Hoe kom je aan nightingale dan? Quest of random vinden? Geen spoilers plox.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Ensiferum het volgende:
Dragon Armor is verdomd lelijk
Nightingale met dual ebony daggers daarentegen
Nightingale is meesterlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe kom je aan nightingale dan? Quest of random vinden? Geen spoilers plox.
Quest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe kom je aan nightingale dan? Quest of random vinden? Geen spoilers plox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Brotherhood armor > Nightingale.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Nightingale is meesterlijkAlles eigenlijk, Blade, Bow en Armor.
Kolskeggr mine?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef Katth het volgende:
Net een wel een dikke gold ore mine gevonden. Zeker 10-15 veins.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef Jivis het volgende:
Iets meer spoilertags graag, mensen. Er staan hier dingen die ik niet wil weten.
Gewoon openbrekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:54 schreef Bart het volgende:
Kan je op deuren kloppen? Ik moet iemand hebben die in huis zit met de deur op slot...
overdag zijn deuren openquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:54 schreef Bart het volgende:
Kan je op deuren kloppen? Ik moet iemand hebben die in huis zit met de deur op slot...
alchemy shopquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef David_ het volgende:
Weet iemand waar ik een Daedra Hart kan vinden?
Ik heb er wel 1 op m'n Khajit (30u gespeeld) maar geen idee waar ik het heb gevonden toen, speel nu met een Imperial iets van 10u op de klok.
Eens in de guide gekeken en vind dit terug:quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef David_ het volgende:
Weet iemand waar ik een Daedra Hart kan vinden?
Ik heb er wel 1 op m'n Khajit (30u gespeeld) maar geen idee waar ik het heb gevonden toen, speel nu met een Imperial iets van 10u op de klok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |