quote:
Over dat ik met kanker schelde.quote:Op zondag 13 november 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar maak ik ophef, oh wijze?
Nou okee ze had hem hier ontmoet.quote:
Nee dat geloof ik niet. Hun poststijl zou ik wel herkennen denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel. Je doet alsof je schattig en lief bent maar je bent hypocriet volgens hem.
Richard. Schenkstroop. Zoiets.
Mastubeer jij jezelf nu?quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Foutmarge van 2 jaar. Jezus wat ben ik goed.
ik denk dat jij het bent!quote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zeg dat het Flepke is met een kloon. Wie biedt wat anders
Ik heb tien minuten geleden geneukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Jij moet lekker met kanker schelden als je dat wilt. Maar ik vind het wel aso overkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef needatniet het volgende:
[..]
Over dat ik met kanker schelde.
Dat mag toch duidelijk wezen neem ik aan.
Al is ophef miss wat overdreven, maargoed.
Ok. Het is iig een bekende aangezien een nieuw iemand niet zulke dingen kan zeggen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. Hun poststijl zou ik wel herkennen denk ik.
Damn en dan zou ik mezelf willen neuken en pijpen? Ok, dat kan nog, maar mezelf negeren, dat is echt sadquote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat jij het bent!
nee geen idee... leek me het meest bizar
Ik heb ook geen zin om het op te zoekenquote:
beetje dubbel opquote:
Gelukkig ben jij niet zo,n wazig type.quote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. Hun poststijl zou ik wel herkennen denk ik.
Oke dank je wel.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij moet lekker met kanker schelden als je dat wilt. Maar ik vind het wel aso overkomen.
Kan ook een lurker zijn geweest. Ik kan me op dit moment geen oud-bekende bedenken die dit zou doen op deze manier, behalve Het_Noorderlicht misschien, dat kansloze wijf.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ok. Het is iig een bekende aangezien een nieuw iemand niet zulke dingen kan zeggen.
Die kerel die deze reeks opgestart heeft ? prf of zoietsquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten geleden geneukt.Whahahaha man.(kneus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |