abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104341522
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:11 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Bijna goed, je moet haar na kijken want heel waarschijnlijk kijkt ze nog een keer achterom :)
Mits zij denkt zoals jij, hè :P
  maandag 14 november 2011 @ 02:12:23 #127
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104341526
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:11 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mits zij denkt zoals jij, hè :P
Mits het een geval is van een vrouw die hints geeft en jij dat helemaal niet oppakt
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104341529
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:12 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Mits het een geval is van een vrouw die hints geeft en jij dat helemaal niet oppakt
Vooruit, maar het hoeven dus helemaal geen hints te zijn.
pi_104341535
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:10 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb soms het idee dat je jouw dillemas in een cirkeltje weer naar het begint stuurt om het maar niet concreet te hoeven oplossen. Ik vind je super lief dat weet je maar ik weet in een paar gevallen niet goed wat je nou zelf echt wil. Je bent namelijk welverliefd op psychose meisje dus ik snap er echt soms geen klap meer van. Ik stop nu dan ook met advies geven en als je me echt moet spreken dan weet je sowieso wel dat ik op msn oid verder met je praat. Nu heb ik gewoon zin om je een draai om je oren te geven omdat je elke mogelijke oplossing voor je probleem gewoon ontwijkt
Ja snap je helemaal.
Maar dit komt dus omdat ik wel echt op psychose meisje verliefd was, en dat heb ik dus niet met die andere.

Maar psychose meisje is gewoon geen optie, dat is juist het hele kutte van de situatie.
Daarom zoek ik verder.
Maarja het blijft gewoon zo in m'n gedachten zitten.
En dan niet zozeer dat het wat kan worden, maar wel dat het een heel leuk meisje was :'(

En dat vind ik zo jammer, maar ik kan er niet op wachten en nu wordt ik er de dupe van eigenlijk.
Dat is het jammere ervan.
Do what you love, love what you do!
  maandag 14 november 2011 @ 02:16:57 #130
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_104341549
hallo mensen
is er nog nieuws

of niet

ik ben op zoek naar nieuws

[ Bericht 13% gewijzigd door lanterfanteraar op 14-11-2011 02:18:02 (.) ]
pi_104341554
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo mensen
is er nog nieuws

of niet
Vermoedelijk niet. Het begint nu wel een beetje stil te vallen :P
  maandag 14 november 2011 @ 02:18:45 #132
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_104341561
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Vermoedelijk niet. Het begint nu wel een beetje stil te vallen :P
dat is niet zo heel vreemd gezien het tijdstip
ik kan hier de maan zien
pi_104341562
quote:
hallo mensen
is er nog nieuws

of niet

Nou lees effe het topic terug dan ;)
Het is serieus nu :)
  maandag 14 november 2011 @ 02:20:57 #134
262978 Moonwalk
pi_104341577
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ja snap je helemaal.
Maar dit komt dus omdat ik wel echt op psychose meisje verliefd was, en dat heb ik dus niet met die andere.

Maar psychose meisje is gewoon geen optie, dat is juist het hele kutte van de situatie.
Daarom zoek ik verder.
Maarja het blijft gewoon zo in m'n gedachten zitten.
En dan niet zozeer dat het wat kan worden, maar wel dat het een heel leuk meisje was :'(

En dat vind ik zo jammer, maar ik kan er niet op wachten en nu wordt ik er de dupe van eigenlijk.
Dat is het jammere ervan.
Ik kan ook gaan zeggen dat ik toen ik 14 was ooit verliefd was op mijn gymleraar maar ja dat was geen optie want dat kon echt niet dus dat gebeurde echt niet maar ik vond hem wel echt leuk en ik wou dat ik toen ouder was want dan was het geen probleem, maar ik was niet ouder dus het was wel een probleem maar dat vond ik wel heel vervelend. Als ik daar in was blijven hangen, of in welke situatie dan ook, dan was ik nu ook niet veel wijzer geweest.

Ik wil je echt heel graag helpen en adviseren maar ik denk dat zolang jij voor jezelf alles goed blijft praten, dat je er gewoon in zal blijven hangen. Dat heb ik op msn zelfs heel uitgebreid aan je uitgelegd en ik vind het jammer, want je bent een leuke gozer, een lieve goedzak die wat minder aan gammele strohalmpjes zou moeten blijven hangen.

Vooralsnog blijf ik er bij dat je pas iets kan oplossen als je de oorzaak die bij jezelf ligt ook echt inziet en accepteert. Naar mij idee doe jij dat niet en dat weet je, ik weet alleen niet waarom je dat niet doet. Jij zit met dingen, je bent die dingen zat en je wil er vanaf, maar je wil onder geen voorwaarde zien wat je eigen bijdrage aan die situatie is. Daardoor zal je het ook niet kunnen oplossen of er objectief naar kunnen kijken, en dus een oplossing kunnen bedenken en/of aanvaarden. Misschien dring ik ooit tot je door :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 14 november 2011 @ 02:21:19 #135
262978 Moonwalk
pi_104341580
quote:
hallo mensen
is er nog nieuws

of niet

Ja, er zitten veel knappe mannen in dit topic met een beetje vreemde kleding
  maandag 14 november 2011 @ 02:22:36 #136
262978 Moonwalk
pi_104341588
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:13 schreef Capstan het volgende:

[..]

Vooruit, maar het hoeven dus helemaal geen hints te zijn.
Zie je hoe jij denkt? Waarschijnlijk zou ik me suf hinten en zou jij denken " mweehh dat zijn helemaal geen hints"

gelukkig ben ik in real life gewoon in je face van " ik vind je leuk"
pi_104341600
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:22 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zie je hoe jij denkt? Waarschijnlijk zou ik me suf hinten en zou jij denken " mweehh dat zijn helemaal geen hints"

gelukkig ben ik in real life gewoon in je face van " ik vind je leuk"
Gelukkig wel, hè? En ook gelukkig voor mij dat ik het weet :P
  maandag 14 november 2011 @ 02:26:49 #138
262978 Moonwalk
pi_104341612
ik heb ergens zo een idee dat ik maar naar bed ga, ik heb teveel triplepostcombo's :')
  maandag 14 november 2011 @ 02:27:35 #139
262978 Moonwalk
pi_104341615
Weltruste allemaal :*
pi_104341619
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:27 schreef Moonwalk het volgende:
Weltruste allemaal :*
Van hetzelfde.

Ik moet dat ook maar eens gaan doen. Nog heel eventjes dan :')

Tot later allemaal!
pi_104341625
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik kan ook gaan zeggen dat ik toen ik 14 was ooit verliefd was op mijn gymleraar maar ja dat was geen optie want dat kon echt niet dus dat gebeurde echt niet maar ik vond hem wel echt leuk en ik wou dat ik toen ouder was want dan was het geen probleem, maar ik was niet ouder dus het was wel een probleem maar dat vond ik wel heel vervelend. Als ik daar in was blijven hangen, of in welke situatie dan ook, dan was ik nu ook niet veel wijzer geweest.

Ik wil je echt heel graag helpen en adviseren maar ik denk dat zolang jij voor jezelf alles goed blijft praten, dat je er gewoon in zal blijven hangen. Dat heb ik op msn zelfs heel uitgebreid aan je uitgelegd en ik vind het jammer, want je bent een leuke gozer, een lieve goedzak die wat minder aan gammele strohalmpjes zou moeten blijven hangen.

Vooralsnog blijf ik er bij dat je pas iets kan oplossen als je de oorzaak die bij jezelf ligt ook echt inziet en accepteert. Naar mij idee doe jij dat niet en dat weet je, ik weet alleen niet waarom je dat niet doet. Jij zit met dingen, je bent die dingen zat en je wil er vanaf, maar je wil onder geen voorwaarde zien wat je eigen bijdrage aan die situatie is. Daardoor zal je het ook niet kunnen oplossen of er objectief naar kunnen kijken, en dus een oplossing kunnen bedenken en/of aanvaarden. Misschien dring ik ooit tot je door :)
Ja ik kan je ook vertellen dat een meisje van 15 op me verliefd is, maar die discussie gaan we niet weer voeren.
Want dat is sowieso geen optie.

Maarja ik snap je wel, maar het is allemaal zo lastig nu.
En ik weet wel waarom. En dat is simpel weg dat ik gewoon niet ervaring genoeg heb (of noem het versieren op vroegere leeftijd "van komt wel blabla")

En nu is het gewoon een stuk moeilijker nou tip aan de jongeren hier in het topic ;)
Pak nu maar die kans.

Het is echt moeilijker hoor nu.
Als dat je gewoon vanaf noem 16 gaat versieren in een kroeg.

Nouja wil mezelf ook weer niet in een hoekje duwen want ik zie nog wel kansen, alleen ik moet er effe harder naar zoeken nu.
Dat is juist het vervelende en helemaal omdat er nu meid komt die mij leuk vindt en ik niet haar.
Nouja moonwalk klapte qua relatie af (en dat begrijp ik helemaal trouwens hoor en niks mis mee)
Nouja moonwalk we gaan nog chatten hoor ;)
Ik neem je niks kwalijk, maarja ik moet effe nog maar weer iemand tegen komen ofzo.
  maandag 14 november 2011 @ 02:43:40 #142
262978 Moonwalk
pi_104341662
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:31 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik kan je ook vertellen dat een meisje van 15 op me verliefd is, maar die discussie gaan we niet weer voeren.
Want dat is sowieso geen optie.

Maarja ik snap je wel, maar het is allemaal zo lastig nu.
En ik weet wel waarom. En dat is simpel weg dat ik gewoon niet ervaring genoeg heb (of noem het versieren op vroegere leeftijd "van komt wel blabla")

En nu is het gewoon een stuk moeilijker nou tip aan de jongeren hier in het topic ;)
Pak nu maar die kans.

Het is echt moeilijker hoor nu.
Als dat je gewoon vanaf noem 16 gaat versieren in een kroeg.

Nouja wil mezelf ook weer niet in een hoekje duwen want ik zie nog wel kansen, alleen ik moet er effe harder naar zoeken nu.
Dat is juist het vervelende en helemaal omdat er nu meid komt die mij leuk vindt en ik niet haar.
Nouja moonwalk klapte qua relatie af (en dat begrijp ik helemaal trouwens hoor en niks mis mee)
Nouja moonwalk we gaan nog chatten hoor ;)
Ik neem je niks kwalijk, maarja ik moet effe nog maar weer iemand tegen komen ofzo.
Het hele punt is dat je met dingen zit, daar wil je wat aan doen want je vind die dingen vervelend en vervolgens zoek je 1001 redenen om het goed te praten. Waardoor je elk advies dus weer wegwuift en je weer op 0 uitkomt, aan het begin van je probleem situaties.

Ik wil er hier niet teveel over neer zetten maar aangezien je er hier zelf steeds over begint neem ik aan dat je het ook niet erg vind om er hier een reactie op te krijgen.

je hebt een meid die jou leuk vind en jij vind haar niet leuk. doe daar wat aan, zeker als je vrienden met haar wil blijven. nu begrijpt zij jou op de 1 of andere manier niet dus blijkbaar komt de boodschap niet aan en moet je wat duidelijker zijn.

je hebt een meid die jij leuk vind en zij vind jou niet leuk, vanwege welk probleem dan ook, ze zegt duidelijk nee. laat het een keer los, accepteer het en verwerk het. iedereen heeft wel eens een blauwtje gelopen of een gebroken hart opgelopen. het hoort bij het leven, ga aub door met je leven want zij zal dat op een dag ook doen.

je weet dit allemaal allang, je weet er alleen een reden voor te vinden om het weer terug te draaien en het allemaal niet te hoeven doen. zo kom je weer bij het begin uit en vertel je weer dat je een probleem hebt met een psychose meisje en met een 15jarig meisje dat verliefd op je is.ik vind dat je een beetje vast zit in je eigen cirkeltje en ik wil je er bij steunen maar dat gaat niet zolang je er zelf helemaal krampachtig aan vast blijft houden.

en ik heb inderdaad helemaal geen interesse meer op relatie gebied, daar ben ik ook heel duidelijk in geweest volgens mij. zo niet dan ben ik dat nu nog een keer. dat komt ook allemaal door het bovengenoemde en dat zal voor mij ook niet meer veranderen want het is gewoon weg. dat wil niet zeggen dat ik je niet aardig vind en oprecht mijn mening over dingen wil geven en je verder wil blijven kennen . :) en als jij serieus iemand wil tegen komen, zal je echt wat aan het bovenstaande moeten doen, als je niet de hele tijd in je eigen cirkeltje wil blijven draaien

[ Bericht 0% gewijzigd door Moonwalk op 14-11-2011 02:50:14 ]
pi_104341692
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:43 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Het hele punt is dat je met dingen zit, daar wil je wat aan doen want je vind die dingen vervelend en vervolgens zoek je 1001 redenen om het goed te praten. Waardoor je elk advies dus weer wegwuift en je weer op 0 uitkomt, aan het begin van je probleem situaties.

Ik wil er hier niet teveel over neer zetten maar aangezien je er hier zelf steeds over begint neem ik aan dat je het ook niet erg vind om er hier een reactie op te krijgen.

je hebt een meid die jou leuk vind en jij vind haar niet leuk. doe daar wat aan, zeker als je vrienden met haar wil blijven. nu begrijpt zij jou op de 1 of andere manier niet dus blijkbaar komt de boodschap niet aan en moet je wat duidelijker zijn.

je hebt een meid die jij leuk vind en zij vind jou niet leuk, vanwege welk probleem dan ook, ze zegt duidelijk nee. laat het een keer los, accepteer het en verwerk het. iedereen heeft wel eens een blauwtje gelopen of een gebroken hart opgelopen. het hoort bij het leven, ga aub door met je leven want zij zal dat op een dag ook doen.

je weet dit allemaal allang, je weet er alleen een reden voor te vinden om het weer terug te draaien en het allemaal niet te hoeven doen. zo kom je weer bij het begin uit en vertel je weer dat je een probleem hebt met een psychose meisje en met een 15jarig meisje dat verliefd op je is.ik vind dat je een beetje vast zit in je eigen cirkeltje en ik wil je er bij steunen maar dat gaat niet zolang je er zelf helemaal krampachtig aan vast blijft houden.

en ik heb inderdaad helemaal geen interesse meer op relatie gebied, daar ben ik ook heel duidelijk in geweest volgens mij. zo niet dan ben ik dat nu nog een keer. dat komt ook allemaal door het bovengenoemde en dat zal voor mij ook niet meer veranderen want het is gewoon weg. dat wil niet zeggen dat ik je niet aardig vind en oprecht mijn mening over dingen wil geven en je verder wil blijven kennen . :)
Ja het was duidelijk hoor.

Je hebt ook wel gelijk denk ik.
Maar ik moet dat effe verwerken allemaal.
Dit gebeurde allemaal in een paar maanden na 27 jaar.
Maarja moet verder kijken nu dat snap ik wel.

Maar het is niet makkelijk om het zo allemaal even te vergeten allemaal.

Doe mijn best hoor, maar het gaat niet allemaal even makkelijk, dat heb jij wel begrepen denk.
  maandag 14 november 2011 @ 03:01:11 #144
262978 Moonwalk
pi_104341716
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:52 schreef kree het volgende:

[..]

Ja het was duidelijk hoor.

Je hebt ook wel gelijk denk ik.
Maar ik moet dat effe verwerken allemaal.
Dit gebeurde allemaal in een paar maanden na 27 jaar.
Maarja moet verder kijken nu dat snap ik wel.

Maar het is niet makkelijk om het zo allemaal even te vergeten allemaal.

Doe mijn best hoor, maar het gaat niet allemaal even makkelijk, dat heb jij wel begrepen denk.
Ik weet dat het voor jou niet makkelijk is hoor. Maar ik ga niet alles herhalen wat ik je over verwerken heb verteld en over dingen loslaten en beslissingen nemen ( wat jij dus niet doet ). Dan moet je maar de msn gesprekken terug lezen want daar heb ik het helemaal tot in details aan je uitgelegd en desnoods hebben we het daar op msn nog een keer over. Veel van die dingen heb ik hier zelfs ook andere users horen zeggen en toch kaart je elke keer hetzelfde probleem aan. Ik ga er vanuit dat je dat niet express doet dus is mijn conclusie dat je er krampachtig aan vast houdt en alles er aan doet om het goed te praten en er niks concreets aan te doen, alleen heb je het blijkbaar niet door ofzo. Dan ben je er even stil over en begin je er weer opnieuw over. Je wil het niet oplossen, daar lijkt het op ookal weet ik van jou dat je zegt dat je het wel wil oplossen. Ik vraag me af of je zelf het patroon ziet van :

probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten -> probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten -> probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen
pi_104341735
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 03:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik weet dat het voor jou niet makkelijk is hoor. Maar ik ga niet alles herhalen wat ik je over verwerken heb verteld en over dingen loslaten en beslissingen nemen ( wat jij dus niet doet ). Dan moet je maar de msn gesprekken terug lezen want daar heb ik het helemaal tot in details aan je uitgelegd en desnoods hebben we het daar op msn nog een keer over. Veel van die dingen heb ik hier zelfs ook andere users horen zeggen en toch kaart je elke keer hetzelfde probleem aan. Ik ga er vanuit dat je dat niet express doet dus is mijn conclusie dat je er krampachtig aan vast houdt en alles er aan doet om het goed te praten en er niks concreets aan te doen, alleen heb je het blijkbaar niet door ofzo. Dan ben je er even stil over en begin je er weer opnieuw over. Je wil het niet oplossen, daar lijkt het op ookal weet ik van jou dat je zegt dat je het wel wil oplossen. Ik vraag me af of je zelf het patroon ziet van :

probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten -> probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten ->probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen -> 1 dag niet erover praten -> probleem -> klagen -> allemaal adviezen krijgen -> wegwuiven -> niks er aan doen
Nou laat ik zeggen ik begin het steeds meer door te krijgen nu.
Want ik snap het wel.
Maar eigenlijk niet waarom het mij niet lukt omdat gewoon duidelijk te maken.

En ja ik kom wel eens een beetje teveel klagerig over hier denk maar dat ligt meer aan wanhoop.
Dat komt omdat ik gewoon oud wordt onderhand.
Althans dat denk ik van mezelf. Hoeft natuurlijk niet maarja het is een gevoel van mij.

En btw, discussie hier is prima hoor.
Wat mij betreft alleen persoonlijke dingen via pm of dm ;)

Nouja we spreken elkaar wel weer hier of via msn.
Kan wel goed met je praten en een persoonlijke mening waardeer ik altijd ;)
pi_104341738
Oh en weltrust allemaal ik ga echt slapen hoor anders maak ik het weer veels te laat.
Tot morgen ;)
  maandag 14 november 2011 @ 03:11:34 #147
262978 Moonwalk
pi_104341750
Ik hou erover op want eigenlijk zie ik niet zo goed wat je wel en niet hier wil bespreken, je begint hier namelijk heel vaak over die meisjes dus dan ga ik er vanuit dat je er hier reacties op wil. Misschien niet van mij dus ik zal het hierbij laten :P

Je gaat er niet op in of je dat patroon ziet en alle andere inhoudelijke dingen die ik zeg. Je geeft me een soort van gelijk, en morgen of overmorgen kaart je hetzelfde probleem aan. Dat is dus wat ik bedoel. Maar ik zal je nu met rust laten wat deze onderwerpen betreft, weltruste
pi_104341755
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 03:11 schreef Moonwalk het volgende:
Ik hou erover op want eigenlijk zie ik niet zo goed wat je wel en niet hier wil bespreken, je begint hier namelijk heel vaak over die meisjes dus dan ga ik er vanuit dat je er hier reacties op wil. Misschien niet van mij dus ik zal het hierbij laten :P
Neeee gewoon doorgaan, maakt mij namelijk niet uit.
zolang het maar gewoon gaat over wat ik hier zeg.

Reacties zijn prima hoor.
Ga er wel op in want ik zeg gewoon eerlijk effe waar ik nu mee zit.
Nouja hoop dat dat dan allemaal niet verkeerd wordt opgevat.

En je weet ik kan een discussie wel aan :P

Dus dat is niet het probleem, maar weltrust Moonwalk haha moet jij ook niet eens gaan slapen?
  maandag 14 november 2011 @ 03:15:18 #149
262978 Moonwalk
pi_104341760
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 03:14 schreef kree het volgende:

[..]

Neeee gewoon doorgaan, maakt mij namelijk niet uit.
zolang het maar gewoon gaat over wat ik hier zeg.

Reacties zijn prima hoor.
Ga er wel op in want ik zeg gewoon eerlijk effe waar ik nu mee zit.
Nouja hoop dat dat dan allemaal niet verkeerd wordt opgevat.

En je weet ik kan een discussie wel aan :P

Dus dat is niet het probleem, maar weltrust Moonwalk haha moet jij ook niet eens gaan slapen?
Ik hoop gewoon dat je op een dag inziet dat je zelf alles zo moeilijk maakt voor jezelf :)
pi_104341761
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 03:15 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon dat je op een dag inziet dat je zelf alles zo moeilijk maakt voor jezelf :)
Ja ga het steeds meer inzien onderhand maarja is een leerproces waar ik effe later mee ben begonnen als de rest :S

Nou ik pak nog effe een watertje en dan ga ik slapen hoor :)
Weet niet blijf jij nog laat op?
Je lijkt me een laat mens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')