Is dat zo? Al mist Nederland inderdaad wel een stuk meer spelers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Bruma
Babel
Strootman![]()
De Wiel
Braafheid
En die rotmoffen zijn natuurlijk wel op volle oorlogsterkte.Dit gaat Blitzkrieg worden jongens
Je bedoelt een PSV-Feyenoord? of een Grun - Feyenoord?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Bruma
Babel
Strootman![]()
De Wiel
Braafheid
En die rotmoffen zijn natuurlijk wel op volle oorlogsterkte.Dit gaat Blitzkrieg worden jongens
Haten op Strootmanquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Bruma
Babel
Strootman![]()
De Wiel
Braafheid
Wat doet De Stroot daartussenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Bruma
Babel
Strootman![]()
De Wiel
Braafheid
Nee toch? Volgens mij is dat niet waar hoor?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
Die Duitsers gaan ons trouwens voorbij op de FIFA ranglijst als ze winnen vanavond.
Aanval van duitsland is al begonnen, er doet geen rotterdammer meequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Bruma
Babel
Strootman![]()
De Wiel
Braafheid
Strootman is de laatste tijd van waarde, Babel en Van der Wiel raken weer meer in vorm. Bruma komt er wel en Braafheid vind ik niet veel minder dan Pieters.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Bruma
Babel
Strootman![]()
De Wiel
Braafheid
ahahaha daarom was je dus gebanned in VBL met je domme grapjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bedoelt een PSV-Feyenoord? of een Grun - Feyenoord?
Maakte meer minuten dan Elia.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Wacht eens even..
BvM zegt toch: ''Als je niet speelt bij je club, kom je ook niet bij Oranje (Elia).''
En Afellay (toen hij niet geblesseerd was) dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ahahaha daarom was je dus gebanned in VBL met je domme grapjes
ik snap dat steven zich voor je schaamt
Hsv <- barcaquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Wacht eens even..
BvM zegt toch: ''Als je niet speelt bij je club, kom je ook niet bij Oranje (Elia).''
En Afellay (toen hij niet geblesseerd was) dan?
Stroopman is naast een stuk lelijker ook aanzienlijk slechter dan een V Bommel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef Geo3kant het volgende:
Haten op Strootman in dit topic.. je wordt geflamed.. Be PRepet!
Geen ideequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Geo3kant het volgende:
Wie is steven, de vader van smoofie?
Vreemd hé, van bommel is ook tig jaar ouder en meer ervaringquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stroopman is naast een stuk lelijker ook aanzienlijk slechter dan een V Bommel.
En nog gaan we verliezen, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Duitsers missen ook wel wat spelers hoor, Schweinsteiger, Lahm, Schürrle, Hummels en daarnaast staan toptalent Götze en spits in topvorm Gomez niet in de basis
Dat is Vjenne al, maar die heeft het geloof inmiddels ook al in Smoofie opgegeven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Geo3kant het volgende:
.....................quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Vjenne al, maar die heeft het geloof inmiddels ook al in Smoofie opgegeven.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
Serieus, van het elftal dat zo goed presteerde op het WK is de helft afwezig.
En die Duitsers zijn alleen maar beter geworden, al dat vals optimisme hier. Huntelaar kan beter in een film spelen met dat masker want scoren gaat ook niks worden zo.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Duitsers missen ook wel wat spelers hoor, Schweinsteiger, Lahm, Schürrle, Hummels en daarnaast staan toptalent Götze en spits in topvorm Gomez niet in de basis
Stevenmac26, ook een neus maar wel eentje met humor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Geo3kant het volgende:
Even kwootenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
Serieus, van het elftal dat zo goed presteerde op het WK is de helft afwezig.
En die Duitsers zijn alleen maar beter geworden, al dat vals optimisme hier. Huntelaar kan beter in een film spelen met dat masker want scoren gaat ook niks worden zo.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stevenmac26, ook een neus maar wel eentje met humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Whut? RVP en Van der Vaart niet basis?quote:
Domme vergelijking.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Whut? RVP en Van der Vaart niet basis?
Die kunnen ze gerust sparen tegen dit zooitje armoedige spelers. Bruma en Babel zijn echt om te huilen gewoon, wtf doen die in het NL - elftalquote:
Eitje, 0-4.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neuer; Boateng, Mertesacker, Badstuber, Aogo; Müller, Kroos, Özil, Khedira, Podolski; Klose
Babel is wel beter geworden in Duitsland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kunnen ze gerust sparen tegen dit zooitje armoedige spelers. Bruma en Babel zijn echt om te huilen gewoon, wtf doen die in het NL - elftalZelfde met die Braafheid. Kan beter een leuk rapnummertje opnemen met Creg
Wat heeft die gast toch een enorme rotkop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen moet deze man gelijk onderuithalen als hij de bal heeft.
Ja zo wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij het NL elftal Huntelaar > v Persie
Gewoon blauwe oog slaan, ziet die kikker niks meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik een paar miljoen verdiende met mijn rotkop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat heeft die gast toch een enorme rotkop.
Terecht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
Dus nu speelt Babel in feite voor Boerrigter?
Ja das ist fast deutschquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
WARUM ZODE WIR ANGST HABEN .. 1940 wir habben holland verslagen EINZ
Natuurtalentje wat betreft interviewenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk alleen voor de tactische analyse van Gullit en het diepte interview van Kraaij jr met de Bart van Merwijk
Met Strootman wint Nederland die wedstrijd zelfs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat heeft die gast toch een enorme rotkop.
Het blijft een dom dravertje met veel snelheid maar nauwelijks rendement.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Babel is wel beter geworden in Duitsland.
Jammer dat Boulahrouz op de bank zit...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Jongentjens, ome 3M1N3M vertelt jullie die story!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
Dus nu speelt Babel in feite voor Boerrigter?
Die Babel trekt constant naar binnen toe, dan kan je beter die Boerrigter hebben die de achterlijn opzoekt en een voorzet geeft toch?quote:
Weg, vlegelquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Jongentjens, ome 3M1N3M vertelt jullie die story!
Komt ie hé, tjee baby.
Babel ownt die Boerrigter, want die een is een jood en de ander een mof.
We weten allemaal hoe da afloopt ofnie?
Dus jwz dat was de story, check the game hoop da k jullie heb vermaakt.
xx tan2 skerre sahbi 3M1N3M
sowieso stelletje bezemsssquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef mrstylo het volgende:
Waarom haten mensen op Strootman?
Strootman>>>Messi
goed verhaal ! nu mag je weer lekker naar bed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Komt ie hé, tjee baby.
Cacauquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sinds wanneer is Kaka een Duitser dan?!
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het blijft een dom dravertje met veel snelheid maar nauwelijks rendement.
Zie eigenlijk geen verschil met de Babel van ajax of Liverpool
whutquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN! NUMBER EINZ VON DAS WERELDBOL!!
Mag ik die in mijn ondertitelquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
3M1N3M stiekem ben jij wel een hele grappige boii.
Ik vind Strootman een goede speler al trekt ie soms wel een lang gezicht op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
het lijkt meer op een Strootman haat topic dan duitsland - nederland topic
Duitsers zijn sowieso nooit bang.quote:
Is nieuw, ieder land mag een Braziliaan kiezen. Wij hebben voor Douglas gekozenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Cacau, koop een stel oren..quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet hij maar geen shirts opetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
het lijkt meer op een Strootman haat topic dan duitsland - nederland topic
Werkt dit? http://www.veronicatv.nl/(...)-duitsland-nederlandquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef its_me_ het volgende:
waar is deze wedstrijd online te bekijken? Ik zit in het buitenland op dit moment en heb helaas geen Nederlandse/Duitse televisie.
Dit gaat beetje te furrquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet hij maar geen shirts opeten![]()
[ afbeelding ]
Wow supergeil!! fapfapfapquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet hij maar geen shirts opeten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
wedden dat Strootman de winnende goal gaat maken
obvious is obviousquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
Dat zou heel logisch zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
Een vrouw die voetbal kijktquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
Ja, waarom niet?quote:
In de kleedkamer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef S0nic het volgende:
De Jong trapt straks die rotkop van Özil deraf
Bij Hoffenheim doet hij het goed hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Het is nog steeds 10 km lopen 0 goals. Dat kunstje beheerste hij voordat hij naar Liverpool ging ook al.
Ryan is een atleet, geen voetballer.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Komt ie hé, tjee baby.
Na het EK 2012.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef BB-King het volgende:
Toch wel belachelijk dat die Duitsers een Braziliaan (Cacau) genaturaliseerd hebben.![]()
Weet trouwens iemand wanneer Douglas voor Oranje mag spelen... kunnen we goed gebruiken.
10 euroquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
ja erg hequote:
Moffenheim ja, das toch andere koekquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij Hoffenheim doet hij het goed hoor.
Whahahah ik dacht al, is dat geshopt? Maar das bij Sparta!quote:
Wat een smeagol is het tochquote:
Bommel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat??! Strootman speeltLekker is dat
Wie neemt nou die taak op zich..
Dat hoopten/dachten jullie tegen Brazilië ook...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef sausagin het volgende:
Ik voorspel een droge 3-0.
Matthijsen en Heitinga![]()
Toen speelde Ooijer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoopten/dachten jullie tegen Brazilië ook...
NEIN!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Even zappen naar de mof, meteen de goal van MvB.
Pics?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
+1 als je alleen kijkt voor de vriendin van Schweinsteiger
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Akwasi, ik heb de problem solved enzo, jullie staan er allebij in!
1988 halve finale.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
"De wedstrijd leeft in Duitsland net zo erg als hier"
Wat hebben wij die Duitsers nou weer misdaan dan?
was het maar zo makkelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Werkt dit? http://www.veronicatv.nl/(...)-duitsland-nederland
Strootobamaquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Akwasi het volgende:
[..]![]()
een Stroothulk voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Stokstaart het volgende:
"De wedstrijd leeft in Duitsland net zo erg als hier"
Wat hebben wij die Duitsers nou weer misdaan dan?
quote:
3M1N3M geeft een gratisshow weg en we gaan allemaal platquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Zijn we al begonnen, dat dit topic zo snel gaat
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het strootmanfapkoor weer aanwezig. GVD. Had net zo goed weg kunnen blijven
Het Strootmanfapkoor is er altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh leuk, moppen tappenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3M1N3M geeft een gratisshow weg en we gaan allemaal plat![]()
![]()
![]()
Dat had je niet gekund, mis je teveel posts.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat? Je lul past er toch zeker gewoon in?quote:
En heeft hij geen topics om te openen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat had je niet gekund, mis je teveel posts.
Nee man, Darten is ook bezig. Barneveldquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat had je niet gekund, mis je teveel posts.
ALLE JODEN AAN HET GAS natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
GAAN DE DUITSERS NU OOK BOMMEN OP ROTTERDAM ROEPEN?
Ja weetje, dat gedeelte boeit me dan weer niet zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En daar ligt deze op
[ afbeelding ]
Dartsenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man, Darten is ook bezig. Barneveld![]()
![]()
Van de prestatie die ze vanavond gaan leverenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Isis20 het volgende:
Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar er is hier vast wel iemand die het me kan vertellen;
Waar hangt, voor Ierland, de kwalificatie van het EK vanaf vandaag?
Ierland moet niet met 0-4 verliezen. 99 % geplaatst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Isis20 het volgende:
Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar er is hier vast wel iemand die het me kan vertellen;
Waar hangt, voor Ierland, de kwalificatie van het EK vanaf vandaag?
Alweer bommen? Dan ga ik vast de schuilkelder in met de tvquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
GAAN DE DUITSERS NU OOK BOMMEN OP ROTTERDAM ROEPEN?
Fok! knokploeg nodig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef Willewa het volgende:
Ik zit in Nederland in een Duitse trein..dit kan niet goed gaan.
Ik dacht dat ze vrijdag of donderdag ofzo al tegen Estland gespeeld hadden...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van de prestatie die ze vanavond gaan leveren
0-5, 0-4 is verlengen zelfs. Alleen Portugal - Bosnie is nog een beetje spannend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ierland moet niet met 0-4 verliezen. 99 % geplaatst.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef Willewa het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, deze had ik ingestudeerdtd!
Komt een mof bij de slager,
zegt hij: ''Wat is dat nou weer voor vleessneijder ding?''.
Zegt de slager: ''Daar ben jij nog de jong voor!''.
HAHAHAHHEINZEINZLOLOLOL!!!PRRRR!!! HAHAHHAHAH SNAP IEEE?
Nee, dat waren de plaatsen op de wereldranglijst, stond er gewoon bij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Ook even naar de ZDF gezapt. Ah het wordt 3-2
wie is dat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PUBERGRAPPEN!!!!!
100 euro dat hij niet eens scoort?quote:
Dat zijn de plaatsen op de wereldranglijst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Ook even naar de ZDF gezapt. Ah het wordt 3-2
Doei stok, Banquote:Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
1000 EURO voor rood.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
100 euro dat hij niet eens scoort?
Wat je ook doet, ga op je eindbestemming niet douchen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef Willewa het volgende:
Oh dank je voor de uitlegquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat zijn de plaatsen op de wereldranglijst.
Nah, eerder kinder of bruggergrappen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PUBERGRAPPEN!!!!!
lol, dat verklaart natuurlijk de kwaliteit van zijn postsquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
3min3m of hoe de fuck dat jong heet
Heb je geen ZDF?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Iemand hier die een duitse livestream weet?
Wat boeit dat nouquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie Veronica of ZDF? Even kijken welke voorloopt.
Bans in VBL zijn toch meer jouw specialiteit?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ben mooiboy, kunnen jullie niet zeggen ah sahbi.
Tan2 harde pussy drop je eigen foto dan?
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bans in VBL zijn toch meer jouw specialiteit?
Het stelt me teleur dat je er überhauptlich weer bent
Dat counteren we toch gewoon met Strootman?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel gefrustreerde belgen komen ons bij een eventuele achterstand uitlachen?
Dat welquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als NL 0-1 maakt is dat leuker op ZDF
Of met het EK?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dat counteren we toch gewoon met Strootman?
Strootman in hun reetquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dat counteren we toch gewoon met Strootman?
strootman is altijd nog beter dan die lutser van een Greg met zn rap gedoequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Tieft toch eens op met die strootmanfap hier. Heb het ook over wat anders zeg.
Is dat een lederhosen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Das Phantom was ook op dat feest aanwezig:
[ afbeelding ]
neem je dan ook een avatar van hem ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
als Strootman scoort
ben ik een fan van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baasquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Das Phantom was ook op dat feest aanwezig:
[ afbeelding ]
Had net gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Matavz 2x gescoord!!
Nu strootman nog!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We spelen wel tegen een Turk héDus? Wir haben strootmanschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We spelen wel tegen een Turk héWat een downie hoofd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
misschin welquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
neem je dan ook een avatar van hem ?
Kuyt is denk ik meer van de volksmuziek.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vioolspelert op dat veld![]()
Misschien inspireert hij Kuyt wel tot grootse daden
In zijn natte droom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuytquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
we hebben Strootmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |