Gelukkig maar. Als je dat uit de comics had gehaald, was het nu bijzonder lastig geweest om hier in dit topic géén ban op te lopen (want doodsverwensingen e.d.).quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 01:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als je dat uit de comics had gehaald, was het nu bijzonder lastig geweest om hier in dit topic géén ban op te lopen (want doodsverwensingen e.d.).
Ik ook dan schijnbaarquote:
Glenn niet, want als die neger dan ook nog eens doodgaat, heb je geen minderheden meer overquote:Op woensdag 16 november 2011 09:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ook dan schijnbaar, ik denk dat of Glenn of die chick wel voedsel wordt voor de walkers, nice
We hebben nog een redneckquote:Op woensdag 16 november 2011 09:35 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Glenn niet, want als die neger dan ook nog eens doodgaat, heb je geen minderheden meer over.
Dat jij nu niet kunt lezenquote:Op woensdag 16 november 2011 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Zucht... jullie met je comic geneuzel
Ik verwacht eigenlijk nog steeds dat Merle nog wel een keer in levende lijve terug komt..quote:Op woensdag 16 november 2011 10:28 schreef Stefan het volgende:
Vond t trouwens wel minder dat ze Merle lieten terugkomen a la Dexter-style
Ja, beter gooit Hershell ze er af nu zijn Zombieverzameling is ontdekt.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
dit hele gelul op die ranch sleept te lang
En beter vinden ze dat kind, of niet, maar beter gaan ze verder.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, beter gooit Hershell ze er af nu zijn Zombieverzameling is ontdekt.
Ja, zou raar zijn als dat kind nog leeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
En beter vinden ze dat kind, of niet, maar beter gaan ze verder.
en dan headshotquote:Op woensdag 16 november 2011 11:10 schreef Stefan het volgende:
Zou mooi zijn als dat kind rondloopt als zombie en dan Carol in haar nek bijt
ja, wel een beetje vage intro btw, dat stukje is vervolgens nooit teruggekomen en toen was er nog helemaal geen spraken van..quote:Op woensdag 16 november 2011 14:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah ja net als in de openingsscène van S1.
Mja ik keek em net nog even want ik dacht dat het misschien wel dat meisje zou zijn dat kwijt is, maar dat is dus (helaasquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, wel een beetje vage intro btw, dat stukje is vervolgens nooit teruggekomen en toen was er nog helemaal geen spraken van..
Dat stukje hoefde net terug te komen, speelde zich af toen de tank leeg was en Rick per paard verder gingquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, wel een beetje vage intro btw, dat stukje is vervolgens nooit teruggekomen en toen was er nog helemaal geen spraken van..
Zou het?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef NoBody122 het volgende:
Ik verwacht overigens dat Andrea en Daryl een relatie gaan krijgen.. Benieuwd of die verwachting uitkomt.
Ja en die zombie die zijn broertje zo in zijn buik kon happen terwijl hij daar lag te ijlen , die zombie zat aan zijn schoen te kauwen... dat was wEl een zwakke scene m.i.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:28 schreef Stefan het volgende:
Vond t trouwens wel minder dat ze Merle lieten terugkomen a la Dexter-style
Eerder een sterke scene. Het zorgt er voor dat Daryl weer zijn eigen pad gaat kiezen/volgen ipv datgene te doen wat iedereen (inclusief zijn broer) voor hem bepaalde.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:16 schreef spambuster het volgende:
[..]
Ja en die zombie die zijn broertje zo in zijn buik kon happen terwijl hij daar lag te ijlen , die zombie zat aan zijn schoen te kauwen... dat was wEl een zwakke scene m.i.
In dat opzicht wel, het is echter niet geloofwaardig dat een hongerige zombie eerst een schoen gaat zitten te bekwijlen i.p.v. direct voor het verse vlees te gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Eerder een sterke scene. Het zorgt er voor dat Daryl weer zijn eigen pad gaat kiezen/volgen ipv datgene te doen wat iedereen (inclusief zijn broer) voor hem bepaalde.
Print je de comic uit? Ik heb zelf geen ervaring met kleuren-printers dus weet niet hoe snel of langzaam dat wellicht gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Compendium One van de comic hier nu ook binnen. Had al wat gelezen van een ebook en daar kon ik niet zo inkomen, maar nu lekker chill op de bank op papier leest het stiekem wel heel lekker weg. Toffe shit
Geloofwaardig en zombie in 1 zin, toch grappigquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef spambuster het volgende:
[..]
In dat opzicht wel, het is echter niet geloofwaardig dat een hongerige zombie eerst een schoen gaat zitten te bekwijlen i.p.v. direct voor het verse vlees te gaan.
Zombies ruiken (vers) bloed dus de enige logische plekken waren zijn bebloede hoofd of de zij-wond als lunch.
Aan eerdere reacties te zien ga ik er van uit dat hij ze besteld heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Print je de comic uit? Ik heb zelf geen ervaring met kleuren-printers dus weet niet hoe snel of langzaam dat wellicht gaat.
Neuh, heb de compendium gewoon besteld. Ik ga echt geen ebooks printenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Print je de comic uit? Ik heb zelf geen ervaring met kleuren-printers dus weet niet hoe snel of langzaam dat wellicht gaat.
Ik weet niet meer aan welke voet die zombie zat te knabbelen, maar ik zag een foto waarbij een schoen ook bebloed zat, misschien trok dat de aandacht eerst. Misschien kon de zombie ook niet meer lopen, heeft zich helemaal naar Daryl gesleept en dan was de bloederige schoen het eerste dat hij te pakken had en toen werd Daryl wakker?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef spambuster het volgende:
[..]
In dat opzicht wel, het is echter niet geloofwaardig dat een hongerige zombie eerst een schoen gaat zitten te bekwijlen i.p.v. direct voor het verse vlees te gaan.
Zombies ruiken (vers) bloed dus de enige logische plekken waren zijn bebloede hoofd of de zij-wond als lunch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was gebeten voor hij de tank in ging lijkt me. Genoeg opties..over zulke details ga ik me echt niet druk makenquote:Op zondag 20 november 2011 15:01 schreef Suc het volgende:
Wel raar trouwens dat die militair in de tank is overleden. Vraag me toch echt af hoe hij is gestorven.
gelijk hebben aan de andere kantquote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geloofwaardig en zombie in 1 zin, toch grappigMaar je hebt gelijk, aan de andere kant. Zonder Daryl was het toch echt wel een saai fult serie geworden.
Haha, ik dus welquote:Op zondag 20 november 2011 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij was gebeten voor hij de tank in ging lijkt me. Genoeg opties..over zulke details ga ik me echt niet druk maken
Die compendium versie van mij is echt lomp zwaar haha, krijg gewoon last van mijn pols als ik hem te lang vast heb met lezenquote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef Stefan het volgende:
Book 6 en 7 binnen, goed voor 5 uur leesplezier, met alle covers als bonus en hardcover voor 18 euro per boek.
wel goede kwaliteit verder?quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die compendium versie van mij is echt lomp zwaar haha, krijg gewoon last van mijn pols als ik hem te lang vast heb met lezen
Schaarsbergen, militaire basis leegroven, afbakenen met het spul van de Genie en genieten van de mayham. Vooral in de USA waar er gemiddeld 1500 wapens per inwoner zijn valt hij mij nogal tegen hoeveel wapens je daadwerkelijk tegenkomtquote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Suc het volgende:
[..]
Haha, ik dus wel
VInd het wel interessant om te denken wat ik zou doen in zo'n situatie. Maar goed, genoeg opties inderdaad
Ja, erg goed papier en prima drukwerk. Je hebt dus niet de covers, maar gewoon alles aan 1 stuk door als 1 groot verhaal (wel ieder volume apart, maar dus niet iedere comic). Enige waar ik me aan stoor is dat er geen paginanummering is, maar daar kan ik me wel overheen zetten. Wel belangrijk om dus een bladwijzer te gebruikenquote:
De comic is nog gewoon bezig.quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft de comic een eind-conclusie en zoja wat is die dan. En gaat de serie ook die kant op ?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet meer aan welke voet die zombie zat te knabbelen, maar ik zag een foto waarbij een schoen ook bebloed zat, misschien trok dat de aandacht eerst. Misschien kon de zombie ook niet meer lopen, heeft zich helemaal naar Daryl gesleept en dan was de bloederige schoen het eerste dat hij te pakken had en toen werd Daryl wakker?
Maarja het is wel vaker niet helemaal logisch natuurlijk, vond het stompzinniger dat ze die putzombie eruit wilden halen.Je hebt gelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was inderdaad zIJn linker bebloede schoen.
Dan is het wel detaillistisch. Zie screencapture :
Hij kon trouwens heel snel opstaan ook, dus lopen kon de zombie daarvoor ook vast wel.
Wat de water-put betreft: die kregen ze toegewezen.
Uit de dialoog bleek ook:
"Als we hem afknallen is het water dan zeker acuut vergif, als we hem er "heel" uit weten halen wellicht niet."Signature
Oh nu zie ik dat hij gehurkt zit, dacht dat hij er meer bij lag terwijl hij aan die voet zat te sabbelen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef spambuster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Het was inderdaad zIJn linker bebloede schoen.
Dan is het wel detaillistisch. Zie screencapture :
[ afbeelding ]
Hij kon trouwens heel snel opstaan ook, dus lopen kon de zombie daarvoor ook vast wel.
Wat de water-put betreft: die kregen ze toegewezen.
Uit de dialoog bleek ook:
"Als we hem afknallen is het water dan zeker acuut vergif, als we hem er "heel" uit weten halen wellicht niet."
ja idd. er zitten nog teveel domme dingen in om het tot een echt goede serie te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef vault_tec het volgende:
Vind het raar dat ze zoveel kogels gebruiken om mensen te trainen, hoe komen ze daaraan?
wat de neuk.. waar slaat dat nou weer op... stelletje mogolen ookquote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, volgende week nog 1 aflevering en dat is de ''mid-season finale''
Komt het pas terug 2012, op 12 februari.
Jaar wachten tussen seizoen 1 en 2 om vervolgens 7 afleveringen te zien waar ze wat rondkutten op een boerderij![]()
Schijnt te maken te hebben met American football (handegg) maar ik baal er ook vanquote:Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat de neuk.. waar slaat dat nou weer op... stelletje mogolen ook
De VS he, 15x meer wapens dan inwoners en 15k meer stuks munitie dan inwoners. Niet heel raar om aan zoveel kogels te komen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef vault_tec het volgende:
Vind het raar dat ze zoveel kogels gebruiken om mensen te trainen, hoe komen ze daaraan? Ik kijk het nu op 2 keer snelheid want het boeit mij nog amper.
Omdat hij, zoals hij het al zei, dit al wist.quote:Op maandag 21 november 2011 15:24 schreef vault_tec het volgende:
slaat nergens op dat die zo makkelijk er mee om gaat dat ze shane heeft geneukt!
gewoon geilquote:Op maandag 21 november 2011 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Die blonde die de lul van Shane vastpakt
Wanneer is deze serie ooit 75% actie en 25% drama geweest na de pilot? Je zou na anderhalf seizoen toch wel een beetje moeten weten wat voor show het is.quote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef Mestras het volgende:
we zijn van 75% actie en 25% drama naar 25% actie en 75% drama gegaan. jammer...
In vorige afleveringen moesten ze rustig aan doen met de ammo omdat ze geen onbeperkte hoeveelheid hebben, en nu schieten ze er op los. Dat is raar gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De VS he, 15x meer wapens dan inwoners en 15k meer stuks munitie dan inwoners. Niet heel raar om aan zoveel kogels te komen.
vond het in het eerste seizoen ten tijde van die roadtrip toch wel een stuk spectaculairder hoorquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wanneer is deze serie ooit 75% actie en 25% drama geweest na de pilot? Je zou na anderhalf seizoen toch wel een beetje moeten weten wat voor show het is.Ik bestel ook geen macaroni en klaag daarna dat het geen pizza is.
Dan zou ik het eerste seizoen nog een keertje kijken. Of misschien juist niet. Het scheelt dat het eerste seizoen maar 6 afleveringen is.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef Mestras het volgende:
[..]
vond het in het eerste seizoen ten tijde van die roadtrip toch wel een stuk spectaculairder hoor
vindt het nog steeds de moeite waard hoor, maar ik waardeerde het roadtrip aspect juist heel erg.quote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerste seizoen nog een keertje kijken. Of misschien juist niet. Het scheelt dat het eerste seizoen maar 6 afleveringen is.
Ze zijn toen, voor ze naar de farm gingen, op die weg alle wagens langsgegaan en hebben die leeggeroofd (beetje ten tijde dat dat krengetje verdween).quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In vorige afleveringen moesten ze rustig aan doen met de ammo omdat ze geen onbeperkte hoeveelheid hebben, en nu schieten ze er op los. Dat is raar gewoon.
Echt raar ja, maar heb het bij meerdere versie gechecked en het klopte welquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem wat aprupt eindigen duurde ie 42 minuten?
een beetjequote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef Stefan het volgende:
Het is meer een soap geworden nu. Geen enkele actie?
Ja zo denk ik ook zo'n beetje over de serie. Nog steeds leuk en ik kijk er nog steeds naar uit. Maar mis het roadtrip gedeelte wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Mestras het volgende:
[..]
vindt het nog steeds de moeite waard hoor, maar ik waardeerde het roadtrip aspect juist heel erg.
Precies dat zou ik ook wel heel slecht vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef NvM het volgende:
Als ze dat kind terugvinden haak ik af. Té dom om gewoon op haar plek te blijven zitten zoals meneer de sheriff vroeg maar wel slim genoeg om dagenlang tussen de zombies te overleven? Dikke meh.
quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, volgende week nog 1 aflevering en dat is de ''mid-season finale''
Komt het pas terug 2012, op 12 februari.
Jaar wachten tussen seizoen 1 en 2 om vervolgens 7 afleveringen te zien waar ze wat rondkutten op een boerderij![]()
Echt he, hahaha!quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik ben officieel gestopt met kijken.
Druppel was die blonde chick, die eerst mega onzeker op zombies aan het schieten is. Vervolgens vanaf een halve meter eindelijk wat raakt, en dan vervolgens verandert in een soort terminator met de precisie van een sniper en een blik in dr ogen die Steven Seagal niet zou misstaan.
Toen heb ik het maar afgezet.
Echt, wat slecht.
Subtiliteit is inderdaad soms (vaak) ver te zoeken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Druppel was die blonde chick, die eerst mega onzeker op zombies aan het schieten is. Vervolgens vanaf een halve meter eindelijk wat raakt, en dan vervolgens verandert in een soort terminator met de precisie van een sniper en een blik in dr ogen die Steven Seagal niet zou misstaan.
Echt, wat slecht.
Wie zegt dat ze geen Terminator is dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Echt, wat slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |