in)
De 19-jarige Mario Götze ademt duidelijk in de nek van Özil (waarbij Özil zelf ook maar net 23 jaar oud) en zet Özil onder druk te blijven presteren.
Voorlopig is dat wel goed, maar natuurlijk kan dat ook tégen een team werken, de druk die altijd erg hoog is en bijna niemand die zeker van een basisplaats kan zijn...
Ik schat Spanje toch echt hoger in, dat zit verdedigend gewoon beter in elkaar, Nederland had vandaag geen team om druk te zetten maar daar ligt wel de zwakke plek bij Duitslandquote:Op woensdag 16 november 2011 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon triestig dat van poppel werkelijk in elk topic de Belgen erbij sleurt. Speelt nl tegen duitsland, komt mijnheer af met belgische websitecommentaren. Wie heeft er dan het calimerocomplex vraag ik me af.
Ontopic: onder de indruk van de Duitsers ? Ik vond ze tegen Belgie, Oké het was "maar" België :p, heel indrukwekkend. In mijn ogen de favoriet voor het EK. Wat een weelde hebben ze daar.
Hoe ze het derde doelpunt uitspeelde zegt al genoeg, zelfs Klose offert een doelpunt op voor het teambelang. Ik hoop echt met heel mijn hart dat Nederland het EK wint, maar mocht het niet mogen lukken dan support ik Duitsland.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon triestig dat van poppel werkelijk in elk topic de Belgen erbij sleurt. Speelt nl tegen duitsland, komt mijnheer af met belgische websitecommentaren. Wie heeft er dan het calimerocomplex vraag ik me af.
Ontopic: onder de indruk van de Duitsers ? Ik vond ze tegen Belgie, Oké het was "maar" België :p, heel indrukwekkend. In mijn ogen de favoriet voor het EK. Wat een weelde hebben ze daar.
Met een beetje "geluk" (dat is mijn mening) valt het team Spanje nog voor het EK uit elkaar mede door de resultaten die ze de afgelopen tijd neerzetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat Spanje toch echt hoger in, dat zit verdedigend gewoon beter in elkaar, Nederland had vandaag geen team om druk te zetten maar daar ligt wel de zwakke plek bij Duitsland
Ten opzichte van België zijn Nederlanders niet arrogant. Nederlanders overschatten wel vaak de rol die ze in de rest van de wereld spelen. Op economisch, cultureel, sportief en wetenschappelijk gebied is NL echter superieur aan België. Nu is dat niet bepaald iets om overdreven trots op te zijn aangezien we het maar over België hebben, maar ga niet doen alsof er ook maar enige twijfel over mogelijk is wie superieur is. Culinair is het niet zo best hier, dat geef ik toe.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het nu niet kunnen/willen opbrengen omdat ze weten dat ze in de competitie nog een lange weg tegen elkaar te gaan hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Met een beetje "geluk" (dat is mijn mening) valt het team Spanje nog voor het EK uit elkaar mede door de resultaten die ze de afgelopen tijd neerzetten.
Nou nou, De Smurfen en Kuifje, twee Belgische iconen die dit jaar hoge ogen gooien in de filmwereld. Daar kunnen onze New Kids nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ten opzichte van België zijn Nederlanders niet arrogant. Nederlanders overschatten wel vaak de rol die ze in de rest van de wereld spelen. Op economisch, cultureel, sportief en wetenschappelijk gebied is NL echter superieur aan België. Nu is dat niet bepaald iets om overdreven trots op te zijn aangezien we het maar over België hebben, maar ga niet doen alsof er ook maar enige twijfel over mogelijk is wie superieur is. Culinair is het niet zo best hier, dat geef ik toe.
Naja op het WK stelde Spanje ook al weinig voor, verloren van Zwitserland paar keer 1-0 gewonnen tegen Chili de scheidsrechter volledig mee. Eigenlijk hebben ze daar alleen echt goed tegen Duitsland gespeeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het nu niet kunnen/willen opbrengen omdat ze weten dat ze in de competitie nog een lange weg tegen elkaar te gaan hebben
Dat is waarquote:Op woensdag 16 november 2011 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja op het WK stelde Spanje ook al weinig voor, verloren van Zwitserland paar keer 1-0 gewonnen tegen Chili de scheidsrechter volledig mee. Eigenlijk hebben ze daar alleen echt goed tegen Duitsland gespeeld.
Dat is echter iets van alle tijden. Overigens blijf ik erbij dat we maar 3 spelers van absolute wereldklasse hebben, waarvan één het in Oranje nooit waar heeft kunnen maken: Robben, Van Persie en Sneijder. Van Bommel en Nigel zijn Europese subtoppers en de verdediging en bankzitters echt heel, heel wat minder. Gelukkig wel weer een goede keeper, maar dat is niet genoeg. Nu moet Oranje (of het NL voetbal in het algemeen) het nooit echt van de verdediging hebben, maar de laatste wereldverdediger die we gehad hebben was Jaap Stam.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me toch een betere situatie dan de onze waar de 2e garnituur echt een paar niveaus lager is
Ze geven anders ook graag op Frankrijk af. België zit gewoon ingeklemd tussen 2 arrogante landen. Nederland heeft hierbij wel recht op enige arrogantie als je kijkt naar de prestaties in heden en verleden t.o.v. België.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar VdV en Affelay zijn dan misschien geen wereldklasse maar wel beter dan subtop en met hun op de bank heb je toch wat meer mogelijkhedenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:42 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is echter iets van alle tijden. Overigens blijf ik erbij dat we maar 3 spelers van absolute wereldklasse hebben, waarvan één het in Oranje nooit waar heeft kunnen maken: Robben, Van Persie en Sneijder. Van Bommel en Nigel zijn Europese subtoppers en de verdediging en bankzitters echt heel, heel wat minder. Gelukkig wel weer een goede keeper, maar dat is niet genoeg. Nu moet Oranje (of het NL voetbal in het algemeen) het nooit echt van de verdediging hebben, maar de laatste wereldverdediger die we gehad hebben was Jaap Stam.
Waarom cultureel beter ? Ik vind bvb de muziekscene ( festivals, groepen, ...) echt wel beter in België. En zoveel schilders die uit Vlaanderen kwamen ?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ten opzichte van België zijn Nederlanders niet arrogant. Nederlanders overschatten wel vaak de rol die ze in de rest van de wereld spelen. Op economisch, cultureel, sportief en wetenschappelijk gebied is NL echter superieur aan België. Nu is dat niet bepaald iets om overdreven trots op te zijn aangezien we het maar over België hebben, maar ga niet doen alsof er ook maar enige twijfel over mogelijk is wie superieur is. Culinair is het niet zo best hier, dat geef ik toe.
Affelay ben ik met je eens maar van der Vaart is toch gewoon niks meer dan Europese subtop.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar VdV en Affelay zijn dan misschien geen wereldklasse maar wel beter dan subtop en met hun op de bank heb je toch wat meer mogelijkheden
Afellayquote:Op woensdag 16 november 2011 00:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Affelay ben ik met je eens maar van der Vaart is toch gewoon niks meer dan Europese subtop.
Op het gebied van muziek en festivals is Belgie echt veul beter als Nederland inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Waarom cultureel beter ? Ik vind bvb de muziekscene ( festivals, groepen, ...) echt wel beter in België. En zoveel schilders die uit Vlaanderen kwamen ?
Wetenschappelijk zijn er toch redelijk wat Belgen bekroond voor diverse onderzoeken, ook de universiteiten staan hoog aangeschreven. Om maar te zwijgen over Janssen pharmaceutica, een van de grootste spelers die wereldwijd verspreide producten op de markt bracht.
In totaal zal NL wel in meer de kroon spannen ( ook een groter land ) , maar doen alsof België op elk vlak niets voorstelt, is echt belachelijk. Maar dit is wel zwaar offtopic.
Is ook maar net om wie je het elftal heenbouwt natuurlijk, uiteindelijk zal je helaas toch uitkomen op het huidige systeem door de mindere verdedigers. Al kan je ze niet helemaal op deze wedstrijden afrekenen met Braafheid in de basisquote:Op woensdag 16 november 2011 00:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar VdV en Affelay zijn dan misschien geen wereldklasse maar wel beter dan subtop en met hun op de bank heb je toch wat meer mogelijkheden
Tijdens het WK werd Duitsland vooraf gevreesd door Spanje omdat de Duitsers toen ook al erg sterk waren en Spanje niet zo goed speelde. Toch won Spanje relatief eenvoudig dus het zou goed kunnen dat hun spel Duitsland niet goed ligt.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat Spanje toch echt hoger in, dat zit verdedigend gewoon beter in elkaar, Nederland had vandaag geen team om druk te zetten maar daar ligt wel de zwakke plek bij Duitsland
Nee maar vergeet ook Mathijsen en Heitinga niet die waren ook lekker bezig zegquote:Op woensdag 16 november 2011 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook maar net om wie je het elftal heenbouwt natuurlijk, uiteindelijk zal je helaas toch uitkomen op het huidige systeem door de mindere verdedigers. Al kan je ze niet helemaal op deze wedstrijden afrekenen met Braafheid in de basis. Het was wel weer typisch om te zien hoe Duitsland constant de diepte zocht over zijn kant omdat hij er toch nooit stond en anders de bal wel liet gaan. V/d Wiel heeft nog nooit zo'n rustige wedstrijd gehad volgens mij.
Spanje heeft geen moeite met de opbouw van achteruit onder druk, dat kan zowel Duitsland als Nederland nietquote:Op woensdag 16 november 2011 00:49 schreef eight het volgende:
[..]
Tijdens het WK werd Duitsland vooraf gevreesd door Spanje omdat de Duitsers toen ook al erg sterk waren en Spanje niet zo goed speelde. Toch won Spanje relatief eenvoudig dus het zou goed kunnen dat hun spel Duitsland niet goed ligt.
mwah, het is ook iets dat onstaan is door een mentaliteitsverandering...quote:Op woensdag 16 november 2011 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me toch een betere situatie dan de onze waar de 2e garnituur echt een paar niveaus lager is
Spanje vocht zich idd goed terug naar het gelijke spel ... in erbarmelijke omstandigheden met veel regen..quote:Op woensdag 16 november 2011 00:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spanje heeft geen moeite met de opbouw van achteruit onder druk, dat kan zowel Duitsland als Nederland niet
Tja... als elke actie over links een vrije doortocht betekend sta je al snel tegen 2 man, en niemand was vandaag goed genoeg om dat coachend op te lossen. Daarbij vind ik wat Van Gaal er ook van denkt Klose echt een geweldenaar, ook hoe hij als spits dat doelpunt aan Ozil gundequote:Op woensdag 16 november 2011 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar vergeet ook Mathijsen en Heitinga niet die waren ook lekker bezig zeg
Ik zag toevallig pas een wedstrijd van Lazio, hij legde ze er weer achter elkaar in, maar inderdaad topspeler en Özil, die is toch wel heel goedquote:Op woensdag 16 november 2011 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... als elke actie over links een vrije doortocht betekend sta je al snel tegen 2 man, en niemand was vandaag goed genoeg om dat coachend op te lossen. Daarbij vind ik wat Van Gaal er ook van denkt Klose echt een geweldenaar, ook hoe hij als spits dat doelpunt aan Ozil gunde
Achja, v bommel, hij en sneijder konden er niks aan doen. Dikke falers als braafheid en kuyt. Die verneukte gewoon alles, het zou schandalig zijn als ze tijdes het ek weer spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zakte vanavond inderdaad weer volleeeeeedig door het ijs.
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:44 schreef fanneke het volgende:
Net als wij zit ook Spanje in een crisis.
1-0 verlies bij Engeland, vanavond 2-2 tegen Costa Rica (met de gelijkmaker in de laatste mimuut).
Onzin allemaal natuurlijk. Het EK begint pas over ruim een half jaar en niet nu.
En Nederland is gewoon één van de grote favorieten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 01:01 schreef gniffie het volgende:
Kuyt, Babel, Huntelaar, Van Bommel, Strootman, Braafheid, Mathijssen, Heitinga_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh jah. Beerens_!!!!!!!!!!!!!!!
Van Marwijk krijgt van mij alleop de aardbol, wat een faler om altijd Kuyt op te stellen en vooral die van bommel
Ik ben benieuwd naar jouw opstelling. En dan graag alleen spelers gebruiken die vandaag beschikbaar waren, dus geen geblesseerde spelers of jongens die rust kregen. Fitte spelers die niet bij de selectie zitten mogen wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:01 schreef gniffie het volgende:
Kuyt, Babel, Huntelaar, Van Bommel, Strootman, Braafheid, Mathijssen, Heitinga_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van Marwijk krijgt van mij alleop de aardbol, wat een faler om altijd Kuyt op te stellen en vooral die van bommel
Elia-de Jong - Narsinghquote:Op woensdag 16 november 2011 01:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw opstelling. En dan graag alleen spelers gebruiken die vandaag beschikbaar waren, dus geen geblesseerde spelers of jongens die rust kregen. Fitte spelers die niet bij de selectie zitten mogen wel.
Idioot.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:01 schreef gniffie het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 02:00 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Idioot.Afgezien van de opmerking over de kut uit Katwijk dan.
Van Basten - Cruijff - Bergkampquote:Op woensdag 16 november 2011 01:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw opstelling. En dan graag alleen spelers gebruiken die vandaag beschikbaar waren, dus geen geblesseerde spelers of jongens die rust kregen. Fitte spelers die niet bij de selectie zitten mogen wel.
Pieters is zeker beter maar als je een speler van zijn niveau gaat missen zegt toch wel dat je een groot probleem hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 08:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk wel dat iedereen nu graag wel Pieters wil zien als je kijkt naar zijn vervangers
Owja joh? Omdat we met een half B elftal een oefenwedstrijd verliezen in Duitsland? Door o.a. 2 fouten van Braafheid.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik had het al voorspelt![]()
Zoals V Basten terecht opmerkte is Nederland alweer over het hoogtepunt heen.
Ik zie eerlijk gezegd nog geen spelers die de plekken van Ooijer en Gio opvangen. Dus op Robben en V Persie na "is dit het gewoon" . Er zijn zelfs geen verdedigers die zichzelf aandienen op dit moment. Ja, centraal heel misschien Ryan Donk (als we Boskamp mogen geloven) Verder niets.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja joh? Omdat we met een half B elftal een oefenwedstrijd verliezen in Duitsland? Door o.a. 2 fouten van Braafheid.
Duitsland miste ook basisspelers. Waar zijn de nieuwe talenten bij Nederland? Het EK kan nog wat worden als er geen blessures zijn en de spelers er voor (willen) gaan maar daarna is het hoogtepunt echt wel voorbij en volgt een heel diep dal.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja joh? Omdat we met een half B elftal een oefenwedstrijd verliezen in Duitsland? Door o.a. 2 fouten van Braafheid.
Wow een rechtsback en Schweinsteiger waar ze een goede vervangen voor hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland miste ook basisspelers.
Wij misten ook maar 2 spelers. Bovendien toen ze 6x gewisseld hadden creëerden ze nog steeds meer dan voldoende kansen en slaagden wij er niet in om te scoren.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wow een rechtsback en Schweinsteiger waar ze een goede vervangen voor hebben.
Precies, en waar zijn die goede vervangers bij Nederland? Dit Duitse elftal kan nog jaren mee terwijl Nederland na het EK op z'n retour is. Het hoogtepunt is dan dus wel degelijk voorbij.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wow een rechtsback en Schweinsteiger waar ze een goede vervangen voor hebben.
Ben ik het zowaar een keertje met je eens, mits iedereen fit kan er op het EK nog wat gehaald worden, maar erna is het voorlopig weer overquote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef Kekster het volgende:
[..]
Precies, en waar zijn die goede vervangers bij Nederland? Dit Duitse elftal kan nog jaren mee terwijl Nederland na het EK op z'n retour is. Het hoogtepunt is dan dus wel degelijk voorbij.
En dan toch al 10 goals in 11 Bundesliga wedstrijden gemaakt en topscorer van de EK kwalificatiequote:Op woensdag 16 november 2011 09:14 schreef speknek het volgende:
Ik begin wel steeds meer te denken dat we KJH maar thuis moeten gaan laten. Die is te oud om nog echt te groeien, en z'n huidige niveau lijkt het toch ook net niet.
Middenveld/aanval zit wel snor.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef Kekster het volgende:
[..]
Precies, en waar zijn die goede vervangers bij Nederland? Dit Duitse elftal kan nog jaren mee terwijl Nederland na het EK op z'n retour is. Het hoogtepunt is dan dus wel degelijk voorbij.
Huntelaar is topscorer in de Bundesliga en topscorer van de kwalificatie. Bovendien is hij pas 28. Waarom je die zou willen passeren in mij een raadsel.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:14 schreef speknek het volgende:
Het probleem is dat veel van onze talenten op dezelfde positie spelen als de grote vier, en dus niet door gaan breken, terwijl de nu al onderbemande posities onderbemand blijven.
Ik begin wel steeds meer te denken dat we KJH maar thuis moeten gaan laten. Die is te oud om nog echt te groeien, en z'n huidige niveau lijkt het toch ook net niet. Laat dan Van Wolfswinkel of Luuk de Jong maar oefenen in de spits van Oranje.
Gomez is topscorer. Daarna Pizarro en dan Huntelaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huntelaar is topscorer in de Bundesliga en topscorer van de kwalificatie. Bovendien is hij pas 28. Waarom je die zou willen passeren in mij een raadsel.![]()
V Wolfswinkel moet wel opgeroepen worden zo zachies aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |