Sorrie, te laatquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen TR's plaatsen, want ik vind hem té grappig
Hoi, zal ik je pijpen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef needatniet het volgende:
Waar maak jij je ingodsnaam druk om?
U heeft de hele "soap" gevolgd?quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet naief. Tenminste, voor zover ik het op kan maken.
Meh, te laat. Deed ik bij zijn (of haar? Het_Noorderlicht?) eerste post al.quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen TR's plaatsen, want ik vind hem té grappig
quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
oh mijn god , facebook is grappig, boel mensen die ik ken zijn nu bij Dries Roelvink en rara wie staat naast Dries Roelvink met zingen en blert enthousiast mee Martin
Haha, dat zou ik ook niet kunnen. Ik denk dat het dan wanhopigheid is of lust.quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.
Maar ik zou niet op iemand duiken die ik alleen ken via het internet en ik net 10 minuten naast zit.
Dat kan ik gewoon niet.
Ik hou niet van PUB gebruikers. Zeg me nu eens hoe oud je bent, 15 toch? Ik wil weten of ik gelijk heb.quote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef needatniet het volgende:
[..]
Waar maak jij je ingodsnaam druk om?
Relativeren, daar ben ik goed in. Jij ook? In het relativeren? Van je zelf? En je typkunsten?quote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef needatniet het volgende:
[..]
Nog zo,n stakkertje die zich gekwetst voelt door het woord kanker.
Man maak je niet zo druk, relativeer dingen.
Word je harder en gelukkiger van.
Good luck
Jij vindt mensen die tegen het gebruik van het woord kanker zijn niet hypocriet?quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahah grappig.
....het was een grapje toch?
uiteraard. in werkelijkheid heb ik geen idee wat zijn punt was...quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahah grappig.
....het was een grapje toch?
Dacht ik ook voor ik hem leerde kennenquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.
Maar ik zou niet op iemand duiken die ik alleen ken via het internet en ik net 10 minuten naast zit.
Dat kan ik gewoon niet.
Neeee hahahaquote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
oh mijn god , facebook is grappig, boel mensen die ik ken zijn nu bij Dries Roelvink en rara wie staat naast Dries Roelvink met zingen en blert enthousiast mee Martin
dus eigenlijk had ik stiekem wel gelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Nee, want wil haar niet kwijt. Ik zie het wel goed komen tussen ons, het heeft alleen tijd nodig.
En of ik daar goed ik ben.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Relativeren, daar ben ik goed in. Jij ook? In het relativeren? Van je zelf? En je typkunsten?
Dit bevestigt mijn beeld.quote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Kun je ze allemaal in een hoek bij elkaar drijvenquote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dus eigenlijk had ik stiekem wel gelijk.
achter vrouwen aanlopen is meestal een goede manier om ze weg te jagen trouwens.
Eg, als jij zo makkelijk bent, doe dat dan eens eerst bij mij?quote:
Neuh, kanker ligt nou eenmaal een stuk gevoeliger. Kan je best rekening mee houden.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef needatniet het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die tegen het gebruik van het woord kanker zijn niet hypocriet?
Show me.quote:
Het zou niet eens in me opkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht ik ook voor ik hem leerde kennen
Maar soms is de situatie zo dat het eigenlijk vanzelf gaat, waarom zou je dat tegenwerken? Dat is onnatuurlijk, lijkt me.
Ik ben 17 jaar, ben ik nu dom?quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van PUB gebruikers. Zeg me nu eens hoe oud je bent, 15 toch? Ik wil weten of ik gelijk heb.
Straw, gewoon niet op hem reageren. Misschien gaat ie zich dan vervelenquote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, kanker ligt nou eenmaal een stuk gevoeliger. Kan je best rekening mee houden.
Naast dat het gewoon enorm aso en puberaal klinkt.
Ik loop niet echt achter haar aan. Ik laat het wel de hele tijd over me heen komen, dat getwijfel enzovoort. En dat moet eigenlijk ophouden. Maar ja.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dus eigenlijk had ik stiekem wel gelijk.
achter vrouwen aanlopen is meestal een goede manier om ze weg te jagen trouwens.
stuur naaktfoto's op zijn p- of dmquote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
IK WIL SEX MET DIE TROLL, MAAR HIJ NEGEERT ME!!!
HELP!!!
GEEF SNEL VERSIER ADVIES, VOORDAT HIJ EEN BAN HEEFT.
ANYONE????
Interessante stelling. Ik vind eigenlijk iedereen hypocriet. Toch zou ik zelf in veel gevallen het woord kanker niet zo makkelijk gebruiken; niet omdat ik er enige waarde aan hecht; maar puur om discussie om niets te voorkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef needatniet het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die tegen het gebruik van het woord kanker zijn niet hypocriet?
als je 17 bent, nog geen enkel empathisch vermogen hebt, niet kunt spellen en je zelfvertrouwen van dingen schreeuwen op fok moet hebben, heb ik weinig hoop voor je verder....quote:
Ik ben bijvoorbeeld geniaal.quote:
Ja, pluk gewoon een paar van google en zeg dat jij het bentquote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
stuur naaktfoto's op zijn p- of dm
Moet je eerst een kloon aanmaken en geile teksten posten. Het liefst nog met spelfouten en dan ga ik op je hitten ok?quote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
Eg, als jij zo makkelijk bent, doe dat dan eens eerst bij mij?
Nee, ik moet toegeven dat ik niks gevolgd hebquote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
U heeft de hele "soap" gevolgd?
Ik vond het een tikkie naïef maar dat is mijn bescheiden mening.
tja. je bent gewoon een watje bij vrouwen, zo te lezen. volgende keer dan niet meer zo hoog van de toren blazen heh?quote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik loop niet echt achter haar aan. Ik laat het wel de hele tijd over me heen komen, dat getwijfel enzovoort. En dat moet eigenlijk ophouden. Maar ja.
Ochja, gelukkig ben jij een echte wereldverbeteraar.quote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, kanker ligt nou eenmaal een stuk gevoeliger. Kan je best rekening mee houden.
Naast dat het gewoon enorm aso en puberaal klinkt.
DMen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
IK WIL SEX MET DIE TROLL, MAAR HIJ NEGEERT ME!!!
HELP!!!
GEEF SNEL VERSIER ADVIES, VOORDAT HIJ EEN BAN HEEFT.
ANYONE????
Misschien heb je een tekort aan puberhormonen ofzoquote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou niet eens in me opkomen.
Misschien ben ik gewoon enorm passief kan ook.
Maar ik heb een foboquote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je eerst een kloon aanmaken en geile teksten posten. Het liefst nog met spelfouten en dan ga ik op je hitten ok?
Straks zit het hier vol met van die klonenquote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je eerst een kloon aanmaken en geile teksten posten. Het liefst nog met spelfouten en dan ga ik op je hitten ok?
ik vind dat mensen sowieso wel minder mogen scheldenquote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Interessante stelling. Ik vind eigenlijk iedereen hypocriet. Toch zou ik zelf in veel gevallen het woord kanker niet zo makkelijk gebruiken; niet omdat ik er enige waarde aan hecht; maar puur om discussie om niets te voorkomen.
of gewoon in het topic...quote:Op zondag 13 november 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
stuur naaktfoto's op zijn p- of dm
Vertel jij het maar heloef.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik moet toegeven dat ik niks gevolgd heb
itt mij? leg eens uit.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heloef is ook 17; maar Heloef is in tegenstelling tot jou wel een held!
Nou tekort, ik heb er meer dan me lief zijn hoor schat.quote:Op zondag 13 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je een tekort aan puberhormonen ofzo
Het komt niet eens in je op op iemand te duiken die je uiterlijk leuk vindt en waarmee je al uren hebt gepraat via chat en webcam en waarmee het dus qua inhoud al klikte? Dat is best raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |