Ik neem aan dat jij alleen slaapt vanavond?quote:
Ja hihi en anders had ie op de bank geslapen. Ik ben een beetje uitgeschoten met de ui. Mijn katten klagen niet in elk gevalquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij alleen slaapt vanavond?
Dat is wel een nadeel ja.quote:
Een soort katjang pedis?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb net zelf pinda's gefrituurd, en wat kruiden overheen gestrooid maar ze zijn nog te heet om te proeven of ze gelukt zijn...
nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 november 2011 17:32 schreef Winque het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel ja.
[..]
Een soort katjang pedis?
Zometeen pasta met stokbrood!
lekker!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Ieder een duifje, alleen de borstjes, van de rest een saus gemaakt die verdomd goed gelukt was al zeg ik het zelf. Borstjes gemarineerd, gerookt en gegrilld. Ze waren perfect rose. (ja, ik zeg het maar weer zelf) Met spruitjes, appelmoes en aardappelpartjes uit de oven. Aardappelpuree was beter geweest, maar ik wist toen nog niet dat de jus zo lekker zou worden. En ik had geen zin in puree.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Ieder een duifje, alleen de borstjes, van de rest een saus gemaakt die verdomd goed gelukt was al zeg ik het zelf. Borstjes gemarineerd, gerookt en gegrilld. Ze waren perfect rose. (ja, ik zeg het maar weer zelf) Met spruitjes, appelmoes en aardappelpartjes uit de oven. Aardappelpuree was beter geweest, maar ik wist toen nog niet dat de jus zo lekker zou worden. En ik had geen zin in puree.
mostertquote:
Geen spruitjes met vissaus vandaag?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Aardappelen, spruitjes, gehakt met spaghettimix van knorr, wat geraspte kaas.
Loik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef rubje het volgende:
@RobinOok. Ook toevallig. Jij bereidt het voor jezelf, ik eet het vanavond buiten de deurop weg naar huis.
[ afbeelding ]
Dat is echt zooo lekker! Nog nooit zelf gemaakt helaas.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Char Siu
Met gai-lan en witte rijst.
Ik houd van stoofpotjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
Er staat een stoofpotje op het vuur te pruttelen voor vanavond, waar ik aardappelpuree en rode kool bij maak
Ik heb geen idee, m'n moeder haalt dat spul op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef foodlover het volgende:
[..]
Bij de Xenos gekocht??? Zag ze van de week daar staan nl.
Wordt over 40 minuutjes hier bezorgdquote:- King prawn puri
- Exotica
- Chicken tikka masala
- Begun katialam
- Motor ponir
- Mushroom rice
- Pilau rice
- Peshwari naan
- 2 papadoms & chutney
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden nasi met kipdrumsticks en een gebakken eitje
lekker! ik eet een pistoletje fricandeau/ei/mayo en 2 minikrentenbolletjes kaas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden nasi met kipdrumsticks en een gebakken eitje
Je vind het dubbel lekker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
lekker! ik eet een pistoletje fricandeau/ei/mayo en 2 minikrentenbolletjes kaas.
Ja hallo, binnen 40 min. ben ik heul niet bij jullie.. hebberTsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt over 40 minuutjes hier bezorgd
ooh shit ging verkeerd, ik wilde ook Zonnetje quoten hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je vind het dubbel lekker?
Hmm broodjes.. ik hou van brood..
Ik hou van eten in het algemeen... straks lekker zoute stokjes en cola-berenburg
Maar nu eerst een toetje: kwark en vla met wat honing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |