Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapperquote:Op donderdag 10 november 2011 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de comic worden mensen die niet gebeten zijn ook zombies als ze doodgaan.
Ja, dat denk ik ook. Dat hij de doden dood moest maken ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapper
En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berustenquote:
shane is de vader...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berusten
Ja, dat denk ik ook. Maar als dat de laatste woorden van die wetenschapper waren dan is dat zo pauper en triestquote:
Creatief, hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De baby is ook een zombie die bij zijn geboorte meteen een hap neemt uit de kut van zijn moeder.
Lori wist toen zelf nog niet eens dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar als dat de laatste woorden van die wetenschapper waren dan is dat zo pauper en triest
Dawn of the dead gezien zeker.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De baby is ook een zombie die bij zijn geboorte meteen een hap neemt uit de kut van zijn moeder.
Ik ook, abortus of zelfmoord..quote:Op vrijdag 11 november 2011 05:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lori wist toen zelf nog niet eens dat ze zwanger was.
Overigens met dat mes in het donker, ik dacht aan abortus.
Goede review van die gasten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/the-walking-dead-seizoen-twee/
Gamekings over the walking dead/
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
Er is helemaal niets mis met de serie!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door FoXje op 13-11-2011 08:02:49 ]opgezegd@fok.nl
Dat. Nooit begrepen waarom mensen dat zo intensief doenquote:Op zondag 13 november 2011 11:13 schreef Ugjerke het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om over fictieve vijanden uit een serie van iemand anders te gaan bepalen wat ze wel en niet mogen en kunnen.
Ze volgen de comicverhaal lijn, waar ze ook op Hershells boederij zijn, later in de comics brengen zequote:Op zondag 13 november 2011 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
in plaats van een desolate grote stad zien we enkel een verlaten drogisterij in een bosstadje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de niet comiclezer komt t saai over, dat snap ikCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CoolCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Daarom staan ze tussen spoilertagsquote:Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ja leuk al die comic referenties, maar dat is voor de televisiekijker niet interessant.
Ik vind het een kutprogramma met nietszeggende mensen. In de PU deden ze ook altijd uit de hoogte, en het blad ging meer over henzelf dan over games.quote:Op zondag 13 november 2011 15:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Die Gamekings review. Ik ben het wel eens wat betreft het budget, maar dat geneuzel over 'ze breken zombiewetten' en 'je mag niet uitleggen waarom ze zombie zijn' slaat nergens op eigenlijk.
Verder vraag ik me, als ik incidenteel iets zie van Gamekings, altijd af of die gasten nu trots zijn op hun baan, maar dat ligt verder aan mij.
Precies, Kirkman wilde een serie maken over mensen die leven in een wereld vol zombies, geen serie over zombies maar hoe mensen zich gedragen als er geen wetten meer zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die de comic gelezen hebben die vinden deze afleveringen wel vet denk ik, als je alleen maar zombieactie verwacht dan moet je toch een andere film kijken.
Dan had hij ook gewoon 99% van de bevolking kunnen laten sterven zonder het geneuzel met zombies.quote:Op zondag 13 november 2011 15:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, Kirkman wilde een serie maken over mensen die leven in een wereld vol zombies, geen serie over zombies maar hoe mensen zich gedragen als er geen wetten meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |