Ik ook. Dan zitten we gewoon te vertellen hoe we zitten te gamen of hoe 1tje een pizza eet oid. Gaat dan echt over niks, maar het is toch gratis dus waarom niet.quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan met vrienden ook echt uren bellen. Bij hen kan ik me wel voorstellen hoe ze in het echt zouden reageren, dan voelt het gesprek minder kaal ofzo.
Wat dan wel denk je?quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt. Mijn punt was dat dat niet de drempel of de angst is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij gaat het meestal over belachelijke onderwerpen, zoals het einde van de wereld ofzo, of het worden klaaggesprekken. Of verslagen van wat we die dag/week allemaal hebben gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Dan zitten we gewoon te vertellen hoe we zitten te gamen of hoe 1tje een pizza eet oid. Gaat dan echt over niks, maar het is toch gratis dus waarom niet.
ik kan erg slecht emoties horen aan de telefoon en ik baseer alles wat ik doe op andermans emoties.quote:
Bij mij is die drempel soms enorm hoog voor sommige dingen. Echt irritant, maar zal wel iets autistisch zijn of zo.quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt. Mijn punt was dat dat niet de drempel of de angst is.
Hmmm ja ok, maargoed dat heeft weinig met een tandarts bellen te maken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan erg slecht emoties horen aan de telefoon en ik baseer alles wat ik doe op andermans emoties.
Soms zit ik met een vriend te gamen online, hij thuis en ik thuis, en gelijktijdig zitten we aan de foon te vertellen "Ok, heb net in gang 2 RDX gelegd, heb jij nog supplies?" enz enzquote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij gaat het meestal over belachelijke onderwerpen, zoals het einde van de wereld ofzo, of het worden klaaggesprekken. Of verslagen van wat we die dag/week allemaal hebben gedaan
Is dat laatste iets medisch dan?quote:Op maandag 14 november 2011 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij is die drempel soms enorm hoog voor sommige dingen. Echt irritant, maar zal wel iets autistisch zijn of zo.
Soms snap ik mezelf niet hoor. Dan weet ik best dat mijn reactie op iets wel abnormaal is (rrationeel gezien) maar ik heb er dan geen vat op of zo.
Als ik bijvoorbeeld erg schrik, dan kan ik gaan flauwvallen en ik voel het gewoon van tevoren aankomen, kan zelfs mensen van tevoren zeggen "Oh ow, ik ga flauwvallen jongens!". Ik ben wat dat aan gaat een rare
Ik doe dat met Skypequote:Op maandag 14 november 2011 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms zit ik met een vriend te gamen online, hij thuis en ik thuis, en gelijktijdig zitten we aan de foon te vertellen "Ok, heb net in gang 2 RDX gelegd, heb jij nog supplies?" enz enz
Alleen na een tijdje krijg ik een lamme nek van die hoorn op m'n schouder
Het 2e, het is gewoon iets psychischquote:Op maandag 14 november 2011 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat laatste iets medisch dan?
Of gewoon zo'n angst voor iets dat je het niet meer aankunt?
Hoe weet jij nou of dat er weinig mee te maken heeft?quote:Op maandag 14 november 2011 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm ja ok, maargoed dat heeft weinig met een tandarts bellen te maken.
Of sowieso niet instanties want dat is zakelijk.
Maarja ik zit effe over me zelf te denken waarom ik er dan nog moeite mee heb.
Angst voor onbekenden kom ik dan op waarschijnlijk.
Dan zit het wel diep als je er zelfs door flauw kunt vallen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het 2e, het is gewoon iets psychisch
Nouja omdat je het hebt over emoties van anderen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat er weinig mee te maken heeft?Dude, ik weet mijn eigen problemen beter dan jij dat weet mag ik hogen hoor.
Gewoon Skype of Teamspeak gebruiken, al vereist dat wel aanschaf van een headset / stand-alone mic.quote:Op maandag 14 november 2011 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms zit ik met een vriend te gamen online, hij thuis en ik thuis, en gelijktijdig zitten we aan de foon te vertellen "Ok, heb net in gang 2 RDX gelegd, heb jij nog supplies?" enz enz
Alleen na een tijdje krijg ik een lamme nek van die hoorn op m'n schouder
Heb dat zo wel met meer dingetjes. Dingen die psychisch zijn, gaan dan iets doen met m'n lichaam en ik heb daar weinig vat op.quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dan zit het wel diep als je er zelfs door flauw kunt vallen.
Wel minder eigenlijk als je dat hebt.
Ik heb dat ook met bepaalde dingen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij is die drempel soms enorm hoog voor sommige dingen. Echt irritant, maar zal wel iets autistisch zijn of zo.
Soms snap ik mezelf niet hoor. Dan weet ik best dat mijn reactie op iets wel abnormaal is (rrationeel gezien) maar ik heb er dan geen vat op of zo.
Als ik bijvoorbeeld erg schrik, dan kan ik gaan flauwvallen en ik voel het gewoon van tevoren aankomen, kan zelfs mensen van tevoren zeggen "Oh ow, ik ga flauwvallen jongens!". Ik ben wat dat aan gaat een rare
Een mens heeft altijd emoties.quote:Op maandag 14 november 2011 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja omdat je het hebt over emoties van anderen.
Denk niet dat die assistente bij de tandarts met emoties komt.
Die vraagt alleen wanneer wil je afspreken.
Snap je wat ik bedoel?
Ik ookquote:
Daar ga ik niet tegen in.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik snap mijn eigen emoties niet altijd, maar ik voel die van andere wel erg sterk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat ze voor mij onontcijferbaar zijn gebleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |