SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik niet. Sommige mannen zijn objectief gezien mooi, maar pas als ze ook een leuke uitstraling hebben vind ik ze knap. Eigenlijk maak ik weinig verschil tussen beide termen hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Mooi vind ik beter dan knap.
Dit is een hele knappe maar zeer gestoorde kikker.quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef je moet gewoon eerst een boel kikkers kussen voor je een prinses tegen komt. Geloof me ik ben heel wat losers tegen gekomen , dat hoort er gewoon bij
Was jouw eerste keer zo kut dan?quote:Op zondag 13 november 2011 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. De eerste keer is toch kut, no need to spoil that on the perfect one.
ik heb ook gewoon dm natuurlijkquote:
Als je nog jong bent kan dat wel. Op mijn leeftijd nemen je mogelijkheden om nog veel uit te proberen rap afquote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef je moet gewoon eerst een boel kikkers kussen voor je een prinses tegen komt. Geloof me ik ben heel wat losers tegen gekomen , dat hoort er gewoon bij
Ik ben ook totaal niet stressbestendig, maar dat uit zich bij mij meer in depressie en angstquote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zeiden ze dus met de keuring ook en ik merkte het ook steeds vaker met werken enzo.Ben dus absoluut niet stressbestendig en het komt juist vaak op bij stress. Dissociatie komt trouwens vaak voor bij Borderline, het is een van de kenmerken.
Heb je al een PM gestuurd?quote:
Als ik in de stress zit ga ik huilen enzo, en mijn tics slaan op hol en ik ga binnensmonds scheldenquote:Op zondag 13 november 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet stressbestendig, maar dat uit zich bij mij meer in depressie en angst
indirect dus wel ja. zoals iemand al zei, zeuren om pics is gelijk oversteken. waarom zou je anders een pic sturen?quote:Op zondag 13 november 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus? Zeg ik daarmee iets waardoor ik moet bewijzen hoe ik eruit zie?
Das wel lekker kort tenminstequote:Op zondag 13 november 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik in de stress zit ga ik huilen enzo, en mijn tics slaan op hol en ik ga binnensmonds schelden
Meestal is het wel weer over na een kwartier ofzo.
natuurlijk niet.quote:
daarom idd.quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat hij niet vergelijkbaar aantrekkelijk is met Mr. Ackles
Langer zou wel kut zijn, dan kun je ook nauwelijks werken denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel lekker kort tenminste
Ik hoop voor je dat je niet overspannen raakt, das pas echt kutquote:Op zondag 13 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Langer zou wel kut zijn, dan kun je ook nauwelijks werken denk ik.
Gelukkig is dat me bespaard gebleven
Ik ook nu. Leuk, of niet. Voeg mij eens toe.quote:Op zondag 13 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vriendin heeft dr FB foto veranderd![]()
Ik heb vaak zat een foto van mezelf gestuurd en kreeg daarop als reactie dat ze liever zelf hun anonimiteit bewaardenquote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
indirect dus wel ja. zoals iemand al zei, zeuren om pics is gelijk oversteken. waarom zou je anders een pic sturen?
ik ben echt heel benieuwd nu, dm eens een linkje van de fb van je vriendinquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook nu. Leuk, of niet. Voeg mij eens toe.
Oeps, wou je mijn foto dan ook? Had het maar gewoon gevraagdquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat een foto van mezelf gestuurd en kreeg daarop als reactie dat ze liever zelf hun anonimiteit bewaarden
Zo vanzelfsprekend is het blijkbaar niet.
dan viel het waarschijnlijk tegen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat een foto van mezelf gestuurd en kreeg daarop als reactie dat ze liever zelf hun anonimiteit bewaarden
Zo vanzelfsprekend is het blijkbaar niet.
Mijn eerste keer was het soort geklungel dat normaal in een Nederlandse film uit de jaren ´70 thuis hoortquote:Op zondag 13 november 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was jouw eerste keer zo kut dan?
Die van mij was eigenlijk best wel heel erg aangenaam
Ik hoop het ook, maar die kans bestaat voor iedereen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet overspannen raakt, das pas echt kut
lafaardsquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
gewoon nog wachten johquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik heb het daar van de week nog over gehad.
Het doen met de eerste de beste omdat het toch kut is.
Of misschien iets langer wachten op een leuk iemand om het nog enigszins speciaal te maken.
Lastig, lastig.
Onzin.quote:Op zondag 13 november 2011 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je nog jong bent kan dat wel. Op mijn leeftijd nemen je mogelijkheden om nog veel uit te proberen rap af
Das zeker een positieve factorquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar die kans bestaat voor iedereen.
Bovendien ben ik vrij makkelijk met het loslaten van school/werk als ik er niet in de buurt ben, dat is al een positieve factor die het zou moeten voorkomen.
Ja, dit. Het ligt ingewikkeld.quote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
mpj heeft dus gewoon een knipperlichtrelatie
in action ?quote:Op zondag 13 november 2011 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron heeft me live gezien
Twijfel niet te lang, kan ik je zeggen...quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik heb het daar van de week nog over gehad.
Het doen met de eerste de beste omdat het toch kut is.
Of misschien iets langer wachten op een leuk iemand om het nog enigszins speciaal te maken.
Lastig, lastig.
Ik heb het niet eens meer iedereen gevraagd eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oeps, wou je mijn foto dan ook? Had het maar gewoon gevraagd
Klopt!quote:Op zondag 13 november 2011 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron heeft me live gezien
mijn ervaring is eigenlijk ook gewoon dat liefde geklungel is want je komt er vaak bij in rare situatiesquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was het soort geklungel dat normaal in een Nederlandse film uit de jaren ´70 thuis hoort![]()
Er zijn twee opties:
1. Of je verpest het met iemand die net zo ranzig geil is en je geeft geen flikker om de persoon, je wilt gewoon batsen.
2. Of je deelt het met je grote liefde en je klungelt beide aan en ziet maar wat er gebeuren zal. Dit klinkt beter, met dien verstande dat je eerste keer ook met liefde wordt geassocieerd. Hence, liefde is geklungel.
Heloef moet gewoon even lekker batsen, en zich daarna pas zorgen gaan maken om emoties van anderen.
Die had je gister ook al. Romantisch met je vriendinquote:Op zondag 13 november 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
Ik ook nu. Leuk, of niet. Voeg mij eens toe.
Ik zit toevallig wel in de woonkamer, heurquote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef needatniet het volgende:
Vesiertips op fok.
Hahah, dit is echt zolderkamerautisten voer.
Krijg ik dan een foto van jou, van hem?quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , gewoon dus andere willen weten hoe ik eruit zie vraag maar aan magnetron
Het is haar schuld. Als het aan mij lag was al dat gezeik er niet.quote:
Heeeey Dude! Nog wat versierd gozer?quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef needatniet het volgende:
Vesiertips op fok.
Ben jij lekker en heb je kinderen?quote:Op zondag 13 november 2011 00:34 schreef needatniet het volgende:
Vesiertips op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |