SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik niet. Sommige mannen zijn objectief gezien mooi, maar pas als ze ook een leuke uitstraling hebben vind ik ze knap. Eigenlijk maak ik weinig verschil tussen beide termen hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Mooi vind ik beter dan knap.
Dit is een hele knappe maar zeer gestoorde kikker.quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef je moet gewoon eerst een boel kikkers kussen voor je een prinses tegen komt. Geloof me ik ben heel wat losers tegen gekomen , dat hoort er gewoon bij
Was jouw eerste keer zo kut dan?quote:Op zondag 13 november 2011 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. De eerste keer is toch kut, no need to spoil that on the perfect one.
ik heb ook gewoon dm natuurlijkquote:
Als je nog jong bent kan dat wel. Op mijn leeftijd nemen je mogelijkheden om nog veel uit te proberen rap afquote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef je moet gewoon eerst een boel kikkers kussen voor je een prinses tegen komt. Geloof me ik ben heel wat losers tegen gekomen , dat hoort er gewoon bij
Ik ben ook totaal niet stressbestendig, maar dat uit zich bij mij meer in depressie en angstquote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zeiden ze dus met de keuring ook en ik merkte het ook steeds vaker met werken enzo.Ben dus absoluut niet stressbestendig en het komt juist vaak op bij stress. Dissociatie komt trouwens vaak voor bij Borderline, het is een van de kenmerken.
Heb je al een PM gestuurd?quote:
Als ik in de stress zit ga ik huilen enzo, en mijn tics slaan op hol en ik ga binnensmonds scheldenquote:Op zondag 13 november 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet stressbestendig, maar dat uit zich bij mij meer in depressie en angst
indirect dus wel ja. zoals iemand al zei, zeuren om pics is gelijk oversteken. waarom zou je anders een pic sturen?quote:Op zondag 13 november 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus? Zeg ik daarmee iets waardoor ik moet bewijzen hoe ik eruit zie?
Das wel lekker kort tenminstequote:Op zondag 13 november 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik in de stress zit ga ik huilen enzo, en mijn tics slaan op hol en ik ga binnensmonds schelden
Meestal is het wel weer over na een kwartier ofzo.
natuurlijk niet.quote:
daarom idd.quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat hij niet vergelijkbaar aantrekkelijk is met Mr. Ackles
Langer zou wel kut zijn, dan kun je ook nauwelijks werken denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel lekker kort tenminste
Ik hoop voor je dat je niet overspannen raakt, das pas echt kutquote:Op zondag 13 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Langer zou wel kut zijn, dan kun je ook nauwelijks werken denk ik.
Gelukkig is dat me bespaard gebleven
Ik ook nu. Leuk, of niet. Voeg mij eens toe.quote:Op zondag 13 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vriendin heeft dr FB foto veranderd![]()
Ik heb vaak zat een foto van mezelf gestuurd en kreeg daarop als reactie dat ze liever zelf hun anonimiteit bewaardenquote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
indirect dus wel ja. zoals iemand al zei, zeuren om pics is gelijk oversteken. waarom zou je anders een pic sturen?
ik ben echt heel benieuwd nu, dm eens een linkje van de fb van je vriendinquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook nu. Leuk, of niet. Voeg mij eens toe.
Oeps, wou je mijn foto dan ook? Had het maar gewoon gevraagdquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat een foto van mezelf gestuurd en kreeg daarop als reactie dat ze liever zelf hun anonimiteit bewaarden
Zo vanzelfsprekend is het blijkbaar niet.
dan viel het waarschijnlijk tegen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat een foto van mezelf gestuurd en kreeg daarop als reactie dat ze liever zelf hun anonimiteit bewaarden
Zo vanzelfsprekend is het blijkbaar niet.
Mijn eerste keer was het soort geklungel dat normaal in een Nederlandse film uit de jaren ´70 thuis hoortquote:Op zondag 13 november 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was jouw eerste keer zo kut dan?
Die van mij was eigenlijk best wel heel erg aangenaam
Ik hoop het ook, maar die kans bestaat voor iedereen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet overspannen raakt, das pas echt kut
lafaardsquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
gewoon nog wachten johquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik heb het daar van de week nog over gehad.
Het doen met de eerste de beste omdat het toch kut is.
Of misschien iets langer wachten op een leuk iemand om het nog enigszins speciaal te maken.
Lastig, lastig.
Onzin.quote:Op zondag 13 november 2011 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je nog jong bent kan dat wel. Op mijn leeftijd nemen je mogelijkheden om nog veel uit te proberen rap af
Das zeker een positieve factorquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar die kans bestaat voor iedereen.
Bovendien ben ik vrij makkelijk met het loslaten van school/werk als ik er niet in de buurt ben, dat is al een positieve factor die het zou moeten voorkomen.
Ja, dit. Het ligt ingewikkeld.quote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
mpj heeft dus gewoon een knipperlichtrelatie
in action ?quote:Op zondag 13 november 2011 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron heeft me live gezien
Twijfel niet te lang, kan ik je zeggen...quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik heb het daar van de week nog over gehad.
Het doen met de eerste de beste omdat het toch kut is.
Of misschien iets langer wachten op een leuk iemand om het nog enigszins speciaal te maken.
Lastig, lastig.
Ik heb het niet eens meer iedereen gevraagd eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oeps, wou je mijn foto dan ook? Had het maar gewoon gevraagd
Klopt!quote:Op zondag 13 november 2011 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron heeft me live gezien
mijn ervaring is eigenlijk ook gewoon dat liefde geklungel is want je komt er vaak bij in rare situatiesquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was het soort geklungel dat normaal in een Nederlandse film uit de jaren ´70 thuis hoort![]()
Er zijn twee opties:
1. Of je verpest het met iemand die net zo ranzig geil is en je geeft geen flikker om de persoon, je wilt gewoon batsen.
2. Of je deelt het met je grote liefde en je klungelt beide aan en ziet maar wat er gebeuren zal. Dit klinkt beter, met dien verstande dat je eerste keer ook met liefde wordt geassocieerd. Hence, liefde is geklungel.
Heloef moet gewoon even lekker batsen, en zich daarna pas zorgen gaan maken om emoties van anderen.
Die had je gister ook al. Romantisch met je vriendinquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
Ik ook nu. Leuk, of niet. Voeg mij eens toe.
Ik zit toevallig wel in de woonkamer, heurquote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef needatniet het volgende:
Vesiertips op fok.
Hahah, dit is echt zolderkamerautisten voer.
Krijg ik dan een foto van jou, van hem?quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , gewoon dus andere willen weten hoe ik eruit zie vraag maar aan magnetron
Het is haar schuld. Als het aan mij lag was al dat gezeik er niet.quote:
Heeeey Dude! Nog wat versierd gozer?quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef needatniet het volgende:
Vesiertips op fok.
Ben jij lekker en heb je kinderen?quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef needatniet het volgende:
Vesiertips op fok.
Wedde dat jij jezelf ook nog werkelijk grappig ofzo vond naar het posten van dit.quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit toevallig wel in de woonkamer, heur
Ik begrijp wat je bedoelt maar de manier waarop je het formuleert klinkt bijna alsof je per ongeluk nogal vaak binnenvalt in een orgiequote:Op zondag 13 november 2011 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
mijn ervaring is eigenlijk ook gewoon dat liefde geklungel is want je komt er vaak bij in rare situaties
pfff. je bent toch een man? gezeik moet je meteen de kiem insmoren. ruggegraat kweken en die vervolgens recht houden. met de vuist op tafel.quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is haar schuld. Als het aan mij lag was al dat gezeik er niet.
Echt, vrouwen doen soms zó ontzettend moeilijk over iets waarvan ik denk: laat het nou gewoon gaan en kijk naar de toekomst.
Ha ha, ik lag helemaal dubbel man om mijn grapquote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef needatniet het volgende:
[..]
Wedde dat jij jezelf ook nog werkelijk grappig ofzo vond naar het posten van dit.
Echt triest gewoon
Mijn eerste keer sloeg eigenlijk nergens op, maar het was wel heel erg prettig en lekker omdat ik hem wel heel leuk vond en we van elkaar wisten dat het de eerste keer zou zijn. Maar boeiend dat het klungelig is, genieten kan sowieso, je hebt maar een paar keer nodig om beter te worden.quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was het soort geklungel dat normaal in een Nederlandse film uit de jaren ´70 thuis hoort![]()
Er zijn twee opties:
1. Of je verpest het met iemand die net zo ranzig geil is en je geeft geen flikker om de persoon, je wilt gewoon batsen.
2. Of je deelt het met je grote liefde en je klungelt beide aan en ziet maar wat er gebeuren zal. Dit klinkt beter, met dien verstande dat je eerste keer ook met liefde wordt geassocieerd. Hence, liefde is geklungel.
Heloef moet gewoon even lekker batsen, en zich daarna pas zorgen gaan maken om emoties van anderen.
hahahquote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar de manier waarop je het formuleert klinkt bijna alsof je per ongeluk nogal vaak binnenvalt in een orgie![]()
Doe geen moeite; als hij stoer en pro-actief was geweest; had hij niet hier die post geschreven. Een echt zelfverzekerd iemand heeft niet de behoefte om zichzelf constant te bewijzen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij lekker en heb je kinderen?
Tsja, wat moet je daar nou op zeggen. Toch maar Dyanne bellen?quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef Barbusse het volgende:
Jouw spelling is ook om te jankenquote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef needatniet het volgende:
Wedden dat jij jezelf ook nog werkelijk grappig ofzo vond naar het posten van dit.
Echt triest gewoon
Mijn liefdesleven heeft meer iets weg van een slapstickfilm (oei dat klinkt ook niet goed)quote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar de manier waarop je het formuleert klinkt bijna alsof je per ongeluk nogal vaak binnenvalt in een orgie![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ha ha, ik lag helemaal dubbel man om mijn grap
Nu niet doen alsof het sarcasme is, want je weet zelf ook wel dat het puur de waarheid is.quote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ha ha, ik lag helemaal dubbel man om mijn grap
ahh. we hebben een zolderkamerspeller.quote:Op zondag 13 november 2011 00:35 schreef needatniet het volgende:
[..]
Wedde dat jij jezelf ook nog werkelijk grappig ofzo vond naar het posten van dit.
Echt triest gewoon
Hahaha, zo simpel ligt het allemaal niet. Voor mij is het gezeik, voor haar niet. Snapje. Stel ik zou reageren met: 'stel je niet zo aan en zeik niet zo', krijg ik te horen dat ik niet serieus ben en haar niet begrijp blabla.quote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff. je bent toch een man? gezeik moet je meteen de kiem insmoren. ruggegraat kweken en die vervolgens recht houden. met de vuist op tafel.
je grote mond valt dus toch wel mee, zo blijkt nu.
Ik heb dat ook niet. En toch kan ik mezelf amper zelfverzekerd noemenquote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een echt zelfverzekerd iemand heeft niet de behoefte om zichzelf constant te bewijzen.
geregistreerd op: zaterdag 12 november 2011 @ 23:55quote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Doe geen moeite; als hij stoer en pro-actief was geweest; had hij niet hier die post geschreven. Een echt zelfverzekerd iemand heeft niet de behoefte om zichzelf constant te bewijzen.
ja nu zie ik je letterlijk binnen vallen bij die orgiequote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven heeft meer iets weg van een slapstickfilm (oei dat klinkt ook niet goed)
uhmmmm?quote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. we hebben een zolderkamerspeller.
Eensquote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef Axel1988 het volgende:
Doe geen moeite; als hij stoer en pro-actief was geweest; had hij niet hier die post geschreven. Een echt zelfverzekerd iemand heeft niet de behoefte om zichzelf constant te bewijzen.
WHAHA JE HEB HEM GEDISST MANquote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef needatniet het volgende:
[..]
[..]
Nu niet doen alsof het sarcasme is, want je weet zelf ook wel dat het puur de waarheid is.
Jij zat gewoon vriendloos en eenzaam om je post op fok te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linkje? dm?quote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hahaha, zo simpel ligt het allemaal niet. Voor mij is het gezeik, voor haar niet. Snapje. Stel ik zou reageren met: 'stel je niet zo aan en zeik niet zo', krijg ik te horen dat ik niet serieus ben en haar niet begrijp blabla.
Precies; my best guess.... schenkquote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kloon dus
quote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
WHAHA JE HEB HEM GEDISST MANDoe niet zo overacting man, kneusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Fok is niemand vriendloos en eenzaamquote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef needatniet het volgende:
Nu niet doen alsof het sarcasme is, want je weet zelf ook wel dat het puur de waarheid is.
Jij zat gewoon vriendloos en eenzaam om je post op fok te lachen.
Doe wat je wilt kerelquote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je daar nou op zeggen. Toch maar Dyanne bellen?
ik blijf bij mijn originele standpunt; je lijkt wel een vrouw.quote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hahaha, zo simpel ligt het allemaal niet. Voor mij is het gezeik, voor haar niet. Snapje. Stel ik zou reageren met: 'stel je niet zo aan en zeik niet zo', krijg ik te horen dat ik niet serieus ben en haar niet begrijp blabla.
Ik moet ervan huilenquote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef needatniet het volgende:
[..]
Doe niet zo overacting man, kneusje.
Nieuwsgierig aagje !quote:
schenk....? Als in stroop?quote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies; my best guess.... schenk
Ik beweer niet dat ik elk weekend ga stappen, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op Fok is niemand vriendloos en eenzaamGa jij nou maar stappen met al je matties. Het is tenslotte zaterdagavond
of ben je misschien toch zelf een autist? wat begrijp je niet? je eigen domheid? of je superintelligente opmerkingen hier?quote:
Hij is maar een relkloonquote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet ervan huilen
Waarom doe je zo gemeen tegen me?
Ik heb een tijdje terug "besloten" om het nog twee jaar te doen zoals ik het nu doe.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe wat je wilt kerelIk zeg niet dat je iets MOET doen, ik zeg alleen dat je spijt gaar krijgen omdat je iets NIET hebt gedaan.
Als ik schijt aan haar had, had ik gedaan wat jij zou doen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ik blijf bij mijn originele standpunt; je lijkt wel een vrouw.
we houden allemaal van elkaar op fokquote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op Fok is niemand vriendloos en eenzaamGa jij nou maar stappen met al je matties. Het is tenslotte zaterdagavond
Huilen? man dan ben je wel erg labiel.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet ervan huilen
Waarom doe je zo gemeen tegen me?
vrouwquote:
ahh je hebt er ervaring mee dat noemen we projectiequote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ik elk weekend ga stappen, dat maak jij ervan.
Ik kies zelf wanneer ik zin heb, ik heb het alleen over mensen die elk weekend op fok zitten.
En dan zogenaamd grappige dingen posten, en daar eenzaam en alleen om zitten te lachen.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven heeft meer iets weg van een slapstickfilm (oei dat klinkt ook niet goed)
Eigenlijk is dat best slim. Ik had dat toen ook moeten bedenkenquote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug "besloten" om het nog twee jaar te doen zoals ik het nu doe.
Werkt dat niet ga ik het anders doen.
he shit niet zeggen ssshhquote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk ook bloedserieus.
nouja. misschien dat het bot klinkt wat ik zeg; maar als het niet zeker is wat je met haar hebt zou ik mijn eigen ding doen. en dus ook zeggen, vandaar.quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ik schijt aan haar had, had ik gedaan wat jij zou doen.
Wil je neuken? Dan laten we Magnetronkoffie gewoon in zijn waarde, deal?quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef needatniet het volgende:
Ik beweer niet dat ik elk weekend ga stappen, dat maak jij ervan.
Ik kies zelf wanneer ik zin heb, ik heb het alleen over mensen die elk weekend op fok zitten.
En dan zogenaamd grappige dingen posten, en daar eenzaam en alleen om zitten te lachen.
Ik heb nooit beweert dat ik intelligent ben ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef dawg het volgende:
[..]
of ben je misschien toch zelf een autist? wat begrijp je niet? je eigen domheid? of je superintelligente opmerkingen hier?
vertel het maar eens jongen. je zit immers in r&p.
Je wilt het niet weten jongen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef needatniet het volgende:
[..]
Huilen? man dan ben je wel erg labiel.
Ik ben ook slim.quote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best slim. Ik had dat toen ook moeten bedenken
Ok, so no problem there, is there?quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug "besloten" om het nog twee jaar te doen zoals ik het nu doe.
Werkt dat niet ga ik het anders doen.
dus toch een autist. daar is een andere reeks voor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik intelligent ben ofzo.
En hoezo ben ik nu weer een autist? ik begrijp heel je achterlijke post niet.
No there isn't sir.quote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, so no problem there, is there?
Nouquote:Op zondag 13 november 2011 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
dus toch een autist. daar is een andere reeks voor.
veel plezier daar.
Jij bent naïefquote:
Dat ga ik sowieso niet doen. We hebben wel wat, maar nu niet echt definitief zegmaar omdat ze het deze week uitmaakte. Het is wel uitgepraat maar ik weet niet hoe het verdergaat. Het is irritant, die dumpsessies van haar kant. Ze weet niet echt wat ze wil.quote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja. misschien dat het bot klinkt wat ik zeg; maar als het niet zeker is wat je met haar hebt zou ik mijn eigen ding doen. en dus ook zeggen, vandaar.
Kun jij ook inhoudelijk reageren?quote:Op zondag 13 november 2011 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
dus toch een autist. daar is een andere reeks voor.
veel plezier daar.
Och, dat doet mij goed.quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar niet voor jou hoor.
en jij blijft achter haar aan huppelen. maak jij dan de keus, hoef je niet meer op haar te wachten met haar getreuzel.quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet doen. We hebben wel wat, maar nu niet echt definitief zegmaar omdat ze het deze week uitmaakte. Het is wel uitgepraat maar ik weet niet hoe het verdergaat. Het is irritant, die dumpsessies van haar kant. Ze weet niet echt wat ze wil.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met autisten, mits ze gewoon normaal doen.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef needatniet het volgende:
[..]
Kun jij ook inhoudelijk reageren?
Of ben je gewoon kankerdebiel?
Wat is er zo naïef aan mij? Dat ik vertrouw op mijn eigen gevoelens over mensen of situaties?quote:Op zondag 13 november 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent naïef
Heeft ook zijn leuke kanten.
kun jij gewoon even normaal doen en niet met dat woord schelden? zo niet, ga dan weg. trollen kun je in onz.quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef needatniet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef needatniet het volgende:
[..]
Oh mooi, nieuwe stoere boii in het topic. Ik doe mee. Ik schat je niet ouder dan vijftien, de leeftijd waarop mensen denken veel wijsheid in pacht te hebben. Ik kom tot deze conclusie nav je scheldwoord. Echt zo'n scheldwoord voor pubertjes.quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef needatniet het volgende:
[..]
kankerdebiel?quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef needatniet het volgende:
[..]
Het is bij jouw Newbie vrij snel gegaan.quote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo naïef aan mij? Dat ik vertrouw op mijn eigen gevoelens over mensen of situaties?
Over het algemeen denk ik best rationeel.
Och, je bent dus ookal hypocriet.quote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef dawg het volgende:
[..]
kun jij gewoon even normaal doen en niet met dat woord schelden? zo niet, ga dan weg. trollen kun je in onz.
Eigenlijk wel. Nee, want wil haar niet kwijt. Ik zie het wel goed komen tussen ons, het heeft alleen tijd nodig.quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef dawg het volgende:
[..]
en jij blijft achter haar aan huppelen. maak jij dan de keus, hoef je niet meer op haar te wachten met haar getreuzel.
thnx, je bent de beste cactus! Trakteer volgende keer wel op een wijntje namens het teamquote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
WIL JE NOU NEUKEN OF NIET?
One for the team vrienden, deze neem ik wel op me
Ga eens weg of zo, je kamer opruimen. Je bent niet echt leuk.quote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik krijg alleen geen antwoord. Is dat een indirecte afwijzing?quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef Axel1988 het volgende:
thnx, je bent de beste cactus! Trakteer volgende keer wel op een wijntje namens het team.
Doe je wel even normaal, kutkloon?quote:Op zondag 13 november 2011 00:44 schreef needatniet het volgende:
[..]
Nog zo,n stakkertje die zich gekwetst voelt door het woord kanker.quote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh mooi, nieuwe stoere boii in het topic. Ik doe mee. Ik schat je niet ouder dan vijftien, de leeftijd waarop mensen denken veel wijsheid in pacht te hebben. Ik kom tot deze conclusie nav je scheldwoord. Echt zo'n scheldwoord voor pubertjes.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kankerdebiel?
is dat een nieuwe mutatievorm van kanker die ik niet ken?
krijg je vast van marsepein
dat eet ik toch niet
Hij wil gewoon eerst een foto zienquote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg alleen geen antwoord. Is dat een indirecte afwijzing?
ja. als ik daarmee irritante trollen een topic uit krijg wel.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef needatniet het volgende:
[..]
Och, je bent dus ookal hypocriet.
Mag ik wel met tering, aids, tyfus en weet ik het allemaal schelden?
En maak je daar niet zo,n ophef over?.
En die laatste dag is vandaagquote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
hij was maar een kloon, een kloon met zijn lach
hij heeft alles gegeven tot de laatste dag
Gingen we nog neuken? Ik heb ook een zolderkamer en 2 tietenquote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef needatniet het volgende:
Nog zo,n stakkertje die zich gekwetst voelt door het woord kanker.
Man maak je niet zo druk, relativeer dingen.
Word je harder en gelukkiger van.
Good luck
wat ben jij dom. je begrijpt niet eens waarom mensen zo op dat woord reageren. idioot.quote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef needatniet het volgende:
[..]
Good luck
Huiliequote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga eens weg of zo, je kamer opruimen. Je bent niet echt leuk.
Van mij mag je schelden met wat je wil. Ik leg alleen de link tussen bepaalde scheldwoorden en leeftijdsgroepen, in jouw geval de wat jongere. Als je wat ouder bent kan je namelijk iemand verbaal even een nieuwe anus scheuren door middel van argumentatie, ipv van gelijk schelden.quote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef needatniet het volgende:
[..]
Good luck
Ìk zou het niet met iedereen zo gedaan hebben hoorquote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is bij jouw Newbie vrij snel gegaan.
Zou ik nooit kunnen.
Dus dan ben je voor mij al snel naïef
Dat is niet naief. Tenminste, voor zover ik het op kan maken.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is bij jouw Newbie vrij snel gegaan.
Zou ik nooit kunnen.
Dus dan ben je voor mij al snel naïef
Gewoon niet op hem reageren, dan gaat het vast wel ergens anders heen onrust stokenquote:Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben jij dom. je begrijpt niet eens waarom mensen zo op dat woord reageren. idioot.
Geen TR's plaatsen, want ik vind hem té grappigquote:Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik voel een ban aankomen. Stomme troll die niks beters te doen heeft op een zaterdag dan mensen online uitschelden voor autist en te lachen in zijn vuistje. Stakker.
Waar maak jij je ingodsnaam druk om?quote:Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Van mij mag je schelden met wat je wil. Ik leg alleen de link tussen bepaalde scheldwoorden en leeftijdsgroepen, in jouw geval de wat jongere. Als je wat ouder bent kan je namelijk iemand verbaal even een nieuwe anus scheuren door middel van argumentatie, ipv van gelijk schelden.
Valt bij jou nog wat tegen. Leer van mij aub.
TR GEMACHT!!!!!111quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen TR's plaatsen, want ik vind hem té grappig
Nee dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ìk zou het niet met iedereen zo gedaan hebben hoor
Als je iemand tegenkomt die je erg leuk vindt en die in dezelfde belevingswereld met dezelfde interesses en eigenaardigheden leeft, moet je je kans grijpen, ik dacht dat ik het niet veel beter had kunnen treffen, dan ga ik niet geforceerd rustig aan doen. Het had vrij weinig met naiviteit te maken, denk ik...
te laat.quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mee eens; beetje leven in de brouwerij. Ik heb al een paar keer moeten lachenquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahah grappig.quote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef Axel1988 het volgende:
ik vind dat needatniet wel een punt heeft.
Sorrie, te laatquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, zal ik je pijpen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef needatniet het volgende:
Waar maak jij je ingodsnaam druk om?
U heeft de hele "soap" gevolgd?quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet naief. Tenminste, voor zover ik het op kan maken.
Meh, te laat. Deed ik bij zijn (of haar? Het_Noorderlicht?) eerste post al.quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
oh mijn god , facebook is grappig, boel mensen die ik ken zijn nu bij Dries Roelvink en rara wie staat naast Dries Roelvink met zingen en blert enthousiast mee Martin
Haha, dat zou ik ook niet kunnen. Ik denk dat het dan wanhopigheid is of lust.quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.
Maar ik zou niet op iemand duiken die ik alleen ken via het internet en ik net 10 minuten naast zit.
Dat kan ik gewoon niet.
Ik hou niet van PUB gebruikers. Zeg me nu eens hoe oud je bent, 15 toch? Ik wil weten of ik gelijk heb.quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef needatniet het volgende:
[..]
Waar maak jij je ingodsnaam druk om?
Relativeren, daar ben ik goed in. Jij ook? In het relativeren? Van je zelf? En je typkunsten?quote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef needatniet het volgende:
[..]
Good luck
Jij vindt mensen die tegen het gebruik van het woord kanker zijn niet hypocriet?quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahah grappig.
....het was een grapje toch?
uiteraard. in werkelijkheid heb ik geen idee wat zijn punt was...quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahah grappig.
....het was een grapje toch?
Dacht ik ook voor ik hem leerde kennenquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.
Maar ik zou niet op iemand duiken die ik alleen ken via het internet en ik net 10 minuten naast zit.
Dat kan ik gewoon niet.
Neeee hahahaquote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
oh mijn god , facebook is grappig, boel mensen die ik ken zijn nu bij Dries Roelvink en rara wie staat naast Dries Roelvink met zingen en blert enthousiast mee Martin
dus eigenlijk had ik stiekem wel gelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Nee, want wil haar niet kwijt. Ik zie het wel goed komen tussen ons, het heeft alleen tijd nodig.
En of ik daar goed ik ben.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Relativeren, daar ben ik goed in. Jij ook? In het relativeren? Van je zelf? En je typkunsten?
Dit bevestigt mijn beeld.quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Kun je ze allemaal in een hoek bij elkaar drijvenquote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dus eigenlijk had ik stiekem wel gelijk.
achter vrouwen aanlopen is meestal een goede manier om ze weg te jagen trouwens.
Eg, als jij zo makkelijk bent, doe dat dan eens eerst bij mij?quote:
Neuh, kanker ligt nou eenmaal een stuk gevoeliger. Kan je best rekening mee houden.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef needatniet het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die tegen het gebruik van het woord kanker zijn niet hypocriet?
Show me.quote:
Het zou niet eens in me opkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht ik ook voor ik hem leerde kennen
Maar soms is de situatie zo dat het eigenlijk vanzelf gaat, waarom zou je dat tegenwerken? Dat is onnatuurlijk, lijkt me.
Ik ben 17 jaar, ben ik nu dom?quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van PUB gebruikers. Zeg me nu eens hoe oud je bent, 15 toch? Ik wil weten of ik gelijk heb.
Straw, gewoon niet op hem reageren. Misschien gaat ie zich dan vervelenquote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, kanker ligt nou eenmaal een stuk gevoeliger. Kan je best rekening mee houden.
Naast dat het gewoon enorm aso en puberaal klinkt.
Ik loop niet echt achter haar aan. Ik laat het wel de hele tijd over me heen komen, dat getwijfel enzovoort. En dat moet eigenlijk ophouden. Maar ja.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dus eigenlijk had ik stiekem wel gelijk.
achter vrouwen aanlopen is meestal een goede manier om ze weg te jagen trouwens.
stuur naaktfoto's op zijn p- of dmquote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
IK WIL SEX MET DIE TROLL, MAAR HIJ NEGEERT ME!!!
HELP!!!
GEEF SNEL VERSIER ADVIES, VOORDAT HIJ EEN BAN HEEFT.
ANYONE????
Interessante stelling. Ik vind eigenlijk iedereen hypocriet. Toch zou ik zelf in veel gevallen het woord kanker niet zo makkelijk gebruiken; niet omdat ik er enige waarde aan hecht; maar puur om discussie om niets te voorkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef needatniet het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die tegen het gebruik van het woord kanker zijn niet hypocriet?
als je 17 bent, nog geen enkel empathisch vermogen hebt, niet kunt spellen en je zelfvertrouwen van dingen schreeuwen op fok moet hebben, heb ik weinig hoop voor je verder....quote:
Ik ben bijvoorbeeld geniaal.quote:
Ja, pluk gewoon een paar van google en zeg dat jij het bentquote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
stuur naaktfoto's op zijn p- of dm
Moet je eerst een kloon aanmaken en geile teksten posten. Het liefst nog met spelfouten en dan ga ik op je hitten ok?quote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
Eg, als jij zo makkelijk bent, doe dat dan eens eerst bij mij?
Nee, ik moet toegeven dat ik niks gevolgd hebquote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
U heeft de hele "soap" gevolgd?
Ik vond het een tikkie naïef maar dat is mijn bescheiden mening.
tja. je bent gewoon een watje bij vrouwen, zo te lezen. volgende keer dan niet meer zo hoog van de toren blazen heh?quote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik loop niet echt achter haar aan. Ik laat het wel de hele tijd over me heen komen, dat getwijfel enzovoort. En dat moet eigenlijk ophouden. Maar ja.
Ochja, gelukkig ben jij een echte wereldverbeteraar.quote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, kanker ligt nou eenmaal een stuk gevoeliger. Kan je best rekening mee houden.
Naast dat het gewoon enorm aso en puberaal klinkt.
DMen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
IK WIL SEX MET DIE TROLL, MAAR HIJ NEGEERT ME!!!
HELP!!!
GEEF SNEL VERSIER ADVIES, VOORDAT HIJ EEN BAN HEEFT.
ANYONE????
Misschien heb je een tekort aan puberhormonen ofzoquote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou niet eens in me opkomen.
Misschien ben ik gewoon enorm passief kan ook.
Maar ik heb een foboquote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je eerst een kloon aanmaken en geile teksten posten. Het liefst nog met spelfouten en dan ga ik op je hitten ok?
Straks zit het hier vol met van die klonenquote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je eerst een kloon aanmaken en geile teksten posten. Het liefst nog met spelfouten en dan ga ik op je hitten ok?
ik vind dat mensen sowieso wel minder mogen scheldenquote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Interessante stelling. Ik vind eigenlijk iedereen hypocriet. Toch zou ik zelf in veel gevallen het woord kanker niet zo makkelijk gebruiken; niet omdat ik er enige waarde aan hecht; maar puur om discussie om niets te voorkomen.
of gewoon in het topic...quote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
stuur naaktfoto's op zijn p- of dm
Vertel jij het maar heloef.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik moet toegeven dat ik niks gevolgd heb
itt mij? leg eens uit.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heloef is ook 17; maar Heloef is in tegenstelling tot jou wel een held!
Nou tekort, ik heb er meer dan me lief zijn hoor schat.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je een tekort aan puberhormonen ofzo
Het komt niet eens in je op op iemand te duiken die je uiterlijk leuk vindt en waarmee je al uren hebt gepraat via chat en webcam en waarmee het dus qua inhoud al klikte? Dat is best raar.
Jullie zijn mijn alibi!!!1quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef mrk.n het volgende:
Hij noemt Strawberry een wereldverbeteraar. Het is een bekende.
kijk jij ook naar dingen?quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef Sinji het volgende:
Ik ben een mislukte kloon van Kim Yong Il
Het is toch wat.quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat mensen sowieso wel minder mogen schelden
zie daar niet zo snel het nut van in
Man oh man, wat ben jij verzuurd.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ochja, gelukkig ben jij een echte wereldverbeteraar.
Gelukkig koop jij kleding in van die speciale winkels, waar ze niet van kinderhanden worden gemaakt. pffff jij houdt echt rekening met iemand anders gevoelens.
Hulde!
ja het is een volwassen houding in het levenquote:
Hmm, hoeft niet.quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef mrk.n het volgende:
Hij noemt Strawberry een wereldverbeteraar. Het is een bekende.
Beha's, waarschijnlijk in de genen geprogrammeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een te lang verhaal.quote:
Maar je zou er niet eens aan denken?quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou tekort, ik heb er meer dan me lief zijn hoor schat.
Via chat niet nee, ik zou het wat rustiger aan doen.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
nee itt tot de kloon. foute gequote zie ik; mijn excuses.
Verzuurd?quote:Op zondag 13 november 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Man oh man, wat ben jij verzuurd.
Ja, und jetz?quote:
hotquote:
Ik zou het misschien wel willen doen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je zou er niet eens aan denken?![]()
Wel knap hoor, dat je dat kunt. Ik kan me er niets bij voorstellen
Waar maak ik ophef, oh wijze?quote:Op zondag 13 november 2011 00:57 schreef needatniet het volgende:
[..]
Verzuurd?
Ik wil gewoon zo min mogelijk hypocriet zijn.
Jij doet alsof jij schattig en lief bent, en maakt ophef wanneer iemand met kanker scheld.
Maar ondertussen ben je gewoon zo hypocriet als maar kan (zoals vele mensen hoor daar niet van).
Ja, heujquote:
Jawel. Je doet alsof je schattig en lief bent maar je bent hypocriet volgens hem.quote:
quote:
Over dat ik met kanker schelde.quote:Op zondag 13 november 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar maak ik ophef, oh wijze?
Nou okee ze had hem hier ontmoet.quote:
Nee dat geloof ik niet. Hun poststijl zou ik wel herkennen denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel. Je doet alsof je schattig en lief bent maar je bent hypocriet volgens hem.
Richard. Schenkstroop. Zoiets.
Mastubeer jij jezelf nu?quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Foutmarge van 2 jaar. Jezus wat ben ik goed.
ik denk dat jij het bent!quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zeg dat het Flepke is met een kloon. Wie biedt wat anders
Ik heb tien minuten geleden geneukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Jij moet lekker met kanker schelden als je dat wilt. Maar ik vind het wel aso overkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef needatniet het volgende:
[..]
Over dat ik met kanker schelde.
Dat mag toch duidelijk wezen neem ik aan.
Al is ophef miss wat overdreven, maargoed.
Ok. Het is iig een bekende aangezien een nieuw iemand niet zulke dingen kan zeggen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. Hun poststijl zou ik wel herkennen denk ik.
Damn en dan zou ik mezelf willen neuken en pijpen? Ok, dat kan nog, maar mezelf negeren, dat is echt sadquote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat jij het bent!
nee geen idee... leek me het meest bizar
Ik heb ook geen zin om het op te zoekenquote:
beetje dubbel opquote:
Gelukkig ben jij niet zo,n wazig type.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. Hun poststijl zou ik wel herkennen denk ik.
Oke dank je wel.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij moet lekker met kanker schelden als je dat wilt. Maar ik vind het wel aso overkomen.
Kan ook een lurker zijn geweest. Ik kan me op dit moment geen oud-bekende bedenken die dit zou doen op deze manier, behalve Het_Noorderlicht misschien, dat kansloze wijf.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ok. Het is iig een bekende aangezien een nieuw iemand niet zulke dingen kan zeggen.
Die kerel die deze reeks opgestart heeft ? prf of zoietsquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten geleden geneukt.Whahahaha man.(kneus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oui, je saisquote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is meer waard dan neuken of pijpen hoor
Over wat dan wel?quote:Op zondag 13 november 2011 01:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je nu met mij een discussie voeren?
Dus vanwaar je interesse in deze reeks? Lees je hier al langer, verveel je je op een zaterdagnacht, of ben je een oud-user die er op deze manier wat frustraties uit probeert te gooien?quote:Op zondag 13 november 2011 01:02 schreef needatniet het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo,n wazig type.
Die mij direct linkt met andere posters!.
Straks gaan mensen nog denken het een complot is!
Zie je mij het doen?quote:Op zondag 13 november 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook een lurker zijn geweest. Ik kan me op dit moment geen oud-bekende bedenken die dit zou doen op deze manier, behalve Het_Noorderlicht misschien, dat kansloze wijf.
Nee, je moet niet je eigen persoonlijkheid direct linken met dat van iemand anders.quote:Op zondag 13 november 2011 01:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Masturbeer je jezelf nu op die gedachte?
Ik had het net allemaal samengevat.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om het op te zoeken
Maar goed, ik had Newbie hier leren kennen in het topic, toen we een gemeenschappelijke interesse voor bepaalde soorten porno bleken te hebben gingen we erover PM'en en praatten we verder op msn over van alles, we schreven een paar pornoverhalen, en besloten een keer in het echt af te spreken, waarna we na zon 10 minuten niet meer van elkaar konden afblijven. We hebben nog niet geneukt die dag, wel bijna. Die zondag erop was er een meet, waar ik per ongeluk een andere user heb gezoend. Maandag kwam Newbie weer en die heeft me ontmaagd en daarna hebben we samen XTC genomen. We hebben nu een maand een relatie en zijn er nog erg blij mee. Einde
Weer goed bezig... mocht het je uiteindelijk toch niet lukken; maar zoekt ze alsnog een geweldige gozer; dan mag je haar naar mij doorverwijzenquote:Op zondag 13 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
Gok dat het schenk is, zelfde vibe in ieder geval
Trouwens, ik heb een zeer interessant meisje leren kennen op een verjaardag van net. Ze heeft me uitgenodigd om uit te gaan zo. Maar ik voel me een beetje geïntimeerd door haar. Master klaar, geweldig gevoel voor humor en kleed zich magnifiek.
Gelukkig zat ik goed in de flow en heeft ze veel kunnen lachen met me. Straks bekijken of ze ook goed kan dansen..
Ik verveel mij deze nacht gewoon wat.quote:Op zondag 13 november 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus vanwaar je interesse in deze reeks? Lees je hier al langer, verveel je je op een zaterdagnacht, of ben je een oud-user die er op deze manier wat frustraties uit probeert te gooien?
Ik zag het, zo keihard was die batspartij niet hoorquote:Op zondag 13 november 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het net allemaal samengevat.
Dat je geen neukafspraak met haar durft te maken natuurlijkquote:
Hij wacht net als ik op de ware.quote:Op zondag 13 november 2011 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je geen neukafspraak met haar durft te maken natuurlijk
Goedzo.quote:Op zondag 13 november 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zo laag schat ik zelfs jou niet in. Goed hè.
Een neukafspraak maken via fok.quote:Op zondag 13 november 2011 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je geen neukafspraak met haar durft te maken natuurlijk
Ik vind dat jij jezelf wat te serieus neemt als je het nodig vindt om in een topic als deze te lopen trollen en mensen uit te schelden voor autist. Dat, of je hebt een onderontwikkeld gevoel voor humor.quote:Op zondag 13 november 2011 01:04 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik verveel mij deze nacht gewoon wat.
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
Zeker zelf vaak geprobeerd maar nooit gelukt ?quote:Op zondag 13 november 2011 01:05 schreef needatniet het volgende:
[..]
Een neukafspraak maken via fok.
hahaha man man man
Hij haalde de 15 seconden toch wel he?quote:Op zondag 13 november 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag het, zo keihard was die batspartij niet hoor
Morgen wordt veel en veel beter
Ik vond hem. Oh nee, dat mag ik niet zeggen. Maar wel de juiste persoon voor in mijn leven voor op dit moment.quote:
Kijk jij snapt het.quote:Op zondag 13 november 2011 01:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zeker zelf vaak geprobeerd maar nooit gelukt ?
Je zou niet de eerste zijn. Ik snap dat je op je 17e nog veel last hebt van wat je omgeving wel niet van je denkt, maar dat gaat echt over. Op een dag neem je je eigen beslissingen en ben je een echte vent. Dan heb je het ook niet meer nodig om hier binnen komen te vallen en anderen af te zeiken, omdat je denkt dat je beter bent.quote:Op zondag 13 november 2011 01:05 schreef needatniet het volgende:
hahaha man man man
Het verleden heeft aangetoond dat het heeft gewerkt. Alleen zal het waarschijnlijk niet voor jou werken. Jammer, gemiste kans.quote:Op zondag 13 november 2011 01:05 schreef needatniet het volgende:
[..]
hahaha man man man
Nog net. Hij heeft geluk dat ik ook nogal snel ben.quote:Op zondag 13 november 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij haalde de 15 seconden toch wel he?
Ik moet gewoon iemand leuk vinden en dan neuk ik ze.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond hem. Oh nee, dat mag ik niet zeggen. Maar wel de juiste persoon voor in mijn leven voor op dit moment.
Het is niet mijn bedoeling om hier grappig te doen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat jij jezelf wat te serieus neemt als je het nodig vindt om in een topic als deze te lopen trollen en mensen uit te schelden als autist. Dat, of je hebt een onderontwikkeld gevoel voor humor.
Moet lukken dan, je stelt dan namelijk minder hoge eisen dan ik en mij lukte het ook.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet gewoon iemand leuk vinden en dan neuk ik ze.
Dan is het gewoon enigszins met een bijzonder iemand.
Je kwam klaar door penetratie?quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog net. Hij heeft geluk dat ik ook nogal snel ben.
Waarheid in deze post.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn. Ik snap dat je op je 17e nog veel last hebt van wat je omgeving wel niet van je denkt, maar dat gaat echt over. Op een dag neem je je eigen beslissingen en ben je een echte vent. Dan heb je het ook niet meer nodig om hier binnen komen te vallen en anderen af te zeiken, omdat je denkt dat je beter bent.
Wat?quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op je 17e is ie vast nog niet volgroeid idd. Hij mag het nog eens proberen als hij de 20 is gepasseerd.quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat die gewoon een kleintje heeft en daarom niet durft te neuken cactus
Dat geluk moet je wel hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1: Wat heeft mijn sociale omgang ingodsnaam te maken met een neukafspraak maken via fok?quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn. Ik snap dat je op je 17e nog veel last hebt van wat je omgeving wel niet van je denkt, maar dat gaat echt over. Op een dag neem je je eigen beslissingen en ben je een echte vent. Dan heb je het ook niet meer nodig om hier binnen komen te vallen en anderen af te zeiken, omdat je denkt dat je beter bent.
Maar waarom post je dan?quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef needatniet het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om hier grappig te doen.
Grappig zijn doen ik met vrienden en mensen om mij heen, niet in mijn eentje.
Daarbij moet jij je gewoon niet zo druk maken.
Ja is toch best een redelijke eis?quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet lukken dan, je stelt dan namelijk minder hoge eisen dan ik en mij lukte het ook.
Nee, ik was daarvoor al een paar keer klaargekomen door andere activiteiten (gaat nogal makkelijk bij mijquote:
Nee dat niet.quote:Op zondag 13 november 2011 01:02 schreef needatniet het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo,n wazig type.
Die mij direct linkt met andere posters!.
Straks gaan mensen nog denken het een complot is!
Toch jammer dat je mijn hosselacties niet door had dan.quote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik was daarvoor al een paar keer klaargekomen door andere activiteiten (gaat nogal makkelijk bij mij), hij mocht nu ook wel een keertje
Ik maak me nergens druk om. Je bent gewoon een beetje triest, mag hoor. Hoort bij de leeftijd.quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef needatniet het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om hier grappig te doen.
Grappig zijn doen ik met vrienden en mensen om mij heen, niet in mijn eentje.
Daarbij moet jij je gewoon niet zo druk maken.
Oh, ik lees het niet eens eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Echt iedereen hapt behalve ik*screenshot, screenshot*
Ow zo.quote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik was daarvoor al een paar keer klaargekomen door andere activiteiten (gaat nogal makkelijk bij mij), hij mocht nu ook wel een keertje
1: Het is beiden even grappigquote:Op zondag 13 november 2011 01:09 schreef needatniet het volgende:
1: Wat heeft mijn sociale omgang ingodsnaam te maken met een neukafspraak maken via fok?
2: Wat versta jij onder een echte vent?
3: Ik denk niet dat ik beter ben, ik ben gewoon aan het kloten.
4: Dat jij een neukafspraak met mij wilt maken, vind ik anders behoorlijk puberaal.
Ik ook niet, hoorquote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Echt iedereen hapt behalve ik*screenshot, screenshot*
Welke discussies?quote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik post om mee te doen met discussie,s enz.
Alleen nu heb ik daar niet zoveel zin meer in.
Maja
Is me al wel gebeurd hoor, later.quote:Op zondag 13 november 2011 01:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ow zo.De meeste vrouwen komen niet klaar van penetratie he.
Waarom ben ik dan triest?quote:Op zondag 13 november 2011 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om. Je bent gewoon een beetje triest, mag hoor. Hoort bij de leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |