Ik moet gewoon iemand leuk vinden en dan neuk ik ze.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond hem. Oh nee, dat mag ik niet zeggen. Maar wel de juiste persoon voor in mijn leven voor op dit moment.
Het is niet mijn bedoeling om hier grappig te doen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat jij jezelf wat te serieus neemt als je het nodig vindt om in een topic als deze te lopen trollen en mensen uit te schelden als autist. Dat, of je hebt een onderontwikkeld gevoel voor humor.
Moet lukken dan, je stelt dan namelijk minder hoge eisen dan ik en mij lukte het ook.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet gewoon iemand leuk vinden en dan neuk ik ze.
Dan is het gewoon enigszins met een bijzonder iemand.
Je kwam klaar door penetratie?quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog net. Hij heeft geluk dat ik ook nogal snel ben.
Waarheid in deze post.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn. Ik snap dat je op je 17e nog veel last hebt van wat je omgeving wel niet van je denkt, maar dat gaat echt over. Op een dag neem je je eigen beslissingen en ben je een echte vent. Dan heb je het ook niet meer nodig om hier binnen komen te vallen en anderen af te zeiken, omdat je denkt dat je beter bent.
Wat?quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op je 17e is ie vast nog niet volgroeid idd. Hij mag het nog eens proberen als hij de 20 is gepasseerd.quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat die gewoon een kleintje heeft en daarom niet durft te neuken cactus
Dat geluk moet je wel hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1: Wat heeft mijn sociale omgang ingodsnaam te maken met een neukafspraak maken via fok?quote:Op zondag 13 november 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn. Ik snap dat je op je 17e nog veel last hebt van wat je omgeving wel niet van je denkt, maar dat gaat echt over. Op een dag neem je je eigen beslissingen en ben je een echte vent. Dan heb je het ook niet meer nodig om hier binnen komen te vallen en anderen af te zeiken, omdat je denkt dat je beter bent.
Maar waarom post je dan?quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef needatniet het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om hier grappig te doen.
Grappig zijn doen ik met vrienden en mensen om mij heen, niet in mijn eentje.
Daarbij moet jij je gewoon niet zo druk maken.
Ja is toch best een redelijke eis?quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet lukken dan, je stelt dan namelijk minder hoge eisen dan ik en mij lukte het ook.
Nee, ik was daarvoor al een paar keer klaargekomen door andere activiteiten (gaat nogal makkelijk bij mijquote:
Nee dat niet.quote:Op zondag 13 november 2011 01:02 schreef needatniet het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo,n wazig type.
Die mij direct linkt met andere posters!.
Straks gaan mensen nog denken het een complot is!
Toch jammer dat je mijn hosselacties niet door had dan.quote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik was daarvoor al een paar keer klaargekomen door andere activiteiten (gaat nogal makkelijk bij mij), hij mocht nu ook wel een keertje
Ik maak me nergens druk om. Je bent gewoon een beetje triest, mag hoor. Hoort bij de leeftijd.quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef needatniet het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om hier grappig te doen.
Grappig zijn doen ik met vrienden en mensen om mij heen, niet in mijn eentje.
Daarbij moet jij je gewoon niet zo druk maken.
Oh, ik lees het niet eens eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Echt iedereen hapt behalve ik*screenshot, screenshot*
Ow zo.quote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik was daarvoor al een paar keer klaargekomen door andere activiteiten (gaat nogal makkelijk bij mij), hij mocht nu ook wel een keertje
1: Het is beiden even grappigquote:Op zondag 13 november 2011 01:09 schreef needatniet het volgende:
1: Wat heeft mijn sociale omgang ingodsnaam te maken met een neukafspraak maken via fok?
2: Wat versta jij onder een echte vent?
3: Ik denk niet dat ik beter ben, ik ben gewoon aan het kloten.
4: Dat jij een neukafspraak met mij wilt maken, vind ik anders behoorlijk puberaal.
Ik ook niet, hoorquote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Echt iedereen hapt behalve ik*screenshot, screenshot*
Welke discussies?quote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik post om mee te doen met discussie,s enz.
Alleen nu heb ik daar niet zoveel zin meer in.
Maja
Is me al wel gebeurd hoor, later.quote:Op zondag 13 november 2011 01:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ow zo.De meeste vrouwen komen niet klaar van penetratie he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |