Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het blijft een dom dravertje met veel snelheid maar nauwelijks rendement.
Zie eigenlijk geen verschil met de Babel van ajax of Liverpool
whutquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sinds wanneer is Kaka een Duitser dan?!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN! NUMBER EINZ VON DAS WERELDBOL!!
Mag ik die in mijn ondertitelquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
3M1N3M stiekem ben jij wel een hele grappige boii.
Ik vind Strootman een goede speler al trekt ie soms wel een lang gezicht op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
het lijkt meer op een Strootman haat topic dan duitsland - nederland topic
Duitsers zijn sowieso nooit bang.quote:
Is nieuw, ieder land mag een Braziliaan kiezen. Wij hebben voor Douglas gekozenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Cacau, koop een stel oren..quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet hij maar geen shirts opetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
het lijkt meer op een Strootman haat topic dan duitsland - nederland topic
Werkt dit? http://www.veronicatv.nl/(...)-duitsland-nederlandquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef its_me_ het volgende:
waar is deze wedstrijd online te bekijken? Ik zit in het buitenland op dit moment en heb helaas geen Nederlandse/Duitse televisie.
Dit gaat beetje te furrquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet hij maar geen shirts opeten![]()
[ afbeelding ]
Wow supergeil!! fapfapfapquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet hij maar geen shirts opeten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
wedden dat Strootman de winnende goal gaat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |