SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Whut? RVP en Van der Vaart niet basis?quote:
Domme vergelijking.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Whut? RVP en Van der Vaart niet basis?
Die kunnen ze gerust sparen tegen dit zooitje armoedige spelers. Bruma en Babel zijn echt om te huilen gewoon, wtf doen die in het NL - elftalquote:
Eitje, 0-4.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neuer; Boateng, Mertesacker, Badstuber, Aogo; Müller, Kroos, Özil, Khedira, Podolski; Klose
Babel is wel beter geworden in Duitsland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kunnen ze gerust sparen tegen dit zooitje armoedige spelers. Bruma en Babel zijn echt om te huilen gewoon, wtf doen die in het NL - elftalZelfde met die Braafheid. Kan beter een leuk rapnummertje opnemen met Creg
Wat heeft die gast toch een enorme rotkop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen moet deze man gelijk onderuithalen als hij de bal heeft.
Ja zo wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij het NL elftal Huntelaar > v Persie
Gewoon blauwe oog slaan, ziet die kikker niks meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen moet deze man gelijk onderuithalen als hij de bal heeft.
Ik wou dat ik een paar miljoen verdiende met mijn rotkop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat heeft die gast toch een enorme rotkop.
Terecht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
Dus nu speelt Babel in feite voor Boerrigter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |