als ik geen zin heb om te slapen dan ga ik niet slapenquote:Op maandag 14 november 2011 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ga het steeds meer inzien onderhand maarja is een leerproces waar ik effe later mee ben begonnen als de rest :S
Nou ik pak nog effe een watertje en dan ga ik slapen hoor
Weet niet blijf jij nog laat op?
Je lijkt me een laat mens?
haha ja ik ook niet, maar wil morgen ook niet helemaal naar de klote zijnquote:Op maandag 14 november 2011 03:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
als ik geen zin heb om te slapen dan ga ik niet slapen
Ik ga gewoon fitnessen en dan ben ik wel wakker en fit enzo, adrenaline enzoquote:Op maandag 14 november 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja ik ook niet, maar wil morgen ook niet helemaal naar de klote zijn
Ik kan er slecht tegen hoor, haha was zaterdagochtend toch echt te laat voor mij.quote:Op maandag 14 november 2011 03:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga gewoon fitnessen en dan ben ik wel wakker en fit enzo, adrenaline enzo
Achjaquote:Op maandag 14 november 2011 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er slecht tegen hoor, haha was zaterdagochtend toch echt te laat voor mij.
haha 6 uur in de ochtend nou dat was voor mij een hele ochtend uitslapen tot dik na 12 uur.
Jij niet dan?
Ik bevroor net ook al zo'n beetje op de fiets.quote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef ook_gek het volgende:
Tering wat is het koud
zo en nu maar bij komen van het weekend.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
Ik heb college straks.
Tering wat voelt dat goed om te zeggen.
Ik heb nooit college maar gewoon les.quote:Op maandag 14 november 2011 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En waarover gaat het college?
Oh zo. Ach, waarschijnlijk komt het op hetzelfde neerquote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit college maar gewoon les.
Corporate Identity
Nope, het is een gastcollege op mijn eigen school.quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh zo. Ach, waarschijnlijk komt het op hetzelfde neer
Volg je een vak bij een hogeschool ofzo?
De man weet alles zo ongelooflijk ingewikkeld te maken.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Supersoep het volgende:
Jezus wat een gezeik. Kree, snap je dat je het vooral verpest hebt bij Moonwalk vanwege dat constante gezeur van je over die vrouwen uit het verleden? Doe daar maar iets aan. Neuk desnoods een hoer.
Weet je, ik ben het eigenlijk bijna altijd wel met jou eens.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Supersoep het volgende:
Jezus wat een gezeik. Kree, snap je dat je het vooral verpest hebt bij Moonwalk vanwege dat constante gezeur van je over die vrouwen uit het verleden? Doe daar maar iets aan. Neuk desnoods een hoer.
Aan de andere kant, het is soms vermakelijk om te lezen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Supersoep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |