SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik vind van nietquote:
Nu denk je gelijk te minderwaardig over jezelfquote:Op maandag 14 november 2011 00:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind van nietJe hebt nu zelfs mijn foto gezien, dus het kan niet zo zijn dat je nu nog wat van me wil
quote:Op maandag 14 november 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, we sliepen al om kwart voor negen 's avonds
Niet zo aanstellen ik heb er allang een reactie op gegevenquote:Op maandag 14 november 2011 00:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind van nietJe hebt nu zelfs mijn foto gezien, dus het kan niet zo zijn dat je nu nog wat van me wil
Slaap lekker!quote:Op maandag 14 november 2011 00:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen want de economie moet morgen ook weer draaien
Na een maand zijn de verhoudingen met ouders weer genormaliseerd en zijn we elkaar steeds leuker gaan vindenquote:
Ja, en dat was een heel aardig reactie...maar wat je punt van de grap is, snap ik niet, want ik vang al dan niet onbewuste signalen niet opquote:Op maandag 14 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen ik heb er allang een reactie op gegeven
Dat is heel mooi voor julliequote:Op maandag 14 november 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een maand zijn de verhoudingen met ouders weer genormaliseerd en zijn we elkaar steeds leuker gaan vinden
Het is blijkbaar goed geweest als basis voor wat wij hebben, je hebt toch samen een ervaring opgedaan die je niet snel meer vergeet. Het was een van de leukste dagen van mijn leven, wat anderen er ook van mogen zeggen
Met mijn /care houding tegenover mijn ouders is het best lastig ruzie met ze te krijgen, zij worden boos en ik negeer dat gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Ik kan gewoon heel moeilijk ruzie met mijn moeder hebben.
Mijn sluimerende rebelsheid verliest het toch altijd van de liefde voor mijn moeder.
Ik kan mijn moeder gewoon geen pijn doen.quote:Op maandag 14 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn /care houding tegenover mijn ouders is het best lastig ruzie met ze te krijgen, zij worden boos en ik negeer dat gewoon
Het punt is dat bijna niemand weet wat een capstan is en dat het op een klosje garen lijkt. Het is een beetje een suffe "trend" onder een paar users geworden om te vragen wat een capstan is, aangezien ik het zelf ook een keer heb gevraagd kan ik er zelf ook wel om grinniken. Alleen is het altijd opeens niet meer zo leuk als je het helemaal moet uitleggen.De mensen die het nu vragen weten het het nu eigenlijk wel maar dan zijn er mensen die het niet weten en die er weer op gaan happen. Het is in ieder geval niet lullig bedoeld en het klinkt nu helemaal niet grappigquote:Op maandag 14 november 2011 00:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, en dat was een heel aardig reactie...maar wat je punt van de grap is, snap ik niet, want ik vang al dan niet onbewuste signalen niet op
Ik vind het wel mooi van je dat je liefde voor je moeder voelt.quote:Op maandag 14 november 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan mijn moeder gewoon geen pijn doen.
Komt voort uit het verleden.
Ik kan hier zoveel nog over vertellen van mij persoonlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi van je dat je liefde voor je moeder voelt.
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk.
Ik ook niet als je het niet vertelt.quote:Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan hier zoveel nog over vertellen van mij persoonlijk.
Maarja weet niet of het niet echt nu heeft in dit topic :S
Oké, vooruit dan. Ik volg je nu. Ik dacht alleen niet van mezelf dat ik hier al bekend genoeg was voor een in-jokequote:Op maandag 14 november 2011 00:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het punt is dat bijna niemand weet wat een capstan is en dat het op een klosje garen lijkt. Het is een beetje een suffe "trend" onder een paar users geworden om te vragen wat een capstan is, aangezien ik het zelf ook een keer heb gevraagd kan ik er zelf ook wel om grinniken. Alleen is het altijd opeens niet meer zo leuk als je het helemaal moet uitleggen.De mensen die het u vragen weten het het nu eigenlijk wel maar dan zijn er mensen die het niet weten en die er weer op gaan happen. Het is in ieder geval niet lullig bedoeld en het klinkt nu helemaal niet grappighet is meer een insidersjoke met de eer aan jou
Ik ben 1 keer boos geweest op mijn moeder.quote:Op maandag 14 november 2011 01:00 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb teveel respect voor mijn moeder om echt boos op haar te worden. Als ik al boos ben voel ik me er na 5 minuten al naar overdat is altijd al zo geweest
Ja wil het best wel vertellen maar het wordt weer zo persoonlijk danquote:Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet als je het niet vertelt.
Oh, okequote:Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wil het best wel vertellen maar het wordt weer zo persoonlijk dan
Bij mij welquote:Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, vooruit dan. Ik volg je nu. Ik dacht alleen niet van mezelf dat ik hier al bekend genoeg was voor een in-joke
Ik twijfel erover, maar het is alleen maar een negatief verhaal.quote:
Mijn moeder is ontzettend lief, maar oh zo dom.quote:Op maandag 14 november 2011 01:00 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb teveel respect voor mijn moeder om echt boos op haar te worden. Als ik al boos ben voel ik me er na 5 minuten al naar overdat is altijd al zo geweest
Ik zovaak, en zij zovaak. Maar het is tussen ons altijd meer geweest van alles eruit gooien en klaar. Als ik dan straf kreeg bleef ze niet nog helemaal vijandig doen enzo, die straf had ik maar te accepteren en daar omheen werd er gewoon normaal gedaan. Nu ben ik natuurlijk veel ouder ,maar het is nog steeds zo dat als er wat is dat iedereen zijn zegje dan gewoon doet en dan is het klaar. Je gaat niet weg met ruzie of boos gedoe ofzo. Gezegd is gezegd en daarmee is het klaar. het is mn moeder, ik ben haar dochter. ik zou alles voor haar doen en zij voor mijquote:Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer boos geweest op mijn moeder.
Zij vooral op mij.
Ik herken dit en daar zit ik nog mee nuquote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mijn moeder is ontzettend lief, maar oh zo dom.
Ik liep meestal weg uit een discussie om er maar vanaf te zijn. Had af en toe wel medelijden met 'r.
Ik ben er dan natuurlijk ook niet vanaf het begin bij. Jij ook niet, maar vooruit, stiekem lach ik ook gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 01:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij welen bij minibeer ook en bij nog iemand maar weet niet meer wie
Ik roep af en toe wat, zodat dit topic in my At blijftquote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Tot nu toch nog niet, totdat jij kwam
quote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik liep meestal weg uit een discussie om er maar vanaf te zijn. Had af en toe wel medelijden met 'r.
hoe lang ben ik hier nou, 2 weken? 1 week? ik weet het niet eens, maar langer dan 2 weken is het nietquote:Op maandag 14 november 2011 01:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben er dan natuurlijk ook niet vanaf het begin bij. Jij ook niet, maar vooruit, stiekem lach ik ook gewoon
wat heb ik gemist? en waarom zo "open" ? kan je haar niet gewoon vragen of ze dan en dan dit en dat met je wil doen?quote:Op maandag 14 november 2011 01:07 schreef Keyos het volgende:
Ik heb het initiatief bij die meid gelegd voor de afspraak, heb gezegd dat in gewoon elke dag en in het weekend laat in de dag beschikbaar ben, dan is het aan haar om te bepalen waar en hoe laat ze het meest comfortabel vind. Ben blij als het allemaal klikt en dit ook dé meid is waar ik naar zocht, ze heeft heel veel in ieder geval wat ik aantrekkelijk vind.
Dat weglopen is wel herkenbaar, discussies voeren hier thuis probeer ik te vermijden.quote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat aktief ben je opeens, Straw..quote:Op maandag 14 november 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weglopen is wel herkenbaar, discussies voeren hier thuis probeer ik te vermijden.
Ze klaagde over mijn mentaliteit.quote:Op maandag 14 november 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zovaak, en zij zovaak. Maar het is tussen ons altijd meer geweest van alles eruit gooien en klaar. Als ik dan straf kreeg bleef ze niet nog helemaal vijandig doen enzo, die straf had ik maar te accepteren en daar omheen kon best normaal gedaan worden. Nu ben ik natuurlijk beel ouder maar het is nog steeds zo dat als er wat is dat iedereen zijn zegje dan gewoon doet en dan is het klaar. Je gaat niet weg met ruzie of boos gedoe ofzo. Gezegd is gezegd en daarmee is het klaar. het is mn moeder, ik ben haar dochter. ik zou alles voor haar doen en zij voor mij![]()
waarom was jij boos?
2 weken wel hoor alquote:Op maandag 14 november 2011 01:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe lang ben ik hier nou, 2 weken? 1 week? ik weet het niet eens, maar langer dan 2 weken is het niet
Nu ook nog eens een keer een foto van jou, danquote:Op maandag 14 november 2011 01:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe lang ben ik hier nou, 2 weken? 1 week? ik weet het niet eens, maar langer dan 2 weken is het niet
neequote:Op maandag 14 november 2011 01:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nu ook nog eens een keer een foto van jou, dan
Die krijg je niet zomaar hoor hahaha.quote:Op maandag 14 november 2011 01:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nu ook nog eens een keer een foto van jou, dan
dan moet je eens wat knopen doorhakken, zal je vast goed doenquote:Op maandag 14 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
2 weken wel hoor al
haha wil mijn verhaal wel effe kwijt maar wil het eigenlijk aan de andere kant weer niet zo neer zetten hier![]()
Tsja weet het niet hahaha ik zit met zoveel twijfels de laatste tijd.
En dat is niet goed voor me
Ja is het ook.quote:Op maandag 14 november 2011 01:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dan moet je eens wat knopen doorhakken, zal je vast goed doen
De mijn heeft ook niemand...alleen maar gezienquote:Op maandag 14 november 2011 01:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neevoorlopig heeft alleen kree mijn foto
Nou morgen dan maar?quote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
De mijn heeft ook niemand...alleen maar gezien
Moonwalk en ik hebben volgens mij totaal geen raakvlakken, vermoed ik zoquote:Op maandag 14 november 2011 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Die krijg je niet zomaar hoor hahaha.
Maar doe je best
Ik heb wel een collectie onderhand.
En ook van haar muziek, wat overigens goed is als ik effe m'n mening mag geven.
Maar moet je zelf maar vragen ik ga het niet geven want dat wil Moonwalk ook niet.
Dus doe je best
Weet je niet, probeer DMquote:Op maandag 14 november 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moonwalk en ik hebben volgens mij totaal geen raakvlakken, vermoed ik zo
Ik heb vaak met mijn zusje van 13, dat ik iets van toen zij 10 was echt nog echt pasgeleden vind. Zij vind dat dan echt " vroeger, toen ze klein was" . Ik kan me nog herinneren dat ik dat op die leeftijd ook vond. Maar ik kan me voorstellen dat zulke dingen voor ouders nog veel "gekker" zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze klaagde over mijn mentaliteit.
En haalde er toen een moment bij van toen ik 9 was.
Dat kon ik niet hebben.
denk je?quote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
De mijn heeft ook niemand...alleen maar gezien
wat is dat nou weer voor een uit de lucht gegrepen veronderstellingquote:Op maandag 14 november 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moonwalk en ik hebben volgens mij totaal geen raakvlakken, vermoed ik zo
Zo ver was ik al, daarom zei ik het ookquote:
Ik kan me niet voorstellen wat je er verder nog mee moet, dus dat denk ik inderdaadquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 01:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo ver was ik al, daarom zei ik het ook
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat je er verder nog mee moet, dus dat denk ik inderdaad
Die stond gewoon in zijn fobo !!quote:Op maandag 14 november 2011 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou morgen dan maar?
Ik verwacht het nu wel hoor
Ik zag je niet , hoiiquote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef formerjellybean het volgende:
Toch maar eventjes kan niet slapen
Nee kansen zijn er niet altijd, die zijn er soms of die moet je creëren. Met alles in het leven. Buiten dat moet je kansen benutten. In jou geval vind ik het niet zoveel met kansen te maken hebben, jij moet gewoon echt knopen doorhakken zodat je vooruit kan, niet perse met versieren maar met alles. Want dat kan je best.quote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is het ook.
Haha belemmer me zelf gewoon nu dat zie ik wel in.
Maarja, kansen zijn er altijd
Oh, hoi! Ik had al lang moeten slapenquote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef formerjellybean het volgende:
Toch maar eventjes kan niet slapen
echt he ik wilde al een forever alone plaatje postenquote:
Ik eigenlijk ook maar ik had het te koudquote:Op maandag 14 november 2011 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, hoi! Ik had al lang moeten slapen
Koude voeten zeker?quote:Op maandag 14 november 2011 01:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik had het te koud
Haha jij gaat ook wel lang door hoorquote:Op maandag 14 november 2011 01:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
echt he ik wilde al een forever alone plaatje posten
dikke sokken foreverquote:
Ik heb het bijna nooit koud.quote:Op maandag 14 november 2011 01:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik had het te koud
Dik dekbedquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Haha jij gaat ook wel lang door hoor
Echt een nachtmensje ben je.
Zit ik zaterdagochtend nog tot 5 uur te chatten gewoon omdat het gezellig is.
Maar was flink naar de klote daarvan.
Maarja zal het zo weer doen, als het gezellig is
Snap je wel denk
Verbrand ff wat oude kranten onder je bedquote:Op maandag 14 november 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
Yup inderdaad en nou zit ik even lekker op bankje met verwarming en hopen dat mijn slaapkamer warm word.
jaaaaquote:
Ik snap hier niks van, waarom neem jij pindakaas mee naar bedquote:Op maandag 14 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
ik lig in bed, de pindakaas stinkt zo erg
quote:Op maandag 14 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
ik lig in bed, de pindakaas stinkt zo erg
of je hakt een knoop door en houdt haar niet aan het lijntjequote:Op maandag 14 november 2011 01:38 schreef kree het volgende:
nou ik ga maar ff sms-jes beantwoorden naar die meid die ik niet wil :S
anti topic kill reactiequote:Op maandag 14 november 2011 01:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van, waarom neem jij pindakaas mee naar bed
Neeheee snap me nou eensquote:Op maandag 14 november 2011 01:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
of je hakt een knoop door en houdt haar niet aan het lijntje
Wil ik wel maar niet van de versierder kant van haar af...quote:Op maandag 14 november 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom zeg je niet dat je de smsjes en contact eigenlijk niet meer wil dan
Ik vroeg het me ook al af...quote:Op maandag 14 november 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom zeg je niet dat je de smsjes en contact eigenlijk niet meer wil dan
Zeg eens dat je haar niet ziet zitten.quote:
???quote:Op maandag 14 november 2011 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
Wil ik wel maar niet van de versierder kant van haar af...
Kan wel hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
joh je weet dat ze meer wil dan weet je toch ook dat een vriendschap niet gaat lukken zo hou je haar aan het lijntje
mee eensquote:Op maandag 14 november 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Ik zag mijn beste vriendin vroeger ook zitten, kan je gewoon over heen groeien.
Nou nog een keertje dan maarquote:
Is dus precies andersom.quote:Op maandag 14 november 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
Oh hij wil haar als gewone vriend.
Zeg dat dat dan gewoon "laten we vrienden blijven"
Dan wil je haar dus helemaal niet, niet als relatie en niet als gewone vriendin?quote:Op maandag 14 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Is dus precies andersom.
Zij wil me als een relatie maar ik haar niet :S
Lieve schat, ik ken dat verhaal al tien keer van hier en al tien keer van msn.quote:Op maandag 14 november 2011 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nog een keertje dan maar
Is een meisje die ik dus ontmoete via het koor
Hele verhalen uitgewisseld.
En zij blijft me leuk vinden (en heeft dat ook gezegd)
Maar ik dus niet met haar.
Maar ze blijft aandringen maar ik wil niks met haar.
En dan wordt ze boos als ik niet binnen 10 seconden op sms reageer.
Weet niet wat ik er allemaal mee wil, ik zie haar elke week persoonlijk.
En ik wil geen spanningen creëren want ze is leuk namelijk als persoon maar niet als iets waar ik iemand in zie.
Is het zo duidelijk?
Anders vraag maar hoor
Hij wil geen ruzie , ze is nogal vasthoudend en gauw boos en ziet haar wekelijks , vertaling eigenlijk stiekem een beetje bang voor haar dusquote:Op maandag 14 november 2011 01:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan wil je haar dus helemaal niet, niet als relatie en niet als gewone vriendin?
Ja wel als vrienden en dat heb ik duidelijk gemaakt ook letterlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 01:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan wil je haar dus helemaal niet, niet als relatie en niet als gewone vriendin?
Zeg dan gewoon dat je verliefd bent op iemand anders, zij heeft nu om de 1 of andere reden blijkbaar hoop dat jullie een stelletje gaan wordenquote:Op maandag 14 november 2011 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wel als vrienden en dat heb ik duidelijk gemaakt ook letterlijk.
Maar ze blijft maar sms sturen, van ben je boos ofzo.
En dat komt dan omdat ik niet snel genoeg reageer.
Maar het is een heel leuk persoon waarmee ik goed kan praten ook.
Maar meer als dat zie ik er niet in van mijn kant.
Ja ik heb het toch over wat jij wil?quote:Op maandag 14 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Is dus precies andersom.
Zij wil me als een relatie maar ik haar niet :S
Jaa nou geef me een tip, ik weet effe niet hoe ik hier mee om kan gaan zonder haar te kwetsen en niet de persoonlijke relatie te verbreken.quote:Op maandag 14 november 2011 01:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ken dat verhaal al tien keer van hier en al tien keer van msn.
Het ging om je opmerking dat je " niet van de versierder kant van haar af wil"
Daar snap ik nu dus nog steeds niks van, als je niet van haar versierder kant af wil snap ik ook niet dat je last hebt van haar versier smsjes
Neee nou lekker positief weer, ik wil juist niemand kwetsen die wel wat met mij wil maar ik niet met haar.quote:Op maandag 14 november 2011 01:51 schreef formerjellybean het volgende:
kree je bent een verschrikkelijk watje
Heb ik dus al gedaan, "gewoon normaal doen"quote:Op maandag 14 november 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch over wat jij wil?
Zeg eens tegen haar wat jij wil.
Kwetsen doe je sowieso want afwijzing is nooit leuk.quote:Op maandag 14 november 2011 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa nou geef me een tip, ik weet effe niet hoe ik hier mee om kan gaan zonder haar te kwetsen en niet de persoonlijke relatie te verbreken.
Wil gewoon leuk praten en ik weet niet wat ik er mee aan moet nu
Ja afwijzen heb ik al gedaan met lieve woorden dan, maar misschien moet ik maar keihard zijn tegen haar.quote:Op maandag 14 november 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwetsen doe je sowieso want afwijzing is nooit leuk.
Gewoon zeggen dat je op liefdesgebied niks voor haar voelt maar wel graag het contact op een vriendschappelijke manier in stand houdt.
Je maakt alles zo moeilijk voor jezelf joh.
Wat dacht je van eerlijk zijn tegen haar? Dat je dus met haar wil blijven omgaan en leuk met haar wil praten maar geen relatie wil? Vind je dat geen redelijke optie en fair naar haar?quote:Op maandag 14 november 2011 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa nou geef me een tip, ik weet effe niet hoe ik hier mee om kan gaan zonder haar te kwetsen en niet de persoonlijke relatie te verbreken.
Wil gewoon leuk praten en ik weet niet wat ik er mee aan moet nu
Heb ik al gedaan, behalve het kwaad zijn dan, want dat ben ik ook niet.quote:Op maandag 14 november 2011 01:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus dat je gewoon niet duidelijk naar haar bent en ja daardoor zit je in de situatie , zeg eens ja ik ben kwaad op je omdat ik al aangegeven geen interesse in je te hebben en je mij maar door blijft sms-en. Ik wil best gewoon contact maar niet constant smsjes.
Jaaa heb ik gedaan, maar ze begrijpt het niet ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 02:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerlijk zijn tegen haar? Dat je dus met haar wil blijven omgaan en leuk met haar wil praten maar geen relatie wil? Vind je dat geen redelijke optie en fair naar haar?
Je bent op een conferentie, een stukje verderop staat een dame. Je ziet haar en zij ziet jou, de dame doet zo van "quote:
Zoals ik al zei, zeg dat je verliefd bent op een ander of iets in die richting. Als niks anders helpt en je haar te vriend wil houdenquote:Op maandag 14 november 2011 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa heb ik gedaan, maar ze begrijpt het niet ofzo.
Ze blijft me leuk vinden vandaar al die sms-jes :S
Ja vraag het mij kan alleen maar keihard zijn maar dan gaat ze weg (bij het koor dus waardoor ik haar leerde kennen) en dat wil ik ook weer niet.
Baaaah wordt er wel moe van hoor, weet echt niet wat ik kan doen.
Behalve het contact een beetje te laten vertragen.
Want ik wil wel graag gewoon met haar praten omdat ze gewoon een hoop dingen heeft die ze overheen met mij heeft.
En dat wil ik graag blijven doen.
Maar ik wil alleen niet elke dag lastig gevallen worden met sms blabal etc
Ik zou in ieder geval een dappere poging doen om vriendelijk terug te lachenquote:Op maandag 14 november 2011 02:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent op een conferentie, een stukje verderop staat een dame. Je ziet haar en zij ziet jou, de dame doet zo van ""
Wat doe jij?
Oke, stel dat je dat gedaan hebt. dame lacht nog een keer, fluistert iets tegen haar vriendinnen en loopt dan langs de plek waar jij staat. Op het laatste moment werpt ze een blik en doet ze weer van "quote:Op maandag 14 november 2011 02:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval een dappere poging doen om vriendelijk terug te lachen
Ja maar ben niet verliefd op een ander.quote:Op maandag 14 november 2011 02:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zeg dat je verliefd bent op een ander of iets in die richting. Als niks anders helpt en je haar te vriend wil houden
Dit lijkt mij overduidelijk een geval van anticonceptie. Laat toch gaan man, die loopt vanzelf wel tegen een verkeersbord aanquote:Op maandag 14 november 2011 02:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent op een conferentie, een stukje verderop staat een dame. Je ziet haar en zij ziet jou, de dame doet zo van ""
Wat doe jij?
Nog maar eens een keer leuk teruglachen. Twee lachjes zegt nog niet zo gek veel. Tenminste, mij nietquote:Op maandag 14 november 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke, stel dat je dat gedaan hebt. dame lacht nog een keer, fluistert iets tegen haar vriendinnen en loopt dan langs de plek waar jij staat. Op het laatste moment werpt ze een blik en doet ze weer van ""
wat doe jij?
Ik weet het niet, ik heb soms het idee dat je jouw dillemas in een cirkeltje weer naar het begint stuurt om het maar niet concreet te hoeven oplossen. Ik vind je super lief dat weet je maar ik weet in een paar gevallen niet goed wat je nou zelf echt wil. Je bent namelijk welverliefd op psychose meisje dus ik snap er echt soms geen klap meer van. Ik stop nu dan ook met advies geven en als je me echt moet spreken dan weet je sowieso wel dat ik op msn oid verder met je praat. Nu heb ik gewoon zin om je een draai om je oren te geven omdat je elke mogelijke oplossing voor je probleem gewoon ontwijktquote:Op maandag 14 november 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ben niet verliefd op een ander.
En ook niet op haar, en ik ga niet iets verzinnen om haar van me af te krijgen.
wtfquote:Op maandag 14 november 2011 02:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit lijkt mij overduidelijk een geval van anticonceptie. Laat toch gaan man, die loopt vanzelf wel tegen een verkeersbord aan
Bijna goed, je moet haar na kijken want heel waarschijnlijk kijkt ze nog een keer achteromquote:Op maandag 14 november 2011 02:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog maar eens een keer leuk teruglachen. Twee lachjes zegt nog niet zo gek veel. Tenminste, mij niet
Mits zij denkt zoals jij, hèquote:Op maandag 14 november 2011 02:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bijna goed, je moet haar na kijken want heel waarschijnlijk kijkt ze nog een keer achterom
Mits het een geval is van een vrouw die hints geeft en jij dat helemaal niet oppaktquote:
Vooruit, maar het hoeven dus helemaal geen hints te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 02:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mits het een geval is van een vrouw die hints geeft en jij dat helemaal niet oppakt
Ja snap je helemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 02:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb soms het idee dat je jouw dillemas in een cirkeltje weer naar het begint stuurt om het maar niet concreet te hoeven oplossen. Ik vind je super lief dat weet je maar ik weet in een paar gevallen niet goed wat je nou zelf echt wil. Je bent namelijk welverliefd op psychose meisje dus ik snap er echt soms geen klap meer van. Ik stop nu dan ook met advies geven en als je me echt moet spreken dan weet je sowieso wel dat ik op msn oid verder met je praat. Nu heb ik gewoon zin om je een draai om je oren te geven omdat je elke mogelijke oplossing voor je probleem gewoon ontwijkt
Vermoedelijk niet. Het begint nu wel een beetje stil te vallenquote:Op maandag 14 november 2011 02:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo mensen
is er nog nieuws
of niet
dat is niet zo heel vreemd gezien het tijdstipquote:Op maandag 14 november 2011 02:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet. Het begint nu wel een beetje stil te vallen
Nou lees effe het topic terug danquote:Op maandag 14 november 2011 02:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo mensen
is er nog nieuws
of niet
ik ben op zoek naar nieuws
Ik kan ook gaan zeggen dat ik toen ik 14 was ooit verliefd was op mijn gymleraar maar ja dat was geen optie want dat kon echt niet dus dat gebeurde echt niet maar ik vond hem wel echt leuk en ik wou dat ik toen ouder was want dan was het geen probleem, maar ik was niet ouder dus het was wel een probleem maar dat vond ik wel heel vervelend. Als ik daar in was blijven hangen, of in welke situatie dan ook, dan was ik nu ook niet veel wijzer geweest.quote:Op maandag 14 november 2011 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap je helemaal.
Maar dit komt dus omdat ik wel echt op psychose meisje verliefd was, en dat heb ik dus niet met die andere.
Maar psychose meisje is gewoon geen optie, dat is juist het hele kutte van de situatie.
Daarom zoek ik verder.
Maarja het blijft gewoon zo in m'n gedachten zitten.
En dan niet zozeer dat het wat kan worden, maar wel dat het een heel leuk meisje was![]()
En dat vind ik zo jammer, maar ik kan er niet op wachten en nu wordt ik er de dupe van eigenlijk.
Dat is het jammere ervan.
Ja, er zitten veel knappe mannen in dit topic met een beetje vreemde kledingquote:Op maandag 14 november 2011 02:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo mensen
is er nog nieuws
of niet
ik ben op zoek naar nieuws
Zie je hoe jij denkt? Waarschijnlijk zou ik me suf hinten en zou jij denken " mweehh dat zijn helemaal geen hints"quote:Op maandag 14 november 2011 02:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, maar het hoeven dus helemaal geen hints te zijn.
Gelukkig wel, hè? En ook gelukkig voor mij dat ik het weetquote:Op maandag 14 november 2011 02:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zie je hoe jij denkt? Waarschijnlijk zou ik me suf hinten en zou jij denken " mweehh dat zijn helemaal geen hints"
gelukkig ben ik in real life gewoon in je face van " ik vind je leuk"
Ja ik kan je ook vertellen dat een meisje van 15 op me verliefd is, maar die discussie gaan we niet weer voeren.quote:Op maandag 14 november 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan zeggen dat ik toen ik 14 was ooit verliefd was op mijn gymleraar maar ja dat was geen optie want dat kon echt niet dus dat gebeurde echt niet maar ik vond hem wel echt leuk en ik wou dat ik toen ouder was want dan was het geen probleem, maar ik was niet ouder dus het was wel een probleem maar dat vond ik wel heel vervelend. Als ik daar in was blijven hangen, of in welke situatie dan ook, dan was ik nu ook niet veel wijzer geweest.
Ik wil je echt heel graag helpen en adviseren maar ik denk dat zolang jij voor jezelf alles goed blijft praten, dat je er gewoon in zal blijven hangen. Dat heb ik op msn zelfs heel uitgebreid aan je uitgelegd en ik vind het jammer, want je bent een leuke gozer, een lieve goedzak die wat minder aan gammele strohalmpjes zou moeten blijven hangen.
Vooralsnog blijf ik er bij dat je pas iets kan oplossen als je de oorzaak die bij jezelf ligt ook echt inziet en accepteert. Naar mij idee doe jij dat niet en dat weet je, ik weet alleen niet waarom je dat niet doet. Jij zit met dingen, je bent die dingen zat en je wil er vanaf, maar je wil onder geen voorwaarde zien wat je eigen bijdrage aan die situatie is. Daardoor zal je het ook niet kunnen oplossen of er objectief naar kunnen kijken, en dus een oplossing kunnen bedenken en/of aanvaarden. Misschien dring ik ooit tot je door
Het hele punt is dat je met dingen zit, daar wil je wat aan doen want je vind die dingen vervelend en vervolgens zoek je 1001 redenen om het goed te praten. Waardoor je elk advies dus weer wegwuift en je weer op 0 uitkomt, aan het begin van je probleem situaties.quote:Op maandag 14 november 2011 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik kan je ook vertellen dat een meisje van 15 op me verliefd is, maar die discussie gaan we niet weer voeren.
Want dat is sowieso geen optie.
Maarja ik snap je wel, maar het is allemaal zo lastig nu.
En ik weet wel waarom. En dat is simpel weg dat ik gewoon niet ervaring genoeg heb (of noem het versieren op vroegere leeftijd "van komt wel blabla")
En nu is het gewoon een stuk moeilijker nou tip aan de jongeren hier in het topic![]()
Pak nu maar die kans.
Het is echt moeilijker hoor nu.
Als dat je gewoon vanaf noem 16 gaat versieren in een kroeg.
Nouja wil mezelf ook weer niet in een hoekje duwen want ik zie nog wel kansen, alleen ik moet er effe harder naar zoeken nu.
Dat is juist het vervelende en helemaal omdat er nu meid komt die mij leuk vindt en ik niet haar.
Nouja moonwalk klapte qua relatie af (en dat begrijp ik helemaal trouwens hoor en niks mis mee)
Nouja moonwalk we gaan nog chatten hoor![]()
Ik neem je niks kwalijk, maarja ik moet effe nog maar weer iemand tegen komen ofzo.
Ja het was duidelijk hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 02:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het hele punt is dat je met dingen zit, daar wil je wat aan doen want je vind die dingen vervelend en vervolgens zoek je 1001 redenen om het goed te praten. Waardoor je elk advies dus weer wegwuift en je weer op 0 uitkomt, aan het begin van je probleem situaties.
Ik wil er hier niet teveel over neer zetten maar aangezien je er hier zelf steeds over begint neem ik aan dat je het ook niet erg vind om er hier een reactie op te krijgen.
je hebt een meid die jou leuk vind en jij vind haar niet leuk. doe daar wat aan, zeker als je vrienden met haar wil blijven. nu begrijpt zij jou op de 1 of andere manier niet dus blijkbaar komt de boodschap niet aan en moet je wat duidelijker zijn.
je hebt een meid die jij leuk vind en zij vind jou niet leuk, vanwege welk probleem dan ook, ze zegt duidelijk nee. laat het een keer los, accepteer het en verwerk het. iedereen heeft wel eens een blauwtje gelopen of een gebroken hart opgelopen. het hoort bij het leven, ga aub door met je leven want zij zal dat op een dag ook doen.
je weet dit allemaal allang, je weet er alleen een reden voor te vinden om het weer terug te draaien en het allemaal niet te hoeven doen. zo kom je weer bij het begin uit en vertel je weer dat je een probleem hebt met een psychose meisje en met een 15jarig meisje dat verliefd op je is.ik vind dat je een beetje vast zit in je eigen cirkeltje en ik wil je er bij steunen maar dat gaat niet zolang je er zelf helemaal krampachtig aan vast blijft houden.
en ik heb inderdaad helemaal geen interesse meer op relatie gebied, daar ben ik ook heel duidelijk in geweest volgens mij. zo niet dan ben ik dat nu nog een keer. dat komt ook allemaal door het bovengenoemde en dat zal voor mij ook niet meer veranderen want het is gewoon weg. dat wil niet zeggen dat ik je niet aardig vind en oprecht mijn mening over dingen wil geven en je verder wil blijven kennen .
Ik weet dat het voor jou niet makkelijk is hoor. Maar ik ga niet alles herhalen wat ik je over verwerken heb verteld en over dingen loslaten en beslissingen nemen ( wat jij dus niet doet ). Dan moet je maar de msn gesprekken terug lezen want daar heb ik het helemaal tot in details aan je uitgelegd en desnoods hebben we het daar op msn nog een keer over. Veel van die dingen heb ik hier zelfs ook andere users horen zeggen en toch kaart je elke keer hetzelfde probleem aan. Ik ga er vanuit dat je dat niet express doet dus is mijn conclusie dat je er krampachtig aan vast houdt en alles er aan doet om het goed te praten en er niks concreets aan te doen, alleen heb je het blijkbaar niet door ofzo. Dan ben je er even stil over en begin je er weer opnieuw over. Je wil het niet oplossen, daar lijkt het op ookal weet ik van jou dat je zegt dat je het wel wil oplossen. Ik vraag me af of je zelf het patroon ziet van :quote:Op maandag 14 november 2011 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het was duidelijk hoor.
Je hebt ook wel gelijk denk ik.
Maar ik moet dat effe verwerken allemaal.
Dit gebeurde allemaal in een paar maanden na 27 jaar.
Maarja moet verder kijken nu dat snap ik wel.
Maar het is niet makkelijk om het zo allemaal even te vergeten allemaal.
Doe mijn best hoor, maar het gaat niet allemaal even makkelijk, dat heb jij wel begrepen denk.
Nou laat ik zeggen ik begin het steeds meer door te krijgen nu.quote:Op maandag 14 november 2011 03:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor jou niet makkelijk is hoor. Maar ik ga niet alles herhalen wat ik je over verwerken heb verteld en over dingen loslaten en beslissingen nemen ( wat jij dus niet doet ). Dan moet je maar de msn gesprekken terug lezen want daar heb ik het helemaal tot in details aan je uitgelegd en desnoods hebben we het daar op msn nog een keer over. Veel van die dingen heb ik hier zelfs ook andere users horen zeggen en toch kaart je elke keer hetzelfde probleem aan. Ik ga er vanuit dat je dat niet express doet dus is mijn conclusie dat je er krampachtig aan vast houdt en alles er aan doet om het goed te praten en er niks concreets aan te doen, alleen heb je het blijkbaar niet door ofzo. Dan ben je er even stil over en begin je er weer opnieuw over. Je wil het niet oplossen, daar lijkt het op ookal weet ik van jou dat je zegt dat je het wel wil oplossen. Ik vraag me af of je zelf het patroon ziet van :
probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten -> probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten -> probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen
Neeee gewoon doorgaan, maakt mij namelijk niet uit.quote:Op maandag 14 november 2011 03:11 schreef Moonwalk het volgende:
Ik hou erover op want eigenlijk zie ik niet zo goed wat je wel en niet hier wil bespreken, je begint hier namelijk heel vaak over die meisjes dus dan ga ik er vanuit dat je er hier reacties op wil. Misschien niet van mij dus ik zal het hierbij laten
Ik hoop gewoon dat je op een dag inziet dat je zelf alles zo moeilijk maakt voor jezelfquote:Op maandag 14 november 2011 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
Neeee gewoon doorgaan, maakt mij namelijk niet uit.
zolang het maar gewoon gaat over wat ik hier zeg.
Reacties zijn prima hoor.
Ga er wel op in want ik zeg gewoon eerlijk effe waar ik nu mee zit.
Nouja hoop dat dat dan allemaal niet verkeerd wordt opgevat.
En je weet ik kan een discussie wel aan
Dus dat is niet het probleem, maar weltrust Moonwalk haha moet jij ook niet eens gaan slapen?
Ja ga het steeds meer inzien onderhand maarja is een leerproces waar ik effe later mee ben begonnen als de rest :Squote:Op maandag 14 november 2011 03:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat je op een dag inziet dat je zelf alles zo moeilijk maakt voor jezelf
als ik geen zin heb om te slapen dan ga ik niet slapenquote:Op maandag 14 november 2011 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ga het steeds meer inzien onderhand maarja is een leerproces waar ik effe later mee ben begonnen als de rest :S
Nou ik pak nog effe een watertje en dan ga ik slapen hoor
Weet niet blijf jij nog laat op?
Je lijkt me een laat mens?
haha ja ik ook niet, maar wil morgen ook niet helemaal naar de klote zijnquote:Op maandag 14 november 2011 03:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
als ik geen zin heb om te slapen dan ga ik niet slapen
Ik ga gewoon fitnessen en dan ben ik wel wakker en fit enzo, adrenaline enzoquote:Op maandag 14 november 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja ik ook niet, maar wil morgen ook niet helemaal naar de klote zijn
Ik kan er slecht tegen hoor, haha was zaterdagochtend toch echt te laat voor mij.quote:Op maandag 14 november 2011 03:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga gewoon fitnessen en dan ben ik wel wakker en fit enzo, adrenaline enzo
Achjaquote:Op maandag 14 november 2011 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er slecht tegen hoor, haha was zaterdagochtend toch echt te laat voor mij.
haha 6 uur in de ochtend nou dat was voor mij een hele ochtend uitslapen tot dik na 12 uur.
Jij niet dan?
Ik bevroor net ook al zo'n beetje op de fiets.quote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef ook_gek het volgende:
Tering wat is het koud
zo en nu maar bij komen van het weekend.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
Ik heb college straks.
Tering wat voelt dat goed om te zeggen.
Ik heb nooit college maar gewoon les.quote:Op maandag 14 november 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En waarover gaat het college?
Oh zo. Ach, waarschijnlijk komt het op hetzelfde neerquote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit college maar gewoon les.
Corporate Identity
Nope, het is een gastcollege op mijn eigen school.quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh zo. Ach, waarschijnlijk komt het op hetzelfde neer
Volg je een vak bij een hogeschool ofzo?
De man weet alles zo ongelooflijk ingewikkeld te maken.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Supersoep het volgende:
Jezus wat een gezeik. Kree, snap je dat je het vooral verpest hebt bij Moonwalk vanwege dat constante gezeur van je over die vrouwen uit het verleden? Doe daar maar iets aan. Neuk desnoods een hoer.
Weet je, ik ben het eigenlijk bijna altijd wel met jou eens.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Supersoep het volgende:
Jezus wat een gezeik. Kree, snap je dat je het vooral verpest hebt bij Moonwalk vanwege dat constante gezeur van je over die vrouwen uit het verleden? Doe daar maar iets aan. Neuk desnoods een hoer.
Aan de andere kant, het is soms vermakelijk om te lezen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Supersoep het volgende:
Dan moet je ze oplossen en dat is in zijn geval niet eens zo moeilijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Als dat geen klassiek voorbeeld is van hoe jaag ik een vrouw weg door moeilijk te doen is..
Aan de andere kant: Als je problemen hebt heb je ze. Helaas maar waar
Dat van kree?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is soms vermakelijk om te lezen.
Alles staat of valt met duidelijk en eerlijk zijn, in dit geval dan.quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef heloef het volgende:
Het verleden in het verleden laten en dat meisje eens duidelijk maken dat hij enkel vrienden wil zijn.
Hij zegt wel dat hij eerlijk en duidelijk is, maar eigenlijk durft hij niets te zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles staat of valt met duidelijk en eerlijk zijn, in dit geval dan.
Als je gewoon duidelijk bent in wat je wilt en niet wilt ontstaan er veel minder snel vervelende situaties.
Tussen denken en het ook echt zijn zit een wereld van verschilquote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat hij eerlijk en duidelijk is, maar eigenlijk durft hij niets te zeggen
Klopt, ik denk soms ook dat ik aardig ben, maar in werkelijkheid valt dat dan best wel tegen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tussen denken en het ook echt zijn zit een wereld van verschil
quote:Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, ik denk soms ook dat ik aardig ben, maar in werkelijkheid valt dat dan best wel tegen.
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 14 november 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ik lig nu nog met mijn laptop in bed, heb pas over 2 uur college, het leven van een student is zwaar.
Goedemiddagquote:Op maandag 14 november 2011 13:11 schreef kree het volgende:
Goedemiddag allemaal
Ik heb weer teveel gezeurd lees ik alweer![]()
Vanochtend niet, en toen had ik juist tijdquote:Op maandag 14 november 2011 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie middag allemaal.
Tis weer hard gegaan zie ik
Ik ben doodop, heb iets meer dan drie uur geslapen vannachtquote:Op maandag 14 november 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niks, ben net wakker
Heb gewoon ruim 12 uur geslapen
Ik herken ditquote:Op maandag 14 november 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niks, ben net wakker
Heb gewoon ruim 12 uur geslapen. Zonde eigenlijk
Meestal slaap ik maar 8 a 9 uur. Maar niet zo lang. Echt zonde, ik blijf dan ook niet lang op fok want had nog dingen te doen vandaag. Nu moet het alleen wat snellerquote:
Wat is een SOG?quote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar geen zin in.
Ik ben SOG-er eerste klas
haha ik wel, maarja heb nog niet helemaal gefaald, ben er alleen te lang mee bezig.quote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow maar dat had ik helemaal niet nodig om te falen voor m'n studie
Ik ook niet, slaapgebrek is al genoegquote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow maar dat had ik helemaal niet nodig om te falen voor m'n studies
Ik zit gewoon weer eens achter Fok! zat nog even een nieuwsberichtje te lezen over mijn dorpjequote:Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Loka en Kree, wat zijn jullie nu aan het doen?
Ik eet nog even m';n ontb...brunch en moet dan eigenlijk gaan douchen en zo
Ik ben op de uni en probeer mensen te helpen met ons project, maar ik ben halfdood van dufheid en koffie helpt niet.quote:Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Loka en Kree, wat zijn jullie nu aan het doen?
Ik eet nog even m';n ontb...brunch en moet dan eigenlijk gaan douchen en zo
Nee, dat heb ik ook.quote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg, is het raar als je mensen en instanties opbellen eng vindt?
Ik haat bellen ook. Ik kan het nooit in een keer verstaan en ze zeggen altijd dingen waarop ik geen antwoord heb voorbereid.quote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee ik had daar ook altijd moeite mee.quote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vanuit werk bellen is makkelijker voor mij dan in ieder geval.quote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb in een callcenter gewerkt, maar mijn eigen tandarts bellen vind ik dood eng
Ik vind instanties bellen soms zo eng, dat ik liever door weer en wind kilometers daar heen fiets dan dat ik de telefoon oppak en ga bellen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb in een callcenter gewerkt, maar mijn eigen tandarts bellen vind ik dood eng
Ja dat eerste heb ik, vooral als ik niet zeker weet wie ik bel omdat ik ze niet persoonlijk ken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Heb er totaal geen moeite mee. Heb wel gemerkt dat mensen die dat eng vinden eerst het liefst het hele gesprek willen voor bereiden. En daar gaat het denk ik mis.
Ik kan zo iedereen bellen, maakt me echt niks uit.
Bij mij gaat het denk ik mis als ik bijvoorbeeld hun hulp bijvoorbeeld nodig heb.quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Heb er totaal geen moeite mee. Heb wel gemerkt dat mensen die dat eng vinden eerst het liefst het hele gesprek willen voor bereiden. En daar gaat het denk ik mis.
Ik kan zo iedereen bellen, maakt me echt niks uit.
Ja maar je denkt het je toch in al van tevoren dus.quote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef geen gesprek voor te bereiden, ik kan me prima indenken hoe het gaat als ik de tandarts bel, maar toch.
De tandarts gaat wel prima. Ik heb jarenlang angst gehad om naar de tandarts te gaan, maar dat zit nu wel goed hoewel ik geen makkelijke patient benquote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef geen gesprek voor te bereiden, ik kan me prima indenken hoe het gaat als ik de tandarts bel, maar toch.
Ik kan met vrienden ook echt uren bellen. Bij hen kan ik me wel voorstellen hoe ze in het echt zouden reageren, dan voelt het gesprek minder kaal ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij gaat het denk ik mis als ik bijvoorbeeld hun hulp bijvoorbeeld nodig heb.
En ik zit inderdaad gesprekken van tevoren al in m'n hoofd uit de spelen. Te simuleren als het ware.
Gek word ik daar van soms.
Gelukkig heb ik dat met vrienden bellen weer niet. Daar kan ik mee ouwehoeren echt urenlang
Dat was niet mijn punt. Mijn punt was dat dat niet de drempel of de angst is.quote:Op maandag 14 november 2011 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar je denkt het je toch in al van tevoren dus.
Dus eigenlijk hetzelfde
quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt. Mijn punt was dat dat niet de drempel of de angst is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Dan zitten we gewoon te vertellen hoe we zitten te gamen of hoe 1tje een pizza eet oid. Gaat dan echt over niks, maar het is toch gratis dus waarom niet.quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan met vrienden ook echt uren bellen. Bij hen kan ik me wel voorstellen hoe ze in het echt zouden reageren, dan voelt het gesprek minder kaal ofzo.
Wat dan wel denk je?quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij gaat het meestal over belachelijke onderwerpen, zoals het einde van de wereld ofzo, of het worden klaaggesprekken. Of verslagen van wat we die dag/week allemaal hebben gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Dan zitten we gewoon te vertellen hoe we zitten te gamen of hoe 1tje een pizza eet oid. Gaat dan echt over niks, maar het is toch gratis dus waarom niet.
ik kan erg slecht emoties horen aan de telefoon en ik baseer alles wat ik doe op andermans emoties.quote:
Bij mij is die drempel soms enorm hoog voor sommige dingen. Echt irritant, maar zal wel iets autistisch zijn of zo.quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmmm ja ok, maargoed dat heeft weinig met een tandarts bellen te maken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan erg slecht emoties horen aan de telefoon en ik baseer alles wat ik doe op andermans emoties.
Soms zit ik met een vriend te gamen online, hij thuis en ik thuis, en gelijktijdig zitten we aan de foon te vertellen "Ok, heb net in gang 2 RDX gelegd, heb jij nog supplies?" enz enzquote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij gaat het meestal over belachelijke onderwerpen, zoals het einde van de wereld ofzo, of het worden klaaggesprekken. Of verslagen van wat we die dag/week allemaal hebben gedaan
Is dat laatste iets medisch dan?quote:Op maandag 14 november 2011 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij is die drempel soms enorm hoog voor sommige dingen. Echt irritant, maar zal wel iets autistisch zijn of zo.
Soms snap ik mezelf niet hoor. Dan weet ik best dat mijn reactie op iets wel abnormaal is (rrationeel gezien) maar ik heb er dan geen vat op of zo.
Als ik bijvoorbeeld erg schrik, dan kan ik gaan flauwvallen en ik voel het gewoon van tevoren aankomen, kan zelfs mensen van tevoren zeggen "Oh ow, ik ga flauwvallen jongens!". Ik ben wat dat aan gaat een rare
Ik doe dat met Skypequote:Op maandag 14 november 2011 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms zit ik met een vriend te gamen online, hij thuis en ik thuis, en gelijktijdig zitten we aan de foon te vertellen "Ok, heb net in gang 2 RDX gelegd, heb jij nog supplies?" enz enz
Alleen na een tijdje krijg ik een lamme nek van die hoorn op m'n schouder
Het 2e, het is gewoon iets psychischquote:Op maandag 14 november 2011 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat laatste iets medisch dan?
Of gewoon zo'n angst voor iets dat je het niet meer aankunt?
Hoe weet jij nou of dat er weinig mee te maken heeft?quote:Op maandag 14 november 2011 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm ja ok, maargoed dat heeft weinig met een tandarts bellen te maken.
Of sowieso niet instanties want dat is zakelijk.
Maarja ik zit effe over me zelf te denken waarom ik er dan nog moeite mee heb.
Angst voor onbekenden kom ik dan op waarschijnlijk.
Dan zit het wel diep als je er zelfs door flauw kunt vallen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het 2e, het is gewoon iets psychisch
Nouja omdat je het hebt over emoties van anderen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat er weinig mee te maken heeft?Dude, ik weet mijn eigen problemen beter dan jij dat weet mag ik hogen hoor.
Gewoon Skype of Teamspeak gebruiken, al vereist dat wel aanschaf van een headset / stand-alone mic.quote:Op maandag 14 november 2011 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms zit ik met een vriend te gamen online, hij thuis en ik thuis, en gelijktijdig zitten we aan de foon te vertellen "Ok, heb net in gang 2 RDX gelegd, heb jij nog supplies?" enz enz
Alleen na een tijdje krijg ik een lamme nek van die hoorn op m'n schouder
Heb dat zo wel met meer dingetjes. Dingen die psychisch zijn, gaan dan iets doen met m'n lichaam en ik heb daar weinig vat op.quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dan zit het wel diep als je er zelfs door flauw kunt vallen.
Wel minder eigenlijk als je dat hebt.
Ik heb dat ook met bepaalde dingen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij is die drempel soms enorm hoog voor sommige dingen. Echt irritant, maar zal wel iets autistisch zijn of zo.
Soms snap ik mezelf niet hoor. Dan weet ik best dat mijn reactie op iets wel abnormaal is (rrationeel gezien) maar ik heb er dan geen vat op of zo.
Als ik bijvoorbeeld erg schrik, dan kan ik gaan flauwvallen en ik voel het gewoon van tevoren aankomen, kan zelfs mensen van tevoren zeggen "Oh ow, ik ga flauwvallen jongens!". Ik ben wat dat aan gaat een rare
Een mens heeft altijd emoties.quote:Op maandag 14 november 2011 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja omdat je het hebt over emoties van anderen.
Denk niet dat die assistente bij de tandarts met emoties komt.
Die vraagt alleen wanneer wil je afspreken.
Snap je wat ik bedoel?
Ik ookquote:
Daar ga ik niet tegen in.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik snap mijn eigen emoties niet altijd, maar ik voel die van andere wel erg sterk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat ze voor mij onontcijferbaar zijn gebleken
Lijkt me wel vervelend, het lijkt me zoveel om op te letten allemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap mijn eigen emoties niet altijd, maar ik voel die van andere wel erg sterk.
Ja, en bij mij wordt alles witter voor m'n ogen, alsof ik wegvaagquote:Op maandag 14 november 2011 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat meen je niet
![]()
Maar als ik erg ziek ben kan ik ook zo aangeven wannee ik ga flauwvallen. Je oren gaan suizen, je neus word heel gevoelig qua reuk en je gaat duizelig worden.
Jij ook moeite met het herkennen van je eigen emoties?quote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat ze voor mij onontcijferbaar zijn gebleken
Nou het zit diep bij jou hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet me wel rot geschrokken zijn hoor, maar ik schrik soms nogal snel.
Ik zat een keertje melba toast met pindakaas te smeren, heel geconcentreerd en in alle stilte.
Toen brak ineens 1 zo'n toast doormidden terwijl ik het zat te smeren en ik schrok zo erg dat m'n hele lichaam schokte, zeg maar.
Als de deurbel gaat, schrik ik me altijd helemaal lam
ik ook maar dan is het heel duidelijk wat je meot doenquote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ja. Soms denk ik zelfs dat ik ze helemaal niet heb, maar dat kan niet, denk ik.quote:Op maandag 14 november 2011 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook moeite met het herkennen van je eigen emoties?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 14 november 2011 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook maar dan is het heel duidelijk wat je meot doen
en kun je gewoon een rol aan nemen
dat was het verschil bij mij denk ik
ik speelde gewoon dat ik een heel goede en aardige callcenter mevrouw was
en als ik het niet wist dan kwatste ik me er gewoon uit, dat gaat ook niet als het over jezelf gaat en je echt wat moet weten
Nee, jij brengt gewoon geen punt, want je snapt het gewoon niet.quote:Op maandag 14 november 2011 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Daar ga ik niet tegen in.
Maar je ontwijkt nu een beetje het punt.
Wat voor emoties zou die tandarts assistente hebben als je haar belt?
En waarom heb je er dan moeite mee?
Kan bij mij ook gebeuren. Ik moet alleen dan oppassen dat ik iemand niet per ongeluk te hard sla want ik kan best wel meppenquote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met bepaalde dingen.
Gewoon standaard dingetjes die ik erg irrationeel benader en vaak zelfs van mezelf weet dat het niet logisch is, maar toch houd ik de drempel.
Zo kan ik de klas niet in als ik te laat ben.
Geen ijs eten in het openbaar als ik alleen ben.
Maar ik val niet flauw als ik schrik, meestal sla ik dan.
Ik ook, ik had zelfs een andere stem voor mijn gevoel. Ik ken het hele gesprek nog.quote:Op maandag 14 november 2011 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook maar dan is het heel duidelijk wat je meot doen
en kun je gewoon een rol aan nemen
dat was het verschil bij mij denk ik
ik speelde gewoon dat ik een heel goede en aardige callcenter mevrouw was
en als ik het niet wist dan kwatste ik me er gewoon uit, dat gaat ook niet als het over jezelf gaat en je echt wat moet weten
Ok nouja dat kan ik nog wel begrijpen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij brengt gewoon geen punt, want je snapt het gewoon niet.
Waar jij dezelfde zin hoort, met altijd dezelfde betekenis. Hoor ik pas een betekenis als ik de emotie achter de zin weet. Dat is hetzelfde waardoor jij schijt hebt aan smileys en PI's en het mij enorm kan storen. Emoties, gezichtsuitdrukkingen, tonen in de stem, lichaamstaal, het maakt voor mij een zin compleet en zonder weet ik niet hoe iemand iets bedoeld.
Ik heb er eens een uur of vier nablijven door opgelopen, maar ik kon ze ervan overtuigen dat ik niet expres een pen in iemands buik sloegquote:Op maandag 14 november 2011 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan bij mij ook gebeuren. Ik moet alleen dan oppassen dat ik iemand niet per ongeluk te hard sla want ik kan best wel meppen
Niet wat hij/zij over mij denkt in specifiek.quote:Op maandag 14 november 2011 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nouja dat kan ik nog wel begrijpen.
Maarja post icons kijk ik eigenlijk niet naar.
Waar je dus mee zit is, dat je niet gewoon kunt bellen (omdat je juist niet weet wat die andere over je denkt)
correct?
Maar omdat je ze niet persoonlijk ziet dan?quote:Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wat hij/zij over mij denkt in specifiek.
Ik heb zo'n moeite met precies begrijpen wat iemand bedoelt. Soms snap ik niet dat iemand iets als grap bedoelde bijvoorbeeld en kan ik heel serieus ergens op reageren, heel vervelend vooral, vervelend voor zowel mij als de anderquote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij brengt gewoon geen punt, want je snapt het gewoon niet.
Waar jij dezelfde zin hoort, met altijd dezelfde betekenis. Hoor ik pas een betekenis als ik de emotie achter de zin weet. Dat is hetzelfde waardoor jij schijt hebt aan smileys en PI's en het mij enorm kan storen. Emoties, gezichtsuitdrukkingen, tonen in de stem, lichaamstaal, het maakt voor mij een zin compleet en zonder weet ik niet hoe iemand iets bedoeld.
Volgens mij weet ik waar jij hebt gewerkt, dat bedrijf bestaat niet meer toch?quote:Op maandag 14 november 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik had zelfs een andere stem voor mijn gevoel. Ik ken het hele gesprek nog.
"Een hele goedemiddag een spreekt met .... van...
Ik hoop dat ik u niet al te ongelegen bel want ik heb namelijk erg goed nieuws voor u.
Het klopt dat u op dit moment nog een belbasis abonnement van de KPN heeft?
Ja? nou dan kunt u vanaf volgende maand minder gaan betalen! blablablabla"
quote:Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eens een uur of vier nablijven door opgelopen, maar ik kon ze ervan overtuigen dat ik niet expres een pen in iemands buik sloeg
Ja hier heb ik ook nog wel eens last van.quote:Op maandag 14 november 2011 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n moeite met precies begrijpen wat iemand bedoelt. Soms snap ik niet dat iemand iets als grap bedoelde bijvoorbeeld en kan ik heel serieus ergens op reageren, heel vervelend vooral, vervelend voor zowel mij als de ander
Nee klopt, ze gingen failliet toen ik er werkte.quote:Op maandag 14 november 2011 14:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik waar jij hebt gewerkt, dat bedrijf bestaat niet meer toch?
oh dat komt er hier dan niet echt uitquote:Op maandag 14 november 2011 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hier heb ik ook nog wel eens last van.
Voordeel wat ik weer heb is dat ik het wel weer kan "goed lullen" in de paar zinnen die de ander zegt (heb ik even tijd om het tot me door te laten dringen)
Kom er met humor weer uit dan meestal :S
Ja dat is sowieso kut, maar dat heeft er eigenlijk niks mee te makenquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb geen problemen met bellen, mijn enige probleem met de meeste instanties is dat keuze menu van een half uur en dan nog 8 minuten in de wacht, om dan nog 30 keer te worden door verbonden en dan valt de verbinding soms weg en moet je weer opnieuw beginnen. Irritatie dus
Het was wel een soort van mijn schuld, maar ze lieten me niet weggaan toen ik erom vroeg.quote:
Grappig, ik weet waar dat was danquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee klopt, ze gingen failliet toen ik er werkte.
zo goed was je dan ook weer nietquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee klopt, ze gingen failliet toen ik er werkte.
Dit is hetzelfde als een autist uitleggen waarom het geen kwaad kan van een schema af te gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
Maar omdat je ze niet persoonlijk ziet dan?
Waar dan?quote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grappig, ik weet waar dat was dan
Ja dit is niet te vergelijken als in het echt.quote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat komt er hier dan niet echt uit
Voor haar wel!!quote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso kut, maar dat heeft er eigenlijk niks mee te maken
Dat weet ik, daarom zeg ik dat ik geen problemen heb met bellen, en dat andere mijn enige "probleem" ermee is.quote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso kut, maar dat heeft er eigenlijk niks mee te maken
Hohoho dat laatste is natuurlijk helemaal niet waar.quote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als een autist uitleggen waarom het geen kwaad kan van een schema af te gaan.
Jij hebt geen emoties, ik heb wel emoties, probeer het vooral niet te begrijpen en in je eigen denkbeeld te stoppen.
In rotterdam toch?quote:
Naja, ik heb wel gevoelens, alleen herken ik ze niet. Niet altijd althans, ik ben natuurlijk wel een stukkie verder dan pak em beet, 10 jaar terugquote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als een autist uitleggen waarom het geen kwaad kan van een schema af te gaan.
Jij hebt geen emoties, ik heb wel emoties, probeer het vooral niet te begrijpen en in je eigen denkbeeld te stoppen.
Ach, je snapt van niets iets. je probeert het altijd met jezelf en je eigen leven te vergelijken. Waardoor je vaak totaal onnodig over jezelf begint te lullen. Newsflash, mensen zijn verschillend. En totdat je dat realiseert en inziet dat niet alles terug valt te verwijzen naar jou leef en denkwijze heb ik geen zin in zo'n discussie.quote:Op maandag 14 november 2011 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
Hohoho dat laatste is natuurlijk helemaal niet waar.
Maar misschien komt het anders over hier.
Nee maar je kunt niet iedereen begrijpen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, je snapt van niets iets. je probeert het altijd met jezelf en je eigen leven te vergelijken. Waardoor je vaak totaal onnodig over jezelf begint te lullen. Newsflash, mensen zijn verschillend. En totdat je dat realiseert en inziet dat niet alles terug valt te verwijzen naar jou leef en denkwijze heb ik geen zin in zo'n discussie.
Nou wat je net deed met moonwalk is een goed voorbeeldquote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar je kunt niet iedereen begrijpen.
Probeer het maar een beetje te zeggen zoals ik het vindt en daar lijkt me niks mis mee.
Ik zou nu hetzelfde kunnen zeggen tegen jou zoals je op mij reageert.
Of niet soms?
Nee, dat zou je niet kunnen zeggen. Want ik ben niet zo beperkt als een aardappel.quote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar je kunt niet iedereen begrijpen.
Probeer het maar een beetje te zeggen zoals ik het vindt en daar lijkt me niks mis mee.
Ik zou nu hetzelfde kunnen zeggen tegen jou zoals je op mij reageert.
Of niet soms?
Ja wordt ik nu weer aangevallen ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou wat je net deed met moonwalk is een goed voorbeeld
zij mengt zich gewoon in het gesprek met haar gevoel en haar visie en jij reageert daar op met ja maar dat telt niet dat is anders
nou voor haar telt dat, dat is haar verhaal rondom bellen klaar
dat kan ook gewoon
jij wil het dan meteen weer ombuigen en vergelijken naar hoe het bij jou is en je lijkt niet te snappen dat het bij andere mensen anders kan en dat we het daar ook gewoon over hebben
Nee het heeft niks met directe te maken en het is ook niet aanvallen het is kritiekquote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wordt ik nu weer aangevallen ofzo?
Ik accepteer iedereen zoals ie is hoor.
Maar natuurlijk vergelijk ik het met mijn situatie, dat gebeurt hier constant.
Dat is juist het uitvinden van verschillen tussen bepaalde personen.
Of kom ik nu weer te direct over?
Het heeft niets met directheid te maken, want je bent alles behalve direct.quote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wordt ik nu weer aangevallen ofzo?
Ik accepteer iedereen zoals ie is hoor.
Maar natuurlijk vergelijk ik het met mijn situatie, dat gebeurt hier constant.
Dat is juist het uitvinden van verschillen tussen bepaalde personen.
Of kom ik nu weer te direct over?
Juist wel en dat probeer ik uit te vinden door direct te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het heeft niks met directe te maken en het is ook niet aanvallen het is kritiek
Je laat gewoon nooit zien dat je je eigen situatie los kunt laten en dat er ruimt is om buiten je eigen box te kijken
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 14 november 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft niets met directheid te maken, want je bent alles behalve direct.
Het komt erop neer dat alles wat niet in jou denkbeeld past, niet kan kloppen. Je bent dus gewoon beperkt en dan moet je het vooral niet over emoties of dat soort dingen willen hebben.
hoe ben je direct?quote:Op maandag 14 november 2011 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Juist wel en dat probeer ik uit te vinden door direct te zijn.
Of ik nou degene ben die met problemen zit of iemand anders.
Maarja ik weet het, 't komt hard over altijd zo.
naja![]()
Ik zal wel lomp zijn ofzo
Je zegt letterlijk dat dingen niet zo kunnen zijn, dat het niet klopt en dat het door zulke dingen niet kan komen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee
Ik zeg toch niet dat iets niet klopt, vraag me gewoon dingen af naar aanleiding van wat mensen vertellen hier.
En ik zeg dat gelijk zoals ik het denk (ook lastig als je dat hebt)
En dan ben ik weer kortzichtig ofzo :S
Je denkt wel raar dan hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee
Ik zeg toch niet dat iets niet klopt, vraag me gewoon dingen af naar aanleiding van wat mensen vertellen hier.
En ik zeg dat gelijk zoals ik het denk (ook lastig als je dat hebt)
En dan ben ik weer kortzichtig ofzo :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |