Ik moet ervan huilenquote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef needatniet het volgende:
[..]
Doe niet zo overacting man, kneusje.
Nieuwsgierig aagje !quote:
schenk....? Als in stroop?quote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies; my best guess.... schenk
Ik beweer niet dat ik elk weekend ga stappen, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op Fok is niemand vriendloos en eenzaamGa jij nou maar stappen met al je matties. Het is tenslotte zaterdagavond
of ben je misschien toch zelf een autist? wat begrijp je niet? je eigen domheid? of je superintelligente opmerkingen hier?quote:
Hij is maar een relkloonquote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet ervan huilen
Waarom doe je zo gemeen tegen me?
Ik heb een tijdje terug "besloten" om het nog twee jaar te doen zoals ik het nu doe.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe wat je wilt kerelIk zeg niet dat je iets MOET doen, ik zeg alleen dat je spijt gaar krijgen omdat je iets NIET hebt gedaan.
Als ik schijt aan haar had, had ik gedaan wat jij zou doen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ik blijf bij mijn originele standpunt; je lijkt wel een vrouw.
we houden allemaal van elkaar op fokquote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op Fok is niemand vriendloos en eenzaamGa jij nou maar stappen met al je matties. Het is tenslotte zaterdagavond
Huilen? man dan ben je wel erg labiel.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet ervan huilen
Waarom doe je zo gemeen tegen me?
vrouwquote:
ahh je hebt er ervaring mee dat noemen we projectiequote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ik elk weekend ga stappen, dat maak jij ervan.
Ik kies zelf wanneer ik zin heb, ik heb het alleen over mensen die elk weekend op fok zitten.
En dan zogenaamd grappige dingen posten, en daar eenzaam en alleen om zitten te lachen.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven heeft meer iets weg van een slapstickfilm (oei dat klinkt ook niet goed)
Eigenlijk is dat best slim. Ik had dat toen ook moeten bedenkenquote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug "besloten" om het nog twee jaar te doen zoals ik het nu doe.
Werkt dat niet ga ik het anders doen.
he shit niet zeggen ssshhquote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk ook bloedserieus.
nouja. misschien dat het bot klinkt wat ik zeg; maar als het niet zeker is wat je met haar hebt zou ik mijn eigen ding doen. en dus ook zeggen, vandaar.quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als ik schijt aan haar had, had ik gedaan wat jij zou doen.
Wil je neuken? Dan laten we Magnetronkoffie gewoon in zijn waarde, deal?quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef needatniet het volgende:
Ik beweer niet dat ik elk weekend ga stappen, dat maak jij ervan.
Ik kies zelf wanneer ik zin heb, ik heb het alleen over mensen die elk weekend op fok zitten.
En dan zogenaamd grappige dingen posten, en daar eenzaam en alleen om zitten te lachen.
Ik heb nooit beweert dat ik intelligent ben ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef dawg het volgende:
[..]
of ben je misschien toch zelf een autist? wat begrijp je niet? je eigen domheid? of je superintelligente opmerkingen hier?
vertel het maar eens jongen. je zit immers in r&p.
Je wilt het niet weten jongen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef needatniet het volgende:
[..]
Huilen? man dan ben je wel erg labiel.
Ik ben ook slim.quote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best slim. Ik had dat toen ook moeten bedenken
Ok, so no problem there, is there?quote:Op zondag 13 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug "besloten" om het nog twee jaar te doen zoals ik het nu doe.
Werkt dat niet ga ik het anders doen.
dus toch een autist. daar is een andere reeks voor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef needatniet het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik intelligent ben ofzo.
En hoezo ben ik nu weer een autist? ik begrijp heel je achterlijke post niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |