Jullie zijn mijn alibi!!!1quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef mrk.n het volgende:
Hij noemt Strawberry een wereldverbeteraar. Het is een bekende.
kijk jij ook naar dingen?quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef Sinji het volgende:
Ik ben een mislukte kloon van Kim Yong Il
Het is toch wat.quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat mensen sowieso wel minder mogen schelden
zie daar niet zo snel het nut van in
Man oh man, wat ben jij verzuurd.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ochja, gelukkig ben jij een echte wereldverbeteraar.
Gelukkig koop jij kleding in van die speciale winkels, waar ze niet van kinderhanden worden gemaakt. pffff jij houdt echt rekening met iemand anders gevoelens.
Hulde!
ja het is een volwassen houding in het levenquote:
Hmm, hoeft niet.quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef mrk.n het volgende:
Hij noemt Strawberry een wereldverbeteraar. Het is een bekende.
Beha's, waarschijnlijk in de genen geprogrammeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een te lang verhaal.quote:
Maar je zou er niet eens aan denken?quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou tekort, ik heb er meer dan me lief zijn hoor schat.
Via chat niet nee, ik zou het wat rustiger aan doen.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
nee itt tot de kloon. foute gequote zie ik; mijn excuses.
Verzuurd?quote:Op zondag 13 november 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Man oh man, wat ben jij verzuurd.
Ja, und jetz?quote:
hotquote:
Ik zou het misschien wel willen doen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je zou er niet eens aan denken?![]()
Wel knap hoor, dat je dat kunt. Ik kan me er niets bij voorstellen
Waar maak ik ophef, oh wijze?quote:Op zondag 13 november 2011 00:57 schreef needatniet het volgende:
[..]
Verzuurd?
Ik wil gewoon zo min mogelijk hypocriet zijn.
Jij doet alsof jij schattig en lief bent, en maakt ophef wanneer iemand met kanker scheld.
Maar ondertussen ben je gewoon zo hypocriet als maar kan (zoals vele mensen hoor daar niet van).
Ja, heujquote:
Jawel. Je doet alsof je schattig en lief bent maar je bent hypocriet volgens hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |