Ik ookquote:
Maandag Walking Dead in de woonkamer, vaste prik.quote:
In 28 Days Later waren het eigenlijk ook geen zombies, maar infected.quote:Op zondag 13 november 2011 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
Die opmerking van Gamekings over The Walking Dead is ook niet echt correct. Ze hebben het erover dat zombies niet kunnen rennen, nou ten eerste werd al in seizoen 1 uitgelegd dat ze doorgaans strompelen tenzij ze een feeding frenzy hebben als ze vers vlees ruiken ten tweede is de strompelende zombie iets wat sinds 28 Days Later niet meer gemeengoed is.
Bij The Walking Dead zeggen de makers geloof ik dat het afhankelijk is van de stage waar je als zombie in zit. Ze rotten gewoon langzaam weg, dus hoe langer je zombie bent, hoe slechter je mobiliteit wordt. Hoe verser hoe sneller en dat klinkt best logischquote:Op zondag 13 november 2011 16:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In 28 Days Later waren het eigenlijk ook geen zombies, maar infected.
Verder wel eens dat zombies niet perse enkel moeten strompelen.
Mooi! Ik dacht: Dit is of een goede TT of een hele foute TT.quote:
Nja zombies zijn ondoden, in 28 days later waren de infected dus geen doden maar mensen die met het Rage virus besmet waren en gingen uiteindelijk gewoon dood als ze niks aten. Dat is best verschillend nog.quote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef Mirel het volgende:
zombie/infected lekker boeiendHet komt op hetzelfde neer
En 28 days later is de bijbel hierop? In Walking Dead zijn ze toch ook geinfecteerd? Weinig mensen die ze niet zombies noemen. Ik vind het eigenlijk een geekissue hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja zombies zijn ondoden, in 28 days later waren de infected dus geen doden maar mensen die met het Rage virus besmet waren en gingen uiteindelijk gewoon dood als ze niks aten. Dat is best verschillend nog.
In 28DL kan je ze ook doden dmv kogeld elders in het lijf, in TWD alleen in het hoofd. Das ook wel belangrijkquote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
En 28 days later is de bijbel hierop? In Walking Dead zijn ze toch ook geinfecteerd? Weinig mensen die ze niet zombies noemen. Ik vind het eigenlijk een geekissue hoor.
dat zegt hij toch niet..verschil zit hem in het feit dat bij 28days een druppel infected bloed in je oog of wond lines recta leidt tot een change..in the walking dead niet..je moet eerst doodgaan nadat je infected bent geraakt, zoals bij alle zombiefilms en series.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
En 28 days later is de bijbel hierop? In Walking Dead zijn ze toch ook geinfecteerd? Weinig mensen die ze niet zombies noemen. Ik vind het eigenlijk een geekissue hoor.
Nee dat bedoelde ik helemaal niet, enkel dat het twee compleet verschillende soort 'zombies' zijn en dat ik het in 28 Days Later niet echt zombies vind omdat ze niet dood zijn en ze veel makkelijker sterven. Ik had het dan ook over wat ik van de 28 Days Later infected vind, niet dat het een algemeen goed is ofzo. Alhoewel er wel meer mensen zijn die een scheiding maken tussen de 28 Days Later infected en de algemene zombies uit de meeste films.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ze zitten pas net een paar dagen op een vaste plek..daarvoor continu op de vlucht op het begin met die camping na..dan ga je echt niet meteen een walker vangen en hem aan de ketting leggen hoor. Verder weten ze al dat ze alleen doodgaan door een headshot en dat ze vooral op close range reuk en zicht af gaan..anders hadden ze nooit die actie uitgehaald van seizoen 1 met al die zombierommel op zichquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Flixxy het volgende:
Overigens snap ik ook niet dat ze geen Walker ergens aan de ketting leggen en wat experimenten gaan doen. Hoelang kunnen ze zonder eten? Hoe kunnen ze makkelijk dood? Zijn ze te kalmeren? Wat zijn primaire zintuigen, en zijn deze te misleiden (reuk bijvoorbeeld).
Meer drama dan logica deze serie...
Ik denk dat de schrijvers van de show gewoon geen zin hebben in een zombie-aanval op de farm.quote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hebben ze trouwens al "verklaard" waarom die ranch eigenlijk zo zombie-vrij is? Nogal vreemd dat er een complete zwerm zombies over de highway loopt, groepjes in de bossen zitten en geen enkele de ranch lijkt te kunnen vinden (uitgezonderd de put-zombie)?
omdat er een hek omheen staatquote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hebben ze trouwens al "verklaard" waarom die ranch eigenlijk zo zombie-vrij is? Nogal vreemd dat er een complete zwerm zombies over de highway loopt, groepjes in de bossen zitten en geen enkele de ranch lijkt te kunnen vinden (uitgezonderd de put-zombie)?
Gewoon kijken. Zulke dingen worden wel vaker verklaard later in een seriequote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Met andere woorden, een officiele verklaring is er niet. Ik heb dus niks over het hoofd gezien. Tnx!
Ja, bovendien zijn zombies vleeseters. Die boerderij heeft 1 paard en verder geen vee.quote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Met andere woorden, een officiele verklaring is er niet. Ik heb dus niks over het hoofd gezien. Tnx!
Omdatquote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dat is godverdomme een goed idee!quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef RedAlert het volgende:
Ik ga eerst een 2 tosti's maken een deze nieuwe afl een bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik het Zombie Thema wel tof vindt, maar het houdt wel een keer op.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik ze nog niet eerder had gezienquote:Op maandag 14 november 2011 16:02 schreef BasvB het volgende:
Ik begrijp het nut van de zombies in de schuur niet. Denkt Herschel dat er ooit een cure komt? of wil die gewoon life target practice? En opeens twee kinderen wie ik volgens mij nog niet eerder heb gezien
quote:Op maandag 14 november 2011 14:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dit is toch wel heel slecht,Volgens mij omdat zombies betrekkelijk rustig blijven als ze niks horen/zien. Ik denk trouwens dat dit de breuk betekend met die familie en hopelijk gaan ze weer de weg op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik het Zombie Thema wel tof vindt, maar het houdt wel een keer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Couldn't agree more!quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef KNAK het volgende:
Beetje saai allemaal. Vind S1 toch heel wat leuker.
Dat je niet alleen actie na actie, zombie na zombie kan verwachten is wel begrijpelijk, maar nu is het net Dallas, feat. the walking dead ipv The Walking Dead, Een serie met af en toe een zombie erin, ipv een zombie serie met af en toe gepast drama.
Kijken doe ik wel, maar ik waardeer het steeds minder.
Wat ben jij domquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Bosbouwertje het volgende:
Ik dacht dat die dikkerd uit de put in de vorige aflevering Otis zou zijn en dat Herschel met zijn doktor kennis zou zien dat hij in zijn poot was geschoten. Jammer genoeg bleek het niet zo spannend te zijn.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef FoXje het volgende:
En terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Deze serie gaat ook niet over zombies maar over het overleven in een wereld zonder wetten en regels door die zombies.quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef KNAK het volgende:
Beetje saai allemaal. Vind S1 toch heel wat leuker.
Dat je niet alleen actie na actie, zombie na zombie kan verwachten is wel begrijpelijk, maar nu is het net Dallas, feat. the walking dead ipv The Walking Dead, Een serie met af en toe een zombie erin, ipv een zombie serie met af en toe gepast drama.
Kijken doe ik wel, maar ik waardeer het steeds minder.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef Bosbouwertje het volgende:
[..]
Tsja, zullen niet te kort dikke zombies in Amerika zijn, dus de kans was klein.
Inderdaad. Plus het is familie en hersell is tegen mensen doden, ook als het zombies zijnquote:Op maandag 14 november 2011 16:02 schreef BasvB het volgende:
Ik begrijp het nut van de zombies in de schuur niet. Denkt Herschel dat er ooit een cure komt
Het is een beetje een ongeschreven regel in zombiefilms dat zombies geen zombies genoemd worden. In ieder geval in de films van Romero, en the Walking Dead volgt de 'regels' van Romero tot nu toe nog aardig.quote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, infected/zombie... what's in a name. Dan kun je de zombies uit The Walking Dead ook geen zombies noemen omdat ze enkel omschreven worden als Geeks en Walkers (kudo voor iemand die nu denkt; hé als ze kunnen rennen waren ze wel runners genoemd).
Overigens was natuurlijk 28 days later niet de enige zombie film waarin ze rennen. Ook de remake van Dawn of the dead door Zack Snyder, en dat is nou echt een zombie film, bevat zombies die minstens zo snel rennen als de T-1000.
http://www.slate.com/articles/news_and_politics/recycled/2007/12/the_running_dead.html
Dit inderdaad. Ik zat ook hardop te vloeken toen die kuthoer hem voor z'n kop schoot, dacht dat ie dood was. Dat wijf mag echt sterven gewoon en als ze toch gaat mag ze meteen die Lori meenemen, jankende poepfabriek drager dat ze is.quote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef Snuf. het volgende:
Ik was toch even bang dat ze Darryl uit de serie gingen schrijven.. Dat zou helemaal de doodsteek voor de serie zijn. Shane heeft in mijn ogen trouwens wel gelijk, kappen met het zoeken naar dat meisje en doorgaan.
Ah vandaar dat de serie Lawless heet ipv The Walk Dead.quote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Deze serie gaat ook niet over zombies maar over het overleven in een wereld zonder wetten en regels door die zombies.
De serie heet de Walking Dead omdatquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ah vandaar dat de serie Lawless heet ipv The Walk Dead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Het drama mag wel wat meer inhoud hebben denk ik zelf. Het gesprek tussen Dale en Andrea en de blik die ze hem toewerpt vanuit de WC in aflevering 1 was een voorbeeld hoe het wel moet. Het gesprek tussen Rick en Lori over het gewonde zoontje en hoe mooi hij het hertje vond en hoe waardig zijn leven allemaal wel niet is was afschuwelijk. Daar moeten ze echt meer tijd aan besteden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vond het weer een toffe aflevering.
Als alle mensen die nu al twee seizoenen lopen te mekkeren over te veel drama nu eens stoppen met kijken zou het veel schelen, want de tweede helft van dit seizoen wordt het echt niet opeens 90% actie. Dit is wat je krijgt, als het je nog steeds niet zint is het waarschijnlijk niet de juiste serie voor je.
Ik ben in ieder geval nog steeds blij met de serie, ken de comics ook niet dus erg benieuwd wat er met die schuur gaat gebeuren.
Niet mee eens. Hershell komt voor in de comics als godsdienstige man, dat Maggy met Glenn neukt komt voor, dat Carl wordt neergeschoten komt voor. Dat Amy dood is en Andrea en Dale wel overleven komt er in voor. Dat Carol zwanger is komt in de comics voor. Enige grote verschil is dat het personage Daryl en T Dog niet in de comics voorkomen en uiteraard datquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:09 schreef Akwableet het volgende:
Ik ken de comics wel, en dat die schuur er is, is zo'n beetje het enige wat overeen komt met de comics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is de meest essentiele verandering met de comics.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Het -gaat- er niet om dat de serie vol met actie moet zitten. Als je het gemekker had gelezen wist je datquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vond het weer een toffe aflevering.
Als alle mensen die nu al twee seizoenen lopen te mekkeren over te veel drama nu eens stoppen met kijken zou het veel schelen, want de tweede helft van dit seizoen wordt het echt niet opeens 90% actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in navolging op je vorige postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je trouwens alle comics tot #90 gezien? Wat vond je ervan? Toch wel een aantal coole momenten in, hij bouwt de schrikmomenten erg goed in op die paginagrote tekeningen. Morgen #91!My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
Nee, heb net book 5 uit, book 6 en 7 komen asap via Amazon voor samen 35 euro ofzo, in dec ga ik de trade paperback kopen om de tijd te overbruggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:41 schreef Akwableet het volgende:
[spoiler]
Heb je trouwens alle comics tot #90 gezien? Wat vond je ervan? Toch wel een aantal coole momenten in, hij bouwt de schrikmomenten erg goed in op die paginagrote tekeningen. Morgen #91!
De zombies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:46 schreef planethugo het volgende:
Volgende week weer een nieuwe kans, hopelijk breken die zombies uit en verlaten ze die saaie boerderij. Maar ik vrees ervoor
Misschien is Hershell gewoon tegen sex voor het huwelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:03 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik vind het gewoon een gemiste kans dat je in een compleet verdoemde wereld nog steeds aan het bikkeren bent over op zo'n moment triviale kwesties als racisme. Staat overleven niet voorop? Daarbij is het ook meestal de neger zelf die onder elke steen een reden tot achterdocht vindt. Nu echter geeft ook Hershell tekenen van een aversie tegen kruisbestuiving.
Werkelijk, heren schrijvers, is racisme daadwerkelijk het meest interessante onderwerp dat je kunt behandelen in een dergelijke situatie?
Racisme is wat het is, ook na een epidemie, daar zijn het racisten voor.quote:Ik vind het gewoon een gemiste kans dat je in een compleet verdoemde wereld nog steeds aan het bikkeren bent over op zo'n moment triviale kwesties als racisme.
Zie de serie op tv, real-life soap, robinson eiland. En dat is alleen maar een spel met weinig eten in een indien nodig van zorg voorziene omgeving.quote:Staat overleven niet voorop?
Nee, H zegt dat zijn dochter niet moet attachen aan die lui die hij z.s.m. weg wil hebben. Als kerkelijke in die staat zal hij wel meer negeroiden naast zich in de bankjes hebben gehad.quote:Daarbij is het ook meestal de neger zelf die onder elke steen een reden tot achterdocht vindt. Nu echter geeft ook Hershell tekenen van een aversie tegen kruisbestuiving.
Ik denk a niet dat het dat is, en b racisme is een item dat niet plotseling weg is door externe factoren, daar het net als bij de zombies, in de hersenen zit.quote:Werkelijk, heren schrijvers, is racisme daadwerkelijk het meest interessante onderwerp dat je kunt behandelen in een dergelijke situatie?
Jij had het erover dat de zombies de boerderij moesten gaan verlaten ^^quote:
Zo snel? Je hebt ze toch pas gekocht?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, heb net book 5 uit, book 6 en 7 komen asap via Amazon voor samen 35 euro ofzo, in dec ga ik de trade paperback kopen om de tijd te overbruggen.
Schikeffecten zitten er idd goed in.
Staat in het script waarschijnlijk een beetje rondlopen/ strompelen en komende week .....quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:38 schreef andreas612 het volgende:
heb 'm net afgekeken, wel nasty hoor met al die zombies in die schuur.. wat de neuk, waarom zitten die daar.
Het gaat niet over jou (als je al in de discussie deelnam, geen idee), maar er zijn wel degelijk mensen die mekkeren over het gebrek aan zombie actie en dat het alleen maar over de mensen hun relaties en emoties gaat. Als dat je niet zint, dan moet je niet kijken, want dat is nu eenmaal de hoofdmoot. Simpel toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Het -gaat- er niet om dat de serie vol met actie moet zitten. Als je het gemekker had gelezen wist je dat
Bedoel de schrikeffecten in de eerdere delen. Heb book 1 tm 4 in de Nederlandse versies, zitten ook al schrikeffecten in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef Suc het volgende:
[..]
Zo snel? Je hebt ze toch pas gekocht?
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En zij duwt de Asian zo in de kudde hongerige walkers
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |