Nu aan het eten, lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef cinnamon_M het volgende:
Posteleinstamppot met karwij + zweedse gehaktballetjes met bramenjam.
Is nu bijna klaar!
shoarma of babi pangang van maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:15 schreef -moppie- het volgende:
ik weet het nog niet, ik heb vanochtend varkensreepjes uit de vriezer gehaald.
iemand een lekker receptje erbij misschien?
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
een heerlijke Italiaanse bol met carpaccio, zwarte olijven, zongedroogde tomaatjes, parmezaan, rucola, kappertjes en basilicumdressing
zonde! bij elkaar smaakte het allemaal erg goed en ik heb een fotoquote:Op woensdag 16 november 2011 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Carpaccio en kappertjes zijn lekker maar olijven, zon.tom., parmezaan, rucula en basilicum vind ik zo niet lekker
Wij eten:
Sperziebonen, gegrilde tartaar, gebakken champignons/ui/knoflook/bosui/paprika met rijst
Daarbij of daarna net zelfgemaakte appelmoes.
Owwwwww dat ziet er ongelooflijk lekker uit!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zonde! bij elkaar smaakte het allemaal erg goed en ik heb een foto
[ afbeelding ]
zat goed vol! nu nog een sinaasappeltje en straks trainen.
Ho dat ziet er goed uit!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk dat als je een hap van alles bij elkaar neemt je het vast lekker(der) vindquote:Op woensdag 16 november 2011 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Owwwwww dat ziet er ongelooflijk lekker uit!
Maar feitelijk lust ik alleen het broodje en het vleesMaar misschien al tezamen... ?
Nu heb ik honger, dat dan wel
Laat die olijven weg en dan mag je voor mij ook wel zo'n broodje maken!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhh dat ziet er echt lekker uit!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Skaai het volgende:
Pasta salade met fusili, gebakken spekjes, gekookte kip (daarna in stukjes en met een klein beetje garam masala gebakken), cherrytomaatjes, paprika en een zelfgehusselde mayonaise met honing en mosterd
[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk uit zeg, krijg er honger van! :-)quote:Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaa dat had ik altijd bij mijn omaatjequote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef MaLo het volgende:
Wij eten vanavond bij mijn ouders, mam maakt spinazie, gekookte aardappels en draadjesvlees
En als je moeder het maakt smaakt het toch nét weer lekkerder dan als je zelf kookt
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Recept staat hier
Oh! Die ga ik dit weekend maken! Was ie lekker? En had je er ook echt vanille doorheen gedaan?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Recept staat hier
Krootjes? Ik weet niet wat dat bij jullie betekend, maar krooten zijn hier/ betekend hier dennenappels...quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
boterham omelet kaas, boterham jam en sinaasappel. vanavond bij ouders eten; krootjesstamppot met cordonbleu
rode bietjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Krootjes? Ik weet niet wat dat bij jullie betekend, maar krooten zijn hier/ betekend hier dennenappels...
Waar is hier?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef theKiD het volgende:
Krootjes? Ik weet niet wat dat bij jullie betekend, maar krooten zijn hier/ betekend hier dennenappels...
Klinkt heel onaangenaam. Ik eet vanavond PATAT!!!!!!!!!!!!!!!quote:
vroeger at ik patat, nu tegenwoordig Friet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klinkt heel onaangenaam. Ik eet vanavond PATAT!!!!!!!!!!!!!!!
Nederland is niet alleen boven de sloten he.. Nederland gaat ook door onder de rivieren..quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar is hier?
In Nederland zijn het toch echt rode bieten.
Nu heb ik zin in een kaassouffléquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vroeger at ik patat, nu tegenwoordig Friet.
Ik kan je een ding vertellen, het komt op hetzelfde neer!en als het goed gebakken is, is het om je vingers bij op te eten. Meestal bestel ik er satesaus bij en als snack een frikandel speciaal en soms als ik erge honger heb ook nog een kaassouflee
Geef die jongen een mes en hij heeft het heel snel klein gesnedenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer, vond mijn creatie niet erg lekker. Mijn ouders daarentegen wel. Broertje had zoals gewoonlijk weer kinderachtig veel moeite (klagen) met de lange mihoenslierten(hij is trouwens bijna 21....)
Volgende keer maar weer wat anders uitproberen.
Lag ernaast!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geef die jongen een mes en hij heeft het heel snel klein gesneden
Vind het mooi, bijna poetischquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Diepvriespizza: mozzarellasmaak. Geen zin om te koken en zo.
Owwwwwwwwwwww, hebben!quote:
Beter uit de vriezer dan uit blik!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:00 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm, soep uit de vriezert, de keuken ligt eruit en wordt vebouwd.
Hij was wel zelfgemaaktquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter uit de vriezer dan uit blik!
Aspergeroomsoep uit blik is wel heel lekker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter uit de vriezer dan uit blik!
Zelfgemaakte is veeeeeeel beter, mits je kan koken natuurlijk, en dan heb ik er wat meer asperge in zitten, en echt room.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aspergeroomsoep uit blik is wel heel lekker.![]()
Ik kan koken ja, maar soms heb ik er gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfgemaakte is veeeeeeel beter, mits je kan koken natuurlijk, en dan heb ik er wat meer asperge in zitten, en echt room.
Maar baconknabbels welquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Baconknabbels ... ik ben kotsmisselijk, dus een normale maaltijd houd ik echt niet binnen nu.
heerlijk!quote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden varkenshaas met stroganoffsaus, gebakken aardappeltjes met champignongs, lente ui en spekjes en lekkere sla
die is hier net op samen met de speculaas moppen.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook koffie
maar heb (nog) geen koffiezetapparaat
Idd het eerste wat je koopt.quote:
En gebakken uitjes en ribsterquote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef foodlover het volgende:
Straks boerenkool met Hema-worst (van de slager)!
zo wil iedereen wel aan de lijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:05 schreef Stokstaart het volgende:
Een hele rookworst + mosterd![]()
Ben aan de lijn
Heerlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef love_sharon het volgende:
Zelfgemaakte frietjes, spareribs met een pittig sausje en sperziebonen van de boer
patatquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef love_sharon het volgende:
Zelfgemaakte frietjes, spareribs met een pittig sausje en sperziebonen van de boer
oooh wat ziet dit er lekker uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef Bluezz het volgende:
golfer heeft dit recept http://www.ah.nl/recepten/recept?id=549816 omgetoverd tot dit lekkere bordje eten vandaag :
[ afbeelding ]
Ook spareribs, met een pofaardappel en slaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spareribsal heel lang niet meer gegeten!
Aanrader! Snelle pasta met goede smaak en geen rare toevoegingen. Volgende keer weer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef foodlover het volgende:
Deze pasta wordt 't vanavond!
http://zesta.be/recept/jools-pasta
Ik neem aan dat jij alleen slaapt vanavond?quote:
Ja hihi en anders had ie op de bank geslapen. Ik ben een beetje uitgeschoten met de ui. Mijn katten klagen niet in elk gevalquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij alleen slaapt vanavond?
Dat is wel een nadeel ja.quote:
Een soort katjang pedis?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb net zelf pinda's gefrituurd, en wat kruiden overheen gestrooid maar ze zijn nog te heet om te proeven of ze gelukt zijn...
nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef Winque het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel ja.
[..]
Een soort katjang pedis?
Zometeen pasta met stokbrood!
lekker!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Ieder een duifje, alleen de borstjes, van de rest een saus gemaakt die verdomd goed gelukt was al zeg ik het zelf. Borstjes gemarineerd, gerookt en gegrilld. Ze waren perfect rose. (ja, ik zeg het maar weer zelf) Met spruitjes, appelmoes en aardappelpartjes uit de oven. Aardappelpuree was beter geweest, maar ik wist toen nog niet dat de jus zo lekker zou worden. En ik had geen zin in puree.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Ieder een duifje, alleen de borstjes, van de rest een saus gemaakt die verdomd goed gelukt was al zeg ik het zelf. Borstjes gemarineerd, gerookt en gegrilld. Ze waren perfect rose. (ja, ik zeg het maar weer zelf) Met spruitjes, appelmoes en aardappelpartjes uit de oven. Aardappelpuree was beter geweest, maar ik wist toen nog niet dat de jus zo lekker zou worden. En ik had geen zin in puree.
mostertquote:
Geen spruitjes met vissaus vandaag?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Aardappelen, spruitjes, gehakt met spaghettimix van knorr, wat geraspte kaas.
Loik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef rubje het volgende:
@RobinOok. Ook toevallig. Jij bereidt het voor jezelf, ik eet het vanavond buiten de deurop weg naar huis.
[ afbeelding ]
Dat is echt zooo lekker! Nog nooit zelf gemaakt helaas.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Char Siu
Met gai-lan en witte rijst.
Ik houd van stoofpotjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
Er staat een stoofpotje op het vuur te pruttelen voor vanavond, waar ik aardappelpuree en rode kool bij maak
Ik heb geen idee, m'n moeder haalt dat spul op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef foodlover het volgende:
[..]
Bij de Xenos gekocht??? Zag ze van de week daar staan nl.
Wordt over 40 minuutjes hier bezorgdquote:- King prawn puri
- Exotica
- Chicken tikka masala
- Begun katialam
- Motor ponir
- Mushroom rice
- Pilau rice
- Peshwari naan
- 2 papadoms & chutney
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden nasi met kipdrumsticks en een gebakken eitje
lekker! ik eet een pistoletje fricandeau/ei/mayo en 2 minikrentenbolletjes kaas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden nasi met kipdrumsticks en een gebakken eitje
Je vind het dubbel lekker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
lekker! ik eet een pistoletje fricandeau/ei/mayo en 2 minikrentenbolletjes kaas.
Ja hallo, binnen 40 min. ben ik heul niet bij jullie.. hebberTsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt over 40 minuutjes hier bezorgd
ooh shit ging verkeerd, ik wilde ook Zonnetje quoten hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je vind het dubbel lekker?
Hmm broodjes.. ik hou van brood..
Ik hou van eten in het algemeen... straks lekker zoute stokjes en cola-berenburg
Maar nu eerst een toetje: kwark en vla met wat honing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |