SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik vind van nietquote:
Nu denk je gelijk te minderwaardig over jezelfquote:Op maandag 14 november 2011 00:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind van nietJe hebt nu zelfs mijn foto gezien, dus het kan niet zo zijn dat je nu nog wat van me wil
quote:Op maandag 14 november 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, we sliepen al om kwart voor negen 's avonds
Niet zo aanstellen ik heb er allang een reactie op gegevenquote:Op maandag 14 november 2011 00:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind van nietJe hebt nu zelfs mijn foto gezien, dus het kan niet zo zijn dat je nu nog wat van me wil
Slaap lekker!quote:Op maandag 14 november 2011 00:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen want de economie moet morgen ook weer draaien
Na een maand zijn de verhoudingen met ouders weer genormaliseerd en zijn we elkaar steeds leuker gaan vindenquote:
Ja, en dat was een heel aardig reactie...maar wat je punt van de grap is, snap ik niet, want ik vang al dan niet onbewuste signalen niet opquote:Op maandag 14 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen ik heb er allang een reactie op gegeven
Dat is heel mooi voor julliequote:Op maandag 14 november 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een maand zijn de verhoudingen met ouders weer genormaliseerd en zijn we elkaar steeds leuker gaan vinden
Het is blijkbaar goed geweest als basis voor wat wij hebben, je hebt toch samen een ervaring opgedaan die je niet snel meer vergeet. Het was een van de leukste dagen van mijn leven, wat anderen er ook van mogen zeggen
Met mijn /care houding tegenover mijn ouders is het best lastig ruzie met ze te krijgen, zij worden boos en ik negeer dat gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Ik kan gewoon heel moeilijk ruzie met mijn moeder hebben.
Mijn sluimerende rebelsheid verliest het toch altijd van de liefde voor mijn moeder.
Ik kan mijn moeder gewoon geen pijn doen.quote:Op maandag 14 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn /care houding tegenover mijn ouders is het best lastig ruzie met ze te krijgen, zij worden boos en ik negeer dat gewoon
Het punt is dat bijna niemand weet wat een capstan is en dat het op een klosje garen lijkt. Het is een beetje een suffe "trend" onder een paar users geworden om te vragen wat een capstan is, aangezien ik het zelf ook een keer heb gevraagd kan ik er zelf ook wel om grinniken. Alleen is het altijd opeens niet meer zo leuk als je het helemaal moet uitleggen.De mensen die het nu vragen weten het het nu eigenlijk wel maar dan zijn er mensen die het niet weten en die er weer op gaan happen. Het is in ieder geval niet lullig bedoeld en het klinkt nu helemaal niet grappigquote:Op maandag 14 november 2011 00:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, en dat was een heel aardig reactie...maar wat je punt van de grap is, snap ik niet, want ik vang al dan niet onbewuste signalen niet op
Ik vind het wel mooi van je dat je liefde voor je moeder voelt.quote:Op maandag 14 november 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan mijn moeder gewoon geen pijn doen.
Komt voort uit het verleden.
Ik kan hier zoveel nog over vertellen van mij persoonlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi van je dat je liefde voor je moeder voelt.
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk.
Ik ook niet als je het niet vertelt.quote:Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan hier zoveel nog over vertellen van mij persoonlijk.
Maarja weet niet of het niet echt nu heeft in dit topic :S
Oké, vooruit dan. Ik volg je nu. Ik dacht alleen niet van mezelf dat ik hier al bekend genoeg was voor een in-jokequote:Op maandag 14 november 2011 00:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het punt is dat bijna niemand weet wat een capstan is en dat het op een klosje garen lijkt. Het is een beetje een suffe "trend" onder een paar users geworden om te vragen wat een capstan is, aangezien ik het zelf ook een keer heb gevraagd kan ik er zelf ook wel om grinniken. Alleen is het altijd opeens niet meer zo leuk als je het helemaal moet uitleggen.De mensen die het u vragen weten het het nu eigenlijk wel maar dan zijn er mensen die het niet weten en die er weer op gaan happen. Het is in ieder geval niet lullig bedoeld en het klinkt nu helemaal niet grappighet is meer een insidersjoke met de eer aan jou
Ik ben 1 keer boos geweest op mijn moeder.quote:Op maandag 14 november 2011 01:00 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb teveel respect voor mijn moeder om echt boos op haar te worden. Als ik al boos ben voel ik me er na 5 minuten al naar overdat is altijd al zo geweest
Ja wil het best wel vertellen maar het wordt weer zo persoonlijk danquote:Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet als je het niet vertelt.
Oh, okequote:Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wil het best wel vertellen maar het wordt weer zo persoonlijk dan
Bij mij welquote:Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, vooruit dan. Ik volg je nu. Ik dacht alleen niet van mezelf dat ik hier al bekend genoeg was voor een in-joke
Ik twijfel erover, maar het is alleen maar een negatief verhaal.quote:
Mijn moeder is ontzettend lief, maar oh zo dom.quote:Op maandag 14 november 2011 01:00 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb teveel respect voor mijn moeder om echt boos op haar te worden. Als ik al boos ben voel ik me er na 5 minuten al naar overdat is altijd al zo geweest
Ik zovaak, en zij zovaak. Maar het is tussen ons altijd meer geweest van alles eruit gooien en klaar. Als ik dan straf kreeg bleef ze niet nog helemaal vijandig doen enzo, die straf had ik maar te accepteren en daar omheen werd er gewoon normaal gedaan. Nu ben ik natuurlijk veel ouder ,maar het is nog steeds zo dat als er wat is dat iedereen zijn zegje dan gewoon doet en dan is het klaar. Je gaat niet weg met ruzie of boos gedoe ofzo. Gezegd is gezegd en daarmee is het klaar. het is mn moeder, ik ben haar dochter. ik zou alles voor haar doen en zij voor mijquote:Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer boos geweest op mijn moeder.
Zij vooral op mij.
Ik herken dit en daar zit ik nog mee nuquote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mijn moeder is ontzettend lief, maar oh zo dom.
Ik liep meestal weg uit een discussie om er maar vanaf te zijn. Had af en toe wel medelijden met 'r.
Ik ben er dan natuurlijk ook niet vanaf het begin bij. Jij ook niet, maar vooruit, stiekem lach ik ook gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 01:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij welen bij minibeer ook en bij nog iemand maar weet niet meer wie
Ik roep af en toe wat, zodat dit topic in my At blijftquote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Tot nu toch nog niet, totdat jij kwam
quote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik liep meestal weg uit een discussie om er maar vanaf te zijn. Had af en toe wel medelijden met 'r.
hoe lang ben ik hier nou, 2 weken? 1 week? ik weet het niet eens, maar langer dan 2 weken is het nietquote:Op maandag 14 november 2011 01:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben er dan natuurlijk ook niet vanaf het begin bij. Jij ook niet, maar vooruit, stiekem lach ik ook gewoon
wat heb ik gemist? en waarom zo "open" ? kan je haar niet gewoon vragen of ze dan en dan dit en dat met je wil doen?quote:Op maandag 14 november 2011 01:07 schreef Keyos het volgende:
Ik heb het initiatief bij die meid gelegd voor de afspraak, heb gezegd dat in gewoon elke dag en in het weekend laat in de dag beschikbaar ben, dan is het aan haar om te bepalen waar en hoe laat ze het meest comfortabel vind. Ben blij als het allemaal klikt en dit ook dé meid is waar ik naar zocht, ze heeft heel veel in ieder geval wat ik aantrekkelijk vind.
Dat weglopen is wel herkenbaar, discussies voeren hier thuis probeer ik te vermijden.quote:Op maandag 14 november 2011 01:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat aktief ben je opeens, Straw..quote:Op maandag 14 november 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weglopen is wel herkenbaar, discussies voeren hier thuis probeer ik te vermijden.
Ze klaagde over mijn mentaliteit.quote:Op maandag 14 november 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zovaak, en zij zovaak. Maar het is tussen ons altijd meer geweest van alles eruit gooien en klaar. Als ik dan straf kreeg bleef ze niet nog helemaal vijandig doen enzo, die straf had ik maar te accepteren en daar omheen kon best normaal gedaan worden. Nu ben ik natuurlijk beel ouder maar het is nog steeds zo dat als er wat is dat iedereen zijn zegje dan gewoon doet en dan is het klaar. Je gaat niet weg met ruzie of boos gedoe ofzo. Gezegd is gezegd en daarmee is het klaar. het is mn moeder, ik ben haar dochter. ik zou alles voor haar doen en zij voor mij![]()
waarom was jij boos?
2 weken wel hoor alquote:Op maandag 14 november 2011 01:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe lang ben ik hier nou, 2 weken? 1 week? ik weet het niet eens, maar langer dan 2 weken is het niet
Nu ook nog eens een keer een foto van jou, danquote:Op maandag 14 november 2011 01:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe lang ben ik hier nou, 2 weken? 1 week? ik weet het niet eens, maar langer dan 2 weken is het niet
neequote:Op maandag 14 november 2011 01:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nu ook nog eens een keer een foto van jou, dan
Die krijg je niet zomaar hoor hahaha.quote:Op maandag 14 november 2011 01:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nu ook nog eens een keer een foto van jou, dan
dan moet je eens wat knopen doorhakken, zal je vast goed doenquote:Op maandag 14 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
2 weken wel hoor al
haha wil mijn verhaal wel effe kwijt maar wil het eigenlijk aan de andere kant weer niet zo neer zetten hier![]()
Tsja weet het niet hahaha ik zit met zoveel twijfels de laatste tijd.
En dat is niet goed voor me
Ja is het ook.quote:Op maandag 14 november 2011 01:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dan moet je eens wat knopen doorhakken, zal je vast goed doen
De mijn heeft ook niemand...alleen maar gezienquote:Op maandag 14 november 2011 01:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
neevoorlopig heeft alleen kree mijn foto
Nou morgen dan maar?quote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
De mijn heeft ook niemand...alleen maar gezien
Moonwalk en ik hebben volgens mij totaal geen raakvlakken, vermoed ik zoquote:Op maandag 14 november 2011 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Die krijg je niet zomaar hoor hahaha.
Maar doe je best
Ik heb wel een collectie onderhand.
En ook van haar muziek, wat overigens goed is als ik effe m'n mening mag geven.
Maar moet je zelf maar vragen ik ga het niet geven want dat wil Moonwalk ook niet.
Dus doe je best
Weet je niet, probeer DMquote:Op maandag 14 november 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moonwalk en ik hebben volgens mij totaal geen raakvlakken, vermoed ik zo
Ik heb vaak met mijn zusje van 13, dat ik iets van toen zij 10 was echt nog echt pasgeleden vind. Zij vind dat dan echt " vroeger, toen ze klein was" . Ik kan me nog herinneren dat ik dat op die leeftijd ook vond. Maar ik kan me voorstellen dat zulke dingen voor ouders nog veel "gekker" zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze klaagde over mijn mentaliteit.
En haalde er toen een moment bij van toen ik 9 was.
Dat kon ik niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |