denk je?quote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
De mijn heeft ook niemand...alleen maar gezien
wat is dat nou weer voor een uit de lucht gegrepen veronderstellingquote:Op maandag 14 november 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moonwalk en ik hebben volgens mij totaal geen raakvlakken, vermoed ik zo
Zo ver was ik al, daarom zei ik het ookquote:
Ik kan me niet voorstellen wat je er verder nog mee moet, dus dat denk ik inderdaadquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 01:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo ver was ik al, daarom zei ik het ook
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat je er verder nog mee moet, dus dat denk ik inderdaad
Die stond gewoon in zijn fobo !!quote:Op maandag 14 november 2011 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou morgen dan maar?
Ik verwacht het nu wel hoor
Ik zag je niet , hoiiquote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef formerjellybean het volgende:
Toch maar eventjes kan niet slapen
Nee kansen zijn er niet altijd, die zijn er soms of die moet je creëren. Met alles in het leven. Buiten dat moet je kansen benutten. In jou geval vind ik het niet zoveel met kansen te maken hebben, jij moet gewoon echt knopen doorhakken zodat je vooruit kan, niet perse met versieren maar met alles. Want dat kan je best.quote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is het ook.
Haha belemmer me zelf gewoon nu dat zie ik wel in.
Maarja, kansen zijn er altijd
Oh, hoi! Ik had al lang moeten slapenquote:Op maandag 14 november 2011 01:13 schreef formerjellybean het volgende:
Toch maar eventjes kan niet slapen
echt he ik wilde al een forever alone plaatje postenquote:
Ik eigenlijk ook maar ik had het te koudquote:Op maandag 14 november 2011 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, hoi! Ik had al lang moeten slapen
Koude voeten zeker?quote:Op maandag 14 november 2011 01:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik had het te koud
Haha jij gaat ook wel lang door hoorquote:Op maandag 14 november 2011 01:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
echt he ik wilde al een forever alone plaatje posten
dikke sokken foreverquote:
Ik heb het bijna nooit koud.quote:Op maandag 14 november 2011 01:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik had het te koud
Dik dekbedquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Haha jij gaat ook wel lang door hoor
Echt een nachtmensje ben je.
Zit ik zaterdagochtend nog tot 5 uur te chatten gewoon omdat het gezellig is.
Maar was flink naar de klote daarvan.
Maarja zal het zo weer doen, als het gezellig is
Snap je wel denk
Verbrand ff wat oude kranten onder je bedquote:Op maandag 14 november 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
Yup inderdaad en nou zit ik even lekker op bankje met verwarming en hopen dat mijn slaapkamer warm word.
jaaaaquote:
Ik snap hier niks van, waarom neem jij pindakaas mee naar bedquote:Op maandag 14 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
ik lig in bed, de pindakaas stinkt zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |