Owwwwwwwwwwww, hebben!quote:
Beter uit de vriezer dan uit blik!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:00 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm, soep uit de vriezert, de keuken ligt eruit en wordt vebouwd.
Hij was wel zelfgemaaktquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter uit de vriezer dan uit blik!
Aspergeroomsoep uit blik is wel heel lekker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter uit de vriezer dan uit blik!
Zelfgemaakte is veeeeeeel beter, mits je kan koken natuurlijk, en dan heb ik er wat meer asperge in zitten, en echt room.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aspergeroomsoep uit blik is wel heel lekker.![]()
Ik kan koken ja, maar soms heb ik er gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfgemaakte is veeeeeeel beter, mits je kan koken natuurlijk, en dan heb ik er wat meer asperge in zitten, en echt room.
Maar baconknabbels welquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Baconknabbels ... ik ben kotsmisselijk, dus een normale maaltijd houd ik echt niet binnen nu.
heerlijk!quote:Op zondag 20 november 2011 18:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden varkenshaas met stroganoffsaus, gebakken aardappeltjes met champignongs, lente ui en spekjes en lekkere sla
die is hier net op samen met de speculaas moppen.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook koffie
maar heb (nog) geen koffiezetapparaat
Idd het eerste wat je koopt.quote:
En gebakken uitjes en ribsterquote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef foodlover het volgende:
Straks boerenkool met Hema-worst (van de slager)!
zo wil iedereen wel aan de lijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:05 schreef Stokstaart het volgende:
Een hele rookworst + mosterd![]()
Ben aan de lijn
Heerlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef love_sharon het volgende:
Zelfgemaakte frietjes, spareribs met een pittig sausje en sperziebonen van de boer
patatquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef love_sharon het volgende:
Zelfgemaakte frietjes, spareribs met een pittig sausje en sperziebonen van de boer
oooh wat ziet dit er lekker uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef Bluezz het volgende:
golfer heeft dit recept http://www.ah.nl/recepten/recept?id=549816 omgetoverd tot dit lekkere bordje eten vandaag :
[ afbeelding ]
Ook spareribs, met een pofaardappel en slaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spareribsal heel lang niet meer gegeten!
Aanrader! Snelle pasta met goede smaak en geen rare toevoegingen. Volgende keer weer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef foodlover het volgende:
Deze pasta wordt 't vanavond!
http://zesta.be/recept/jools-pasta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |