neem je dan ook een avatar van hem ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
als Strootman scoort
ben ik een fan van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baasquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Das Phantom was ook op dat feest aanwezig:
[ afbeelding ]
Had net gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Matavz 2x gescoord!!
Nu strootman nog!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We spelen wel tegen een Turk héDus? Wir haben strootmanschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
We spelen wel tegen een Turk héWat een downie hoofd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
misschin welquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
neem je dan ook een avatar van hem ?
Kuyt is denk ik meer van de volksmuziek.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vioolspelert op dat veld![]()
Misschien inspireert hij Kuyt wel tot grootse daden
In zijn natte droom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuytquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
we hebben Strootmanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |