Hoeveel heb je er al op?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef bianconeri het volgende:
Nederland komt op EK gewoon in finale hoor.
Ja ,ik heb hetzefdequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Strani het volgende:
Als een in Spanje woonachtige Nederlander zou het wel lekker zijn als Costa Rica dit doorzet, dan hoef ik morgen niet bang te zijn voor plagerijen.
Gaat een beetje dezelfde kant op als Frankrijk na 2000..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spanje dalijk laatste 2 jaar verloren van Italie, Argentinie, Portugal, Engeland en Costa Rica, maar NEEEE die zijn nog steeds favoriet
eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen hoor als de selectie compleet is
mee eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
@ Inzanity
Ik vind dat je als Nederland voor Nederland moet zijn, klaar.
En Rotterdam plat gebombardeerd door de duitsers, vandaar dat ik dat steeds naar voren haal
Gister pownews gekeken? Die discussie over A'dam vs R'dam met olympische spelen 2028?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
@ Inzanity
En Rotterdam plat gebombardeerd door de duitsers, vandaar dat ik dat steeds naar voren haal
Ja mooi is dat, doet de Spaanse TV ook telkens. Steeds wanneer Spanje verliest, gaan ze in plaats van analiseren snel beelden kijken van het WK of EK2008. Maar die krediet houdt een keer op natuurlijk.quote:
Nee wat dan? Toch logisch dat het naar AMsterdam zou gaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gister pownews gekeken? Die discussie over A'dam vs R'dam met olympische spelen 2028?
Nederland vergelijken met Griekenlandquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit riep ik anderhalf jaar geleden ook al, maar toen werd ik voor gek verklaard door mensen die geen verstand van voetbal hebben. Die kijken immers alleen naar de resultaten.
Oranje kan best het EK winnen. Ze moeten 3 weken in bloedvorm zijn en 5 wedstrijden winnen. Als die Grieken het kunnen, dan kan Oranje het ook. Elk toernooi heeft zo z'n verrassingen, dus misschien vliegen die Spanjaarden er wel in de eerste ronde al uit. Slecht begin, beetje pech, geen topvorm en je gaat zo naar huis.
Zo'n vrouw zei 'Wat die kakkerlakken stad? Die hebben ze niet voor niets plat gebombardeerd! Gewoon Amsterdam dus!'quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee wat dan? Toch logisch dat het naar AMsterdam zou gaan?
Ze was ook heel knap.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zei 'Wat die kakkerlakken stad? Die hebben ze niet voor niets plat gebombardeerd! Gewoon Amsterdam dus!'
Blijf het vreemd vinden een ander land boven je eigen land stellen, maar goed het mag welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon iets met een ander land, is toch niks mis mee?
Zeker een PVV of SP tokkiequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zei 'Wat die kakkerlakken stad? Die hebben ze niet voor niets plat gebombardeerd! Gewoon Amsterdam dus!'
Welk WK is er dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland wint het WK van 2012 wel
je avatarquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef dribbel79 het volgende:
Von bommel probeert het nog recht te praten, aber het was slecht, overal kom je een stap te laat
Wel een aardige samenvattingquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nederland vergelijken met Griekenland
Nederland is vandaag te kort gekomen door de wissels. Als je dat niet ziet dan ben je gewoon steke blind.
Duitsers scoren 3 keer over rechts. Aan de kant waar alle mensen staan die niet in Oranje horen. Braafheid, Babel en Strootman (laatste speelt dan links centraal)
Strootman is een leuke spelers als je in de kwalificatie speelt, maar hij komt gewoon nog te kort op het echte topniveau. Dat is ook helemaal niet gek omdat hij pas een jaartje op het hoogste nederlandse niveau mee doet. Zijn wissel met De Jong was dan geen aanvallende, maar wel 1 waarmee dan nog een beetje controle op het middenveld terug te halen was.
Grootste probleem is dat de linksachter positie niet best was, maar alternatieven zijn niet eens echt heel veel beter. Pieters is ook geen geweldenaar en een ander zou ik ook niet weten.
Meer dikke arrogantie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Gaat een beetje dezelfde kant op als Frankrijk na 2000..
Motivatie weg
of anders duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland wint het WK van 2012 wel
Wat jij vind interesseert me niet zoveelquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
@ Inzanity
70 jaar geleden ja. Get over it zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Dat ook..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Meer dikke arrogantie.
tikkie takkie ...pfft krijg er slaap van.
Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
70 jaar geleden ja. Get over it zeg.
Wat jij vind interesseert me niet zoveel![]()
Waarom zou ik in hemelsnaam voor Nederland moeten zijn? Omdat ik toevallig op dit stukje grond ben geboren?
Wat jij vind interesseert me niet zoveelquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
70 jaar geleden ja. Get over it zeg.
Laatst braken ze ook het record aantal passes in 1 wedstrijd, uitslag 2-0 tegen een kutlandjequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Meer dikke arrogantie.
tikkie takkie ...pfft krijg er slaap van.
Nou wat een grap GRAPPIG HOOR SNEIJDER HAHA IK LACH ME DOODquote:
Sowieso Spanjequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst braken ze ook het record aantal passes in 1 wedstrijd, uitslag 2-0 tegen een kutlandje. Maar dat gevoel heb ik ook als ik Barcelona kijk dus ach...
Dus omdat ik niet voor het Nederlands elftal ben troll ik gelijk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef NLGooner het volgende:
Het mag hoor..
Vind je alleen wel erg trollen
Hij bereidt zich voor op de scheiding met Yolanthe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou wat een grap GRAPPIG HOOR SNEIJDER HAHA IK LACH ME DOOD
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat die twee het lang gaan uithouden, met hun gekke LAT-relatie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bereidt zich voor op de scheiding met Yolanthe.
Die wil niet in Manchester wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |