Hoe kom je aan nightingale dan? Quest of random vinden? Geen spoilers plox.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Ensiferum het volgende:
Dragon Armor is verdomd lelijk
Nightingale met dual ebony daggers daarentegen
Nightingale is meesterlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe kom je aan nightingale dan? Quest of random vinden? Geen spoilers plox.
Quest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe kom je aan nightingale dan? Quest of random vinden? Geen spoilers plox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Brotherhood armor > Nightingale.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Nightingale is meesterlijkAlles eigenlijk, Blade, Bow en Armor.
Kolskeggr mine?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef Katth het volgende:
Net een wel een dikke gold ore mine gevonden. Zeker 10-15 veins.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef Jivis het volgende:
Iets meer spoilertags graag, mensen. Er staan hier dingen die ik niet wil weten.
Gewoon openbrekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:54 schreef Bart het volgende:
Kan je op deuren kloppen? Ik moet iemand hebben die in huis zit met de deur op slot...
overdag zijn deuren openquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:54 schreef Bart het volgende:
Kan je op deuren kloppen? Ik moet iemand hebben die in huis zit met de deur op slot...
alchemy shopquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef David_ het volgende:
Weet iemand waar ik een Daedra Hart kan vinden?
Ik heb er wel 1 op m'n Khajit (30u gespeeld) maar geen idee waar ik het heb gevonden toen, speel nu met een Imperial iets van 10u op de klok.
Eens in de guide gekeken en vind dit terug:quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef David_ het volgende:
Ik heb er wel 1 op m'n Khajit (30u gespeeld) maar geen idee waar ik het heb gevonden toen, speel nu met een Imperial iets van 10u op de klok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ik laat het nog ff zitten denk ik, later deze week denk denk ik begin ik ermeequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Heb je al een Lets Play geüpload Hans?
elke willekeurige gamemania?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef David_ het volgende:
^ Bedankt haha, nu herinner ik me het inderdaad weer - lokatie A was het.![]()
Ik wil die guide ook gaan kopen maar nergens kunnen vinden
Denk niet dat diegene binnen dat zo leuk vindtquote:
Dan moet ik ff wachtenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
overdag zijn deuren open
s nachts kan je ze picken
Note al gelezen? (staat in topic)quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:16 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Kan gewoon niet verder met de quest. Krijg geen quest-specific gespreks opties bij de JarlIk heb alles, alleen ziet het spel dat niet. Ook geen saves meer van net voor die quest
Dit dus:
http://www.gamefaqs.com/boards/615805-the-elder-scrolls-v-skyrim/60984677
SPOILER: Alduin onderbrekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Het is niet zomaar in spoiler tags gezet.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:16 schreef LasTeR het volgende:
SPOILER: Alduin onderbrekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef Katth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Aha, 't is me toch gelukt de Thieves Guild te joinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even slapen en ik kan ook de Dark Brotherhood joinen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nieuwe shout die ik heb gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgt alle drie de ranks van zelfde muur:P![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Katth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede dragon binnen 5 minuten, dik overencumbered door de dragon bones and scales.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]Haha, echt kut is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede dragon binnen 5 minuten, dik overencumbered door de dragon bones and scales.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Ik ben een weerwolf en weet nog niet of ik dat wel wil zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aha, 't is me toch gelukt de Thieves Guild te joinenDe persoon die je erheen stuurt zegt toch ook iets waar dat uit blijkt? Dat je niet zomaar kan komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even slapen en ik kan ook de Dark Brotherhood joinen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit.![]()
er ligt er ook een daaronder in de hal van de companionsquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef David_ het volgende:
Ik heb er wel 1 op m'n Khajit (30u gespeeld) maar geen idee waar ik het heb gevonden toen, speel nu met een Imperial iets van 10u op de klok.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Katth het volgende:
[..]waar heb je die map vandaan als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:49 schreef Saind het volgende:
[..]
waar heb je die map vandaan als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:51 schreef Katth het volgende:
[..]hehe had ik kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: